Sverigetråden

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=McIPoWx1LQM
youtube.com/watch?v=XR5I6cC8DJY
twitter.com/NSFWRedditVideo

/katja/

hell seger

cancerfria jagjag

...

...

Älskar den bilden

ge mig en pojkvän eller ge mig döden

Ännu en mysig NEETdag.

>user kommer aldrig skriva vart han bor ungefär så man kan bestämma sig om det är värt det att dra till honom för en helg av mys

vif

sauce

kring huddinge

Jag VISSTE väl att arg blatte var rasist!

>dkn pv

Jag Kan Inte Förstå Vad Min Make Säger

en bit bort favä men inte allt för farligt

>dkn precis varit ute och cyklat backeträning i fyra timmar
>förstör det med att köpa bakverk från circleK på vägen hem

Två bakverk för 15kr är för billigt.

4 timmar cykling förstörs inte av 2 bakverk. Lugna ner dig.

Mizaki?

daglig påminnelse att katje är kattunge på nederländska

Jag vet, landar väl närmre på 2.5k kalorier med fyra timmar. Med mat, powerbars och bakverk ligger jag väl fortfarande 500kcal under vad jag har förbrännit.

Anime är finnemang

hej!

:3

Har du sett rewrite från den här säsongen?

Tänkte att jag kanske skulle se på den nu och undrade ifall den var något bra.

Inte varit i tråden på två månader

Vad har jag missat?

Hemlig 2Dupplaga? Ser ut som det hittills. Mysigt som tusan.
Vad gör ni ikväll, tråden?

Var har du varit favhu?

inte ett piss§

>näbbdjur
>näbb som ankor
>svans som bävrar
>fötter som uttrar
>ögon som fiskar
>giftiga
>använder sig av elektromagnetism för att detektera byta
vad FAN menade skaparen med det här

>skaparen
hmm

Jag vaknade nyss, hon är 7 på morgonen, ska för in i helvete inte gå och lägga mig igen, detta är min chans att äntligen ställa tillbaka dygnet

msåte gå o lägga mig favä jopbb imrogon

>Hemlig 2Dupplaga?

Breva vad du själv vill och gnäll inte = mysig och bra tråd favä.

Jag ska borsta tänderna och lägga mig i sängen. Kanske en film. Du då?

mitt liv är ganska semi-upptaget nu så har inte tid att spendera tid på improduktiva sidor såsom Sup Forums och reddit, MEN jag såg ett tillfälle att gå in här och spana läget bara :3

...

Varför vill jag vara ensam nästan hela tiden? Hur blir man mer social?
Hjälp

Lycka till med att vända dygnet igen, Japanon.
Har försökt med det själv tidigare och misslyckades bara.

Vad synd. Sov gott och lycka till på jobbet imorgon, user.

>Breva vad du själv vill och gnäll inte = mysig och bra tråd favä.
Det här är rätt attityd att ha. Men 2Dupplagor brukar oftast vara mysigast för då finns det få människor som bölar och klagar. Dock så kan vilken upplaga som helst vara mysig så länge alla tänker så.
>Jag ska borsta tänderna och lägga mig i sängen. Kanske en film.
Låter som en bra idé. Vilken film?
>Du då?
Ska nog breva på kanalen ett par timmar till, kanske göra något o äta, sen gå och lägga mig vid 3 eller 4.

Är väl inget fel med det?
Ända sen jag flyttade ut har jag känt att vara helt ensam dygnet runt är vad jag alltid velat ha.

svårt att gå från introvert till extrovert, klarar du av stora grupper av människor (3+) eller får du ont i fötterna då?

Det behövde inte bli såhär.. jag försökte varna er...

Det är ett mockup-test som han glömde ta bort i release-versionen efter han debuggat allting.

du orsakade det här

Gud spelar ingen mans himmel djuret

VIF vår hjälte

>det är ditt fel att jag slår dig logik
jag skrattar i din generella riktning

Detta.

Hade det inte varit för lille adolf så hade kanske folk vågat ta i nationalistiska idéer utan tång

vad menade han med detta?

Du borde breva mer, otroligt roligt brev.

se

>den enda föraren som någonsin fått en DNQ i ett GP3 event
>avbröt sin gp3 säsong i 2014 med 17:de som högsta placering
>fyra lopp på säsongen kvar
>inhopparen får två guld och två silverpodium på de fyra sista loppen på året
>i samma bil

>det är kvinnans fel om hon slår tillbaka under våldtäkten och väldtäktsmännen mördar henne för det

Känner mig taskig när jag inte vill umgås med vänner dock, och riktigt taskig när jag inte vill umgås med familjen.
Går helt okej med mycket folk, det är mer att jag inte orkar vara med dem för ofta eller under lång tid. Jag blir typ stressad och irriterad.

Det är ju bara symbolik. Inte vad som avses med meddelandet.

>Vilken film?

Kanske den där nya slängkappefilmen. Får se, känner inte för något tyngre just nu i alla fall.

kvinnan hade inte blivit mördad av våldtäktsmann----, nej, det var väl ingen bra liknelse hörrö du? :)

Hitler gjorde vad han kunde. Det är för fan inte hans fel att ni är fega äckliga kräk som inte vågar göra något. Han var ett exempel och hans offer köpte Europa lite mer tid innan den totala undergången.

Otacksamma jävla svin.

>Känner mig taskig när jag inte vill umgås med vänner dock
Vet inte den känslan, har inga vänner ivl.
>och riktigt taskig när jag inte vill umgås med familjen.
Nja, det får man väl tvinga sig själv till att komma med på. Jag har dock sagt nej en hel del när min syster och/eller mamma vill gå på bio, men de ser bara en massa filmer jag inte har något intresse i överhuvudtaget.

Tror inte det bör göras något åt. Man är som man är. Tycker inte att knark-klassade "mediciner" är rätt väg för att "rätta till" en udda personlighet. Man får försöka hitta ett sammanhang med folk som står ut med en. Världen är stor det borde gå att finna.

Mysigt.
Träffas du och din pv ofta ivl?

Det är inte Hitlers fel att du och resten av de vita "männen" är ett fega små kräk som pissar på sig så fort någon kommer med rasiststämpeln. Dra åt helvete

Det är inte Hitler utan de som skriver historien som är ansvariga för hur historien blir skriven. Och det är vinnarna som skriver historien.

Surströmming och pepparkakor

youtube.com/watch?v=McIPoWx1LQM
Hellstorm dokumenten gjorde mig fruktansvärt arg och ledsen.

>Alla dessa (you)s

Tack stormisar.

detta fick mig verkligen att tänka

Japp! Vi försöker träffas åtminstone en gång per månad eller så, svårt det där med tider dock! Men blir nog ändring på det snart :3
Hur går det själv? Hittar du någon potential söpo att pva?

>Jag har dock sagt nej en hel del när min syster och/eller mamma vill gå på bio, men de ser bara en massa filmer jag inte har något intresse i överhuvudtaget
Det kan jag förstå, jag har slutat gå på bio med vänner av samma anledning, och just det med gott samvete.
Du kanske har rätt. Synd att det är svårt att träffa andra som tycker om ensamhet. Tur att jag har er i allafall.

>Hellstorm dokumenten
Jag har bara läst några utdrag ur boken. Kan rekommendera den om man vill må riktigt jävla dåligt

youtube.com/watch?v=XR5I6cC8DJY

WTF? När vann Sverige guld? Missade totalt.

>Synd att det är svårt att träffa andra som tycker om ensamhet
Är det inte emot hela poängen med att vara ensam? Om du skulle träffa en person som tycker om att vara ensam lika mycket som du, vad skulle du göra?

Finns ju fullt av dem på internet. Dock överskuggas de av en massa som inte verkar få in i skallen att de finns utan inbillar sig att de är utmobbade och håller sig borta av rädsla.

Dkn sö po att planera träffar med

f1 heta bena

Fy fan vad jag hatar svenska tjejer. Degenererade jävla horor som bara bedrar och ljuger. Det enda dom bryr sig om är sig själva och sin jävla "lycka" vilket innebär en lina från en pundares kuk eller varför inte en resa in till ghettot. Jag gillar faktiskt terroristerna för dom dödar iallafall bort skräpet, nbögarna, från samhället. Hell fucking Seger.

Ser ju ut att ha skrapat benet. Är väl inte så hett?

Dokumenten finns på youtube, men hittar det inte mer, det handlar om röda armens dräp och våltdagande av tyska folket hela skiten var orkrestrerad av judiska komissarer, det handlade om miljoner civiler som blev eldbombad med barnerna i famnen.

Jo, men jag vill inte vara ensam hela tiden, tror jag iallafall. Att träffa någon som ville umgås lite ibland skulle vara trevligt. Men jag ska sluta gnälla nu, det är väl ett ganska icke-problem egentligen.

>det finns oironiskt neo-nazister i tråden
ni är sjuka i huvudet favä

Nej, det var mest ett försök att trigga din paranoia fattar du väl din djävla autist.

Nej. ;_;

Men jag har inte aktivt sökt heller för jag vet inte hur man bär sig åt favä. Ska ni flytta ihop då?

psykfallsanon...

Sjuka? De är bara felprogrammerade. Som en dator som inte gör som den ska.

Önsketänkare där ;)

smart arab baklänges

>Dokumenten finns på youtube, men hittar det inte mer, det handlar om röda armens dräp och våltdagande av tyska folket
Kommunisterna var äckliga svin, det håller jag med om. NKVD mördade även 10 000 polska officerare i en skog för att de kunde.

>det handlade om miljoner civiler som blev eldbombad med barnerna i famnen.
Det var närmare några hundra tusen, och det var amerikanska bombplan som bombade bland annat Dresden utan att det fanns militära mål där.
Detta togs faktiskt upp som ett krigsbrott.

På samma vis som Luftwaffe bombade London utan att det fanns militära mål där.

Heh

...

...

Hur är synen på bökar i nippon?

Lätt för mig att säga men jag hittade bara den mest underbaraste personen jag mött här i tråden. Men det kanske inte funkar för dig (såvida det inte finns likasinnade söpo här JUST NU), har du provat t.ex Grindr? Finns säkert någon söpo i din ort just nu.
>Ska ni flytta ihop då?
Definitivt en del av planen, ska bara greja körkort sen kan jag söka en del jobb där han bor :3

Comfy

snacka inte skit om araber för då blir libanon ledsen och tror att vi är alla rasister i tråden

Jag blir så arg att jag inte kan få andra att bli arga. Det är fanimig outhärdligt ibland.

>när psykfallsanon sambögar

Det är meningen att vara du, om du inte förstått det än.

Det var många andra städer också, många hundratusentals människor avled i par dagar.

Inte user men är det bara jag som inte tycker om idén av att aktivt "leta upp" en fv på någon slags kontaktannons eller liknande? Känns inte särskilt romantiskt alls. Man vill ju bara råka stöta på henne i det vilda eller vara vänner först liksom.

>hej jag letar efter fv.
>hejsan user jag letar efter pv
>ska vi bli ihop då?
>aa

Har antagligen fel men det känns inte som början på ett hälsosamt förhållande.

Herregud, psykfallsanon lever verkligen upp till sitt namn. Nu har han börjat sammböga för att han säkert hallucinerar och/eller är så desperat för (Du)n att han ger dem till sig själv.

Han är sjuk på riktigt.