NEDERDRAAD

>de engelsen
editie

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=db2S7x1Qm9Q
youtu.be/D7mg8zkmiy8
yourlogicalfallacyis.com/ad-hominem
quora.com/Is-it-true-that-Prophet-Mohammad-had-sex-with-a-9-year-old-girl-child
twitter.com/NSFWRedditImage

ERDOGAN

Paardestaart Karlijn beste Karlijn.

youtube.com/watch?v=db2S7x1Qm9Q

Opkankeren nepmoslim met je aandachtzoekende vlaggetje

...

2e voor wilders?

sjineze tekenfilms

>plaatje opzoeken
>stom zinnetje verzinnen
doe moeite genoeg flikker

vd stuurde me dit wdn haha

Jenna

Letterlijk geen argument. Dat zinnetje zou je bekend voor moeten komen.

Socrates is tenminste logisch in zijn werk. Molyneux die doet heel duidelijk alsof hij logisch is maar faalt keihard. Kijk gewoon lekker naar zijn filmpjes , hij is retorisch een stuk leuker dan dat hij logisch kan redeneren.

>iemand aandachtzoekend noemen
>sterretjes in je anoniempje gebruiken

e x c e l l e n t
post

:^)

BAARLE

ik kan je niet echt serieus nemen als ik je een argument geef, en dat je daar dan op reageert door alleen maar te zeggen ''geen argument, hij faalt!''.

ik zou bijna zeggen dat je aan het azen bent.

Thanks, Emily-user

echte negeruren

Het spijt me dat ik je god beledigd heb.

Je had gewoon letterlijk geen argument, je vergeleek een alom bewonderd filosoof met een kerel die jijbuis filmpjes maakt voor een verijdelde webcam.

Maar goed, je zal toch door blijven gaan hem op te hemelen, het is uiteraard een religie.

Het is pas 2 uur, dat is nog net kinderbedtijd.

Mijn kinderen lagen om 8 uur d'r al in

(niet de gast waar je op reageert)

Ongeacht of je zijn jijbuis filmpjes kut vind,
ongeacht of je een anarchist bent,
ongeacht of je zijn argumenten goed vind,
het is toch niet te ontkennen dat hij filosofie observeert en bedrijft, dat maakt hem toch gewoon een filosoof?

Ik vind mohammed ook een pedoseksuele oorlogsmaniak, maar ik ontken niet dat hij een profeet is.

sla op die moederneukende leuk-knop.

maar ik heb je juist wel een argument gegeven, en daar heb jij nog geen inhoudelijk antwoord op gegeven.

>jij: hij heeft een boek uitgebracht die slecht is ontvangen [bron nodig], daarom is hij geen filosoof
>ik: maar socrates heeft ook dingen gezegd die slecht zijn ontvangen, dus is socrates ook geen filosoof?

het zou een contradictie zijn als het wel voor moly geldt maar niet voor socrates.
ik snap dat het jou niet goed ligt dat dit een youtuber ligt en dat hij niet al duizenden jaren dood is, maar dat zijn niet echt criteria voor filosofen.

Houd je bek over mohammed (vzmh)

Ik kan ook een boek schrijven en werkelijk van alles wat al eens geschreven is over dit onderwerp incoherent en onlogisch bij elkaar gooien. Dat maakt me nog geen filosoof in mijn optiek.

Ooit is de filosofie ooit af (gok het niet, mensen blijven altijd wel domme dingen bedenken) als alle nieuwe ideeën de revue gepasseerd hebben. Hij is echter totaal niet nieuw in zijn aanpak, wel heel onlogisch.

>Duitse wetenschap

In 1981 ontdekte de Duitse archeoloog Heinrich Müller dat de landsgrenzen van Zimbabwe precies pasten op de landkaart van het voormalige Rhodesië.

...

boeie

>Revue

KRULBROODJE

Ik moest lachen.

ga je me huis opblazen?
allah is een slap aftreksel van de judeo-christelijke god

Mohammed is een pedoseksuele oorlogsmaniak die de dromen die hij tijdens zijn slaap had omzette in een religie die zo kut is dat hij alleen als alternatief met de doodstraf of torenhoge geldboetes kan worden verspreid.

youtu.be/D7mg8zkmiy8
Prachtig

je bent een beetje verward denk ik, hier is de letterlijke betekenis van het woord filosoof:
''Een filosoof is iemand die zich bezig houdt met filosofie of wijsbegeerte, de wetenschap die zich richt op het streven naar kennis en wijsheid. Het woord filosoof komt van de Griekse woorden 'filos' (vriend) en 'sofia' (wijsheid). Filosoof betekent dus eigenlijk 'vriend van de wijsheid'.''

het is dus niet zo dat filosofen nieuwe dingen bedenken, hier zit jouw fout.

Mensen die Mohammed (vzmh) beledigen moeten dood

Koerden gaan met Assad vechten

ja dat heb ik al een miljard keer gehoord, en al 2 keer van jou, verwacht je dat er nu iets gebeurd?

raad eens (leerzame) boeken aan

Mohammed (vrede zij met homo's) is een pedo

test test 123

dacht je ook dat je verbannen was?

Daar zorgt IS wel voor

En daar is niets mis mee, het was liefde

jazeker

Fijn wat jij wil knul, jij wint, noem hem een filosoof, maar volgens die definitie ben ik er ook één, en dat betwijfel ik sterk, al hetgeen wat ik weet van de filosofie heb ik opgegeten van anderen.

Feit blijft dat zijn werk kut is.

het was liefde, dat geloof ik wel, maar je balt geen 9 jarig kind, dat is amoreel als de neten.

Isis gaat ons doden? dit soort statements laten de roodgepilde partijen alleen maar sneller groeien, waardoor het kankergezwel der islam en de volgelingen van de proleet nicht mohammed optyfen.

Bron?
Dit kan nooit kloppen

>pedofilie is slecht
Houd je westerse oogkleppen maar op

jij noemt het oogkleppen, ik noem het een bril, zo kunnen we eeuwig doorgaan.

westerse uitvindingen = bijna alles
islamitische uitvindingen = acceptatie van kinderverkrachtig, lang genoeg het abbasid kalifaat bijeen gehouden om een paar sterren te ontdekken en een best wel toffe vorm van rekenen te ontwikkelen.

iedereen noemt hem een filosoof omdat hij dat per definitie is. dat jij hem geen filosoof wil noemen omdat je zijn werk slecht vindt, moet je zelf weten. maar je zit wel fout.

>Feit blijft dat zijn werk kut is.
dit is jouw mening. en eerlijk gezegd kan je jouw mening niet goed onderbouwen, je hebt moeite met het beantwoorden van vragen en je bent het niet eens met de definitie van filosoof, jongetje.

Wij accepteren verkrachting alleen als straf

We slagen al zijn schijtpalen op en sturen ze dan naar de AIVD

dus jouw proleet verkrachte zijn kleine slavin aisha als straf? wat had zij misdaan op haar 9de dan?

hij staat allang op de zwarte lijst

Hallo ik verveel me wie wil er praten op telegram.

Ik doe niets strafbaars

Als je "allah en mohammed" in een andere volgorde zet staat er "ma-mama, hellehond!"

yourlogicalfallacyis.com/ad-hominem

al-hollandi

Dat was geen verkrachting

typisch tatta huis

Kutdraad

oorlogsmaniak in een barre woestijn neemt een kind van 5 onder zijn hoedde, dwingt het om met hem te trouwen omdat hij zo veel van haar en zijn andere 5 vrouwen en zijn harem van honderden slavinnen en dienaren houdt, penetreert haar op haar negende, maar op de een of andere manier was dit geen verkrachting want dit kind (9 jaar oud!) was er zowel mentaal als lichamelijk klaar voor en had met deze mentale paraatheid toestemming gegeven voor de geslachtsgemeenschap.

Geloof je het zelf?

jij snapt niet zo goed wat ad hominem inhoudt. lees het zelf maar even door en dan zie je dat ad hominem betekent dat je op een argument reageert met een persoonlijke aanval. kan je citeren waar ik dit precies deed?

> in discussie gaan met hem

ik weet het, om eerlijk te zijn doe ik dit half omdat ik me verveel en half om mijn anti-islam retoriek te verfijnen.

doe ik ook soms, een soort rollenspel

Die zwakke naamflikker is helemaal kut maar er was niets mis met Mohammeds relatie met Aïsha, daar heeft hij gewoon gelijk in.

verklaar

leuke mening, enig argument?
zie
voor mijn argumenten.

Er is geen bewijs dat ze geneukt is door hem

Jij moet met argumenten komen om te bewijzen dat zijn relatie met haar fout was als jij beweert dat zijn relatie met haar fout was. Ik zal je argumenten dan eenvoudig weerleggen.

En ik wil argumenten, geen zeikverhaal van 300 woorden waar een half argumentje in verstopt zit.

oke dus je bent nu van argument veranderd van
"het is oke dat hij een 9 jarig kind verkracht heeft want het is geen verkrachting omdat ???"
naar
"hij heeft haar niet geneukt"
correct? want dan gaan we daar mee verder.

Geen argument XD

Hier is mijn argument: het is niet normaal dat een volwassen man met een kind trouwt.
Waarom deed hij dat, en heeft hij seks met haar gehad? Zo ja, waarom?

Ja

Muslim (8:3309) - Muhammad consummated his marriage to Aisha when she was only nine.

Volume 5, Book 58, Number 234:
Narrated Aisha:

The Prophet engaged me when I was a girl of six (years). We went to Medina and stayed at the home of Bani-al-Harith bin Khazraj. Then I got ill and my hair fell down. Later on my hair grew (again) and my mother, Um Ruman, came to me while I was playing in a swing with some of my girl friends. She called me, and I went to her, not knowing what she wanted to do to me. She caught me by the hand and made me stand at the door of the house. I was breathless then, and when my breathing became Allright, she took some water and rubbed my face and head with it. Then she took me into the house. There in the house I saw some Ansari women who said, "Best wishes and Allah's Blessing and a good luck." Then she entrusted me to them and they prepared me (for the marriage). Unexpectedly Allah's Apostle came to me in the forenoon and my mother handed me over to him, and at that time I was a girl of nine years of age.

Sahih Bukhari 3896: Khadija died three years before the Prophet (ﷺ) departed to Medina. He stayed there for two years or so and then he married `Aisha when she was a girl of six years of age, and he consumed that marriage when she was nine years old.

Sahih Bukhari 5158: The Prophet (ﷺ) wrote the (marriage contract) with `Aisha while she was six years old and consummated his marriage with her while she was nine years old and she remained with him for nine years ( till his death)

Sahih Muslim Book 008, Hadith Number 3311: Chapter: It is permissible for the father to give the hand of his daughter in marriage even when she is not fully grown up.

Aisha (Allah be pleased with her) reported that Allah's Apostle (May peace be upon him) married her when she was seven years old, and he was taken to his house as a bride when she was nine, and her dolls were with her; and when he (the Holy Prophet) died she was eighteen years old.

Geen bewijs?
er zijn exact 0 gehonereerde moslimgeleerden die ontkennen dat mohammed aisha niet op haar 9e heeft gepenetreerd.

Hij heeft uiteraard seks met haar gehad, stel ajb geen kankerdomme vragen meer en luister niet naar die kankerdomme struikelaap.

>het is niet normaal dat een volwassen man met een kind trouwt

Het maakt niet uit of het "normaal" is, "normaal" betekent niet "goed" en vice versa.

Biologisch gezien is er niets mis mee. "Pedofilie" komt voor in bonobo's en chimpansee's, de naaste verwanten van de mens. Dat het niet "goed" is, is bepaald door willekeurige wetten die biologisch niet te onderbouwen zijn.

Is het psychologisch gezien fout? Nee, hun relatie was niet psychologisch gezien fout. Aïsha is uiteindelijk een van de meest geleerde en invloedrijke vrouwen van haar tijd (en van de gehele geschiedenis) geweest. Ze heeft een burgeroorlog gewonnen tegen Ali en heeft zelfs legers geleid.

Wat zou er gebeurd zijn als Mohammed niet met haar trouwde? Dan zou ze met Jubayr ibn Mut'im zijn getrouwd.

Dus om mijn standpunt op te sommen

>het is biologisch natuurlijk en niet uitzonderlijk
>het heeft haar psychologisch geen schade toegebracht
>ze is door haar relatie met Mohammed zeer machtig en belangrijk geworden
>ze zou sowieso al gaan trouwen met iemand anders, dus haar lot is door Mohammed alleen positief veranderd

Er was letterlijk niets mis mee.

Waar is de seks dan

Kan er niets over terug vinden

ik heb fotobewijs nodig

I love you yuros!

Why are you all up so late?!?

Debating wether mohammed is a pedophile or not

>Wat zou er gebeurd zijn als Mohammed niet met haar trouwde? Dan zou ze met Jubayr ibn Mut'im zijn getrouwd.
dus omdat ze toch al verkracht zou worden door een oude man, kon het net zo goed een oude profeet zijn? topkoek.

>het is biologisch natuurlijk en niet uitzonderlijk
correct
>het heeft haar psychologisch geen schade toegebracht
alleen omdat zij een regent is geweest van het kalifaat wordt dat nog niet bewezen.
>ze is door haar relatie met Mohammed zeer machtig en belangrijk geworden
heeft geen relevantie op het concept van seks met kleuters.

het woord Consummated of consumed duidt op het nuttigen van een vrouw/huwelijk, oftewel het hebben van seks.

Het is zowel psychologisch als biologisch fout wanneer een volwassen man seks heeft met iemand die haar puberteit nog niet heeft bereikt en zij geen idee heeft waar ze aan toe is en wat ze doet.
Of heeft hij gewacht tot zij ook volwassen was of het puberteit heeft bereikt?

Oh. :3

Carry on. Don't sleep in, yuros make sure the world is ok until big strong Americans wake up >:]

>big strong america
>60% white + white demographic has abysmal birthrates
pick one.

lees maar eens door quora.com/Is-it-true-that-Prophet-Mohammad-had-sex-with-a-9-year-old-girl-child
Er is niet eens duidelijk bewijs dat ze 9 was, ze was waarschijnlijk ouder

dus je geeft toe dat als ze 9 was dat het dan slecht was? anders zou je dit argument niet maken toch?

Shiftmaagd XD

Het feit dat ze succesvol een burgeroorlog heeft gevoerd en de toekomst van het kalifaat heeft veranderd bewijst dat ze dermate gezond was dat ze dus enorme strategische en tactische beslissingen kon nemen. Ze is de bron voor meer dan 2000 hadiths. Ze was dus mentaal gezond. Dit is gewoon een feit. Niets wijst erop dat ze een slachtoffer o.i.d. was, dat is gewoon allemaal gezeik uit het Westen omdat iedereen hier een slachtoffer wilt zijn.

Ze zou al met iemand anders trouwen, dus dan is het inderdaad minder erg dat Mohammed met haar trouwde. Dat je het daarmee niet eens bent boeit me niets. Als jij iemand vermoord die op het punt staat een doodstraf te krijgen is dat minder erg dan als je iemand dood die gewoon over straat loopt.
>h-het is fout
Totaal subjectief. Geen argument.

W-we have an ok military that's somewhat strong I think I'm not sure desu :3

Was ze trouwens niet twintig ofzo toen ze met hem trouwde?
Dat zei een Marokkaan ooit tegen mij toen ik hem ernaar vroeg

Nee. De hadiths zijn onbetrouwbaar als neuk puur historisch gezien, maar Moslims geloven erin en in betrouwbare hadiths staat dat ze 6 was.

>Ze zou al met iemand anders trouwen, dus dan is het inderdaad minder erg dat Mohammed met haar trouwde. Dat je het daarmee niet eens bent boeit me niets. Als jij iemand vermoord die op het punt staat een doodstraf te krijgen is dat minder erg dan als je iemand dood die gewoon over straat loopt.
je noemt het "minder erg" en vergelijkt het zelf met de dood, is dit je interne geweten die toegeeft dat het amoreel is om een meiske van 9 te ballen?

Kanker op, de puberteit is het periode wanneer men geslachtsrijp wordt en mentaal ontwikkelen tot volwassenen.
Alles daarvoor betekent dat het lichaam er biologisch gezien niet voor klaar is.

Of vind je het ook prima wanneer net geboren baby's verkracht worden door de rijke sjeiks omdat het "biologisch en psychologisch gezien niet fout is"?

Year of marriage: 622
Years after the marriage that Asma died: 72
Age when Asma died: 100
622+ 72 = 694 -100= 594 is the year of Asma’s birth.

622-594= 28 yr of Asma at Aisha’s wedding
Asma is recorded as ten years older than Aisha. Therefore:
28-10= 18 Aisha’s age at wedding.

Ik snap trouwens niet waarom mensen Mohammed zo graag een pedofiel noemen terwijl zijn eerste vrouw 40 was toen hij 25 was. Hij viel dus gewoon op vrouwen van heel jong tot kankeroud (40 is voor vrouwen echt bejaard, vooral toen).

Daar is niets mis mee.

Maar hoe bepaalt men dan welke wel betrouwbaar zijn en welke niet?

als jullie ook maar denken dat ik palen lees die langer zijn dan een enkele regel hebben jullie het goed mis