Sverigetråden - Rostbiffsupplagan

...

Other urls found in this thread:

friatider.se/polisen-minst-dubbelt-sa-manga-sexofredanden-pa-arets-we-are-sthlm
ems.net76.net/index_files/Nordics.htm
twitter.com/NSFWRedditImage

Swedes are cucks.

And your thoughts?

Österland ftw

...

>svennar kommer försvinna inom 5-10 år

no

...

>massa ljusa tjejer
>mörka killar
URSVENSKT!

återigen är svenska killar rödpillrade eller? Varör är de inte där?
svaren från förra tråd1 var skit

>återigen är svenska killar rödpillrade eller?
Det verkar vara en trend faktiskt

>5-10 år
är du så dum?

För det är världens babbe-festival. Svenska killar är inte dumma nog att gå dit och bli nerslagna av blattegäng. Svenska tjejer dock har inte samma smartness och blir våldtagna och tafsade på i parti och minut

ateister tror på materialistsagan

väldigt skrämmande

finns nog en del

>vad är "nysvenskar"
>vad är "flyktingar"
>vad är "babbar som knullar 24/7 och födder upp massa nya babbar"
lmao okej

>the autistic larping rambling one
no

Varför var du inte där user?

Brunt hår- och ögonfärg är också vackert och ursvenskt. Det vi inte gillar är den korrumperade kolsvarta kulören som bestarna ifrån öst har avlat fram genom generationer av incest och tidelag.

brevar samma här så att du inte missar det

Jag är genuint intresserad. Varför kan du inte bara svara? Vad gör någon till Svensk? Säg att en svarthyad familj bott i Sverige i flera generationer, kommer de någonsin att bli svenska? Om aldrig, varför inte? Det finns trotts allt många vita svenskar som härstammar från icke-svenskar. Varför är de mer svenska än en mörkhyad person?

för att negrer får d-vitamin brist och blir deprimerade och dör om de bor här

Åk hem.

>Vad gör någon till Svensk?
Åk hem.

>jag är en katt som föddes i ett stall precis som alla andra katter på gården har gjort de senaste 10 generationerna vi har levt här
>därför är jag nu en häst
Ser du inte hur jävla efterblivet det låter? Att vara svensk handlar inte om var du föddes eller vilken kultur du tillhör.

Varför är du kvar?

Varför vill ni ha babbar in här? Vad är det som driver er? Varför är det bara här i sverige som hanrejskit måste matas in dagligen och accepteras annars är man rasist eller idiot. När andra står och bölar om deras jävla nationalitet och folk å etc så står de flesta jävla svenskar och hyllar dem för sin "livsvilja" och annat bajs. Men när en vanlig svensson gör det, så blir det illa kvickt att skriva skit om den. VARFÖR MÅSTE SVENSKEN BÖJAS?

jo det låter efterblivet, men det kan bero på att liknelsen var ganska kass också.

Varför inte?

>Varför vill ni ha babbar in här?
Zlatan och pizza xD

man behöver inte vara svensk för att leva i Sverige

>wuah använde inte logik som går emot vad jag står emot.

Precis som din fråga då.

Nej, det har jag aldrig antytt.

Om du tror att invandraren är det som svensken böjs av så har du 100% fel.

Sverige är genomcuckat av amerikansk kultur.

Du är genomvidrig som först kommer till ett land som flykting(?) och sen ifrågasätter om urbefolkningen ens existerar som nation.

Who is this woman?

Vem säger att svenska killar inte är på We Are Sthlm? LUL

>Sverige är genomcuckat av amerikansk kultur.
detta favä

Some say she's the only hope left in the US. Others say she's a sandwich at Arby's.

The truth remains a mystery, favelinho.

Fast jag var inte samma person. Jag blir bara triggad av att folk gör knäppa liknelser med djur.

Festivalens besökare domineras helt och hållet av unga invandrarmän och svenska tonårsflickor. En besökare berättar för Fria Tider att han nästan inte såg en enda svensk tonårspojke på festivalen.

– Jag tror jag såg totalt tre svenska killar under den timme jag var där, berättar personen som föredrar att vara anonym.
friatider.se/polisen-minst-dubbelt-sa-manga-sexofredanden-pa-arets-we-are-sthlm

>totalt tre svenska killar

hmmmm

Massa central-asiatiska korta killar som hänger i stan.

Ser de hela tiden på pendeln.

Brunt hår är inte nordiskt.

Visst är det, kolsvart dock inte.
ems.net76.net/index_files/Nordics.htm

Detta favä. Typ alla i beslutsposition kan kuvas av lockbeten från andra sidan atlanten i dagsläget iom de är såpass socialt drivna och det tack vare generationer av amerikansk underhållning är så hög status på allting amerikanskt.

Båda vilka är begrepp som jag har fullt sjå som autist att försöka förstå...

friatider är ett jävla skämt

aftonbladetklass på det som står.


fattar inte hur folk kan oironiskt läsa det de skriver

Ingen bryr sig. Det existerar ingen helt rent ras idag och det har inte gjort det under mycket lång tid, utan man kan säga att kärnan av de nordiska folken idag består av flera olika vita underraser som har blandat sig med varandra. Vi vill bevara de nordiska folken som de är idag, inte som de var för 10 000 år sedan.

Finns kosttillskott.

Jag är hemma tack så mycket.

Men nu är inte svarthyade eller vita olika arter så din liknelse fungerar inte direkt.

>Att vara svensk handlar inte om var du föddes eller vilken kultur du tillhör.
Det är precis det jag frågar efter. VAD är det som gör en till svensk? Varför kan en skåning kalla sig svensk men inte en svart person som för all del kan haft ätt i Sverige längre än Skåne varit svenskt? Hjälp mig förstå.

Jag är Svensk

>urbefolkningen
Intressant. Är samerna alltså de mest svenska folket där finns? Skogsfinnarna?

Brunt hår var väl vanligare hos asiater som finnarna är götar?

She can be your big sister for an evening. But it will cost you.

>Varför kan en skåning kalla sig svensk men inte en svart person som för all del kan haft ätt i Sverige längre än Skåne varit svenskt?
Är du bokstavligen hjärnskadad? Herregud människa. Rannsaka dig själv.

>Jag är Svensk
Mm och jag är irakier, japan och indian

Tror du allvarligt att samer och skogsfinnar befolkade Sverige innan svenskarna? Men ja, både samer och ättlingar till skogsfinnar har existensberättigande i Sverige.

>Vi vill bevara de nordiska folken som de är idag
Varför? Finns där någon särskild signifikans på raskombinationen som lever här idag eller är det mer av en estetisk åsikt?

åh neej, inte styvsyrraporranon

Grabbar visste ni att de vita i USA är indianer?

All media i sverige är skit, det enda som spelar någon roll är ifall tidningen skriver om nyheter du är intresserad av.

> haha, men brorsan dåå! inte kan du va i mamma och pappas säng när du gör detdär?? kom hit jag får visa hur du ska göra.

>Varför vill du bevara ditt eget folk?
Detta är en existentiell fråga in absurdum. Ett friskt djur fullgör sin uppgift här i världen, utefter sina instinkter och behöver aldrig ifrågasätta grundvalarna för sin existens eller om dess handlingar är ”rätt eller fel”. Problemet med människan är att hon i sitt resonerande ofta utgår ifrån det hon fått lära sig av andra istället för att lyssna till sin instinkt. Detta är visserligen en absolut nödvändig egenskap hos människan, men det innebär även att hon lätt kan falla offer för onaturliga främmande idéer. Men när det har gått så långt att en människa inte längre instinktivt kan förstå att den egna sorten skall leva, kan det vara ett tecken på biologisk degeneration.

En motfråga torde vara: Varför ska du överleva? Varför ska din familj, dina vänner, dina barn, din flickvän överleva? Det är givetvis ingen skillnad om man skulle fråga en jude: Varför skall det judiska folket överleva? Eller varför ska indianerna överleva, eller varför ska tibetansk eller italiensk kultur bestå? Varför ska vi bevara Leonardo da Vincis målningar, eller Bachs musik? Varför ska vi bevara pyramiderna, det lutande tornet i Pisa, Notre Dame och Stonehenge?

Nåja, sånthär är åtminstone några helveteskretsar bättre än kuckbrevande favä.

Cuntbusting är f1 h1.

Fast det där är definitivt en lillasyrra och inte en storasyrra.

t. praoat på systerbolaget.

>det där
>inte hon där eller denna där

hmm se över ditt språkbruk mann1.

elakt

vad är dåligt med FT? Tycker att senaste månaderna har det varit bra artiklar. speciellt om asylkaoset

Jag vill bara att någon förklarar i detalj vad som gör någon till svensk. Det verkar inte direkt finnas någon konsensus vad gäller saken.

Spännande!

De germanska folket var inte först med att bosätta sig i det vi idag kallar för Sverige. Så mycket vet jag. Frågan är då om de har större existensberättigande än vad de germanska nomaderna som majoriteten av svenskar härstammar ifrån. Jag frågar eftersom att du satta fokus på just det här med urbefolkning.

Anser du att Amerikanare ska åka hem till England, Irland, Tyskland osv också?

Men du har själv sagt att folket som bodde här för 10,000 år inte är likt det som bor här idag. Vi har blandat ut våran genpool sedan dag 1. "vårt folk" har slutat existera flera gånger om genom historien.

Är ditt "argument" att jag bara ska acceptera det du säger som fakta och att om jag ifråga sätter det så likställer du mig med biologisk degeneration? Låter det som en sund bas för ett argument?

fan vad livet är tråkigt.

>dkn ingen levnadsglad sibirisk truckar-katte v med dragspel att åka runt och leva rövare med

det är för tonåringar pekka
t. 23år

>De germanska folket var inte först med att bosätta sig i det vi idag kallar för Sverige
Jo det var vi.
>Så mycket vet jag.
Du vet inte ett skit. Häng dig.

Snackade i förbigående med min granne idag, hennes 17åriga dotter hade varit på Malmöfesitvalen igår och sett på någon spelning.

Tydligen hade hon och hennes vänner blivit antastade av en jävla massa invandrare. ''Där var inte en enda svensk kille på konsären''

Tänk att det faktiskt blivit såhär.

lär dig att laga mat, en ny hobby, spela ett instrument, ett språk, ett hantverk, en konst, börja träna, ta promenader, gå på ställen du inte brukar vara på. Bestäm dig för att börja göra åtminstone en ny sak varje dag.

Kort och gott gör något Nytt.

Kollade på lite kvää:noll, är bilpojken lite allmänt trög i serien överlag? Känns som att man vid andra tidshoppet borde ha en viss aning om vad som hände istället för att undra varför ingen kommer ihåg honom och samma saker sker igen.

Sedan vet jag inte om serien verkar så het ännu, fajten i slumhuset var lite kringerande i vissa stunder men det kanske var undantaget.

Men ja, bilpojken verkar lite småtrög.

men det är i alla fall ett liv

inte dom men kom inte Germanska folken hit för 15000år sedan? Då var ju norra Sverige täckt av is så Hur kunde Samerna vara här innan oss?
Genuin fråga

>De germanska folket var inte först med att bosätta sig i det vi idag kallar för Sverige.
Lögn.

Sverige befolkades söderifrån av germanska folkstammar när inlandsisen sakta smälte och drog sig norrut. Dessa vandrade över den landbrygga som då sammanhöll nuvarande Sverige med kontinenten. De germanska folkstammarna vandrade under årtusendena allt längre norrut och befolkade dagens Sverige. Dagens svenskar är direkta avkomlingar till dessa folkstammar. När Sverige befolkades söderifrån var fortfarande stora delar av dagens Norrland istäckt, och människor kunde således inte bo där.

Samerna kom först några årtusenden senare, när isen smält, österifrån från Asiens vidder och hade ett starkt mongoliskt inslag i sin genbank. Att samerna kom senare än germanerna bevisas av arkeologiska forskningsresultat. Sveriges äldsta fynd för mänsklig aktivitet har hittats i Skåne, i Lockarp och Mölleröd, i form av några pilspetsar och flintredskap. Dessa fynd är över 14 000 år gamla. Norrlands äldsta fynd, är ”endast” ca 9 000 år gammalt och hittades vid Garaselet invid Byskeälven i Västerbotten.

Detta betyder att germanerna var har först, minst 5 000 år tidigare än samerna. Det äldsta skelettet som hittats på den skandinaviska halvön stärker bevisen om Nordens äkta ursprungsfolk. Skelettet hittades i Norge med ett intakt kranium av dolychokephal (långskallig) typ, vilket är den skallform germaner har. Samerna däremot har brachykephal (kortskallig) skallform.

>inte först i Sverige
Jo, tyvärr du.
Norrland var vi inte först i, men resten av Sverige befolkade vi först av alla.

...

Breva bild på henne.

>konsären
Är detta ett nytt jagjag?

>dkn ingen lurvig vinterkatte v

Det finns gott om hanrej-porr på internet, nöj dig med det.

...

Ja, Subaru är för dum och ädel för den värld han lever i.

>De germanska folket var inte först med att bosätta sig i det vi idag kallar för Sverige. Så mycket vet jag.
Hahahaha """"aa""""

Att du använder dig av propagandamyten om att samerna är Sveriges ursprungsfolk är inget att förvånas över. Du hyllar ju svenskarnas förintelse och i denna process är denna myt ganska viktig. Med den kan du hävda att vi inte var här först utan att vi också är invandrare och således inte har någon äganderätt över detta land.

Du kan dra åt helvete favä.

>Men du har själv sagt att folket som bodde här för 10,000 år inte är likt det som bor här idag. Vi har blandat ut våran genpool sedan dag 1. "vårt folk" har slutat existera flera gånger om genom historien.
Nej för det är samma gener inom oss som det var inom de första germanerna som kom hit. Vi har bara fått lite genetiskt tillskott utifrån.

Nu däremot håller vi på att ersättas totalt. Vi håller inte på att bli utspädda och rasblandade vilket gör att våra gener lever vidare fast i annan form. Nej, den här gången håller vi på att ersättas helt.

Du vet ju inte överhuvudtaget vad du pratar om så varför inte bara hålla käften?

>friatider är ett jävla skämt

Ok, så låt oss bara ignorera allt och låtsas som inget hänt. Låt oss inte alls titta på alla bilderna från pubilkhaven och koppla till alla påståenden som gjorts.

Haha aa ok

...

...

>psykfallsanon

Jag på bilden, när jag är som allra mest frustrerad.

>konachananon

...

>svenska kvinnor

Lycka till med att hitta en fru som inte knullat varenda Johannes, Tony och Ahmed i stan.

jag har inte brevat något, kollar på konosuba

Dick Harrison (historieprofessor på lunds universitet) menar att vi inte vet och att det inte går att säkert fastställa vem som var ursprungsbefolkning i Sverige dock.

>dkn ingen fotbollskatte v

Vill man ha en tjej som är stolt över något sådant?

Okej jag ska lita på en ((( professor på lunds universitet ))) istället för bekräftade arkeologiska fynd.

...

Och då tror du att svenskar bara försvinner i tomma intet eller? Dumma jävel.

...

>svennar är odödliga
>svennar födder lika många barn som babbar

Sista