Sverigetråden

Skatt är stöld.

Other urls found in this thread:

en.wikipedia.org/wiki/Anti-Masonic_Party
youtube.com/watch?v=nGAO100hYcQ
vocabulary.ugent.be/
twitter.com/NSFWRedditGif

>dkn ingen fefv

Död tråd

Hemliga sällskap med rika människor tenderar att vara dåligt för stablititeten
Till exempel var frimurarna argumenterbart en av de drivande krafterna bakom franska revoutionen och tankarna som stod bakom den
Inte helt kompitabelt med Franco och Hitlers ideologi alltså

Här har du ett amerikanst exempel också
en.wikipedia.org/wiki/Anti-Masonic_Party

>liberal

>frihetshatare

Var finns det böcker att läsa mer om detta skiten?Och vad tycker ni om Odin då?

>saknar verklighetsförankring

MEN VEM SKA BYGGA VÄGARNA, user!? DET HAR DU FAN INTE TÄNKT PÅ

Dags att sova favä. Gonatt tråd1.

>frihet är saknad av verklighetsförankring

Sowell, låter som mig favä.

youtube.com/watch?v=nGAO100hYcQ
okej video för en gångs skull på den kanalen

den "friheten" du vill ha finns inte

Kommer från en vidrig statist

kek

mm fast ne

etatist är det korrekta svenska ordet

>dkn man lyckas knulla sig själv

Bara Dö I Min Sömn Redan

Jag skulle sakna dig user. På något sätt så hade det känns lite mer tomt och ledsamt.

Fler frihetsorienterade kanaler? Har du hittat frihetsfaxen och radio mises än?

Fråga mig hur man gör då

hur gör man då?

om det här är något "höhö man skriver in sig på skatteverket" så blir jag jävligt besviken

Man gör sig halvhård, vrider den under mellangärdet och stoppar in den i pf. Efter det knullar man med handen eller rider sittandes. Det kan vara skadligt om man gör det för ofta.

God natt user

känns knappt lönt med tanke på hur lite av qken som faktiskt kommer in

Glömde säga att det krävs en skapligt stor qk

är det normalt att suga på snoppen när man runkar?

Men vadå även med 20 cm så kan det knappt vara mer än typ 5-7 cm som går in ordentligt

lika väl att bara köpa en dildo istället

vill knulla söta killar i rumpan

Tror jag har sett någon bild på detta. Ser varken njutbart eller hälsosamt ut. Hur känns det?

>dkn man äntligen lyckades suga sig själv men det kändes inte alls särkilt speciellt

Det kanske är på grund av liknande fenomen som med sin egna hand. Har inte själv upplevt det men jag antar att det är en helt annan upplevelse när någon annan gör det åt dig.

VIF anons rygg

Breva exempel på söt kille.

t. inte bög bara nyfiken

Jo, han var söt.

...

Tack för exemplet pekka.

kolla denna sällsynta pepen

>dkn HELA tråden för sig själv

*puss på snoppen*

Det där är min replik hörru

var ett tag sen jag såg det

Fick rätt många (You)s när jag introducerade det till tråden i samband med jag hälsade en user god natt, men du kan få tillåtelse att använda den.

stor ära
på tal om att sova
det borde jag göra favä
sov gott

Jag läste igenom en massor av släktdokument från tidigt 1800-tal. Bland annat livshistorier där det omnämns brunhåriga/brunögda människor, och seriös fråga, var kom de ifrån?

Jag förstår att inte hela Sverige kan ha varit fullt blonda och blåögda, men att det ändå fanns en stor andel som beskrevs som "mörkare" ute bland byarna förvånade mig.

Kan man hitta dessa online, gratis?

How easy is it to immigrate to Sweden if you're a White Male? Do I need to be a nigger? how many of you are sand niggers?

Tack

Pretty easy if you have contacts here/somewhere to crash for a while, or if you're a sandnigger yes.

>var kom de ifrån?
Av gamla målningar på folk så började det komma hit massa icke-skandinaver redan på 1600-talet
t. inte historist, men ändå

Tror kyrkböcker och kanske annat arkiverat ska gå att komma över, men dessa är gamla dokument som gått i arv.

>Av gamla målningar på folk
att döma*

för trött och full för detta

I know nobody there anymore. Used to have friends in Sollentuna but not anymore.

I'm not bad looking though, do you Swedes have some kind of dating site or MeetMe equivalent I may be able to find some contacts?

fuck off we're full

Jag vet att det kom hit en del valloner som tydligen ska vara mörkare men såvitt jag vet var de inte så många. En annan vild gissning är kanske att ett gäng lapplänningar blev SAMADE.

Dock så känns båda dessa rätt långsökta.

Yeah full of dirty niggers.

I want to live in the North anyway

Go to the culture pals thread on here and join interpals.

It's the easiest dating site in existent, and it technically isn't even a dating site.

>Friends in Sollentuna

Did they live at Malmvägen?

You need to be able to recite at least half of the relevant verses in the Quran to be even considered eligible. If that goes through then after swearing allegiance to Allah, Muhammad, peace be upon him and finally to the head of state of the Swedish emirate, sultan Kamal XVI Al Alssuid you will become a citizen of the Swedish emirate. There will be celebrations (but no alcohol, it is haram) and after 2-3 weeks your white Swedish virgin should arrive in the mail (not literally, you'll have to pick her up at the local mosque).

Best of luck!

Awesome, thank you very much for the help.

> (but no alcohol, it is haram)

Damn, I knew there would be a catch.

If I can recite more than half of the relevant Quran verses do I get extra blonde purre virgins? Or do they just get younger with each verse?

Kan ni bekräfta att orsaken bakom de ständigt försämrade skolresultaten är pga den ökade invandringen?

det är allmänt känt.

Black people are dumb. Can't find you anything helpful though because noone has the balls to do sucj a study.

Perhaps Sup Forums has the answers you seek.

nog har invandring haft sin påverkan men svenska skolan har varit ett skämt rätt länge nu
önskar jag växte upp i finland favä

AHÅJÅ

dag ett, jag var redan med min nigga bara

Morrn

>EUROS FICK MIG FOKUSERADE

v-va?

jag har försäkring, nigga det är ingen fara

>dkn man börjar dagen med att runka till fantasier om en söt pojkflicka man träffat

UPP OCH HOPPA SLÖFOCKAR!!

Jag är uppe :3

Men jag kanske är ledig idag

Vad har hänt?

Nej nej valpis!

min nigga skadades

Jag har varit vaken i snart 3 timmar

låt mig gifta din syster

>dkn ingen sötpaj kommer att älska dig som Colette älskar Lloyd

vill dö

On the basis of your results, we estimate you know 47% of the English words.
You said yes to 50% of the existing words.
You said yes to 3% of the nonwords.
Fan vad pinsamt grabbar. Känner mig värdelös just nu.
vocabulary.ugent.be/

Sverige är överrepresenterat med blondiner och blåögda, det betyder inte att de är i majoritet eller någonsin varit det

You said yes to 79% of the existing words.

You said yes to 20% of the nonwords.

This gives you a corrected score of 79% - 20% = 59%.

This is fairly high level for a native speaker.

Kaskadspyr på nbögarna som bokstavligen langar lättcider för att få skjuts hem från skolan

Engelskan har för många ord favä

t. stjärtsmärtad över resultatet

God morgon tråd1

You said yes to 60% of the existing words.

You said yes to 3% of the nonwords.

This gives you a corrected score of 60% - 3% = 57%.

This is fairly high level for a native speaker.

förresten det enda icke ordet jag sa ja till var ett felklick :^)

Fy fan vad jag hatar Brasilien
>möh samba
Jävla smuts"människor"

så säger man inte Voe, vad oartigt!

Hoppas de småbröstade i alla fall dödar bort skräpet, de kurviga brasilianskorna.

>Explosion i Skjuteborg
ALDRIG SÄKRARE
S
Ä
K
R
A
R
E

D-det är b-bara anmälningsbenägenheten som ökat..eller nåt ;__;

Har ni nånsin stött på den här typen som är stolt av att ha hög alkoholtolerans? Haha vilka jävla idioter det finns. Liksom om du har hög alkoholtolerans betyder det två saker:

A: Du dricker för mycket
B: Du är fet

Glömde lägga till, detta är också typen som dömer hur mycket du har druckit under kvällen och ifrågasätter hur påverkad du är. Han tror sig vara expert på alkohol och om du inte gillar samma obskyra öl är du en loser och en plebej.

Brukar ju vara tvärt om, dessa killar dricker ju bara Norrlands guld eller liknande för det är billigast och lättdrucket.

>välj alla bilder med gräs
Blir lika glad varenda gång.

>*appellerar till könsnormer*
vad menade vår feministiska regering med det här?

Fel bild, skulle ju langa en mysig naturbild.

Du låter lite bitter favä

>ryter till

Ser ut som vad man ser under en svampresa favä.

Ta livet av dig.