Sverigetråden - Futoupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=fCIiSE9VHck
friatider.se/illegala-invandrare-stannar-trots-indraget-bidrag
tribune.com.pk/story/1168242/japanese-father-kills-12-year-old-son-studies/
twitter.com/Ivarpi/status/768024996098760704
twitter.com/NSFWRedditImage

Grod natt mina favoritanonsar.

v-vad händer?
youtube.com/watch?v=fCIiSE9VHck

God"natt" på dig user.
Yndre bilden ser ut som att den har ormögon på tumnageln.

God morgon!

t. muslims

satan vad fort man blir beroende av cigg

>t. racist white kid

t...eh t... t..hmm t...?? t... wtf is Colombia even known for?
t....literally who I guess?

God morgon.

omg hej

Hej någon som är vaken?

Det kan du väl se?

"God" "morgon"

Äkta Ben Garrison tekning för en gångs skull

18 years old teen used by her piano teacher

f1h1

mm jag ska bara på toa först sen kan jag börja skita ner tråden :3

Varför måste politiktecknare alltid skriva ut precis vad det är de har tecknat?

>Hillary's stool
>Soros
>Bill
Jag menar kom igen.

För att det skall vara tydligt och formulerat. Det må se självklart ut men det hade inte sett lika bra ut utan. Du ska se teckningen och förstå den direkt, inte sitta och kolla på i 5 minuter och tänka "hmmm..."
Sen skall den nå ut till fler än du som kanske inte är lika "insatta".

Finns det oironiskt människor som inte ser att Hillary sitter på en pall och ganska omgående kan tänka sig att det är hennes pall?
Varför har man inte förtydligat vilka det är som sitter längre bak i rummet?

>tror att massmänniskor vet vem Soros är

Men de vet väl ändå vad en pall är?

>svennebanan vet vem george soros är
Ta livet av dig.

Fast det var ju inte alls vad jag skrev i det brevet eller hur?

Futo är en söt futa ;3

Men det blir ju inte riktigt samma sak. Nu beskriver teckningen att Hillarys pall består av lögner, mygel och brott. Annars hade hon bara suttit på en pall bestående av lögner, mygel och brott. Det kanske inte hade varit hennes pall, kanske bara "maktens pall" eller "presidenternas pall". Finns ju helt plötsligt fler sätt att tolka bilden på.

friatider.se/illegala-invandrare-stannar-trots-indraget-bidrag

ABOO ALLT ÄR SVART MANN1.

jo där håller jag med dig

Jo, du frågar ju varför Bill och Soros är förtydligade men varför inte döden och generiska muslimer är det. Jo, för att döden är symbolik 100% av alla människor i västvärlden förstår utan eftertanke och muslimer är något folk känner igen rätt fort det med.

Men vem gjorde pallen, Hillary är ju inte snickare?

Du behöver inte leka dum för att du blev så bortsprängd user.

Det finns ingen skillnad alls mellan att rita Hillary sittandes på en stol av lögn och brott och att rita Hillary sittandes på en stol av lögn och brott som det står hennes namn på.
Det är exakt samma symbolik och att påstå annat är tramsigt, så jag antog att vi skulle larva oss nu.

Ta livet av dig.

Episk vinst

>jag är svensk och bryr mig om amerikanska valet

Lmaoar på ditt liv. Nej du kommer inte flytta till USA och gå på harvard och jobba med ekonomi när du gått ut Gymnasiet Jonte.

>gymnasiala amerikaboos med långt hår och seglarinspirerade preppykläder

Här är ett argument för er

Snygg kille.

Hårda bud i Japan
tribune.com.pk/story/1168242/japanese-father-kills-12-year-old-son-studies/

Och här så bölar folk om studier och knullar med flit.

>dkn ingen paj

STOR

Kommer en chey och ska kolla på min lägenhet inom 20 min
vad göra?

Hi guys
I have a bf now :3
I just want your (Sweden's) approval

SVART

>vaknar och sätter mig vid dattan
>en flygmyra kryper på väggen
KVÄÄÄ HUR KOM DU IN?

How old are you and bf, who is top and bottom. Also please pic of you and bf.

Kill yourself faggot

*halvhjärtat brev om Sveriges regering och vår invandringspolitik*

jag sa att detta skulle hända. Nu kommer de hamna i kriminalitet och svart jobb likt de illegala i USA.
Enda sättet är att använda militären för att få ut dem

I'm 21, he is 25.
I'm smaller (in both senses) so he usually tops.
But he also loves being a bottom but I can't please him enough ^_^
Nah

>vad USA gör i Syrien påverkar inte oss
men fortsätt kolla på Jersey Shore och lira CS Jonte

How tall are you and your bf, what dick size? How did you get to know him? Is he also from austria?

Exakt hur påverkar det oss dumskalle.

...

Eventually you homos will be faced with a choice, either you vote for liberals who allow muslims, who certainly will throw you from rooftops, to take over or you vote for us who just will put you in the gas chambers.

Really makes me smile.

Oftast är ju dessa människor mer intresserad av amerikansk inrikespolitik. Deras minimumlön, rasrelationer osv. Varför blev svenskar lyriska över Obama? För att han ville förändra Amerikas inrikespolitik. Inte för att han ville sluta """kriga""" i Mellanöstern.

170, 180.
15, 18
Internet :D
And yeah he lives like 150 kilometres from me
I actually had the chance to go to Sweden 3 weeks ago but I couldn't because I would have had to travel alone. Otherwise I would have come here with him.

hur kan man vara såhär dum?

>Oftast är ju dessa människor mer intresserad av amerikansk inrikespolitik
nja de gillar att kommentera den men de är inte insatta

>tfw 185cm in height but with 15cm dick
So you're saying I will never get a bf because dick is too small...

>flyktingarna kommer från syrien
>flyktingarna är riktiga flyktingar
>vi måste acceptera flyktingar även fast det är något rövhålskrig i mellanöstern

haha mm, vi accepterar "flyktingar" för att vår regering vill förstöra Sverige, inte för att USA har sina judekrig där borta. Inte fan accepterar Polen eller Ungern några "flyktingar".

>inte för att USA har sina judekrig där borta
Utan deras krig skulle inte hela världen kunna använda Syrienkonflikten som skäl till att söka asyl här.

Om USA som Trump säger aldrig hade blandat sig in i Irak, Libyen och Syrien skulle allt den här skiten aldrig hänt oss i Europa

Fast jo, de "älskar usa men hatar deras politik". Det är amerikaboos som vill att USA skall ha svensk socialdemokrati/socialliberalism för att det är """fel""" att vissa yrkesgrupper tjänar så lite och att det finns rasism och att sjukvården inte är """gratis""" osv. Nämn en enda människa i Sverige som stödjer Hillary för att hon skall "sluta kriga i Mellanöstern".

You never had a bf before?
Well to be honest: Only greedy bottoms want a bf with a large dick.
The problem in your case is that you are so tall but I think most guys wouldn't care as long as you look qt.

Pic related is me caring about your bullying

>vi hade ingen massinvandring innan krigen i irak, libyen och syrien
VGH?

Men du vi hade blattar innan 2011 när kriget där borta drog igång. Hade det inte varit syriska flyktingar är det negrer som flyr den lokala krigsherren i oogabooga-land #27 eller Afghaner och Pakistanier som flyr sin egna kultur. Alla konflikter i världen beror inte på USA och det kommer alltid vara kaos i de här människornas länder då de per definition är kaosmänniskor.

>You never had a bf before?
No
>Well to be honest: Only greedy bottoms want a bf with a large dick.
Sounds like the average swedish bottom.
Here height + good dick size = bf.

>Usa är roten till all ondska
Hur känns det att vara 15?

Köra ner motorsåg i halsen på er och dra igång, låt er slitas sönder inifrån och när ni väl möter Guds straff så kommer han bara se en trasig, förstörd kropp med en ännu mörkare själ. Det blir raka vägen ner i helvetet för er.

>usa dindunuffin

tippar mitren

Judarna är roten till all ondska och judarna styr USA, vilket är världens mäktigaste land. Inte jättekomplicerat ändå.

Jaja men det är inte USA's fel att vi tar emot flyktingar.

>skulden ligger på dom som har empati inte på dom som bombar andras länder
fick mig verkligen att tängka...

Cute face + hair is much more important to me
don't care about height or dick size as long he doesn't have a micro penis :D

And just put yourself out there. Virgin bfs are the cutest :3
Talk to me in English pls :3

Nej, jag har inte sagt det. Det är judarnas fel att vi tar emot flyktingar.

>Det är amerikaboos som vill att USA skall ha svensk socialdemokrati/socialliberalism
jo men de kan ju inget egentligen. "USA borde ha gratis sjukvård, skola och inga vapen som oss XD"
det betyder inte att de är insatta i politiken

vi hade inte hela EU och Merkel som sa åt hela världen att komma hit och nu tvingar medlemsländer att ta emot eller betala straffavgifter

>Men du vi hade blattar innan 2011
japp och nu är situationen ännu värre tack vare att Libyen och Syrien är förstört så att 3dje världen kan välla in hit över Medelhavet
När Libyen förstördes öppnades flaskhalsen till tredje världen. alla vi tagit emot innan kom via FN program. nu vandrar de självmant hit tack vara USA ledda krig i ME ÖST. något som Trump påpekat och vill avsluta

>ha empati för sandnegrer
>låta sina känslor styra en till den grad att man förstör sitt eget land
Vårt eget fel

Nej det är vårt eget fel att vi är ett så jävla naivt dumsnällt folk. Judarna kanske startade skiten men vårt eget fel att det varit så effektivt här.

Ivar Arpi är en stor kille
twitter.com/Ivarpi/status/768024996098760704

>muh judar
sluta skämma ut dig själv

>nu vandrar de självmant hit tack vara USA ledda krig i ME ÖST

Nej de vandrar hit självmant pga att vi inte försvarar våra gränser mot dem. Så jävla svenskt att hålla på att skylla ifrån sig. USA har aldrig tvingat oss att ta emot dessa "flyktingar" och inget hindrar oss från att sätta upp ett stort staket som Ungern och inte släppa in en enda jävel. Vi har till och med geografin som gör det extremt enkelt, bara stänga gränsen mot Danmark och inte släppa in "asylsökare".

nej jag håller med om att Sverige är medskyldiga som fan.
Men du kan väl inte påstå att Irak, Libyen och Syrien var idiotmisstag av USA och att om Trump gör som han säger och l'mnar Syrien så blir det bättre för hela världen?

Snarare för att tecknarna är för såliga för att använda en symbolik som går hem och förstås av den publik de riktar sig till, och framför allt är rolig.
Vad hjälper det då att sätta text på honom?
>De kommer ju söka om honom!
Långsökt som fan.

Jo jag håller inte med om de krigen men det hör inte till problemet. Vi hade ändå accepterat "flyktingar".

>antyder att stora satan inte är orsaken till modern kulturell kollaps

sluta bara

That's you, which is basically 1% of the rest. I have had many dates and tries with people here. I look "good" and "good" as a person or whatever but when it comes down to the thing it just ends there because it wasn't on par with who I look like.

>le usa gjorde allt!
Hej extremvänstern antar jag?

So you have never had sex? How old are you?

>Vi hade ändå accepterat "flyktingar".
ja för att Sverige och det Svenska folket är idioter. Utan USA's skit i MENA hade vi fått färre.

Detta är precis som Brexit. jag vet att Svenskarna är för dumma för att lämna EU, därför hoppas jag att Brexit förstör unionen.
jag vet att Svenskarna är för dumma för att stoppa all asylmottagning så därför hoppas jag på att Trump lämnar MENA skiten

>>le usa gjorde allt!
när sa jag det? USA gjorde Libyen, Syrien och Irak

>Hej extremvänstern antar jag?
hehe mm och hejar på Trump. Hur fan går det ihop?

Nope and 24.

>det betyder inte att de är insatta i politiken
Jag ser inte hur det är relevant till diskussionen dock.
>vi hade inte hela EU och Merkel som sa åt hela världen att komma hit och nu tvingar medlemsländer att ta emot eller betala straffavgifter
Jaha? Vi har inte Apple-telefoner heller. Utvecklingen går framåt. Judarna har velat ha ett mångkulturellt Europa väldigt länge, detta är bara naturliga steg i deras planer.
När beslut tas över folkens huvud är det inte folkets fel. Det är inte naiva svenskar som har klubbat igenom invandringspolitiken, det är inte naiva svenskar som har infört hets mot folkgrupp, det är inte naiva svenskar som har samlats på gator och torg och demonstrerat för något av detta. Det är beslut som har kommit ovanifrån och om du säger emot får du sparken och i värsta fall fängelsestraff (HMF)

>folk som står och bölar om "muh kroknäsor" säger att alla andra är dumma i huvudet

>detta är bara naturliga steg i deras planer.
och Trump kan förhoppningsvist bromsa ett tag

Damn. I don't presume your standards are too high in other men then?

Sweden would be a paradise for me if I was single I think.
You are much more open and I love light skin & blondes.

>när jidf gråter i tråden

15cm är ju ungefär medelpenis i Sverige.

>muh jidf
Inga klibbor att klibba idag asgeir?

Men snälla vilket land lever du i? Svenskar är väldigt positiva till massinvandringen i jämförelse med andra européer. Gå ut och prata med människor som inte tillhör demografin arga, unga, svenska män. Folk här är helt jävla störda i skallen, inte minst våra kvinnor. Till och med den genomsnittliga sverigedemokraten beter sig som en Sweddit-bög som tjatar om hur "sjuklövern är de riktiga rasisterna" och "vår politik är ju bäst för invandrarna själva :)" och dessa ska föreställa vår extremhöger

Tänkte ta pråmen över påtten och åka till Sundsvall på black metal festival i höst, tips på var jag skall övernatta?