Sverigetråden - Junkoupplagan

...

Other urls found in this thread:

webmshare.com/play/d1ZNb
youtube.com/watch?v=TBXv37PFcAQ
twitter.com/AnonBabble

junko är skräp

>man slutar vara feminist när man jobbar eller pluggar

nån som är programmerare i stockholm? Hur svårt är det att få jobb här utan att ha pluggat på universitet?

Har tagit studenten och ska ta ett sabbatsår men det skulle va kul o tjäna typ 20k i månaden eller något sånt och samtidigt få lite erfarenhet. Går det?

>dkn ingen Linux fv

>dkn inga rediga bröst att klämma på.

Länka din github så kan jag se om du kan få jobb favä

>dkn man kan alltid drömma

Nej det går inte du är körd. Gå nu och bli alkis så jag får nån att supa med på parkbänkarna. Det börjar bli ensamt.

>dkn fv med rediga bröst

radera

>dkn ingen småbröstad fv

>dkn man aldrig kommer att lana med Divi på datorskolan där hans far arbetade och uppleva hamsterdance för första gången tillsammans

Om du kan html5/javascript/css/php och mysql så har du en stor möjlighet till att få jobb utan ha pluggat på uni.
Om du kan inget, så är det bara ta ströjobb och börja lära dig grejer tills du kan plugga.

Fina siffror

jvdk

divi spelar inte spel.

Förmodligen detta

Du kommer nog inte få ett riktigt programmeringsjobb (c språken eller liknande) utan att ha pluggat uni

>t. son till chef på IT-företag

webmshare.com/play/d1ZNb

K A T J A

...

Fina siffror och det var verkligen en bra tid, lana quake och spela första Tomb Raider samt gratis läsk från företaget
kvää allt var bättre förr när man var barn

h1

jo, det som återstår är väl att skaffa egna och passa på att snylta på deras naiva lycka medans de är barn.

Vad var det för film nu igen?

>hon är en vanlig svensk tonårstjej helt enkelt.
Detta

Vet inte hur många tonårstjejer ni träffar men det är såhär de beter sig och de åsikter de har. Är de helt galna? Självklart men när fan har tonårstjejer varit smarta? Vi är helt galet extrema i Sverige och du måste nästan träffa tjejer från andra länder för att inse just hur illa det är. Träffar många tjejer från Holland , USA och Tyskland och även fast dessa är väldigt liberala länder så blir deras tjejer helt chockade av att se hur våra beter sig. Senast igår var jag på en fest där en holländsk tjej blev helt stum av förvåning över att lyssna på en feministhora och en hanrej som försvarade Zara Larssons nakenbilder. Jag fick ljuga till henne att de var extrema för hon blev helt jävla ställd.

>naiva lycka
Dagens barn kan inte uppskatta teknologin i dagens samhälle favä

Ungdomar kommer vara ungdomar och därmed kommer de att ungdoma sig. Det är inget som förändras magiskt över tiden.

...

Så är det ju. Men de kommer fortfarande bli glada på ett sätt som man själv är biologiskt oförmögen att bli utan deras hjälp som vuxen (utan kemiska berusningsmedel som kan landa en i fängelse och utanförskap).

hej alleman. här vare tuttar o flätor.

(ja ni får slänga ut mig, jag sitter här för mycket redan)

>dkn kommer aldrig ha en makedonsk sötpaj fv

hiljaisen talven lapsi

...

satt och tittade lite på Statsministerns och Joe Bidens presskonferans precis, måste säga att Löfven är rätt så värdelös på engelska

jaså nu var det jul igen minsann.

>breva era favorit clublåtar

youtube.com/watch?v=TBXv37PFcAQ

Han är väl värdelös på allting förutom att svetsa.

>ungdomar idag är precis likadana som ungdomar förr i tiden som arbetade sedan barnsben och gifte sig när de var 15
mm ok

STORA RUNDA ...

FEDORAHATTAR

Han var väl värdelös på att svetsa så han blev fackcp istället

va lite snäll user, även Stefan har känslor

När kommer divi bli en fälla och bli rövknullad utav anons?

t.inte bög men nyfiken

How do I get a Swedish gf?

Jag vill visa henne mitt muskedunder om ni förstår vad jag menar.

>dkn heemad av schemat för den första veckan

This is funny I was just talking to a dutch girl and I think she wants to be my gf.

>have a car
>have a good paying job
>have your own apartment/house
>have a large group of intressting friends
>be social and outgoing
just get on it

>dkn ingen söting flickvän med tandställning

Jag kan bjussa på pmax och pringles om du kommer över och lanar med mig.

You forgot be brown desu

Alltså alla anime bögar och nybögar som var okej med dessa trådstarter kan fan gå och hänga sig

>strängen fastnar i tandställningen
>blod överallt
nej tack

Behöver du qk i mun?

...

SPARTA

HELLAS

SLAUGHTER

PERSIANS

H-har ingen dator som klarar spel
t. judeblodet tvingar mig att spara pengar

haha tänkte nån borde reagera på det.

Fick nyss reda på att jag inte klarade första året.
Vad gör man nu då?

Påminnelse om att vi är vandrande lik på en döende kontinent.
Påminnelse om att kampen för Europa var över långt innan vi ens föddes.

Kämpar hårdare nästa år

>dkn ingen rumpa fv

t. demoralisations-cuck

STORMEN stiger och det finns inget du kan göra åt det

>när gymnasiebarn brevar

Äks "The Child of Silent Winter". Verkar inte finnas pålinje tyvärr.

haha aa DEN GYLLENE och SÖDERMAN kommer storma riksdagen HELL SEGER xD

alt-HÖGERN kommer SEGRA och STOOORMEN kommer dra fram över gator och torg :DDDDD

SIEG FUCKING HEIL Sup ForumsRODER! TRUMP TRUMP TRUMP!!!!!!!!

Sitter och letar deljobb nu.
Vet inte hur jag ska berätta för morsan.

>H-har ingen dator som klarar spel
Vad för dator klarar inte klassiker som Quake III, Unreal Tournament 2004, StarCraft Brood War, eller Warcraft III?

här har du något mer degenererat.

första året på universitetet

>han tror inte på STORMEN
>han tror inte vi vinner

hahahaha

Vart letar du? Restauranger? Bemanningsföretag? Abduls Kiosk?

>att vinna är att assimilera över en miljon rasfrämlingar och förinta svenskarna en gång för alla
>t. NATO-Jimmie

Okej, men det är illa. Kan du inte köra en individuell planering där du och och studievägledaren går igenom rester och kurser som du kan ta.

...

Allt jag hittar.
Måste ju finnas någon störd jävel som vill anställa mig.

Jo, det får ju bli så. Hoppas bara man slipper betala tillbaka till CSN.

...

NMR växer snabbt som fan, Danskarnas Parti kommer komma in i det danska parlamentet, åsiktskorridoren skiftas höger snabbare än vad någon kunnat förvänta sig, Trump såväl som Le Pen har en chans att vinna, begreppet rasism har helt förlorat mening, i Finland så attackeras "flyktingarna" och politiker ropar om deportering av alla muslimer och publiken jublar, Polen, Ungern och andra östländer har gått fullt rödpiller, EU kollapsar osv osv

Jag kan fortsätta hela dagen min vän men STORMEN är här.

Varför påstår stormbögarna hela tiden att de kommer att ta makten men de berättar aldrig hur de ska göra det?

>Jo, det får ju bli så. Hoppas bara man slipper betala tillbaka till CSN.
Du behöver inte betala tillbaka, men du kommer inte få CSN först du fixar rester och sen skickar en ny ansökan.

Angående jobb, sök på säljarbete, telefon eller butik lätt som fan att fixa.

Aldrig testat att installera spel då jag måste fixa dual boot då samt bärbara datorn kostade 2k så den är helt barebones desu

Trodde du var IT smart, men du tycks vara lika pantad som en farmor som leker med en smartphone.

...

Jag är pedofil

>Du behöver inte betala tillbaka, men du kommer inte få CSN först du fixar rester och sen skickar en ny ansökan.

Fan vad skönt. Hoppas att lite arbete kan fixa till mig.

>hej user vill du inte in i värmen en stund?

Vad gick fel då? Lathet eller?

Kör på mann1, du kommer fixa all cash.

>orka bråka med Wine
>orka ha dual boot som tar upp utrymme på en liten laptop
Mm ok

n-nej jag fryser inte

Men vadå klarade du 0 HP? Jag har själv över 30 HP från förra året men kommer ju kunna få CSN i November igen om jag klarar alla tentor.

>kdn ingen storbröstat fv

>NMR växer snabbt som fan
Nej. De växer ja, men inte speciellt snabbt. De fick till och med lägga ner sin danska avdelning på grund av inaktivitet.

>Danskarnas Parti kommer komma in i det danska parlamentet
Bra.

>åsiktskorridoren skiftas höger snabbare än vad någon kunnat förvänta sig
Ja, till alt-högern, Milos homovurmeri, anti-islamism och fokus på kultur istället för ras.

>Trump
Jagjag, men bättre än Shillary.

>Le Pen
Grisvidrig förrädare. I bästa fall en kontrollerad kontrajihadist och i värsta fall en karriäristisk opportunist.

>begreppet rasism har helt förlorat mening
Det tog bara 100 år. Bra jobbat. Sen har det inte förlorat sin mening på rätt sätt. Det förlorade meningen på grund av överanvändning, inte på grund av folk fattade att det inte är något fel med att vara rasist.

>i Finland så attackeras "flyktingarna" och politiker ropar om deportering av alla muslimer och publiken jublar
Woho! Kontrajihadism där man gråter om symptomen men inte har fattat ett jävla skit! Gud vilken seger hörredu! :DDD

>Polen, Ungern och andra östländer har gått fullt rödpiller, EU kollapsar osv osv
Att säga "ut med islam" är inte att vara rödpillrad.

>Jag kan fortsätta hela dagen min vän men STORMEN är här.
Nej, populism och kontrajihadism är här.

Vem behöver förklara saker när man har TRUMP och Sup Forums jagjag?

Tror ni att bisexuella har straightpassandeprivilegier?

fuck off sluts, do i have to show you how real men are in sauna? it's supposed to be closer to 100c rather than this 60c bullshit. fucking swedes why can't you do anything right

jvdk

>dkn man klarade 0 hp och arbeta sig tillbaka till att få CSN igen
Inget att rekommendera favä

>behöva dual boota när man kan köra KVM med linux och windows
>bölar om wine som om det vore problem

Skäms över dig

>De fick till och med lägga ner sin danska avdelning på grund av inaktivitet.
seriöst?

Anders eller Kim?