/Sverigetråden/

Västlig terrorism-upplagan

Förra:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=R0WDCYcUJ4o
youtube.com/watch?v=Fgcd1ghag5Y
youtube.com/watch?v=RKSU-rDN5Sw
mvlehti.net/2016/08/23/juuri-nyt-video-matut-ahdistelevat-naisia-ja-hyokkasivat-ajoneuvoa-vastaan-forssassa/
en.wikipedia.org/wiki/Rape_statistics#Sweden
youtube.com/watch?v=u1cafL0l-Mo
youtube.com/watch?v=30nfka8J8Y0
sv.wikipedia.org/wiki/Konfirmeringsbias
youtube.com/watch?v=HoLDX6RHTY4
fra.europa.eu/sites/default/files/fra-2014-vaw-survey-main-results-apr14_en.pdf
twitter.com/SFWRedditImages

Heema varenda här

Återinför folkhemmet

Varför så stort säkerhetspådrag för USAs VP? Bokstavligen ingen bryr sig om honom.

Du behöver ingen färg-TV
När din hjärna fylls med DMT

What's up with his friend spreading out his arms like that, jelly he'll never be that big?

obligatoriskt i sammanhanget:

youtube.com/watch?v=R0WDCYcUJ4o

youtube.com/watch?v=Fgcd1ghag5Y

Sverige är klassat som ett högriskland av USAs regering.

Två mord på högst uppsatta politiker och allmänt stökigt i storstäderna.

M-MEN VI HAR INTE ALLS FLER POLITIKERMORD ÄN NÅGON ANNAN! VI HAR BARA EN BREDARE DEFINITION OM VAD SOM RÄKNAS SOM MOOOOOOOORD *snyft*

hahahahah

mer fritidsgårdar

Anspelar du på våran våldtäktsstatistik nu?
I såna fall, skulle du säga Sverige har fler våldtäkter än Indien för att statistiken säger så?

Finns väl ingen risk för amerikaner såvida inte man är en sosse politiker som gjort säpo arga.

>He questions the sith lord
It pissening

muslimer brukar ju inte vara så usa vänliga

Jämför med länder som går att jämföra. Räcker det inte med att Sverige har fler våldtäkter än något annat land i väst? Är det inte illa nog? Vi kan inte freda våra egna kvinnor, en av fyra kvinnor i Sverige kommer att bli våldtagen.
Det är patetiskt, sorgligt, tragiskt och detta mångkulturella experiment skulle aldrig ha skett.

Er åsikt om Margot Wallström?

snäll, rolig, söt.

SMÅ

>Räcker det inte med att Sverige har fler våldtäkter än något annat land i väst?
Nu stämmer ju dock inte det. Exempelvis Danmark och Finland bedöms ha fler våldtäkter per capita. Vi räknar dem bara på ett konstigt sätt i statistiken.

Asgeir!

Vill du inte ut och klibba? Rita hakkors i snön! Vi raskrigar ju inte alls som förr, öppna din dörr, känns som du gått vänster!
Vi var ju kamrater, men inte nu, vill du inte demonstrera så säg!
Vill du inte ut och klibba? Om du får välja klibba!

korrupt, avskyvärd och inkompetent kvinna som förtjänar att åtalas för sina brott mot det svenska folket.

>bilden
h1

Fan Mihailo, hur fick du tillgång till tråden från psyket?

Länka till lite jämförande källor, är medveten om att Sveriges definition för våldtäkt är lite bredare än många andra länder, men trots viktningen bör den vara högre än Danmark och Finland.

>slynorna får det de röstar för
>detta är dåligt
>>>/vitknektfront/

Frost föräldrarna suger på uppfostring J/N?
Tycker nån som har en dotter med potentiellt mycket farliga magiska krafter och och stor kunskap om detta borde ha någon bättre uppfostrningsstrategi än "Lås bara in 'na"

jag till vänster

Nej user. Nu ljuger du.

jag till höger

youtube.com/watch?v=RKSU-rDN5Sw
Grupp av berikare angriper finnskor.

Jag bakom dörrarna

jag till höger

Ja. Om jag är kung och min dotter får iskrafter kommer jag fan använda henne i min armée för att kriga.

Jag med en kulspruta inne i garderoben.

Jag får inte vara med, som vanligt ;_;

va? man ser ju fan ingenting

jag tar bilden

Vem /kpop/ här?

Äckligt

mvlehti.net/2016/08/23/juuri-nyt-video-matut-ahdistelevat-naisia-ja-hyokkasivat-ajoneuvoa-vastaan-forssassa/
webm där

>inte jpop
vgh

Finska tjejer kör till ghettot för att få sig lite BBC. Ser att Svensk kultur sprider sig. :^)

pekka jag...

Har du något att rekommendera kompis? Är öppen för allting.

en.wikipedia.org/wiki/Rape_statistics#Sweden

Det som drar upp statistiken mest för Sverige är inte den bredare juridiska definitionen eller den höga rapporteringsfrekvensen, även om dessa förstås bidrar, utan hur vi räknar antalet våldtäkter. Många länder räknar endast fällande domar. Så gör inte Sverige. Här räknas allt som rapporteras till polisen. Vidare så räknas upprepade fall av våldtäkt, exempelvis när en vuxen har förgripit sig på ett barn under flera års tid, många gånger istället för som ett fall vilket man gör i andra länder. Det kan leda till dussintals eller hundratals våldtäkter i statistiken från ett enskilt fall, även om den misstänkte gärningsmannen blir frikänd för att brott inte kunde bevisas.

Därför menar experterna att man bör använda anonyma enkäter istället om man vill jämföra antalet våldtäkter. Du får mycket mer användbar data om du låter kvinnor svara anonymt på frågan "har du någon gång blivit utsatt för våldtäkt?", vilket man har gjort och sett att Sverige ligger bättre till än just Finland och Danmark.

youtube.com/watch?v=u1cafL0l-Mo

>Vittu vittu!

Eller?

>dkn man ska vara produktiv imorgon
Hoppas ni andra har liknande planer!

>nybögstråd
hrm, nåja

Ursvenskt barbari på gång, gränserna är öppna du vet ju.
Nej utan yalla yalla ähläm sähläm.

Skatt är stöld.

youtube.com/watch?v=30nfka8J8Y0

En av få i regeringen med värderingar och råg i ryggen. Efter hennes kritiserande ryckte polisongsnurrarna i sina trådar så hela skeppet Bonniers babord kanoner länge åskade.

>dkn kär i en tv-karaktär

Yui är trevlig. Hon gör inte grejer längre men i princip allt hon gjort är bra. Är inte jagjagmusik dock, så du kanske inte tycker om det.

Förstår inte vad du tycker är roligt med det här jagjaget.

>När man kommer hem från en lång arbetsdag

Bara jag som helt oironiskt börjar tro på meme-magi. Tror det finns en koppling mellan det där planet som kraschade utan några överlevande i Bains, CERN och deras ritualer, Trump, Pepe och Mandela-effekten.

Sosse utan verklighetsuppfattning som nog skulle kasta Löfven under bussen för att bli statsminister

sv.wikipedia.org/wiki/Konfirmeringsbias

youtube.com/watch?v=HoLDX6RHTY4
Vi lever i magiska tider

Sveriges svar på Hillary.

Folkhemmet utan sossarna då tack

Kan vi inte jagjaga lite om monsterflickor och överljushastighet då? Vi kan jagjaga om /SvPfårmagiskakrafter/ också. Nybögarna blir undersåtar.

haha aa

spana in dessa

o-oj vad stark han ser ut ~

Fantastiskt
Jävla Hillary också, fyfan

Ska skriva en tenta som jag kommer misslyckas med och börja spela hela Deus Ex serien

user, din homo.

Ja jag känner till det men det är fan för mycket. Plankraschen var något av det sjukaste jag sett för det var verkligen så mycket. På tu man hand kan jag räkna upp att planet hade flygnummer 4U-något, det kraschade i Les Bains, massa undersökare på kraschplatsen såg ut som kopior av Dr Pavel och CIA, det var inga överlevande, det skrevs en jävla artikel i dailymail om skiten där det var fullt med Sup Forums-jagjag osv osv. Vill minnas att flygtiden i minuter hade varit lika lång som planscenen i sekunder också men kanske inte stämmer.

Folk säger att man ska skippa Invisible War, men det är inte SÅ dåligt

Häng dig själv

Det är alltså denna studie du hänvisar till?

fra.europa.eu/sites/default/files/fra-2014-vaw-survey-main-results-apr14_en.pdf

Tycker inte metoden och underlaget verkar särskilt trovärdiga. Men även om du tittar på datan ligger Sverige högst i många fall, t ex sexuella ofredanden. Vet inte om detta bevisar din poäng och dessutom är det mest semantik. Problemet är att vi tar hit rasfrämlingar som begår vedervärdiga handlingar, inte vilket nordiskt land som leder "utvecklingen".

>Invisible War
>Inte dåligt
Förklara dig själv

Varför misslyckas alla med tentor i tråden hela jävla tiden? Pluggar ni inte?

>Bilden
Går inte att låta bli att skratta.

Kyckling och ägg i sama måltid, är det någon sorts synd?

Dricka mjölk till nötkött?

Undrar om vårt barbari-jagjagande kan göra MAGNUS till Sveriges führer.

Hur har du tillagat ägget user?

Mycket gott och vanligt bland förhudar.

Stekt. Blev som pyttipanna med kyckling.

Kokt ägg och kokt kyckling vore märkligt va?

Låter gott där user

Mata inte er höna med hennes egna ägg...

Skitsmak. Hennes karaktär i serien är en vidrig hora förövrigt

>Tycker inte metoden och underlaget verkar särskilt trovärdiga.
Det gör dock de som forskar om sånt här. Vad som inte är trovärdigt är jämförelser mellan siffror där man har räknat helt olika saker.

...

Vafan yrar du om anime-bögjävel? Slå på din snurre eller vad ni degenererade idioter kallar trips för något.

Nej hon är ju hur fin som helst i serien. Hur fan är hon en hora?

vad har du gjort nu då

Det jag menar var att det var få medverkande, 42 000 totalt i alla EU-länder är lågt. Det var en del statistik om sexualbrott, men inte specifikt om våldtäkter. I många sexualbrott låg dessutom Sverige klart först, bifogar för de som inte orkar läsa igenom.

Har du någon bättre enkätundersökning som genomförts får du gärna länka den.

orka lägga tid på plugg

Dålig affär men ok text

>lämnar sin vän för att knulla Chad

>vara attraherad av en anorektisk brud

...

Vadå lämnar sin vän. Hennes kompis ville åka hem och hon ville ligga med Chad (sin pv), vad fan var konstigt med det?

Stör mig också på hur smal hon är men hon visar ju knappt någon hud annars så det fungerar. Du kan ju inte förneka hur söt hon är dock. Hon gör en jävligt bra roll att spela den där gulliga och oskyldiga tonårstjejen som har sin första kärlek.

Sverigetråden är en väldigt underlig mix av Sup Forums och Sup Forums

Undrar om snopp rumpas skapares barn är stolta över sin far... Sov gott!

vill ni höra en hemlis om mig?

t. asgeir

Är du en nybög favä? Det där är inte en särskilt bra beskrivning av tråd1.

...