Sverigetråden

ÄTA?
DRICKA?
SPELA?
KOLLA PÅ?
LYSSNA PÅ?
LÄSA (lmao nördar...)?

HUR FÅR MAN JOBB SOM INTE ÄR PROVISONS BASERAD, KVÄÄÄÄ

Sluta särskriva.

Jag fick hjälp av de på arbetsförmedlingen som hjälper förståndshandikappade. Siusar kallas de. Rätt kul eftersom jag har ca 140 IQ. *tippar*

NEJ FÖR JAG BRYR MIG INTE LÄNGRE KVÄÄÄÄ, JAG "SÄR" "SKRIVER" HUR MYCKET JAG VILL.

vad menade han med detta?

>måste hålla mig vaken i 6 timmar till

Ha det så kul på arbetsförmedlingen då.

...

Ta livet av er.

>lämnar pojklägenheten
>bokstavligen brinner upp i hettan

>dkn gyno

divi?

Lingonvecka?

om man rullar eget, är det några problem med att använda piptobak?

Stefan?

jvdk, ska finnas läkemedel som retroaktivt botar det men hittade det inte någonstans på djupa nätet

Tråd-kulturen är att man översätter orden direkt från engelska oavsett hur efterblivet det låter ett hur fel ordet passar i sammanhanget.

"Nacke" är dock inte den direkta översättningen av "neck" och är därför felaktigt

Skämt åsido så hoppas jag du hittar något. Att söka jobb suger.

Ringde UPS, fick vänta 10+ minuter. Dom sa att dom skulle kolla med trafikledaren eller något och höra med chauffören som skulle dela ut mitt paket och sedan ringa tillbaka. Men hur fan kan det här hända? Ingen jävel har ringt på dörren hela dagen men ändå så har dom fått min underskrift?

Och det märkliga är att jag alltid underskriver med "förnamn" och "efternamn", men tydligen har någon underskrivit med bara mitt "efternamn".

>han växte inte upp i en villa

fem ettor i följd, trevligt

Det hoppas jag med. Söker flitigt efter arbete, men finner inget annat än säljarejobb och det är alltid provisionsbaserad lön, vilket är bajs.

själva bröstvävnaden är ju där för evigt... ser så jävla fult ut, sen är ena bröstet större en det ena, hur mycket jag än tränar och går ner i vikt så försvinner det inte. kan inte ha på mig vanliga kläder, alltid luvtröja/tjocktröja.

Det är min helt egna pojklägenhet desy

>därför felaktigt
nej, du har fel user, rätta dig in i ledet eller sug penis någon annanstans

Ska breva dig namnet på det när jag kommer hem ikväll user, rätt säker på att det var retroaktivt favä

>dkn bröst som är lite större än vanliga men annars helt normala
>dkn bröstvårtorna är skitstora och ser ut som en kvinnas

Någon annan som lider av detta? Om jag inte hade ett maskulint ansikte hade jag blivit en fälla.

Jag har rätt och du är dum i huvudet

Lovar att du inte ens har varit i tråden i mer än ett år

varit i tråden sedan Myskakan började snubbla minst

Tekniskt sett är det halsskägg men vi har alltid sagt nackskägg

Överväg självdräp

>dkn lyckades boka om klipptid utan att tappa spaghetti
Telefoni var ett misstag

>Har inga problem på kvinnofronten

>dkn man lyckades gå till frisören helt själv
Mamma blev stolt över mig

Bekräftad fejk, förövrigt

Jag kan se pga några av pixlarna och för att jag har sett en hel del butiker i mina dar

user en duktig! EN DUKTIG!

>inte växa upp i en grotta

Jag har gyno/chipstuttar, men när jag tar på en tröja så ser det bara ut som att jag har bra pecs

Då får du mörisar ikväll, ditt lyllo

Ingen förnekar det kioskmongo men "nackskägg" går ändå emot hur det egentligen ska översättas enligt trådkulturen.

dåligröv

>brevar den fejka var barnets har gjort mörkare av en hanrej på Sup Forums
löjligt favä, det är nästan som att stormbögarna går igång på det

>dkn divi kommer aldrig belöna dig med sin rumpa när man gör något bra

k-kvää ;_;

Vad är en möris favä

>fest ikväll
Vad göra?

Kycklingfilé, tror jag

Det är det de gör ju, cuckbrevarna är stormbögarna

tror det har med din röv att göra favä

hur mycket ANFO har du?

Mongola Gabba

Älskar denna cuckbild, får stånd varje gång

>antyder att de inte är dryga blattar

Stanna hemma

Bli en aning för berusad och gör bort dig

Det är dock sant. Är själv förvånad över det.

Kan bero på att jag är lång och har bra ansiktsestetik i övrigt. Sen har jag enligt ett ex iaf något speciellt över mig som gör mig mer omedelbart attraktiv. Någon speciell egenskap, typ, någon speciell "aura"? Vem förstår hur kvinnor fungerar, helt ärligt. Någon sorts obskyr häxkraft är det.

0

Mm

Kanske

Nä, det gjorde jag förra gången.

>blattar
>använda intranätet
Libanon är undantaget som bekräftar regeln
Samma med somalieanon

Bra försök Klas men det går inte att skylla på blattarna nu, vi vet att det är du som cuckbrevar

Ta livet av dig

>var jag för många år sen
>man en kvinna på festen hade tagit kola och var i processen med att trycka upp en hästdildo i röven på ett biljardbord

Sovit dåligt?

Varför skulle jag göra det?

Occhams rakblad

mm

>Kan bero på att jag är lång och har bra ansiktsestetik i övrigt. Sen har jag enligt ett ex iaf något speciellt över mig som gör mig mer omedelbart attraktiv. Någon speciell egenskap, typ, någon speciell "aura"? Vem förstår hur kvinnor fungerar, helt ärligt. Någon sorts obskyr häxkraft är det.

Tro att en fet och oälskad user skrev det här hemma hos sin mamma och pappa.

a men ta livet av dig då

vi har minst 3 bekräftade juggar i tråden och massa dryga finnar

What happened with my friends?

mm strax

>fest
>inte mys

You like our nice memes in nice thread? :^)

enkelt, sluta vara en normalbög

Men jag kommer vara den enda ickenbögen där.

det där är en fin bild

This is nice girl

du är fin

>gå på fest
>knula horor
>"haha nej grappar jag är inte normalbög"
på med namnet Jimmy Håkansson

Snarare så att jag inte älskar mig själv, i så fall. Jag är annars omringad av fantastiska familjemedlemmar och vänner som uppskattar mig, de är underbara.

Det är tre tjejer jag haft sex med som skriver titt som tätt och undrar om jag vill träffas igen. Det är inte lätt alltså, vill ju inte vara elak mot dom så försöker vara varsam med deras känslor. Det känns hemskt de gånger då de säger att de luggit i sängen och gråtit pga mig. På något vis så hade jag kanske kunnat bli mer positiv eller hur man ska säga om jag försökt ha en längre relation, men det blir alltid att jag undviker dom efter de första gångerna. Jag tror att jag i grund och botten är livrädd för att bli lycklig.

Möjligt att jag helt enkelt attraherar nervvrak. Har som sagt föga egen förståelse för varför de blir det.

>knula horor
Oskuld desu wa

>oskuld
upp med hakan, du behöver i alla fall inte betala barnbidrag

får en verkligen att tänka

Du har an obotlig form av grov autism. Sök hjälp. Ritalin kanske hjälper.

hur går man ner i ivikt?

Om han betalar skatt, jo

Det är så de jobbar. Själv satt jag hemma hela dagen utan att någon kom förbi, senare fick jag mail om att de har försökt dela ut paketet men ingen svarade så för att få ut det var jag tvungen att åka till deras lager långt ut åt helvete. Flera gånger liknande händelser.

Jag har nu tre (3) val:

1. Slänga mig framför tåget
2. Ringa komvux och skaffa gymnasiebetyg så jag har behörigheter till att skrubba toaletter resten av livet
3. Bli kringvandrande Buddhistisk munk och leva på en skål ris om dagen tills jag når upplysning

Lutar personligen mot nr.1, men det tar av någon anledning emot när man väl sitter i buskarna intill rälsen.

>nbögar som klagar

>betala skatt

...

Poppa e

>skatt

Det här är bete va?

>dkn ingen VIT flickvän

jag hade valt nummer
4. Gå en yrkesutbildning som inte kräver gymnasiebehörighet och få ett jobb inom 1-3 år
dock hade jag börjat med att "ta dig samman" och "sluta vara en fjant"

...

Hade någon skrivit under på ditt paket eller stod det att det fortfarande var ute för leverans eller liknande?


För på mitt paket står det att någon skrev under på det.

tror du menade kylskåp där

Någon i Stockholm som har lust att möta upp över en öl eller fem?

>dkn polaren ville att vi skulle göra det idag
>dkn vågar inte

Tack för diagnosen. Jag går på elvanse för tillfället pga min ADHD-diagnos. Det fuckar lite med mina känslor.

Jag är allt annat än normal. Jag har alltid varit konstig, sen dagis typ. Har aldrig passat in i några cirklar.

Beror på hur du definierar bete.

...

Just det har jag inte råkat ut för, men det kommer nog lösa sig. Ligg på bara.