Sverigetråden

...

Other urls found in this thread:

instagram.com/p/BH-JFkQBE4J/?taken-by=malinmallejansson&hl=sv
youtube.com/watch?v=GjevbCtaXjI
dn.se/debatt/okad-invandring-leder-inte-till-okat-antal-brott/
dn.se/ekonomi/curlade-80-talister-bakom-migrationsverkets-ineffektivitet/
expressen.se/nyheter/akessons-nya-turne--besoker-fororter/
twitter.com/NSFWRedditGif

/brit/ 2bh

>tängker på trump
detta

Välj en som fv

/katja/

Vänster

Good morning!

Vänster såklart

Vänster alla dagar i vekkan

Körde runt Libanon för 5 timmar i mitten av natten
Gör lite ont i mina ben favä

Vad är detta för övning?

Vilka anons här jobbar inom bemanningsföretag? Är det bra/dåligt?

hm inte attraherad av någon av dem men antar höger eftersom jag inte vill dejta ett fetto

>spelar korpfotboll
>bokstavligen ingen bryr sig hur det går, det är helt lugn stämning
>jag skiter i hur det går
>jag är en av de bästa i laget hur som helst
>ändå så nervös att jag nästan skiter på mig flera dagar innan match

Förklara detta.

Inför knullandet user

körde du över några Syrier?

kom aldrig polisen?

Flexibilitets/stretch

Vilket knullande?

Det kallas nerver user, även om förväntningarna är noll vill du ändå försöka ditt bästa, just därför blir du nervös

tror hon bryter ryggen om man börjar jycka mot henne favä

Skulle du en mormor?

Nä, vilken tur jag hade :^)
Syrier får inte gå ut efter 5 på eftermidag annars kommer polisen/hezbollah ta dem o ställa frågor för flera timmar

instagram.com/p/BH-JFkQBE4J/?taken-by=malinmallejansson&hl=sv

>dkn en afghan knular henne

Bra, hell fucking akbar

Kan vara allt mellan himmel och jord beroende på branch och var man råkar hamna. Att det är ett jävla otyg i sig är väl en annan sak.

2d är finnemang

>För trött för att göra någonting

>Inte tillräckligt trött för att sova

Någon som vet den donken?

ayy

Du menar att Syrier inte är de populäraste? De som var så snälla senast de kom och hälsade på.

Sedan är hezbollah ett jävla pack också.

RADERA DETTA

Finns det någon svensk motsvarighet till detta? Skinnhuvud-rörelsen är ju typ död. Fyfan vad kul att vara en barbar som går runt och knullar polisen och svartskallar.

youtube.com/watch?v=GjevbCtaXjI

2d är djävulens påfund

>Syrier får inte gå ut efter 5 på eftermidag annars kommer polisen/hezbollah ta dem o ställa frågor för flera timmar

Vadå vad menar du?

>knullar polisen

Haha aa för ordning o reda är ju så hemskt xD LMAO xD

t. ahmed

>Skinnhuvud-rörelsen är ju typ död.
bra. riktiga jävla puckon hela bunten som hitler skulle använt som stormsoldater eller avrättat

80% av alla bombande som hade hänt här va av syrianer
De andra va palestinier eller folk från saudi arabien

>han har faktiskt respekt för gaypolisen som delar ut armband och grillad korv

Respekt förtjänas.

>svensk polis
>ordning och reda
;-)

>le vi måste vara intellektuella och inte slåss

Läs på om SA. Hitler hade barbarer som slogs på gatan konstant. Utan dem hade rörelsen inte kommit någon vart.

2D är fint och obefläckat av den tredje dimensionens orenligheter.
Jo så har man väl känt, beror nog på att man sitter och håller på och känner sig "för pigg" så sätt, speciellt om man sitter vid skärmar så knullar det upp en rätt bra. Om det inte är rent fysisk trötthet vi pratar om förstås.

RASBLANDNINGSLÄGER

precis, utan våld hade det aldrig kommit nån vart, precis som islam

>Hitler hade barbarer som slogs på gatan konstant. Utan dem hade rörelsen inte kommit någon vart.
precis vilka han gjorde av med som stormsoldater i Ryssland eller arkebuserade senare.
bokstavligen nyttiga idioter

Var det inte krig för wn 15 år sedan där syriska armen inte var de schysstaste?

Varför är Sup Forumsacker så fixerade vid rasblanding? Ni ser bokstavligen rasblandning i allting, det är inte hälsosamt

R A D E R A D E T T A
A
D
E
R
A

D
E
T
T
A

Man read dissad av supermilfen

Världen suger

de där tjejerna får i alla fall betalt

hur tänker tjejen när hon viker ut sin fitta sådär?

vad skrev hon

Fattar fan inte hur detta kunde locka någon som kallar sig nazist. Har hört föredrag med sådana där yrkeskriminella "ex-nazister". De talar om tiden som nazist som kulmen av deras våld då de blev utslängda för att de var "för mycket nazist" för till och med nazisterna. Man måste ju svalt propagandan så jävla hårt om man tror att rörelsens utgångspunkt är att springa runt och vara farlig för allt och alla. Är ju bra för alla inblandade, förutom propagandaministeriet, att skinnhuvuddelen av svenska naziströrelsen är död.

Du kan ju fortfarande försöka hitta något blattegäng om du vill gå runt och bete dig som ett djur.

Svart snippa är dyrt

>han har byggt upp detta i veckor
top kek du får vara snabbare nästa gång

Babbar är starkare och snyggare än svennar, det vet kvinnor.

Hon läste mitt meddelande men svarade aldrig

Alla dessa läger och träffar mellan svenskar och "flyktingar" är ju enbart svenska kvinnor och utländska män, aldrig det motsatta. Sedan vet du nog att läger bokstavligen är gjorda för tonåringar att utforska sin sexualitet.

låter som det är du som suger

Hon kanske hittade en stor svart

Jo då, vast Hezbollah va och förtfarande vänner med Assad
Fast jag tror inte de kan vara vänner så länge, många hezbollah befälhavare har döt för att någon av Assad's sida har säljt ut dom till Israel

...

Att hon är stark och snygg samt att hennes babbe pv pumpar den dagligen medans ni runkar till tecknat.

vad breva du?

Vad menar du? kontaktade henne för 5 minuter sen, det är en ny milf

>det är ett hanrejbrevandeavsnitt
Hepp, bättre att gå och vara lite nyttig tror jag.

Handlar om att inge respekt och styrka. Vem tror du mahmud vill råna och våldta? Genusstuden Jonas som gråter och dricker kaffe med sina kvinnliga vänner eller STORMvännen Simon som är ute och slåss på helgerna? Ingen förändring har NÅGONSIN skett utan våld, aldrig.

fast*
är*

åderlåt dig själv

dn.se/debatt/okad-invandring-leder-inte-till-okat-antal-brott/

Juden Jerzy Sarnecki begraver alla myter om ökad brottslighet vid invandring. Det är okej nu, vi kan gå tillbaka och leva den svenska idyllen.

Ok asgeir

Sa god kväll och frågade vart hon gjorde sin trial yoga lektion för att hon brevade ett brev relaterat till det

>choklad till kaffe är jättegott
>får den briljanta idén att lägga ner ett par chokladbitar i kaffet
>smakar skit
förklara detta för mig

>Hezbollah va och förtfarande vänner med Assad
bra. då är de på rätt sida

Finns det något värre än sportbögar? Feta jävla säckar av skit som sitter och runkar åt atletiska alfahannars prestationer hela dagar. Sedan är de starkt antirasistiska pga "hur skulle AIK kunna vinna serien utan Mkwbe Ooogabooga" som om det spelar någon som helst jävla roll.

>brevar en ful gubbe
>tjejer undviker sånna som honom
lmao ta ditt liv mann1

Tino Sanandaji

DN Debatt ”Ökad invandring leder inte till ökat antal brott”. Professor Sarnecki återger konsensus i svensk kriminologi. Resonemanget är samtidigt full av metodologiska fel. Det vore värdefullt om fler samhällsvetare tränade i kausal inferens deltog i diskussionen. Ett exempel:

”Om det vore så att brottslighetens omfattning i Sverige verkligen påverkades av antalet invandrare i landet så borde brottsligheten öka då andelen invandrare ökar. I Sverige har dock de flesta brottstyper inte ökat sedan början 1990-talet trots den kraftiga ökningen av invandrare.”

Fel. Brott kan ha ökat bland invandrare och fallit mer bland de med svensk bakgrund. En annan möjlighet är att brott fallit i båda grupper samtidigt som invandrares befolkningsandel ökat. Det vore enkelt att utreda närmare på mikronivå, exempelvis med hjälp av Brås 1990-2015 om dödligt våld.

Sarnecki citerar sin studie från 2013 att över hälften av överrepresentation i brott försvinner efter kontroller för sin och föräldrars inkomst, utbildning, bostadsort etc. Även om bakgrundsfaktorer förklarade hela överrepresentation är hans slutsats fel. Fler som har socioekonomiska problem är i så fall mekanismen genom vilket invandring pressar upp brottsligheten.

Sarnecki nämner socialbidragstagares överrepresentation i brott som exempel. Invandrare står för ca sextio procent av socialbidragstagare och hela ökningen av de som får socialbidrag de senaste åren. Det finns ingen logisk motsättning mellan att invandrare är överrepresenterade i brott så att fler invandrare pressar upp brott och att fattiga invandrare är överrepresenterade i brott så att fler fattiga invandrare pressar upp brott. Det är dags för en seriös metodologisk diskussion om dessa frågor.

Ja om naziströrelsen inte vill vara mer än ett gäng som går runt och gör gatorna otrygga så är det ju skitbra. Även om snuten är skit så blir ingenting bättre av att ge dem mer jobb från idioter. Se på dagens SMR när de har aktioner. De är trevliga mot alla som är trevliga mot dem och svarar med hårda ord mot de som gormar mot dem och svarar med våld mot de som är våldsamma mot dem. Eller för all del soldiers of odin.

>t. abdullah

Jag tror inte en MILF är intresserad av ett mansbarn som ser på tecknat då hon redan har barn. Det enda roliga med historien är väl hur du inte inser hur icke-välkommen autistiska vedbodar med gul feber är i Japan bara för att de inte är oartiga nog att påpeka det för dig.

lel vad dum jag känner mig nu som har trott att brottsligheten blivit grövre på grund av massinvandringen xD

Rasblandning är fel

lol, hon tränar endast med babbar vafan, haha. varför avgudar ni en babbeknullare?

>Mkwbe Ooogabooga

>bannad för stora milftuttar
Vafan jag hatar städare nu

You have to polish that raw chocolate first, put in a bowl or boiling water, wisk it until it becomes creamy then add sugar, cumin, cinnamon, butter and rosemary then wisk again and wala! You now have yourself a great chocolate cream to add to your coffee.

Lugna puckar psykfallsanon, även om svarshalten är större här borta så händer det ibland att de inte helt enkelt inte svarar

>De många nyanställda tycker sig inte få tillräckligt med stöd, och lägger mer vikt vid mänskliga rättigheter än juridik, enligt de intervjuade. Vissa har uttryckt att de anställdas empati ”går för långt” och att det finns en ovilja mot att fatta tunga avvisningsbeslut.

>dn.se/ekonomi/curlade-80-talister-bakom-migrationsverkets-ineffektivitet/

TACK MORSAN JÄ HO

Vänster favä, hon till höger påminner om något från Starport.

brun

Jag fattar inte hur vi fortfarande kan vara fast vid att behöva bemöta MSM och judarnas lögner. Varför nekar regeringen att släppa BRÅ-rapporten 2016 om invandrarkriminalitet? ALLA FATTAR JU VARFÖR. DET ENDA SOM ÅTERSTÅR ÄR ATT SLÄNGA UT ALLA SANDNEGRER.

Hell seger

>ful gubbe

>dkn ingen pojke som klär sig som en flicka för mig
varför ens leva?

Jimmie talar snart
expressen.se/nyheter/akessons-nya-turne--besoker-fororter/

bruna 2d flickor är så jävla h1a

Så bli en då.

Han vågar inte komma till Tensta den fegisen!

Haha skit på dig tönt!

Ut ur min väg spinkis jävla skit.

2d =/= 3d
och jag är inte bög