/Norgetråden/

Vi pröver igjen med Vinter snart-utgaven gutta-utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=AEL9MWCaTA8
nrk.no/ostfold/rekordtidlig-baer--og-soppsesong-1.13018061
radio.therightstuff.biz/
youtube.com/watch?v=hsIrIsg-qLg
youtube.com/watch?v=LrJkzd2oLb8
twitter.com/SFWRedditVideos

I believe that Scandinavian peninsula must be the symbol of male.

you mean.. it looks likea ... benis?!!?

Hver morgen, en misjonær deklamerer neonskilt
Han forteller urbefolkningen at sivilisasjonen er dǿdende
Og tre utdannede hedninger roper fra bambus treet
Sivilisasjonen er en ting for oss å se

Så bongo, bongo, bongo
Jeg vikke forlate Kongo
Å nei, nei, nei
Bingo, bango, bangle, jeg er så lykkelig i i jungelen, jeg nekter å dra
Jeg vikke ha skinnende lys, falske tenner, ringeklokker, hushaier, la meg være klar
Uansett hvordan dere prǿver å lure meg
Så blir jeg her

nico e best
ingen protest
den som e imot
e ein idiot!

aldri nåken så e våkne klokkå 5 bortsett fra meg

fy faen det var godt å bæsje

Bare gi deg. Pell deg vekk. Aldri kom tilbake. Jeg håper at Bergen bare eksploderer. Vekk med dritten. Og deg.

trudde du sko filtra meg eg
åsse e eg ikkje fra bergen vettu

youtube.com/watch?v=AEL9MWCaTA8
fy faen så bra sang

Den var ræva men jeg kjenner den folelsen du får når du finner ny god musikk

Fy fader for en låt! På tide at noen innafor musikken tok for seg mobbetemaet. Har nå posta den på Facebook, og tagget de 25 stykk som mobbet meg mest. De kommer til å få litt av en overraskelse når de våkner.

Tror jeg vet hvorfor du ble mobba

forklar meg koffor du e i sverige

Jeg ble födt her :(

men koffor snakke du så bra norsk

Fordi jeg har beriket tråden i flere måneder, man blir vant til det.

Han er skapnordmann.

kult

Er blåbærsesongen over i Norge?

ja
begynn å plokka sopp

Men for faen da, pleier jo alltid å plukke blåbær i august, så ikke et eneste bær i juli heller.

Jaja, får lete etter kantareller da.

Sesongen var tidlig

nrk.no/ostfold/rekordtidlig-baer--og-soppsesong-1.13018061

gutta
i dag fuller eg
21
eg
e
åico
det e 21 å4wrs
birsfagen min o dag
rg e fremdelse jomfu
anndoi hatt sex
nprge tråden e mitt hem
db
eg e stupfull
nico e best
men eg e fremdeles jomfru
ingen kv

rh nare æ't bad a dsex i n yrears

brught lihhra NS COUTNROY MUSOC AND RCOUNTRY MUSOOOOOC

eg har trpdd att du har v

tivre med pause
NÅR VI HAR BOOOORI GOLVET OG VI HAR BORI VEEEEEEEEEEEEEEE

DETTE ER HVA JEG MEENYE
radio.therightstuff.biz/

OB VI HAR VASKA HOPVET

youtube.com/watch?v=hsIrIsg-qLg

youtube.com/watch?v=LrJkzd2oLb8

Morgensdult

enda en morgensdult

...

I just want to say fuck you to the Norwegian Finnish music aficionado who linked the Pokemoneja song. It won't leave my youtube recommendations.

...

Fajitas til frokost gutta.
Enn dere?

RISTET BROD MED SMOR OG OST PÅ DA DUUUU

Gamle matrester og smuler fra gulvet og toalettvann

skiver med ost og kaviar

Havregryn med dronningsjokolade og helmelk.
Spist det til frokost nesten hver eneste dag siden jeg sluttet med pupp.

En kyllingsalat samt pannekaker med lonnesirup

Hvorfor har vi nesten ingen slott i norge?

Fordi för 1960, så var Norge et fattig bondeland.

Slott er degenerert

Nei

"jo"

"Nei"

Så hvorfor har vi ingen slott da kompis? Hvis det ikke er korrellert med fattigdom mener du?

Det var "for 1960" jeg protesterte på.

Fordi vi har slått oss.

>ikke noe å gjore i dag
>tenkte kanskje ta meg en gåtur
>ser ut vinduet
>begynte å regne

BARE

>Det var "for 1960" jeg protesterte på.

Fordi?

For da vi fant en olje

>dfn ingen brystfager sosialistjv

släpp ut anders för en andra omgång

Fordi det ikke er sant. Man skal gå mye lengre tilbake enn som så for å hevde at vi var relativt fattige.

Jeg skjonner ikke hva du provde å si her Sven...

>at vi var relativt fattige.
>relativt

Relativt i forhold til hva da? Jeg snakker jo ikke om at vi var det fattigste landet i verden, jeg snakker om at vi var såpass fattige i mesteparten av landets historie, så vi ikke hadde råd til å bygge slott.

Norge hadde også ikke et föydalsamfunn på lik linje som resten av Europa, så vi hadde nok ikke noe rikt aristokrati som hadde råd til å bygge seg store slott som i Frankrike for eksempel.

Skal dere grille i dag, gutta?

Ja, det er jeg enig i. Du burde bare ikke få lov til å skrive årstall noen gang igjen.

>Du burde bare ikke få lov til å skrive årstall noen gang igjen.

o-ok...

Nei, det regner

Nei skal spise kenchinjiru.

Her må det dultes.

Svært så stille det var i tråden da.

enn så lenge...
*proooooooooooooooooomp*

Ensom gutta :^(
La oss prate om ting fåvæ

Hvordan går det med Norgetråden?

Begynner på starting strength i dag, skal bli STOR

henger meg nå

lain

For en megmeg.

Hva med Lain?
Synes deres 80talls oppfatning av hva internett kunne bli tok det litt langt.

Lain er L E K S

Har du begynt å trene enda? Jeg var undervektig for 3-4 måneder siden, var skikkelig skelly, med 10 repetisjoner greide jeg bare 30kg på benkpress. Har trent i 2mnd og har gått opp 12 kilo, trener 40kg på benkpress og ser mye bedre ut. Foles godt

Jeg synes at de tok det laingt nok

Jeg klarer ikke lofte stanga en gang jeg.

Hvordan kommer man i gang med å trene, egentlig?
Har ingen formening om hva jeg egentlig har lyst til å trene, skammer meg bare over kroppen sånn generelt

Faen så våte nudler dere er da. Förste gang jeg i det hele tatt gjorde benkpress tok jeg 50kg 4x8.

Jeg har for det meste bare sovet de siste femten årene, så jeg har ikke mye styrke.

Dette. Jeg hoppet inn på uke 7 i stedet for 1, slik at jeg ikke skulle kjede meg.

Skjönner. Har vært rimelig lat siste 10 årene selv, men når jeg var yngre trente jeg mye rart, både roing, fotball og kampsport, så hadde vel kanskje et sterkt fundament når jeg begynte på treningssenteret.

Hva tenker folket om moderne kunst?

Får meg ikke til å tenke så mye fåvæ. Det virker jo som det er mindre faktisk kunst, og mer hvitvaskingsoperasjonen til mörkemenn.

Inte han, men jag tror att vilken normalbegåvad svensk som helst kan lära sig norska jävligt fort utan ansträngning. Vice versa gäller såklart också.

Det är ju grund och botten inget mer än att byta ut en del ord, ändra uttal på andra samt betona på ett annat vis.

Også er det jo rimelig enkelt for dere å lære skriftspråket da.

Kanskje ikke like enkelt å snakke svensk eller norsk, men å skrive det er vel ikke noe problem.

Jeg tenker at det er moderne og at det er kunst.

Det är så för de flesta.

Det börjar med att man inte är nöjd med sin kropp och vill bli smalare/muskulösare/starkare.

När man sedan börjat träna(och kommit förbi) de första kritiska veckorna kommer träningen i sig bli mer och mer intressant. Till sist blir man fast.

Kaptein Burger er moderne kunst.

t. superheltanon

Tror nog inte det är så svårt att lära sig att tala norska för en svensk eller tvärtom. Ärligt talat känns talspråket nästan lättare. Skriftspråket känns mer ingrott på något vis, skulle t.ex ha väldigt svårt att vänja mig med att skriva "kk" istället för "ck".

Träffat fler än en norrman som talat svenska så bra att det var omöjligt att gissa att han/hon var från Norge.

>Träffat fler än en norrman som talat svenska så bra att det var omöjligt att gissa att han/hon var från Norge.

Heh. Svensker som flytter til Norge pleier å fomle mye etter min erfaring; spesielt fomle med tonefall.

Jente sier til meg "user, hver gang jeg ser du ser på politikk er det enten nazi greier eller om Donald Trump, jeg syns det hadde vært så bra om du hadde suttet deg inn i norsk politikk"

Så hva er det jeg trenger å vite? Venstre vill gi landet til noen som garantert oker antall voldtekter og hoyre vil gi landet til de rike?

Hvilke partier er relevante, gode og onde?

Har dere Smash i Sverige?

blir noen par polser til middag gutta

Senterpartiet er godkjent. Det er det nest mest innvandringskritiske relevante partiet, etter FrP, og ligger såpass sentralt i norsk politikk at det kan samarbeide med begge blokker. Senterpartiet er mot sentralisering, for bruk av hele landet, for et sterkt landbruk og for selvforsyningsevne. Partilederen Trygve Slagsvold Vedum er også en utrolig sympatisk fyr.

Vestlig politikk er kjöpt og betalt for for lenge siden uansett user.

Bare stem FRP så ordner det seg.

Anundsen i politiet er kanskje det beste som har skjedd Norsk politikk på flere tiår.

>"user, hver gang jeg ser du ser på politikk er det enten nazi greier eller om Donald Trump, jeg syns det hadde vært så bra om du hadde suttet deg inn i norsk politikk"

>blir bedt om å "sutte" seg inn i norsk politikk, hva enn det betyr
>konkluderer med at det betyr å spǿrre anonyme personer på et samisk joikutvekslingsbrett på internett om hva de mener