/NEDERDRAAD/

Rik van de Westelaken uitgave

Welkom: Nederlanders, Vlamingen
Niet welkom: Nootjood, (zand)negers, bruinen

Other urls found in this thread:

thedailybeast.com/articles/2016/08/19/breitbart-editor-milo-yiannopoulos-takes-100-000-for-charity-gives-0.html
ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20182054
hsph.harvard.edu/nutritionsource/healthy-drinks/other-healthy-beverage-options/
twitter.com/NSFWRedditImage

piemels eruit voor rik

...

Ik ben deze constante marginalisering BEU.

ik wou dat ik een vriendin had

Geniet nog van jullie welverdiende zondagsrust. Morgen begint de werkweek opnieuw.

>regent nu hard
>lichaampje van mijn hond word nu nat

;____:

>dgw geen regen
dood me nu

>besluit eens vroeg te gaan slapen voor de verandering
>word wakker op de normale tijd

Zonde

waarom herinner je me eraan

ik heb nu trouwens wel regen
sorry

>dvw

...

Waar is iedereen

Goede nacht nederbros.

Goedemorgen!

>lijken van tyfuslijders die gecremeerd worden

niet voor mij, heb een gebroken arm

>gister de hele dag prachtig weer, zou niet gaan regenen
>Sigaretten buiten laten liggen
>Word wakker
>Helemaal doorweekt

Kankerdekanker

Goedemorgen!

ik schijt op uw muil

dit

>dvw je nooit onder de weste-lakens zult duiken en hij zn harde rik in je jongenspoesje steekt

Ga vandaag met een vriend die het al langer doet voor het eerst heffen. Waar moet ik op letten, jongens?

Niet op de vrouwen, dat schijnen ze niet fijn te vinden. Anders kijk je gewoon uit het raam of zo.

wat is je doel

Rug recht houden, niet doen alsof je stoer bent, en geloof me, niemand let op je dus voel je niet onzeker

Niet schelden.

En niet naar vrouwen kijken is voor ons niet fijn.

Het was slechts een hele slechte woordgrap famalam.

Zijn er heffers in de draad?

Zo ja, twee vragen:
- Waar koop ik goede maar en ook goedkope dumbbells?
- Ik moet vroeg op, mag ik mijn shake de dag vantevoren maken, in de koelkast zetten en dan sochtends opdrinken?

1. aangezien we in een sportschool heffen geen idee
2. ja tuurlijk waarom niet

>- Waar koop ik goede maar en ook goedkope dumbbells?
Bij Ikea heb je goedkope.

>- Ik moet vroeg op, mag ik mijn shake de dag vantevoren maken, in de koelkast zetten en dan sochtends opdrinken?
Nee, je moet je sjeek maken ndata je hem opgedronken hebt.

Vechtsport >heffen

Ik wil niet naar de sportschool.

Belgische IKEA zeker? Staan niet op NL website van IKEA.

tokkiesport oetz

esport > heffen

...

>Belgische IKEA zeker
Nee, Ikea komt uit Swaziland.

Die Yiannopoulos is best leuk om naar te luisteren maar dit is gewoon aandachtshoerderij.

>k wil niet naar de sportschool.
kenkerautist

Je bedoelt leuk om door opgelicht te worden?

thedailybeast.com/articles/2016/08/19/breitbart-editor-milo-yiannopoulos-takes-100-000-for-charity-gives-0.html

Meer leuk omdat hij rake punten kan maken in wat hij zegt. Maar ik aanbid hem niet, van dat wat je paalt wist ik ook niets af. Maar hij probeert zich in ieder geval in ietwat ongenuanceerde termen te verzetten tegen sommige kwalen van de huidige tijd.

Ben het eens met wat je zegt, maar niet altijd met hem eens, bijvoorbeeld die Vogelzang van daarboven niet.
Mensen die zichzelf willen verbeteren moet je juist aanjuichen en niet tegen je in het harnas jagen.

Godverdomme mijn ouders ouders komen langs vandaag.

Dus je opa en oma? Wees blij zeikerd, nu heb je een reden om op te ruimen

Je grootouders?

drink koffie en wat vruchtensap voordat je gaat

>internetdrama
Je kan ook gewoon gtst kijken

Waarom per se koffie en vruchtensap?

>koffie
Drugs zijn ongezond.

koffie voor de caffeïne, verbetert je prestatie
vruchtensap voor de suiker, dat verbetert ook je prestatie

nootjood

Weekend is eindelijk voorbij

Ben ik niet.
Geniet van je verslaving. Ik heb mijn dosis cafeïne niet nodig om wakker te worden.

In België wil je sowieso niet wakker worden

Ik heb geen tv.

Het is ook gewon nogal het vasthouden aan een dubbele standaard. Hij sprak ooit eens in iets dat ik van hem zag over de bitterheid van dat verhaal met dat homostel en die bakker. Dat je op je speciale dag ervoor kiest om naar een bakker te gaan waarvan je weet dat die het niet met je keuze eens is om er vervolgens een mediacircus van te maken is gewoon een soort van pesterij. Maar je verliest wel wat van je geloofwaardigheid als je zelf ook zo zit te pesten in de sportschool.

Van alle drugs heeft koffie nog de meeste positieve effecten.

Moet jij niet ergens vluchtelingen gaan verwelkomen?

Oke, maar het is toch een verslaving die de meeste mensen onderschatten. Waarom moet iedereen de hele tijd koffie drinken?

Cafeïne is echt kanker. De effecten ervan moet je niet onderschatten. Elke ochtend zie ik de verslaafden naar dat gore apparaat lopen. Alsof ze methadon halen.

Het is tenminste niet slecht voor je oetz

>Moet jij niet ergens vluchtelingen gaan verwelkomen?
Mijn vrouw en haar zoon doen dat gerade, ik poets het huis voor als onze nieuwe gasten komen

Het heeft een soort gezelligheidsfactor, je drinkt het niet op dezelfde tijden als alcohol maar voor de rest zou je het ermee kunnen vergelijken, maar dan zonder alle narigheid van zuipen. Als ik bij mensen kom dan is het ook een soort verwelkoming als ik een bak koffie aangereikt krijg, doordat het zo heet is moet ik het langzaam drinken en de bittere smaak maakt het lastig om het in één keer door mijn keel te krijgen waardoor je sowieso langer zit.

Het helpt tegen alzheimers en het houd je scherp. De verhoogde hartkloppingen wegen denk ik niet op tegen de voordelen van koffie.

Als je koffie bitter is doe je volgens mij iets fout.

Ik weet niet hoe sterk jij je koffie zet maar een te grote slok doet mij altijd een beetje rillen. Maar ik vind die smaak ook wel lekker, zolang ik maar niet te veel drink in één keer, ik drink het ook altijd zwart dat speelt ook een rol.

>gezelligheidsfactor
Ah sorry, maar daar weet ik weinig van.

Ik vind dat hele gedoe een beetje raar. als je geen dorst hebt, moet je niet drinken. Met uitzondering van je anderhalve liter water per dag.

>De verhoogde hartkloppingen wegen denk ik niet op tegen de voordelen van koffie.

wat? koffie verhoogd acuut je bloeddruk.

>Het helpt tegen alzheimers en het houd je scherp
[bron?]

>dvw koffiesterkte 12, apparaatsterkte maximaal, maalsterkte maximaal
>pak altijd een dubbele bak
>nog steeds niet sterk genoeg
Voelt slecht uezs

>[bron?]
Deze miem is te grappig om niet te palen. Ik kan het niet laten.

Ik houdt ook van drassige miems.

ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20182054

Nee ik kan het ook niet openen, mocht je dat wel willen dan raad ik sci-hub aan of open het via een eventuele universiteit. De conclusie zegt echter al wel genoeg

En hier nog wat andere voordelen.

hsph.harvard.edu/nutritionsource/healthy-drinks/other-healthy-beverage-options/

Ja er zitten nadelen aan, maar zolang je het maar niet in gigantische hoeveelheden drinkt weegt het denk ik niet op.

Ik zet het graag zo sterk mogelijk om wakker te worden en ik heb er geen last van. Ik overweeg wel over te stappen op ijskoffie zodat ik sneller mijn dosis binnen kan krijgen.

>- Waar koop ik goede maar en ook goedkope dumbbells?
Elke sport winkel heeft van die goedkopen van 15kg dumbbell die je kan verstellen, die zijn prima.
>- Ik moet vroeg op, mag ik mijn shake de dag vantevoren maken, in de koelkast zetten en dan sochtends opdrinken?
Zou het niet doen, gaat echt stinken.
Als je alleen bent moet je gewoon heffen omdat je niet op een partner kan vertrouwen om te sparren.

Wat is de beste koffie jongens? Filterkoffie?

Ik drink een koud glas water als ik opsta. Dat brengt je stofwisseling op gang en wordt je ook snel wakker.
>huidige jaar
>niet alleen water drinken
Wanneer leren jullie het nou?

Vers gemalen bonen.

>hij drinkt geen melk
Manlet a.u.b.

>melk
Zuigeling aub

Niiiice

België , ik zal je kont schoppen .

goedemorgen schatjes

Ik snap niet waarom mensen die relnicht zo interessant vinden. Eén van zijn laatste argumenten was dat zijn tegenstanders lelijker waren dan hij. Wat een opgeblazen narcissist.

Sportscholen zijn voor eenzame kankerflikkers. Sportverenigingen is waar het gebeurd.

Is het normaal om twinks aantrekkelijk te vinden?

Ik val op vrouwen maar ik wil wen het één en ander met een leuke twink doen.

Gedurende de lopende discussie hier in de draad hadden sommigen hier al vastgesteld dat hij een blaaskaak is. Maar ondanks al zijn menselijke kwaaltjes maakt hij wel rake punten over huidige maatschappij ook al is de roem hem naar de oren gestegen.

Bron?

Vertel

Waarom willen werkgevers altijd zo graag dat je bij de leiding van een tennisclub zit en vrijwilligerswerk in Africa hebt gedaan? Op alle sites staat dat dat goeie nevenactiviteiten zijn.

Nou ja, het lijkt me wel leuk om met een twink te kroelen en te kussen.

Ik wil hem ook wel aftrekken om zijn schattige gekreun te horen.

Dat klinkt schattig en een beetje homo

Het heet een schitter,
En uhm......
Voor nederdraders e 4kanners is het normaal

Verdorie, ik word hier geil van
Mvg. Iemand die nog naakt in bed licht

>dvw kroelmaagd
>dvw zoentjesmaagd
>dvw maagdmaagd

>En uhm......
Niet doen, zo praten normaaltjes

Maar ik hef bij een hefclub niet bij een basicfit of zo

>Africa

Ik praat ook zo maar ik ben homo dus anderen vinden het schattig wanneer ik zo stamel.

>Voor nederdraders e 4kanners is het normaal

Niet echt, ik word zelfs chagrijnig van schitters.

Wat moet ik dan tikken om dat gevoel te uiten?

Ik ben ook homo en ik vind dat niet.

Natuurlijk niet iedereen van 4kan en nederdraad
Maar als je al die homos ziet, dan lijkt het wel normaal

Uit alleen gevoelens die wij autisten kunnen begrijpen aub

maar ik ben een vrouwelijke homo dus ik gedraag me lekker feminien.