/mämmi/

Eesti painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=1OrCjEerEvM
iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001248549.html
twitter.com/NSFWRedditGif

See nunnu kass, eesti poeg!

Kofeiinin voimin taidat joutua pärjäämään. Se on kyllä tuskaa, mutta minkäs voit.

Yhdistä Viron ja Suomen . Kipu ruotsalaisetälle ja venäläisetälle.

On se vaan kaunis kissa.

VIRO

Kuinka moni teistä on katkera neitsyt?

En nyt katkeraks menis sanomaan.

Olen vasta katkeroitumassa.

Etelä-Suomi ( Turku, Helsinki + ympäröivät alueet) + Ahvenanmaa pitäisi erottaa omaksi maakseen kokonaan.

Voi vittu mikä paskasää luvassa.

SOOME

Ja Viro vittuun.

Täällä

mul tuli sillanen pierukupla joka vaels pyllystä välilihan kautta ja poksahti kun se tuli kosketuksiin säkkien kanssa

>stk oon ollut 8 naisen kanssa

>2016
>käy ulkona
HUUTONAURUA keharille

Ootko asexuali, turri, vai missä mättää?

Kuinka kehtaat? Olemme veljiä!

Kuningas painu vittuun.

Olisin katkera jos se johtuis jostain epäreilusta syystä, mutta lähinnä omaa syytä ku en pidä tarpeeks hyvää huolta itestä et olis puoleensa vetävä. Vaikea olla katkera, kun ei ole vääryyttä tapahtunut.

ylis > amerikan ylis

Haluan integroitua Mämmi ... Mutta en puhu suomea ...

Juuh, aamupalaks nuudeli ja tonnikala ja sweet chili soossi. Jälkkärik suklaakeksejä.

Itse lopetin paskaruoan syömisen ja elämänlaatu parani saman tien. Jännä kun lopetti roskaruoan, makean ja alkoholin niin elämänlaatu parani heti.

MEE TÖIHIN

Toi haiskahtaa niin paljon säälittävältä itsepetokselta että huhhuh

>Suomalaiset unohdetaan ja on Tsundere
k-kiitos

silitsöttö

totuus: vitut parane yhtään mihinkään

Määrittele "heti". Onko se 1pv, viikko, 6kk?

Itse aloin ryyppäämään ja elämänlaatu parani huimasti jo toisen kaljan kohdalla.

tssiili mönnötti

>laita vesi kiehumaan kattilaan
>yhtäkkiä jokin palaneen haju
>tulee jostain kattilan läheltä
>nosta kattila levyltä
>joku sipulin palanen hellan ja kattilan välissä
>kaikkialla haisee palanut sipuli

jumalauta

Paskapuhetta sieltä jotain
Paranee samaa tahtia kun maha katoaa
Alta viikko niin tuntuu paremmalta. Kuukausi liikuntaa ja oikeaa ruokavaliota niin tuntuu jumalaiselta.
Läski

>Alta viikko niin tuntuu paremmalta. Kuukausi liikuntaa ja oikeaa ruokavaliota niin tuntuu jumalaiselta.
Täyttä paskapuhetta.

>tätä lankaa lukee tälläkin hetkellä ihmisiä, jotka eivät ole syntyneet Uudellamaalla, tai Varsinais-Suomessa.

Hyi vittu.

Itel aamupalaks liki aina tämmönen suolanen munakas/frittata.

Seassa mausteita, punasipulia ja kinkkua sekä puoli desiä jauhoja. Kolmen munan kera pitää nälän poissa pitkään. :3

Kyllä tuo omien kokemuksien mukaan pitää paikkansa. t. toinen

Omien kokemuksieni mukaan johtaa siihen, että 90% ajasta tekee mieli vetää pää täyteen, koska elämä selvinpäin on ihan perseestä.

>stk synnyin Tukholmassa
Älä sit usko ):
Tässä on hieno mies

Riippuu ajatustyylistä. Kuulostaa siltä että sulla on ongelmia, toivottavasti saat niihin apua lähimmältä psykiatriselta poliklinikalta.

Miksi ongelmaton ihminen postaisi /mämmi/in näin viideltä aamuyöstä?

Lounaaksi taasen vetäsen tämmösen. Tilkka oliiviöljyä, suolaa ja sumakkijauhetta tai sitruunamehua mausteeksi.

Välipaloina vetelen mitä sattuu, pähkinää, jugurttia tai sämpylää, ja päivällinen muuttuu mielen mukaan.

I want finnish friends, but finns dont seem to like estonians much anymore

Miksipä tosiaan? Kyllä mullakin on ongelmia, mutta ainakin yritän muuttaa niitä - lähimmällä psykiatrian poliklinikalla.

Suosittelen myös hankkimaan jotenkin oheisen kirjan käsiisi. Yleensä self-help kirjat on ihan potaskaa, mutta tässä konkreettisia keinoja ajatustyyliensä parantamiseksi.

>Suosittelen myös hankkimaan jotenkin oheisen kirjan käsiisi.
?

juu itekin parannan oloa viinaa juomalla

oho

Why would you think that?

Recently ive come to an understanding that estonians in finland are considered to be like russians in estonia.

Because usually, you are drunk, you act like you're above the law and do idiotic things.

En oikein ymmärrä, miks ihmiset täällä on niin positiivisia?
Itse en ole kovinkaan negatiivinen mutta en myös ole positiivinenkaan koska olen ymmärtänyt aikoja sitten että elämällä ei ole varsinaisesti mitään positiivista tarjota.
Olen vain apaattinen.

Seems pretty correct. Cute girls though.

Thats just the mushroom man.
Recently he was arrested for beating people on a market in Tallinn aswell.

Ei hyvä helvetti miten ihmiset oikeasti saatana saavat unta ilman, että ovat valvoneet itsensä sekunnin päähän nukahtamisesta. Heti kun laittaa pään tyynyyn se kaikki vitutus ja masennus vain nousee pintaan.

Pitäisi varmaan hakea se diagnoosi, mutta joka kerta vain pelottaa niin saatanasti tehdä se ratkaisu, että varmistaa itsensä liittämisen syrjäytyneiden joukkoon.

Actually, know. All the working class Estonians I've met have been idiots. Just like so many Finnish men. But educated Estonians are always welcome. They seem very nice.

It usually is the low-class (education and culture wise) that go to finland for work desu. I havent met a single intelligent estonian person that has worked in finland,

Me neither, I'm pretty sure intelligent Estonians don't exist.

Estonian kids are alright.

There are some estonian families in my building, the kids are very cute when they're out on the playground. No matter what the language, kids playing always sounds the same.

It's just a bit cuter when it's done in estonian.

pitäisköhän ostaa tuo? vaikuttaa kyllä ihan sellaselle joka tulisi tarpeen.

Löytyy ainakin Helsingissä kirjastoista jos haluat plärätä kirjaa ennen ostopäätöstä.

some reason, I often read those things aloud when I see them in these threads

Probably because Estonia has better economy. Quite a many Finnish companies have gone to Estonia because business is better there.

Kuntoilu helpottaa

wow

Munatoukka.

pls vocaroo it.

prööt prällällää

Estonia-Finland meetup at Super Alko when?

>Yleensä self-help kirjat on ihan potaskaa, mutta tässä konkreettisia keinoja ajatustyyliensä parantamiseksi.
Juuh, mulle hehkutettiin sitä "Miten saan ystäviä, menestystä, vaikutusvaltaa" -kirjaa, mut emmä siitä mitään saanu irti parin lukukerran jälkeen. Luin kanssa jonkun "Tunteella!" -opuksen, mut sama juttu. Niistäkin sanottiin, et monet on potaskaa mut nää auttaa, niin mun odotukset on vähän matalalla.

Monta vuotta käyny polillakin, mut oo mitään konkreettista apua siitä saanu. Tiedä sit.

t. eri

niinpä näyttää olevan myös minun paikkakuntani kirjastossa. täytyypä käydä lainaamassa se tänään

eesti eesti kaipaan sinne perkeleesti

no ekana voisit lopettaa animen vitun hintti

En kato animee. Tallentelen vaan noita kuvia, kun tykkään niistä.

>herää hirveään krapulaan
>korkkaa välittömästi kylmä kalja

Oon ihan kondikses ens viikolla jatkuvaan yli opistoon.

>jatka samaa viikko tai pari kunnes et enää pysty jatkamaan ja hikoile sängyssä puoli viikkoa hautoen itsemurhaa

tai heh siis enhän minä tuollaista

Itel on sängyn toinen puoli sellanen tummankeltainen ja toinen puoli suht valkoinen. Huomaa, et kummal puolel nukun.

mut kyl toi Love Live Sunshine mistä toi Tsushima Yoshiko eli langennut enkeli Yohane kannattaa katsoa. tässä on mursu joka mainostaa sitä. et voi kieltäytyä.
youtube.com/watch?v=1OrCjEerEvM

katso nyt tota mursua

Saasta-ano! Tiedäthän että lakanat voi pestä ja vaihtaa?

Juu, mut en jaksa.

Patja ja peitto pinttyneet aika pitkälti joka puolelta keltaisiksi. Lakanatkin jaksaa vaihtaa ehkä kerran vuodessa kun niiden peseminen ja vaihtaminen on niin vaivalloista.

Hikoiluttaa edelleen, vaikka eilen join pari tasottavaa. Jumalauta.

Russians and Estonians are not wanted, unless they are tourists. We are Nordic, fuck off.

...

juu no saan kuitenkin pillua

Miks junan piti lähtee 15min sit mut se löhteeki 15min pääst vitun vr valehtelee

Onko näin?

juu

No sehän on hienoa

Paitsi jos valehtelet

Oisinpa ainoo vaunussa niin päästäsin kunnon pierut

Tee se kummiskin.
Mieti nyt, et tuu näkemään ketään niitä ihmisistä siellä enää toista kertaa koko loppuelämäsi aikana.

>setunnekun tähänkin lankaan postaa persoonia, jotka eivät harrasta seksiä edes kerran viikossa.

Ei mee pelimerkit tasan.

miksi kukaan valehtelisi anonyymina internetissä

En minä tiedä

Kerro sinä

En ole yli kolmeen vuoteen herännyt näin aikaisin.

Torstaina alkais joku yli_höpistö niin kai tää on ihan hyvä herätä.

Se on ihan mukavaa herätä aamulla ja juoda kahvia lehden parissa.

...

Ahdistavaa tää lähinnä on. Onneks voi paskapostata ja rapsutella korvaa.

iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001248549.html

todella pistää ajattelemaan

homo

odotin neekereiden rikoksia ja petit minut