/Norgetråden/

Fedrelandsutgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

nrk.no/ostlandssendingen/xl/et-lett-offer-1.13105213
twitter.com/SFWRedditImages

forst for gjeninnforing av jodeparagrafen

Forst for 2D

Flott trådbanner fåvæ. Kjente jeg meg norsk her.

...

had han rett?

Klart han har.

Hvorfor hater du jv'en min?

Tre måneder siden i går. En glorios dag i Norges historie.

enig

Kommer ann på hvordan du definerer politisk korrekthet fåvæ.

Noen ganger får jeg fölelsen at folk er i mot politisk korrekthet fordi det ikke er sosialt akseptabelt å kalle svarte folk for sotrör liksom.

tosk

fjosk

Er nok mange sinte unge menn som er forbannet over at de ikke kan være rasshol uten at folk reagerer

Ja, men eksempel på det jeg mener da er jo f.eks at alle overfallsvoldtekter i Oslo er gjort av folk med innvandrerbakgrunn. Det er jo politisk ukorrekt liksom. Og det burde jo ikke være sosialt uakseptabelt å fortelle sannheten.

Men mange idioter forveksler det der, med å kunne si hva faen man vil til folk uten reaksjon.

Hvem her drikker alko på en mandag?

jegjegjegjegjegjegjegjeg

bryt alliansen med usa

>dfn ingen lovekvinne jåddve

dfn ingen politisk korrekt jv

Ta fra nauts okonomiske stotte

...

privatiser nav og lånekassa

>Man må la sinte unge menn være rasshol fordi politisk korrekthet forer til snillisme og handlingslammelse
>Muh stalin
>Politisk korrekthet er nodvendig fordi alternativet er rasisme og dårlige holdninger
>Muh nynasisme
Denne debatten begynner å bli kjedelig fåvæ, er det noen påstander som ikke på en eller anen måte faller under disse to?

degdegdegdegdegdegdeg

>er det noen påstander som ikke på en eller anen måte faller under disse to?

Ja som jeg poengterte her

kjottdeg haha

jeg tror at "snillisme" er omtrent like tåpelig som "slemisme" eller "æddabæddabuseisme". det eneste jeg vil er at retten til ytringsfrihet blir opprettholdt, sammen med retten (for private borgere) til å diskriminere arbitrært.

vil også ha björnearmene, men nå begynner jeg vel å bli kravstor.

Nei, fordi det handler om frihet til å si sin mening, noe kommunist pakket med deres innvandrervenner hater

höhöhöhöh¨ho¨ho¨ho¨ho¨hhhh

>kommunist pakket

Big one's taco real lover godt. Men de var grådig på rommen ser jeg. Alt for lite for en storkar som meg

Har provd å drikke med venner et par ganger og det gir meg ingenting.
Smaker dritt og foler meg helt lik fåvæ
Leste den, at det er sosialt uakseptabelt å poengtere dette faller under handlingslammelsen grunnet frykt for å virke rasistisk/ slem fåvæ.

Hvorfor skal ikke staten få gjore det samme som private borgere? Da hadde vi kanskje vært trygge fra islamister og asiatfaen/niggerhelvete din hanrei

>Har provd å drikke med venner et par ganger og det gir meg ingenting.
>Smaker dritt og foler meg helt lik fåvæ
Fordi du ikke drikker nok, din dåre. Man blir ikke full av tre slurker pils.

Bare etnisk norske borgere da så klart?

>å poengtere dette faller under handlingslammelsen grunnet frykt for å virke rasistisk/ slem fåvæ.

Det er vel irrelevant hva som er folks motivasjon selv for å ikke ville si noe.

Poenget er jo at det er ting som er verdt å si höyt, som folk ikke kommer til å like, og det er det som er politisk ukorrekt, og ikke det faktumet at folk har lyst til å skrive nigger på sosialt media uten noen fölger.

Det förstnevnte er nödvendig i et demokrati, det sistnevnte er bare å være rasshöl.

>sistenevnte er bare å være rasshöl
Jækla pikk. Det handler om så mye mer enn det din sjw cuck. Du er like mye vår fiende som utlendinger

Ikke han, men få hore hva som er så demokratisk vitalt med å kunne kalle noen "nigger" på twitter?

>Det handler om så mye mer enn det

Værsågod å fortell.

FREEDOM OF SPEECH PRINSIPPER , HORT OM DET?? Den som ofrer frihet for folelser til utlendinger fortjener verken frihet eller trygghet sa en smart amerikaner

Alle bör leve etter de samme reglene (i alle fall så langt det er mulig), og det går ikke hvis voldsmonopolet kan diskriminere mot innbyggerne. Det skal være der for å *beskytte* oss mot vold, ikke for å rigge samfunnet.

Å f.eks. nekte å ta inn mennesker som kommer fra områder der voldelige antivestlige krefter dominerer er forresten ikke arbitrært. Spesielt ikke når de som kommer er papirlöse. (Offentlig velferd skal man selvfölgelig ikke gi, hverken til "asiatfaen" eller "Ronny Hagen".)

Jeg drikker alltid alene det fole fabelaktig

Hvorfor er sjakkspillere så rǿdpillede?

>Politisk korrekthet er dårlig fordi det forer til at folk ikke tor påpeke samfunnsproblemer som innvandrere sin voldtektskultur
>Det er irrelevant hva motivasjonen bak denne selvsensureringen er
Vet ikke hva du prover å argumentere for fåvæ. Jeg forstår godt at hva du beskriver er et problem, men sporsmålet jeg stilte var om det fantes andre argumenter utenfor de to kategoriene jeg nevnte.
At en er redd for å stote andre er et problem med politisk korrekthet, da det kan forer til slik handlingslammelse. Likevel er det ikke akseptabelt å gå rundt å kalle asiat for guling i person heller.
På hvilken måte er politisk korrekthet negativt (ell: positivt) i seg selv?

Du blir ikke straffeforfulgt for å kalle noen nigger i dag, så jeg fatter ikke helt hvordan det faller under ytringsfrihet for deg. Ytringsfrihet er et konsept som skal beskytte borgere fra staten, ikke hverandre. Om du sier dusteting, så er det like mye andres rett å kalle deg dusteting tilbake.

>Den som ofrer frihet for folelser til utlendinger fortjener verken frihet eller trygghet
Nå begynner jeg å tro at du troller meg, men det får så være.

You are actually proud of this shit get?

That get could had been Israel's "never forget" get. It would had been so legendary.

boooo

Helllo, I'm here for the Norwegian cuties

>slår på forste episode av Skam siden den får mye skryt
>forste som hores er "kapitalisme dårlig! tenk på de fattige barna i afrika for du tror du har problemer!"

ooooog lukket fanen

Politisk korrekthet handler jo ikke bare om selvsensur. Det handler jo også om at folk blir nektet platformer for meningene sine i det offentlige rom, fordi allmennheten ikke liker det de sier.

What kind of cuties are you looking for?

You never disappoint in the Eurovision Song Contest, by the way. You don't always get the points you deserve, but your songs are consistently well above average.

Jeg er ikke han, men jeg er ganske sikker på at de fleste som "kjemper mot politisk korrekthet" (for å bruke et löst paraplybegrep) mener at det er usunt å undertrykke politiske meninger eller ideer. Visse ting her i landet er fullstendig tabu selv om de er viktige. For eksempel dette med barnevoldtekter i noen av de samiske samfunnene oppe i nord. Man skal ikke snakke om sånt fordi da må man innrömme at disse samesamfunnene har et enormt problem, men antisamisk rasisme er uakseptabelt. (Er forresten dét antihvit rasisme?)

Det er usunt å undertrykke apolitiske meninger også, som for eksempel dette med å kalle asiater "guling". Det faller for det meste på sin egen urimelighet, men det må vitterlig være lovlig for mennesker å gjöre urimelige ting. Retten til å diskriminere löser dette. (Man kan diskriminere mot folk som insisterer på å kalle asiatere "guling".)

Jeg maratona hele serien for et par uker siden, og jeg kan med hånda på hjertet si, at du ikke går glipp av noe. Det er den mest klisjefylte ungdomsserien jeg har sett i hele mitt liv tror jeg.

einkvan stal kaka mi ræææææææææ

Hvorfor er Sup Forums så ekstrem? Selv når dere har valide argumenter så odelegger dere for dere selv ved å være ufyselig aggressive og frekke. Ingen som stotte dere når ingen gidder å hore på ekstremisme eller bare bli kalt ditt og datt fordi man stiller sporsmål og motargumenter.

Poenget er jo ikke at det skal være ulovlig å kalle en asiat guling eller en svarting for sotrör.

Poenget er jo at det ikke har noe annet for seg enn at du vil være et rasshöl.

Du må vel innrömme at det er stor forskjell mellom å bare kalle folk tilfeldig drit, og faktisk være interessert i å löse samfunnsproblemer, selv om ingen har lyst til å ta opp og snakke om de samfunnsproblemene?

Blonde cuties.

Thanks for the kind words. This years song was not that good, but the previous ones were decent.

Also, how come all of your songs are in English? All Nordic languages are beautiful yet you guys send artists that sing in English :(

Det er egentlig ganske uproblematisk at en eller annen dust der ute er et rasshöl.

Gutta, kan vi alle være enige om at Stavanger er den objektivt beste byen i Norge?
(Kryssbrev, da jeg brevet i den inaktive tråden)

As with most of Western-Europe, we are cucked by Anglo-American culture.

>at en eller annen dust der ute

Helt til det blir en stor del av befolkningen, så slutter det å være uproblematisk.

Jeg tror selv rasisme kan være tvetydig. Måten vi finner reaksjonær rasisme er som gjort så med progressiv rasisme. Den progressive parten maskerer seg bak en nedlatende holdning via politisk korrekthet. Som f.eks det at noen har en hudfarge så er de svake og må ha spesialbehandling. Kanskje er det ikke så rart at muslimer blir sprǿ når de blir omtalt som om de skulle være autistiske barn med spesialbehov. Samtidig blir våre egne iblant skyvet til side og der får du hǿyreekstreme.

Lǿsningen er å la politisk korrekthet hore hjemme på sǿppeldyngen. La den som har en rǿst få prate. Bare så lenge det ikke er en jævla klovn bak talerstolen naturligvis.

så akkurat forste episode

hva i helvete er dette her

hvilke band er gode som synger på norsk?

kråkesölv og hvem andre?

There was one song, I think it was called Moj Svijet (if I remember correctly), that one was pretty good.

The last Norwegian song we sent was in 2006, with Alvedansen. It was awful, and finished so far down, I don't even remember it.

Do you like this kind of blonde cutie?

Most people agree, Norwegian is crude and ugly. Only Swedish sounds nice

De er sinte, unge menn som mener at de besitter en objektiv sannhet andre folk ikke ser fordi de har blitt blendet av den evige jode (overfort betydning). Derav den krasse språkbruken og temperamentet.

stavanger = bådåddjo

ju nåu itt tu bi tru

Pell deg ut av tråden proxysvenne.

Er du oppriktig bekymret for dette? I så fall, hva önsker du egentlig å gjöre? Jeg har allerede gitt deg et godt våpen med retten til å diskriminere mot rasshöl. Vær veldig konkret, slik at jeg "vet hvor jeg har deg". Folk er jo blitt sendt inn i gulager og dödd bare for å ha begått tankekriminalitet. (Regner med at du ikke er så ekstrem.)

>ytringsfrihet til alle
>unntatt han og han, de liker JEG ikke
Uansett, et totalt fritt ytringsfrihet forer bare til hat og utvikling til drapsoppfordring fra både nazister, muslimer og andre sinte grupper

You're not the only one. A woman I know is married to a guy from Montenegro.

>Stavanger beste byen i Norge

stygge jenter
fraværende uteliv
oljerikdommen er i ferd med å forsvinne

Ja, Stavanger er en staselig by

Not sure about mainstream/pop bands but I like Myrkgrav.
Really? To me Swedes/Danes sound like they're trying to speak with their arse

>stygge jenter
Ta det tilbake, jv-en min kommer fra Stavanger.

det jeg liker med skam er hvor ekstremt datert det er. blir en flott tidskapsel til midt-10åra der alle kler seg som hipstere eller 80-talls seilere. musikken er også trendy greier (tix og trap rap o.l)

Er jo sant. Er en tråd akkurat nå hvor folk lister 3 vakre og 3 stygge språk. Norsk i sistenevnte, svensk i forste

Norwegian sounds very sing-songy but it's not easy on the ears

Vi har dogmer for en grunn. Det er ingen som liker å ha diskusjoner om det er ålreit med pedofili så ingen prater om det. Samme som med trusler. Det faller naturlig.

>Er du oppriktig bekymret for dette?

Ja, jeg er jo det. Mest bekymret for politisk korrekthet akkurat nå, men jeg vet hva som er kuren mot det i alle fall.

Any native Norwegian is fine
Poor girl

>Vi har dogmer for en grunn. Det er ingen som liker å ha diskusjoner om det er ålreit med pedofili
Tror du bor ta en prat med animebreverne

>but it's not easy on the ears

It wholly depends on where you from. Norwegian isn't like American English, where you can travel 500 miles and everyone speaks the same.

nrk.no/ostlandssendingen/xl/et-lett-offer-1.13105213

Hvor syk i hodet må man være for man forgriper seg på en kvinne med nedsatt funksjonsevne?

This. Entire country sounds shitty, with only bergen dialect sounding great

Det er greit nå Abdullahi.

Noe som ikke er et problem siden de aldri viser seg i ordinær offentlighet. De er tross alt isolert til skjulte miljoer, samt dette greske yoghurtforumet vi leser.

å fy faen. bare noen fra /norgetråden/ kunne funnet på gjore dette

>rumpesår ikke-bergenser

Jeg fant bergenseren, gutta.
>antyder at vi har potensielle voldtektsmenn blant oss

har hun rett?

>Hvor syk i hodet må man være for man forgriper seg på en kvinne med nedsatt funksjonsevne?

Hvis man er i sinnstilstanden til å kunne gjöre noe sånt i förste omgang, så er det jo smart da, utrolig nok, fordi det er jo mindre motstand.

Sant, har sett bilder av dere. Sveklinger som dere kan ikke engang holde nede ei 7 år gammel jente

>hun
Har det en penis er det ikke jente gutten min
Forovrig vill jeg si ja det har han

Hun pandrer kun til feite mrahomser for ekstra oppmerksomhet

Nei, de som lager en karriere ut av å være anti-feminister er like kreft.

Gutta, jeg er tvunget til å velge valgfag som er utenfor hovedstudieretningen min. Er det ostete av meg å velge svensk for nybegynnere (myntet på engelskmenn) bare for å sikre gode karakterer?

...

>pandrer

Men uansett, dette fåvæ. Hun er et pent stökke kvinnfolk som bare gjör det alle kvinnfolk gjör; utnytter törste autister.

nå er du kjip fåvæ

usikker fåvæ
likestilling mellom kjonna er jo bra, men moderne 2016 feminisme har begynt å bevege seg i en retning der man krever spesialbehandling og sensur av ting man ikke er enig i