Sverigetråden - Nattupplagan

>införe död tråd

youtube.com/watch?v=tshLc6jYm2Q

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=xLi0Fxfqtdk
youtube.com/watch?v=cAK23saAI1I
youtube.com/watch?v=OFK4ZSoXpPs
youtube.com/watch?v=e923YPxvWd0
youtube.com/watch?v=MisLXxaagnM
desuarchive.org/int/thread/63125726/#63128386
desuarchive.org/int/thread/63125726/#63128804
youtube.com/watch?v=0OpQYVPWBjA
youtube.com/watch?v=BYzzhHK25WU
reddit.com/r/TheRedPill/comments/1skgiq/80_females_go_for_top_20_of_males/
youtube.com/watch?v=DDN-zVGPmFY
filmarkivet.se/movies/fodelsen/
filmarkivet.se/movies/forlorade-melodien/
twitter.com/NSFWRedditVideo

Nihilism är ingen ideologi senpai

Utvandrarna är en av de bästa svenska filmer jag sett. Varför har inte ni sett den?

För att författaren till boken var en republikan!!! Hylla kungen!!!

knulade en sötpaj idag, redigt trevligt. kunde dock inte komma för att jag runkat till för mycket bögporr, men till nästa gång, så... vad har ni gjort idag?

runkat till bögporr

surar över att jag vart olyckligt lottad med ett fult ansikte, så är 23 och oskuld. trots att jag tränar och har god fysik, rakad och klippt. men själva sexet är inte (vet jag inte) om det är det som gör mig sur, jag känner mig bara ensam och vill vara med någon förutom mina närmsta vänner, en person som likt mig inleder sin sexuella debut med mig, men med tanke på samhället vi lever i idag så verkar ju det inte vara en möjlighet eftersom tjejer tydligen springer till HVB-hem och "festar" nu för tiden..

>Hitler ville bara skydda Europa från kommunismen user,

>dkn var gående skelett och ändå fick fv

Tjejer älskar gående skelett

var? vart träffar man tjejer som inte förväntar sig en jävla brad pitt?

Trump måste vinna

>detta är speciella intressen hörni
>detta är lobbyister
>detta är människor som troligen inte älskar vårt land
>folks som inte har vårt lands bästa i åtanke
>när ni ser de avtal som görs i vårt land så görs många av de avtalen eftersom...politikerna inte är så dumma
>de gör dem för deras egen vinning
>VI MÅSTE STOPPA DET! VI MÅSTE STOPPA DET!
>vi kommer nu göra det för eran vinning
>vi ska göra avtalen för det amerikanska folket
>så ska det vara

Hello Swedish m8s.

On the 1st of September I purchased pic related from an online shop. I've never used snus before but I am excited because I want to enjoy nicotine without destroying my lungs or being a vaping faggot.

What should I expect? I've literally never met anyone who even knows what snus is over here. How long should I put it under the lip for? I probably should have got white portion.

>in b4 real men use loose

Hur är det en ideologi om allt är syntax error och självmotsägelser?

>dkn man aldrig kommer vara en NKVD-officer
youtube.com/watch?v=xLi0Fxfqtdk

tips från coachen:
sötpajer är bättre än bögporr.
uppdatering:
hon var på dejt idag(sådan jävla spelare, hon rockar min värld), men skickade nu ett mess angående denna.
"det var trevligt, men du hade varit trevligare"
-årets sötpaj

mitt liv är fan bra ibland

Gymnasiet?
>in före ni har lyckats gå ut gymnasiet utan att skaffa fv en gång

ja, har aldrig varit med någon. så tyvärr.

>tro att hon inte spelar er båda
asg @ ditt liv

>hon var på dejt idag(sådan jävla spelare, hon rockar min värld
>när hanrejer brevar

hon är en hora

Vart skulle man kunna skaffa en puffra illegalt i Stockholm?
Bor ute i förorten och jag vill känna mig säker runt de här blattefanskapen

Er åsikt om David Duke?

från blattefanskapen

Bor du i Cuckholm får du skylla dig själv, din cuck

half an hour/ take it out when you don't feel anything anymore

Voe är frumaterial

Do I have to ask in Swedish? I can use Google translate if you want :^)

kan man överhuvudtaget träffa kvinnor någon annanstans än att gå ut och "klubba"?

>antyder att jag inte vet att hon spelar mig
>antyder att jag tror att hon är min HON
du vet att slampor är bäst i sängen, eller hur?
mm så jävla jobbigt att få ligga med någon som vet hur man knular, tacka fan för oskulder som ligger som döda fiskar för de är fan det bästa sexet man kan få
>i andra aktuella nyheter; Olof palme har precis blivit mördad

Inte en riktig doktor.

fråga vad?

Ganska baserad men det känns löjligt när han ska slänga in zio- framför allt som är negativt

kom till plattan imorn

t. inte säpo

men för i helvete, jag är bara 18 och kan inte direkt flytta ännu, inte mitt val att bo här

Har du någon sorts erfarenhet av vapen eller kunskap om dem?
Vore tråkigt om du skjuter dig själv av misstag.

>Cuck
Det är hanrej.

...

Vad lyssnar ni på?
youtube.com/watch?v=cAK23saAI1I

Vad ska mamsen säga om hon får syn på ett skjutvapen i sin lägenhet? Du kommer aldrig mer få gorbysar!

riktiga män snusar lös

youtube.com/watch?v=OFK4ZSoXpPs

Vill bara fråga dig angåenda förra tråden, tror du att lucifer/wotan var reinkarnation som manifesterade som hitler, eller är det vishnus avatar?

klickar henne en kula i pannan och tar över lägenheten

införad >in b4 real men use loose

mjau?

Mjau :3

>duktiga löneslavar! er fiende är invandraren. glöm inte det! skicka tillbaks dom till sitt hemland där dom kan göra billiga telefoner åt oss. glöm inte att respektera äganderätten

youtube.com/watch?v=e923YPxvWd0

Personligen så tror jag att Vishnu, Oden, Lucifer, Apollo och Hitler är samma varelse fast i olika skepnader. Fast just Lucifer och Satan är mer titlar än namn och det närmaste man kommer ljusbringaren i förkristen folktro är den grekiska titanen Prometheus

Min tro är inte fast i sten. Jag är alltid villig att lära mig mer

Toppmys låt favä
Dock dags för deppen
youtube.com/watch?v=MisLXxaagnM

>glöm inte att respektera äganderätten

vad antyder du?

>Använda en meme man inte kan exploatera hur som helst

Att kapitalism rockar

>donken ska se dom om 1 1/2 månad
Din låt var bra favä

Äganderätt är stöld

Hur träffar man tjejer i stockholm runt 20 (helst under) som inte legat runt med 100 pers?

Har du en kollas med esoteriska böcker som handlar om allt det här, eller individuella böcker du kan rekommendera mig? Det fick mig verkligen att tänka.

viktväktarna

Bygg tidsmaskin och åk tillbaka 60 år

montage* Blandar ord med finska jäklar

I Rinkeby lär inte tjejerna ha legat med någon annaan än sin närmsta kusin men det finns en viss risk att ligga med dessa tjejer.

>detta är vad beta-hanarna tror
>"m-mina rena kvinnor från förr"

Mjau!

>Tjejer var renare innan sexuella revolutionen
tmn hanrejer kan inte greppa detta

Jag börjar helt seriöst få intrycket att 80% av kvinnor knullar 24/7 med 20% av männen. Varenda kille jag känner förutom några få (med rika föräldrar) är oskulder, samtidigt som alla pratar om hur tjejer har legat med hur många människor som helst redan när de är typ 18, 19, osv osv.


Vad i helvete ?

>Bygg tidsmaskin
mm snart

Jag har inte läst så klart jättemånga böcker som handlar om esoterisk politik utan har mest tagit utdrag från olika böcker och diverse citat och format en egen tro utifrån det. Men Savitri Devi, Miguel Serrano, Julius Evola och Carl Jung är en bra början

Jag hade en diskussion om hela den här "länka politik med mytologi"-grejen för en månad sen där jag fick några rekommendationer
desuarchive.org/int/thread/63125726/#63128386
desuarchive.org/int/thread/63125726/#63128804

Låt oss minnas bättre tider.
youtube.com/watch?v=0OpQYVPWBjA

>Jag börjar helt seriöst få intrycket att 80% av kvinnor knullar 24/7 med 20% av männen
>börjar få
seg eller?

Så det är så på allvar alltså? Ett fåtal killar ligger med mer eller mindre alla tjejer, medans mer eller mindre alla killar går runt oskulder.

Kul. Jag hatar judarna ännu mer nu för den sexuella revolutionen.

youtube.com/watch?v=BYzzhHK25WU
Det här är grejer

Du får helt enkelt bli topp 20 % eller skit i kvinnor helt

>betahanrej som blir plånbok åt en hora när hon passerat 30 och börjar tappa sitt utseende är inte ett alternativ

Att alla killar är oskulder är väl att ta i men valfriheten är knappast så stor som den här för tjejer. Tjejer är betydligt mer promiskiösa en större delen av vad killar är i dagens Sverige eoch västvärlden generellt sett antar jag.

80-20-regeln har ju varit känd sen 40 år tillbaka minst.

Det stämmer att en liten minoritet av killar har sex med 80% av tjejerna.

Ur ett rent sociobiologiskt perspektiv kommer Västvärlden gå under om nuvarande kultur/feminism/sexuell frigörelse inte stoppas.

Finns det någon data, statistik på det eller?

reddit.com/r/TheRedPill/comments/1skgiq/80_females_go_for_top_20_of_males/

youtube.com/watch?v=DDN-zVGPmFY

Jahapp. Hur fan träffar jag någon då, eller gör jag inte det? Jag tänker inte leva om jag inte kan göra det. Är 23, bor med föräldrarna, ingen inkomst eller körkort, och ingen möjlighet att åtgärda något av detta. Är det kört?

>dkn man aldrig kommer att reinkarneras som varje människa som någonsin levat

är du brad pitt funkar tinder utmärkt

>Det stämmer att en liten minoritet av killar har sex med 80% av tjejerna.
Så alla unga tjejer jag ser hela tiden överallt, på väg till jobbet, till skolan, på något jävla vänster så träffar de samma jävlar killar? Hur fan går det ens till egentligen?

Har tyvärr även problem med acne än idag, haft det i många år. Har dock god fysik och sånt men, har inte superlent och rent fejs utan fläckar.

filmarkivet.se/movies/fodelsen/
Gudrun föder barn.

Är du snygg räcker det med Tinder eller att söka till någon pissutbildning på universitet.

Är du ful är det kört. Speciellt om du är 23 och inte har någon tidigare erfarenhet.

Jag är 25 själv. Har ett jobb men bor hemma och har ingen erfarenhet av kvinnor. Min största dröm är att gifta mig och skaffa barn, men chansen att det kommer hända är låg.

>Jag tänker inte leva om jag inte kan göra det
Lol rannsaka dig själv om tjejer är hela ditt liv

>Är 23, bor med föräldrarna, ingen inkomst eller körkort, och ingen möjlighet att åtgärda något av detta
Hur fan kan man inte åtgärda det här?
>Skaffa jobb
>Skaffa körkort
>Flytta hemifrån
Avsluta dig själv min man du är patetisk

Ja jag är ful och 23 och noll erfarenhet.
>Skaffa jobb
Omöjligt i dagens ekonomi som medvetet är skapat för att undanröja vita män och ge resurser till icke-vita
>>Skaffa körkort
Klarade ej av uppkörningen för att jag inte "körde miljövänligt"
>>Flytta hemifrån
Det går inte, ingen inkomst, och man måste jobba i 20 år nu för tiden och spara varenda krona för att ha råd att flytta hemifrån

>Tjejer är attraherade av samma saker (fetisher är inte lika vanliga som hos män)
>Hönmentalitet (Om andra tjejr vill ha det vill jag också ha det)

Jag menar hur går det rent praktiskt till? En kille i klassen sätter på alla tjejer eller vad? Alltså vad fan är det här för skit. Har kvinnor ingen som helst jävla respekt för sig själva? Blir 17 åringarna påsatta av 40 åriga affärsmän eller vadå?

Varför är det så fascinerande att kolla på filmer från förr?
filmarkivet.se/movies/forlorade-melodien/

>Klarade ej av uppkörningen för att jag inte "körde miljövänligt"

Boka en ny uppkörning? Inte så jävla svårt favä.

>man måste jobba i 20 år nu för tiden och spara varenda krona för att ha råd att flytta hemifrån

Var bor du? I min stad kunde de flesta flytta hemifrån efter att ha jobbat i 1-2 år. En lägenhet med lån från banken räckte.

>Omöjligt i dagens ekonomi
Svårt men långt ifrån omöjligt. Är du vit svensk kan du lätt skaffa ett jobb.

Säg att du har 20 killar och 20 tjejer i en klass.

15 av tjejerna blir knullade av 3 av killarna. Detta gäller för alla klasser på hela skolan. En liten minoritet av alfakillar har sex med majoriteten av tjejerna.

Naturligtvis måste du slå ut dessa siffror på demografin i fråga. Tjejer på gymnasiet blir knullade av killar på gymnasiet, osv.

>Omöjligt i dagens ekonomi som medvetet är skapat för att undanröja vita män och ge resurser till icke-vita
Haha största jävla förlorar mentaliteten jag någonsin sett du har fan större offerkomplex än feminister! Sök jobb utanför cuckholm och bland arbetar klassen där riktiga arbetarmänniskor jobbar.

>Klarade ej av uppkörningen för att jag inte "körde miljövänligt"
Men kör miljövänligt nästa gång då din jävla tomte

>Det går inte, ingen inkomst, och man måste jobba i 20 år nu för tiden och spara varenda krona för att ha råd att flytta hemifrån
haha mm min lägenhet kostar 2600 i månaden och jag hade 20 lök på kontot när jag skaffa den.

Svenska jävla "män". Patetiska jävla människor som denna kommer bara vara en belastning i raskriget
>Wääähh vapnet är för tungt!
>Det regnar ute
Gör dig själv och oss en tjänst och avsluta dig själv om du inte är kapabel att ta tag i ditt liv

>En kille i klassen sätter på alla tjejer eller vad
eh ja. Brukar va 2/3 killar i varje klass som snurrar runt på de snygga brudarna i klassen

>dkn bök
var är alla dessa alfabögar som kan knulla mig

>dkn särskrivningen går åt helvete när jag blir förbannad

Vi behöver en slutgiltlig lösning

här

tack baserade rebar muskel

ST0R MOZKEL

Jag vet inte om jag har någon lust att överhuvudtaget leta efter någon när jag läser sånt här. Om första gången 99% av alla tjejer varit med någon har varit en kille de "delat" med tiotals andra, så vet jag inte om jag har någon lust att ens vara med dessa. Mig veterligen minns tjejer bara den första killen de någonsin hade sex med, varför skulle jag försöka inleda en relation med någon som jag inte är först med? Nej, allt det här kan hänga sig. Jag ska börja planera mitt självmord tror jag

>haha mm min lägenhet kostar 2600 i månaden
och hur mycket livsutrymme har du där inne egentligen? hur länge var du tvungen att vänta för "rätten" att bo i den där lilla lådan? samtidigt får tusentals "flyktingar" gratis hus och lägenheter av staten...

>Mig veterligen minns tjejer bara den första killen de någonsin hade sex med, varför skulle jag försöka inleda en relation med någon som jag inte är först med?

Detta är varför mänsklig civilisation fungerade som den gjorde under 2000+ år. Nu är den åt helvete och vi lever i resterna av den.

Våra föräldrar och farföräldrar växte upp i de bästa av alla tänkbara tider, och nu klagar de över att vi inte klarar av att uppnå det de gjorde.