Sverigetråden

...

Other urls found in this thread:

facebook.
battleofnarva.ytmnd.com/
expressen.se/kvallsposten/benjamins-chock-over-tvattlappen-i-jeansen/
i.4cdn.org/wsg/1472488000810.webm
twitter.com/SFWRedditImages

/katja/

PÅMINNELSE ATT ONLINEPIZZA HAR 100KR RABATT OM DU BESTÄLLER HEMKÖRNING NU UNDER HELGEN.

RABATTKODEN ÄR "PIZZAHELG".

SÅ LÄNGE, POLARE.

Men att köra motorcykel betyder att jag slipper all trafik.

Där jag bor finns det ingen som kör pizza tyvärr, måste hämta själv

Äter aldrig pizza från nåt annat än frysdisken men ändå

DET HÄR ÄR INTE EN ÖVNING. JAG REPETERAR. DET HÄR ÄR INTE EN ÖVNING

facebook.
com/events/328755927458151/

Tengil gjorde inget fel!

H A P A R A N D A

;)
;)
;)

...

...

;)
;)

Flytta till norrland J/N

Denna fick mig verkligen att tänka.

Varifrån?

J men bara om du ska bo på landet. Om du vill bo i stan finns Luleå, allt annat är totalt skit och helt övertaget av invandrare. Luleå är dock en trevlig stad

fnissade lite

>You insulated me

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH

hell seger

battleofnarva.ytmnd.com/

Tjejer i tråden. Vad tycker ni om män under 175cm?

>tjejer i tråden

>Tjejer i tråden

>Tjejer i tråden

kraftiga sexgudar, till skillnad från de där pinsamma girafferna

t. jag på bilden

>den videon
det är helt kört. titta bara på kommentarsfältet. det är över.

det är över

För kort.

>Tjejer i tråden

fel svar
*pang*

wow that's a classic. Anyways do you guy ever get posts from this one hatian guy who lives in Sweden and is into cp/gore/fecal? If so you should report him to the police. I really think he's a thread to people there.

kthanks bye

...

;)
;)

Rannsaka er själva

När kvinnorna förråder männen av sin egen grupp, då är det över för den gruppen. Och det är vad som håller på att hända just nu, för att inte nämna att majoriteten av männen ur gruppen även de förråder sin egen grupp.

Helvetes j*vla episkt!

Vad har jag gjort?

>betala med faktura
vad gör han...?

Neger, det finns bara ett betalningssätt, kort, och det fungerar inte

>vita har kontrollerat "poc" i över 10tusen år
sen har """poc""" uppfunnit hur många uppfinningar som helst innan och efter kolonialismen så hennes historiakunskaper är väldigt dåliga

Detta. Det är inget vitt folkmord utan ett vitt självmord.

>"män" under 175cm

expressen.se/kvallsposten/benjamins-chock-over-tvattlappen-i-jeansen/

Vilken jävla chock, hur ska Benjamin någonsin komma tillbaka efter detta

Vad babblar du om?

>tjejer i tråden

men han har rätt. min lillasyster är större än du

>nbögar
Vi kommer att krossa er.

Man lojala asiatpajjer

Ibland är det roligt att breva tomma bilder

>dkn ingen lång syster fv

>majoriteten av männenur gruppen även de förråder sin egen grupp
Menar du att svenska män förråder det svenska folket? Hur då?

Bara 0.07% är emot förfallet.

Ja, titta på filmskaparen, han är en vit man. Och många vita män i Sverige röstar på anti-vita partier och sympatiserar med anti-vita ideströmningar, det är inte bara vita kvinnor som förråder gruppen. Vita män gör narr av sig själva för att få fitta och sen så hakar kvinnorna på, sen så går alla och knullar thailändare eller negrer.

Det är för fan över, jag ger upp, det här är för mycket efter att ha sett den där jävla videon och kommentarsfältet, hundratusentals vita tjejer och pojkar som skrattar åt en vit man som gör narr av sin egen grupp, fy fan vad äckligt.

Not a single answer??????

>män under 175cm

Min kompis var på fest igår, nu skrev han till tjejen som hade festen om han kunde hämta sin dricka som blev över

Jag pratar aldrig med någon annan än han, sitter och funderar på hur många små sociala interaktioner jag missat under mina år av ensamhet- Tänk att folk gör så, skriver till en tjej som han känner lite grann från nån fest. Får mig att tänka på hur många samtal som tog rum igår i det huset, medans jag brevade på Sup Forums eller kollade på ryck. Jag hatar mitt liv grabbar.

vif

...

svensk perfektion

rannsaka dig själv

Du kan ju hänga med och 'glöma' din dricka nästa gång om du vill uppleva det.

Tror ni på spöken och andevärlden?

>¨Du blir såhär """djup"""" och får så här många tankar av att en snubbe kontaktar en tjej han knappt känner för att få tillbaka sin egendom.
har du bokstavligen autism?
Det är väl inte konstigt. har hänt mig tusen gånger. man glömmer skit hos folk, går dit och hämtar det, tackar för sig och drar

No he is never here.

>Det är för fan över, jag ger upp, det här är för mycket efter att ha sett den där jävla videon och kommentarsfältet
Tog det dig så här länge innan du fattade att det var kört?

Har nbögar autism?

Glömma*

Nej jag är så jävla autistisk, glad att jag inte har några vänner favä

Blev bara lite fundersam, kanske lever jag mitt liv på fel sätt trots att jag vill leva så här

Ja men det är så chockerande för mig. Kan inte fatta hur folk har så många vänner eller folk som de bara pratar med lite ibland.

En del har det.

Do know at least no who I'm talking about or nah? Thanks

Långskankar BTFO

>antyder att det är fel att atombomba japan

köksal?

>eller folk som de bara pratar med lite ibland.
jaha så är det för mig. Jag brukar kalla dem "vänskapscirkel" man träffas ibland och gör aktiviteter, festar också med dem men sen har jag egentligen bara 3stycken som verkligen är nära vänner

>gärnings"man"
Det är nog ett besvärat migrantbarn som fått utstå en mikroaggression för många.

Jag hoppades på att den unga generationen i alla fall var 50% 50% indelat i cucks och icke-cucks, verkar som att det snarare är 90% cucks och 10% icke-cucks. Men det är ju helt kört, mer eller mindre alla vita tjejer är 100% anti-vita, feminister, globalister, osv osv, och de få vita pojkarna som är emot detta är för få till antalet och utkonkurreras fullständigt av den massiva mängd icke-vita män som forslas in i Sverige på löpande band... Det är fan kört, låt allting brinna ner.

Sjukt

sethought?

Nah, never seen anything like that here.

Hey bros.What is this? It's some kind of a coin. Is it worth anything? Can you translate what is says?

Tova helgesson är Sverigest vackraste kvinna.

>verkar som att det snarare är 90% cucks och 10% icke-cucks.
>när aesgir får sin världsbild av Sup Forums och feministbloggar han följer för att bli arg på världen

A commemoration coin for the building of Öresundsbron between Denmark and Sweden year 2000.

>Sjukt
varför?

och den här kompisen du har. träffar du aldrig andra människor när du är med honom?

...

Thanks guys I think he might be like a serious rapist or killer or something. I might come back when I see him in the future to ask for an advise or something.

Så är det. Och dessa 10% icke-cucks utgörs av 99% idioter och 1% som faktiskt är pålästa och införstådda.

Och hur fan tolkar du det här då? För bara 10 år sedan så skulle en 13 årig tjej aldrig säga det här. KOLLA VAD FAN HON SKRIVER

Unga små vita tjejer går runt och hatar vita män i smyg för att de hjärntvättats till det

>bränner tungan på för varm gryta
>känns fortfarande
vif

HOLY SHIT DUDE YOU'RE A MILLIONAIRE!!!

that's an ancient Viking coin printed by Leif Erikson himself whilst he visited Canade

Vi spelar bara dattaspel med varandra, vi är inte kompisar som du har kompisar

Men vi snackar i skype varje dag så man lär ju känna varann en hel del

>Sverige-Holland snart

no you fucking murilard! thought on this webm?

>när aesgir får sin världsbild av feministbloggar del 2
Gå ut i verkligheten, men tror du är för ingrodd i den förutfattade mening för att inte se kroknäsor och batikhäxor bakom varje hörn.

>Vi spelar bara dattaspel med varandra, vi är inte kompisar som du har kompisar
jaha då förstår jag

>Men vi snackar i skype varje dag
men då skulle jag kalla er kompisar. Det är ju en väldigt nära vänskapsrelation enligt mig.

varför hänger du inte med honom och festar nån gång bara för att prova om du gillar det?

Det ska bli så härligt att se när deras degenererade värld ersätts.

>heh... dessa grottmänniskor... att de inte ens fattar att vi måste rida tigern...

what do you mean no? shut up cuck I wasn't being offensive.

I like trump and I browse Sup Forums Do I need to say something more?

men vad är det du inte fattar? klart man inte "i verkligheten" går runt och säger sånt, men sen när >> 13 ÅRIGA

enda landet some behöver bli atombombade just nu är Sverige/Stockholm
endast då kan ni börja om igen och laga Sveariket!

HELL FUCKING SEGER

OOGA BOOGA TRUMP TRUMP KLISTERMÄRKEN SEGER!

>Do I need to say something more?
yes did you find the webm funny or not is all? god you're difficult