/NEDERDRAAD/

/NEDERDRAAD/

Doe-altijd-je-gordel-om editie

Welkom: mensen die de gordel altijd om doen
Niet welkom: Mark Rutte

Hoi ben ik welkom?

tekefilms

Lekker voor je vuile lelg

Mijn poepeke is een meisje.

Buitelandse vagijn is altijd welkom duh

vuile tovenaar

Jenna save us all

i-ik moest nog afkoelen van een vorige paal

lelijke kuthoer oetz

...

je moeder is een lelijke kuthoer

Niemand noemt zijn vd zijn poepeke.
Ge kunt haar aanspreken met poepeke, maar "mijn poepeke" klinkt gewoon raar

Ik dus wel :^)

Let maar op. Ik weet uw huis wonen

sjineze tekenfilms en welterusten

Zin in een triootje?

loonslaafjes moeten slapen doen

hahaha, ik zit hier nog

loonslaaf aub

hahaha laat me sterven

paal foto

foto

>ga op tinder
>geen enkele match

Ik begin dit stilaan beu te worden. Zijn wijven te veeleisend of wat is dit?
In andere landen lukt het aardig.

zo dik?

> ga op tinder
> verschillende matches
> zeg nooit iets, ga jossen

ja

Ik heb er. Zeer soms. Misschien een 5 of 10tal per week?
Maar die kutwijven zeggen nooit iets. Stomme allemaal door H&M geklede smakeloze hoeren.

Ik wil echt eens matchen met geile slanke edoch rondborstige Brusselse negerinnen. Zien er cool en hip uit. Maar ik ben waarschijnlijk niet stoer genoeg daarvoor.

ikdv

aub

Ik ben magervet, zij heeft geen grammeke vet, behalve op haar welgevormde poep.

andere persoon

>slanke edoch rondborstige Brusselse negerinnen
ik wil best eens en eenhoorn poepen

ik een eekhoorn

Misschien als je een briefje van 5 euro naast je gezicht houdt

grijs of rood?

Naakt natuurlijk. Ik heb wel mijn standaard he.

Kom Meerdaalwoud. We gaan cruisen

Kan aan mij liggen, maar bruine/zwarte meiden zijn vaak knapper dan de Belgische dubbele kinnen.
Echt. Zodra je over de 25 gaat zien ze er allemaal al 40 uit en worden het allemaal van die melkkoeien.

Belgendraad

> muh feesten
> muh alcohol
Dat hebben die Marokkaanse niet.

Blanke vrouwen van 25 hebben een vaste relatie in de meeste gevallen

Waarom zitten ze op Tinder dan? Om Karel te cucken?

Vrouwen willen altijd tak wisselen. (branch swinging). Ze zijn altijd op zoek naar een betere partner. Zoek maar op, daar zijn zelfs studies over gepubliceerd

zou gij in een vaste relatie blijven met een 40-jarige melkkoe als ge zelf niet even afstotelijk zijt?

It's just Belgians in here, you don't need a thread. Just open your window and yell, you all should be able to hear each other

>daar zijn zelfs studies over gepubliceerd
over de link tussen autisme en vaccinaties ook

We'll wake our neighbours
It's 2AM

Toch, als je vd morgen de kans krijgt om een relatie te hebben met iemand die 10x hoger in het leven staat als jij, gaat ze niet twijfelen, denk ik.

zou gij uw vriendin dumpen voor iemand die er 10x beter uitzieet en u 10x meer verwent?

Ja, natuurlijk

wel

Ik niet oetz.

Omdat je geen vd hebt

>impliceren
Ze is al perfect genoeg imo.

heeft ze dikke prammen?

Ga een stuk van uw piemel snijden, dikzak.

nee, niet echt, maar ik heb liever kleintjes

Ik weet het niet, kan geen vrouwen vertrouwen. Denk dat ze gewoon hun gevoelens te gemakkelijk volgen. Misschien te veel internet

Jullie houden waarschijnlijk ook echt van elkaar.
Zijt ge ook nog eens gelukkig?
Ik durf te wedden dat, terwijl ze tegen u aan ligt al slapend te knuffelen, ge niet eens in het duister naar het plafond staart en u afvraagt waarom ge u vokomen leeg voelt vanbinnen.

Ziekmakend

De enige reden waarom ze een relatie aangaan is omdat ze zo trachten hun waarde op te krikken.

Teveel /r9k/ lijkt mij. Een vriendin is gewoon zoals een hele hechte vriend waar ge seks mee hebt. Er zijn heel veel jongens die ge niet moet, maar uw vrienden moet ge wel omdat ge die zelfs hebt uitgekozen en het "klikte". Hetzelfde geldt voor een vriendin. Ge hoeft niet met alle vrouwen goed te kunnen opschieten, zolang ge maar goed kunt opschieten met die ene specifieke persoon die toevallig ook nog eens een vagina heeft.

Uw beurt komt ook wel user. Als ik er een aan de haak kan slaan, kan iedereen het.

Aan de haak slaan lukt wel. Het is ze in het leefnet houden en kuisen dat het probleem is

> heb vd, van meerdere jaren.
> ze gaat bij haar vriendinnen wonen
> haar vriendinnen hebben een vriend die er langskomt, waar ze bijna openlijk met flirt

Wat doen?

Geen idee, maar dat klinkt niet goed. Misschien haar erover aanspreken?

bij het vuilnis zetten oetz
Dat of een goeie muilpeer

>ze "flirt" met iemand
Niet zo jaloers zijn

>heb vd, van meerdere jaren.
> ze gaat bij haar vriendinnen wonen, niet bij u
fieu...

Dreigen met zelfmoord als ze nog langer met die persoon omgaat

Is het onrealistisch dat ik, vanwege de islamisering, aan het uitkijken ben naar een ander land om naar uit te wijken?

Ik wil niet dat mijn kinderen opgroeien in een licht ontvlambare nest van verwarde jongeren van vreemde origine.

Was 2 jaar geleden. Heb er nooit iets van gezegd. Op den duur werd ze kwaad op mij zonder redenen. Was ze meer dronken dan nuchter, ging ze veel met haar vriendinnen weg.

Heb haar gedumpt. Kerel heeft een andere vriendin. En haar vriendinnen hebben haar in de steek gelaten.

De laatste Belgische vriendin die ik had was op mijn 19de.
Nu ben ik 27 en heb sedertdien de hele tijd interraciaal ge-date.
Hoe zijn ze nu? De volbloed Belgische grieten? Nog altijd even rare verhouding met papa? Nog altijd even 'ik ben één van de boys zenne'?

Heb ik ook al overwogen, maar heel West-Europa is opgeneukt op dat vlak.
Uw enige keuze is een Oost-Europees schijthol, maar hoelang gaan die nog homogeen blijven?

Ga toch eens proberen te slapen jongens

rassenschade oetz

>ik ben één van de boys zenne
Dit enkel bij echte schijtwijven. persoonliijk zit ik ook al 5 jaar aan de geeltjes met uitzondering van 1 Franse

Of Singapore. Of Hong Kong. Of Canada ( hoewel neen, daar is het ook al aardig gevuld met die imkers ).
De VSA is al bij al wat islam betreft nog deftig.
En ik dacht misschien aan Argentinië ook. Geen idee.

Er zijn nog wel plekken waar het ok leven is zonder de voortdurende dreiging opgeblazen te worden omdat er "no money 4 dem programs" is.

Ik interpreteerde islam als schijthuiden in het algemeen.
Chinada of chinkstralië lijken mij nog redelijk dan, eventueel Ierland?

Slaap zacht

stoot

...