/norgetråden/

Hvaler-utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=7htstbQR868
youtube.com/watch?v=W2Sz_fTfr1E
tv.nrk.no/serie/karl-johan#t=19m53s
tv.nrk.no/serie/folkeopplysningen/KMTE50009615/sesong-3/episode-3
youtu.be/fG1MNhJqWYA
twitter.com/NSFWRedditImage

forste for flerkulturelt samfunn

Jeg vil bare ha en jv.

Ikke nodvendigvis for sexen. Såklart, sex er viktig i et forhold, men det er ikke det jeg savner. Jeg vil gå på kino, gå og bowle, dra på tur til nabobyen og ta en kaffe, eller bare sitte hjemme og snakke om livet. Jeg vil bare ha noen å være sammen med. Noen jeg kan snakke med, og som kan snakke med meg, om alt.

Andre for, gutta.

Samme her fåvæ.

Også vil jeg ha barn og ekteskap.

tror hva du trenger er jesus, kamerat

er så lei disse type brev fåvæ

Hadde klart meg lenge med bare noen å henge med fåvæ

Har provd det, kamerat. Ba til Jesus i et halvt år, ba om at han skulle redde min far fra kreften. Var han ikke en rettroende? Var jeg ikke oppriktig nok i bonnene mine? Kanskje. Men det forandrer ikke det faktum at et halvt års bonn ble besvart av den skjebnesvangre beskjeden: "pappaen din er dod". Det forandrer ingenting.

Faen ta deg, og faen ta deg og guden din.

Shit, veide meg nettopp på impuls, og for fǿrste gang i livet er jeg over 80kg. Vet ikke helt hvordan jeg skal fǿle meg.

>veier meg hver mandag
>85 kg
>87 kg
>89 kg
>90 kg
>92 kg
>95 kg
>er på diett, men sprekker hele tiden

;_;

Hvis du sprekker hele tiden så sats på litt mindre aggressivt vekttap. Det er en maraton og ikke en sprint, og det vet du jo egentlig.

10 kg på fem uker. Godt jobba.

Hvor ble det av rodtoppen. Kan ikke hun vise seg litt mer?

Drit i diett. Spis normalt og beveg deg hver dag.

Du virker avfyrt, kompis. Du trenger Jesus til å vise deg veien.

Jeg er 192 cm hoy og veier 110 kg. Må slanke meg fyfaen. Har litt muskler da ihvertfall. Tror det blir mye knekkebrod med proteinrikt pålegg fremover fåvæ

10kg på 5 uker tilsvarer 2200 kalorier mer enn du trenger hver dag. Det er like mye som en normal inaktiv person trenger for å holde vekta.

Aktivitet er egenlig ganske dårlig til å forårsake vekttap. Det er bare på lang sikt det hjelper med aktivitet, fordi muskler er dyrere å opprettholde enn fett. Kalorifattig mat er tingen. Det krever mye innsats å gå opp i vekt på kylling, brokkoli og ris (det er en megmeg, men det er også et illustrativt eksempel).

J-jeg vet det, m-men jeg klarer ikke... Jeg prover, men jeg klarer ikke slutte å spise usunn mat.

>går på diett
>rakk ikke frokost, så kjoper en Go' Morgen Yogurt
>siden jeg forst er på butikken, kan jeg liksågodt kjope en is
>senere, kan liksågodt kjope en is til
>kan liksågodt kjope en sekspakning krone-is, har jo allerede sprukket
>siden jeg har sprukket, kan jeg liksågodt kjope en pizza til middag
>sjokolade til dessert

Jeg forventer ikke at folk skal skjonne meg, men jeg sliter med depresjon, og mat har alltid vært en utgangsvei for meg. Og jeg klarer ikke å forandre det, og tro meg, jeg har provd...

>Veide 90kg for sommerferien
>Med trening og litt diet gikk jeg ned til 80 kg i lopet av sommeren
>Sluttet med alt det for ca en måned siden
>Mye fyll, fest og store måltider med nesten null trening siden
>Veide meg idag
>Har ikke gått opp et halvt kilo en gang
Noen ganger er livet godt

Siden du sliter med depresjon. Har du provd antidepressiva Wellbutrin?. Hjelper jævlig med å doyve appetitten etter min mening. Når jeg går på den glemmer jeg rett å slett å spise

Gjǿr små endringer etter som tiden går. Kjǿp f. eks. Skyr/Kvarg i stedet for Go' Morgen. Mindre sukker og mer protein er bra for insulinresponsen, og gir bedre metthetsfǿlelse. Deretter kan du droppe is og kjǿpe noe annet (helst frukt, men nesten hva som helst er bedre enn is), så kan du bestemme deg for en bestemt mengde sjokolade du får spise osv. Det er også verdt å prǿve trening. Tror jeg hadde vært deprimert om jeg ikke trente fåvæ, og det fungerer for mange.

>Wellbutrin
Har ikke provd den, men skal til psykolog for forste gang på mandag, skal ta det opp med henne (...) etterhvert hvis alt annet feiler. Takk for tipset.

Snakker bare av egen erfaring. Jeg begynte å gå hver dag, trene 3 dager i uka og spise normal sunn mat 4 ganger om dagen.

Hvordan tror dere fitta til Nano lukter?

kattemynte

Nå må dere legge dere

Uteligger-armhule og fleskepǿlse

youtube.com/watch?v=7htstbQR868

Jeg kanske skal stemme på Donald Trump
Bare for å si at jeg gjorde det

Dra til helvete, du er ikke min egentlige mamma.

Finnes det andre lister enn fanboys å abonnere på?

Som konsentrert autisme.

Ja. Det er november snart!

youtube.com/watch?v=W2Sz_fTfr1E

blir dåkkar lei dere hvis Trumperen ikkje vinner?

lei av deg

Nei. Det ville vært gǿy å se all rumpesmerten på Sup Forums.

Sov sǿtt!

Nei, det blir rævsmerter uansett hvem som vinner.

Sov godt, user. Jeg skal bare ned på nattklubb forst å sjekke opp noen babes jeg kan pule senere

Drep deg selv din jode elsker, aner du ikke engang hva som skjer hvis Trump ikke vinner?

Hva skjer da?

Ja, men hvis Trump vinner blir rævsmerten et annet sted.

Er det ting som dette som gjor dere stolte over å være norske? Jeg er godt forankret på venstresiden, men når en tradisjonell hoyreavis som Aftenposten og en statsminister fra Hoyre går ut mot Facebook på denne måten, og er med på å endre det som er en dårlig praksis, synes jeg det sier noe om grunnverdiene til nordmenn, hoyre som venstre. Vi står opp for ytringsfriheten uansett hva vi stemmer, og uansett hvor vi er fra.

enig, blir underholdene uansett ka

har ikkje vært borti TF på lenge, kan en pule Aurelia no eller?

Ikke han, men:
1. Politisk "korrekthet blir verre.
2. Flyktninger til USA fra midtosten vil oke 600%
3. Mer amerikansk militærintervensjon i midtosten
4.TPP blir vedtatt, mer outsourcing av jobber
5. Forskjellen på rak og fattigere blir storre
6. Mere kriminalitet
7. Mer terror
8. Mer sensur på internett
9. Strengere våpenlover

>tradisjonell hoyreavis som Aftenposten
????????????????

det er som når amerikanere sier at alle andre i verden er kommunister. venstresiden i norge synes dagbladet, adressa og aftenposten er hoyreaviser.

>venstresiden i norge synes
>dagbladet er hoyreaviser.
>aftenposten er hoyreaviser.

>dagbladet er hoyreaviser.
>dagbladet
>er hoyreaviser.

Hva i faen Anonsen?

tv.nrk.no/serie/karl-johan#t=19m53s

hvem av dere er dette?

dere alle en gjeng meg kommunister

t. 14-åring

Burger fra McDonalds?

t. kamerat

sosialister min murikanske venn, Norge er styrt av sosialister

>dfn ingen maria jv

Aftenposten har tradisjonelt ligget ganske nær partiet Hǿyre.

I'm eating one currently, in fact.
Indeed.

>DFN har aldri spist en McDonalds-burger.

ka så
ting fungerer jo forsåvidt endå bra i den siste sovjetstaten

Aftenposten er hoyre-avis.
Er vel bare Klassekampen og Dagsavisen igjen av de gamle venstreavisene.

Det som ofte forvirrer Sup Forumsakker, er at Aftenposten ligner på Amerikanske "liberals", hvilket de ser på som "venstresiden" av nasjonal politikk.

Congratulations, maybe you're a healthy individual then.

Tja. Sitter inne hele dagen, men spiser ganske sunt. Kanskje det går opp i opp.

Vi var dne beste Sovjetstaten, fåvæ.
DDR var visst også ganske OK, men vi klarte å skape et mye chillere samfunn fordi vi latet som om vi var i NATO-blokka.

>DFN har aldri spist en McDonalds-burger.

Så du bor i en kjeller og faren din heter Fritzl

Hahahh.. jeg er min egen bror. Men nei.. Har nevnt det her for, men har bare bodd i en by med McDonalds de tre siste årene, og jeg har lært å lage meg mat på egen hånd, så jeg spiser aldri ute.

There was an American who was living in Norway for about half a year, and he posted under the name of "non-fat-American posting from McDonalds. I was referring to him and meant no disrespect.

Norge nevnes som sovjetstat flere ganger. Faen heller gutta. Klarer ikke mer dette her. Må snart flytte fra dette rævholet av et land for godt

Norge er verdens beste land å bo i.
Hvor skal du flytte?

Hvilket land er bedre? Vi har selvfolgelig våre problemer, vi som alle andre, men jevnt over et nok Norge det beste landet å bo i.

What's the best way to learn Norwegian?

hva faen. Har liksom problemer med å bulke fra 85kg og oppover. Skulle onske jeg var deg tbH. Har ekstremt hoy forbrenning og den har bare blitt verre etter at jeg gikk fra 63-85kg, nå sitter jeg liksom fast

tv.nrk.no/serie/folkeopplysningen/KMTE50009615/sesong-3/episode-3

Faen ass. Sitter her med olen i hånda fordi jeg har blitt "lovlydig" på niende måned. Hater å drikke, avskyr det faktisk. Men om jeg tar meg en blås mister jeg muligheten til å jobbe innenfor yrket jeg utdanner meg til. Eller jeg risikerer det.

Anders Anundsen er en landeplage...

Ikke den anonsen, men jeg ville valgt enten nederland eller sveits om jeg kom meg forbi visakontrollen.

Start by finding the norwegian names for normal things, like door, counter, fridge, wall, bed, so on. Then write the norwegian names on post-it notes so you always see them.

Then find norwegian comic strips, since they usually use short sentences and easy language and start reading them.

Then start using apps like duolingo.

Then listen to norwegian radio or watch norwegian movies/shows.

Gratis skolesystem fullt av udugelige lærere og et helsevesen med leger som faen er inkompetente. Politikerne er også en klasse for seg selv.


Norge er et molboland ikke noe mer

Legen min er chill, og jeg har hatt veldig få dårlige lærere, user.
Du kom vel kanskje ikke inn på forstevalget ditt på VGS?

Typisk.

Jo, jeg gjorde det anonsen. Ansvar for egen læring vettu. Lærerne har ingen ansvar da

Suger å være deg, da.
Jeg hadde hyggelige og flinke lærere, og fikk stort sett svært gode karakterer.

Så bra. Så da har du fra middelklassetilværelse kommet deg opp til 400k+++ i året, nok til å kunne spare opp egenandel til bolig, egen bil, fast jobb, stort nettverk, mange venner, pen kropp, ingen avhengigheter og kun noen få skavanker som du bruker uforholdsmessig mye tid på å bekymre deg over?

Er ikke helt der selv. Har provd i 7 år snart, men noup..

Norway is a backward country thus not a place to live,everything there is a facade or false and that’s because of the norwegians who are: uncivilized-uneducated-low class-arrogant-liars that’s part of their character-greedy-unfriendly-rascals-lazy-racist-unprofessional-and psychopaths,most of the norwegians have the Narcissistic personality disorder (NPD).
The educational system is ridiculous,health service is unprofessional,public service a total disaster,justice system a chaotic, the police force and unit are ridiculous,construction system is a scandal, industry is a happy go lucky,etc. All that norwegians have is the pride of foolishness!
One more info.: norwegian society is not Christian as it’s falsely claimed; the society there is antagonist toward Christianity while the most shocking thing is that thugs-liars-ignorant-and psychopaths have become church leaders and “pastors” there. Norway is a ridiculous country that’s because of its ppl who have the symptoms of psychopath.

>this kills the roach

Neih, er lei, fåvæ.
Lever på oppspart studielån etter å ha fullfort graden min, i mens jeg later som om jeg leter etter jobb.

Flinke lærere hjalp ikke så mye når det kom til å finne noen slags mening med livet.

youtu.be/fG1MNhJqWYA

Yep. This is my experience of Norway. Norwegians are probably some of the most incomptetent and arrogant people on earth

Så du ble likevel ikke så vellykket da. Suger for deg, fy faen

>Norwegians are probably some of the most incomptetent and arrogant people on earth

You've obviously never been to greece, china, india, brazil, russia or australia.

>i mean for other than paid vacations, you cuntslick

LOL.

Neida. Har det fint enn så lenge.
Sotpai jv og alt.
Blir kanskje verre når penga tar slutt.

*prump*

>kanskje verre når penga tar slutt
>kanskje verre når
>kanskje verre
>kanskje

kjære venn. Gjör deg klar for helvete i en handlepose.

Kjære sinte, redde, desillusjonerte norgetråden. Kan jeg få slippe animebilder, nå som det er host? Kan du ta en pause? Gjerne til over Allehelgensaften, hvis du ikke foler at jeg ber om for mye?
Jeg forstår godt at du er skremt. Skremt over hva prumpebrevingen vil bringe. Skremt over våre breveres milelange avstand til din virkelighet. Skremt av alle megmegene med et annet språk og en kultur vi ikke forstår. Jeg er redd selv, jeg. Mest redd er jeg for at vi skal miste vår prumpebreving. Vår bigmac. Vår rullestoljv som er en bærende del av vår kultur. Jeg er også redd for våre doxxere. Redd for at deres fokus forblir på doxxing ved neste originale bidrag og ikke på hvordan vi brevere kan bidra med de brev vi alle er så avhengig av for å leve.

Jeg forstår redselen og frustrasjonen din. Jeg forstår også hvor bra det kan være å ha noe eller noen konkrete å rette hatet og frustrasjonen mot. Animebilder er som et dop. Jo da, jeg vet. Man må oke dosene hele tiden. Men ikke nå. Ikke om hosten. Ta en pause og kjenn på det. Kanskje oppdager vi hvor mektig animebreving er? Hvordan det tærer hull i sjelen.

Kanskje oppdager vi at rullestoljv og prumpebreving rett og slett foles godt? La oss ha hostfred. Kunne lese brevene og se at der onsker vi hverandre god prump. La oss prove det i noen få dager, uker... eller kanskje alltid? Ikke la animen og konefuene odelegge vår Norgetråd. Hvem vet? Kanskje får vi den beste brevingen vi noen gang har fått? Fåvæ.

Broren min ble narkis, og han får 22k av staten hver måned, pluss spesielt billig leilighet og gratis dop (subutex og metadon).
Han lever et luksus af liv.

>luksus af liv

Hva mente han med dette?

luksus as fuck liv.

Det kalles å blande sosiolekter. Kom deg på banen.

Jeg fikk 5k mnd etter å ha jobba trofast og standhaftig så mye jeg fikk tak på i flere år. Så broren din har skutt gullfuglen. Eller gulldragen, alt ettersom...

Vel, han er innelåst på psykose for tida (tvang etter dom), men joda, trygda for life.

Jaggu bra vi lever i et fantastisk magisamfunn som lar oss få igjen for å jobbe, og beskyttes fra fare!

Hadde vært for ille om det hele bare var spill for galleriet for å blidgjore den stadig voksende middelklassen av lydige idioter som finansierer suppa for overklassen :))))))

Jeg har bare ett sporsmål til deg. Vet du hva Aleppo er for noe?

>muh helvete-svovel-og-skjærsild-argument

du er sent oppe til bibeljukker å være.

Tok du i det hele tatt referansen?

Du refererte til en by. Om du prover å lage en ny "dabs" referanse, burde du henge deg, ikke svare meg. Ok?

Jeg ante ærlig talt ikke hva en "dæbb" var for noe inntil for bokstavelig talt en uke siden... Det er godt å se at min sabbat fra sosiale medier faktisk har hatt en effekt. Jeg foler meg genuint mindre forurenset.