/mämmi/

Klassikkomeemi-vedos

...

mä täs kuvas

Näin off-topic:
Mitäs sille chileana tytylle kävi?
Tuliko siitä meemi naurettavaksi vai?

loppuu se animen postaaminen tähän paikkaan perkele

*paskantaa kainaloosi*

se jäi mämmin alle ja kuoli saatana

*kusee chiliisi*

Jooh on taas ilta. Nisti velipoika soittaa keskellä yötä, että sen tytär tarvii kuskia. Ei siinä aivan normaalia, että joudun kuskaamaan sitä äijää ains. En vain ollut ennen tavannut koko tyttöä. Autossa sitten istui veljen lisäksi joku täysin minulle tuntematon 15. vuotias tyär ja piti leikkiä jotain puheliasta setämiestä näin tunnin varoitusajalla. Tyttö oli kaiketi puheistaan päätellen vielä joku ongelmanuori ja aloimme koko auton kesken vain istumaan melkein koko matkan hiljaa röökiä poltellen kun tytöllä ei ollut mitään mukavaa tai iloista sanottavaa elämästään.

Ei ole anonyymiä tehty käsittelemään tällaisia feelssejä, eikä nakkisormia kirjoittamaan kosketusnäytöllä.

Siis kui vitun vanha sä olet ja kui vanha veljes on?

Onkos kellään muulla sellasia hetkia että kattoo peiliin ja miettii että "Ei vittu se on toi kaveri, Toi helvetin kusipää jota en pääse pakoon."?

Onko tämä nyt sitä lopun alkua?

Aika valkoroska

>tytär
Kuitenkin joku jailbait pano. Varmaan viinan ja päihteiden perässä

Jätän mielummin sanomatta.

voi pojat, nää vasta onkin surullisia ja ärsyttäviä persoonia samaan aikaan

Yritän aina välttää peiliin katsomista

Miten sun veljelläs on tytär jota et oo ikinä nähny, vaikka kuskaat velipoikaa usein?

Satuta sitä!!!

No voi ollakkin, mutta mulla on aika hyvä suhde velipojan kanssa ja meillä ei ole tapana valehdella toisillemme, koska kummallakin liian hyvät henkiset luodit toisiaan kohtaan niin mielummin olemme rehellisiä kuin, että riskeerataan kauhun tasapaino.

Ei saa kiusata.

Hei nyt on idea.

Viime /mämmi/ssä oli parit huomiohuorat ja jotain sakkia jotka halus jutella niille.

Menkää omegleen ja laittakaa kiinnostuksenkohteisiin vaikka "mämmi" ja sit voitte jauhaa paskaa.

Samalla muuten kaikki yksinäiset mämmiläiset vois käydä vähän jutustelemassa toisilleen jos tuntuu siltä.

t. tyhmien ideoiden tuottaja

>ei ole tapana valehdella
Ja sait tietää tästä 15v "tyttärestä" koska?

En osaa jutella kenellekään kuvalautojen ulkopuolella

Jos vaikka veli on pannu jotakin valkoroskaa saatanan kauan sitten ja muksu jääny mammalle niinkun aina, on noita ennenkin nähty että jollakin vanhalla tutulla on ollu kakara mistä et oo ees kuullu

t. eri nyymi

No minulla on kaiketi viisi kakaraa joille olen setä ja veli ei ole oikein osannut yhdellekkään olla mitään ja osa on jonkun aisankannattajan elättinä jne.

Olen tavannu vain 3 niistä nyt ja vain yhden kanssa enemmän tekemisissä ollut.

>Finnish people will never know what real sunlight feels like
>nor the joy of growing your own blood red, sweet strawberries
I pity you fools. Of all the places you could've conquered you chose a northern land covered in permafrost.

Why are you doing this to yourselves? You don't love yourself enough.

Hyvä idea mut tää:

Tytär oli jostain saanut selville isänsä ja jotain outoa paskaa facebook-tason draamaa tapahtui ja typy halusi tavata oman isänsä

tähän vitun kellonaikaan saatana

*paskantaa sieluusi*

dont post bum

FUCK OFF NO NEED FOR MORE FEELS

JANNYYYYYYY

tell that to my grandma and see whats what

do NOT insult my grandma's strawberries you FUCK

Chiletypy gibe more pics for me to shop. Some attentionwhore is trying to invade your promised land of /mämmi/ ;__; Meme-war NOW

eipä oikeastaan paska idea

well, your mongering allowed the gypsies to grab your Catholic-gypsie fertile strawberry soil from right in front of your nose.

Que mierda!

valkoroska lvl 99 jtp

Noh, se on tuo tavallinen tarina. Aika tuttua mun alalla. Elämä vituillaan jo ennen syntymää.

rili röpö

Ei jumalauta, nyt piti vielä tuon vitun sillin tulla huoraamaan

Nussin muuten mummoas

t. kalevi38

>valkoroska lvl 99 jtp
Elä kiusaa ja lopeta noiden paskojen lyhenteiden viljely ja opettele kirjoittamaan suomea tuollaisten ebonics tason kirjoitustaidon sijaan.

risto35 tulee kummittelemaan sulle

ilmeeni kun näin vanhan kuvan mummostani ja ajattelin että olisin pannut

kylhä sillo huaraa ku huamioo sua

silli tömppä

"eipä oikeastaan paska idea" tiiäks mikä on paskaa? TÄÄ *paskantaa naamallesi*

Meen ottaa juoksusaunat talonyhtiön saunaan hähää.

Ja juon lonkeroo siellä höhöö.

>ilmeeni kun näin vanhan kuvan mummostani ja ajattelin että olisin pannut

masentaa

onneks on tuplat

aika pahasti triggeröidyit jtptbqhfam

totuus sattuu jtp

Tapa ittes

vein sun tuplat hähä

> triggered
> vai autisti?

enpä tiedä kumpi kuvaa reaktiotasi paremmin.
Sie Somalis...

Sauna auttaa aina.
Onneks on salmaria ja Panda-lakua kämpillä.

Nigga you ain't even seen the horror that is the sun

*vääntää tortut nenällesi*

>ai sua vituttaa, että olen idiootti
>lol vittu oot idiootti, kun et siedä sitä, että olen idiootti

Älä olkihattuile. Vois alkaa kattoon animea ja tulla katsoon jos täällä taas janoiset beetat alkaa kiertelemään "tytyjä"

voiko byzantiumilla theä mitään muuta, kuin tapella jatkuvasti sisällissodissa?
t. ck2 pro

Ei mua vituta, lähinnä vaan säälittää. Hyvä vaan että aina välillä joku läimäsee reality checkin lärviin eikä hyssyttele, se on ainoa tapa saada edistystä aikaseksi.

Ei ainakaan alussa. Kyllä se sit ekojen vuosien jälkeen menee parempaan mutta ekat vuodet saat tapella ylisuurien vasallien kanssa. Protip: kun neuvosto vaatii lisää valtaa, suostu ja lahjo vasallit luovuttamaan valta takaisin myöhemmin.

Anime ja runkkaus poislukien, mitä mämmi katsoo/tekee itseään piristämiseksi?

Syön salmiakkia.

piristääkseen*

itsehän pelaan runescapea

musiikkia, joskus höntsäsäbää ja vanhojen lukiokavereiden kanssa ceeässää joskus

Juu viinaa vaan

Käyn kalassa.
Meni vittu vuoden vanha kela rikki ja en oo päättäny viä yritänkö korjata vai pitääks ostaa uus ni en oo tehny mitään syyskuussa vaikka ois ollu täydelliset kalastuskelit.
Jääkkäät ei tuu viä hetkeen ni en voi viä unelmoida pilkilleppääsystäkään.

Jääkiekkomainen höntsäsäbä tuttujen kanssa täydellä kontaktilla on kyllä vitun jees, on vaan aina sen ylävartalo hellänä siitä kaikesta poikittaisesta

Paskoo sun päälles
vitun nimihomo

Nostelen painavia esineitä.

Oispa oikea kyrpä.

Sauna oli hyvä ja sitä oli riittävästi.

Olispa meitsillä pussillinen ny käsillä

pistä kuntoon ja nosta isompi siika järvestä

asia meininki

salmiakki on xenestrogeeni. nauti miestisseistä ja alhaisesta testotasosta

Kalastus, autojen roplaus, talvisin lätkä ja oon ny ajatellu alottaa raudan nostelun. Kirjoja vois kans yrittää lukee ihan perussivistyksen ylläpitämiseks
Mimmonen kela ja mikä sano kaput?

Miks Sverigetråden liikkuu niin nopeesyi?
En pysy mukana paskalla ruotsillani j aparilla kymmenellä kaljalla.

Miks käyt vakoilemassa jotain ruotsalaisii?

>parilla kymmenellä kaljalla

rip

Paskapostaaan kännissä.

Huamenna lis

.

Ruottalaisilla ei oo vissiin omaa lautaa missään niin ne kaikki postaa ruottiks sinne.

...

Kurwa!

...

Finns why you hate swedes so much?

I fuckinng love you guys with my deepest heart

sorry for bad stuff etc but i fucking love you guys

Also pic of my dog

Åke, you're drunk go home.

Pitäsköhänhuamenna ostaa Gambinaa?
Haluun pultsarifiiliksiin.

Why do you hate everyone whos not scandinavian?

Why are Swedes so sensitive? You perceive slight banter as some sort of "hatred". Of course we're brothers.

jätkät hei

kääntäkää suomen lippu negatiiviseksi väritykseltään ms paintissa ja postatkaa ilmeenne

Love you big polski

I took this picture like

John lennon plastic ono band

Someone call a cab, Sven's drunk and feeling homo again

Cute doggo

>implying everyone itt isn't drunk

I am not drunk, i just drank coffee

Here ls my sleepy doggo

Don't worry, mostly it's the slightly homosex kind of love/hate. Fennoswedes on the other hand

Why are you not getting drunk while dringken coffee? Are you a fucking casual?

I never drink alcohol lol. Its very unhealthy and causes serious problems to your body. I know i sound like a weak progressive vegan but its the truth, i just chose not to

wise Poland

Except that strawberries do grow in Finland AND thanks to our northern location, on top of sun never coming up during winter, sun never sets during the summer.
Which means our strawberries get more sunlight hours per day and thus are sweeter and tastier than strawberries from anywhere else in the world.

Minnä olne slaa knäis

>stk 22v ja riittävän vanha isoveli et se vois olla mun isä
Sillä on joku 20v tytär.

Mä oon paskaa
*on paskaa*