/norgetråden/

Lordagskveld-utgaven

Forrige

Other urls found in this thread:

dagbladet.no/kjendis/roboter-bestemte-hvem-som-vant-skjonnhetskonkurransen-na-beskyldes-maskinene-for-rasisme/62479533
youtube.com/watch?v=46f6ozRTVsU
youtu.be/5FOur8Js8gM
youtu.be/k0RH0cYs4lw
no.wikipedia.org/wiki/Newton_(TV-program)
youtu.be/ItZyaOlrb7E
youtu.be/u9Dg-g7t2l4
nrk.no/dokumentar/xl/underlivsperfeksjon-1.13123885
youtube.com/watch?v=kWI-rUBGa00
youtube.com/watch?v=7G-4jQUGHaA
youtube.com/watch?v=tD4HCZe-tew
youtube.com/watch?v=2i2khp_npdE
bokavisen.no/bokanmeldelser/2008/11/presidentene_av_hans_olav_lahl.php
twitter.com/NSFWRedditVideo

Forst for ol

eg e ein gamer

tredje for at ein kan ikkje kalle seg mann om ein veg mindre enn 100kg

Hva hvis en er 1.65 hoy?

fluffy bustete hår

tilfredsstillende liv

Då er ein jo openbart ikkje mann uansett.

Da er du ihvertfall ikke mann.

dfn jeg i lang tid var 185cm og 52kg.

dagbladet.no/kjendis/roboter-bestemte-hvem-som-vant-skjonnhetskonkurransen-na-beskyldes-maskinene-for-rasisme/62479533

Hahaha, fy faen.

lol

Massen din taper for hurtigheten min hver gang.

>meg når brautende boller tror de kan hamle opp med meg

I want a pet Scandinavian

Just get a cat, they're more sociable.

Fy faen...

You can have this one.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Mannlinger...når skal de lære?

>flere hvite samsvarer med matematiske modeller hva gjelder vakkerhet
>det gylne snitt er nå rasistisk

youtube.com/watch?v=46f6ozRTVsU

>impliserer at eksplosiviteta eg har opparbeida over åra ikkje gjer meg til ein utmerka sprinter
Når eg forst får tak i deg går du ingen stad etterpå fåvæ.
EKSTREMT skummelt fåvæ

Nå må dere henge dere

Haha, fy faen...

Hvordan står det til, Sverigeanon?

No! I want a cute boy Scandinavian to take care of!

slenger meg ned på sofaen og tar en liten powernap fåvæ

Hei folkens.

You want a manlet?

ok forsvarsbudsjettet

Short is cute :3

>mannling

ordet "kjerring" kommer fra det, via "kar" som "person, mann" og suffikset "-ling" som betyr "liten, mindre".

"karling" blir til "kærling" blir til "kælling" (dansk for kjerring) blir til "kjerring".

Så det er faktisk riktig å kalle "mannlinger" for kjerringer, i ordets rette forstand.

>det var alt fra Newton for i dag.

thanks mr skeltal

Butikkansatt virker som det kommer til å gå vekk snart. Hva er den neste drittjobben som alle uten utdanning må ta? Det er umulig å forvente at all har vilje til å ta utdanning. Så... hva skjer med oss?

Lagerjobb er fortsatt en ting. Der trengs det flere jo mer markedet oker i storrelse, i det minste nå som krona er relativt svak, det kan forårsake at selskaper velger lagre i Norge heller enn Sverige.

>dfn lagerapekatt.

foles ikke godt fåvæ. Lager er negerjobb.

Bor dobles. Samt at mange inkompetente mennesker bor få sparken.

Negerjobb er ganske avslappende mentalt, eller hva? Litt fysisk arbeid skader ikke.

Takk for tips

youtu.be/5FOur8Js8gM

youtu.be/k0RH0cYs4lw

Det kan være godt med fysisk arbeid, men lager er ikke trening eller fysisk utfordrende, bare belastende fra ende til annen. Nesten utelukkende vanskelige loft i gærne vinkler, stor fare for å få ting på/over seg, dobbelt så hoyt sykefravær som andre bransjer pga skader og belastning osv.

Det gjor så vondt men får ikke sove ;_;

...

Den med samplen er mye bedre fåvæ.

Jeg forstår ikke hvorfor du prover å tvinge dette inn i hver eneste tråd. Hva er det som er så jææævlig morsomt med forsvarsbudsjettet?

It should be easy for you american user. Just lie and say you are a native cow-girl and that you know California and New York, then it's done. The norsk guy is will be sold.

Hmm, synd.

no.wikipedia.org/wiki/Newton_(TV-program)

Hva er forskjellen mellom en overkjort rotte og en overkjort neger?


Det var bremsespor foran rotta.

...

Det er ikke noe morsomt med det, det må okes. tilogmed jeg fatter jo det.

youtu.be/ItZyaOlrb7E

Noen som spiller trommer like bra som han her?

Noen som skal på Avenged Sevenfold i mars gutta?

Disturbed skal varme opp for de

youtu.be/u9Dg-g7t2l4

Gleder meg allerede.

best game ever

Hva gjǿr dere tapere i kveld da?

Skal straks ut for a trene. Tar meg en kaffe nå. Trener sent slik at ingen andre enn meg er der og jeg kan rope og skrike og litt slikt ;)

Spiller datamaskinspill

>betale for å se plebeierband

Skjonner ikke hva du mener, hvem er han i gifflen?

Jævla rasister, hvorfor lager de ikke programmer som tar med minoriteters undertrykkelse som en del av algoritmen, faen heller altså, jævla STEMherrer og deres falske skjonnhetsstandarder.

Jeg lo godt, fordi negere og sånne undermennesker er egentlig bare stygge hvis man folger den gylne regel.

Ser den nye utgaven av Acquisitions Incorporated og sipper vodka.

9/10 kveld, trenger det fåvæ.

Mente du det gylne snitt? Den gylne regel er noe helt annet.

Mente dette.

Nå må dere hore på litt musikk

gi meg tips

nrk.no/dokumentar/xl/underlivsperfeksjon-1.13123885

lol

Nei gutta, da var det helg nok en gang, på tide å drikke seg drita.

"Hvordan kan jeg få deg til å forstå at ingenting betyr noe"

Mener du at ingenting betyr noe, eller at "ingenting" betyr *noe*.
;)

youtube.com/watch?v=kWI-rUBGa00

Tror dere Norge klarer å slå USA i morgen?

USA, Ukraina og India leder på 14/16 lagpoeng, mens Russland, Aserbajdsjan og Norge ligger ett poeng bak.

gutta...

>du vil aldri ha en jobb på ikea

Det var en veldig spesifikk fol. Vil du utdype?

Hvilken sport er dette?

jeg vil knulle zara larsson

bokstavelig talt hvorfor. vil du at hun skal misbruke deg eller noe?

Hva horer dere på mens dere doyver smerten med alkohol i kveld gutta?

youtube.com/watch?v=7G-4jQUGHaA

youtube.com/watch?v=tD4HCZe-tew

Sjakk.

den absolutte galmannen

youtube.com/watch?v=2i2khp_npdE

Fy faen...

Obama har objektivt sett vært en av USAs beste presidenter, man kan ikke argumentere mot dette.

>fordoblet statsgjelda

Gi meg hvit kvinne og dagpenger nå, hvit gutt!

Bilde er meg og gutte min.

كل خرة يا شرموطة

Hei Libanonsen.

>antyder at du har nok peiling på alle de amerikanske presidentene, som har tjenestegjort siden 1700-tallet, til å komme med slike uttalelser
R-Reagen og Bush gutta, Obama er jo bedre enn dem XDD

Hei hei

Hva faen....

Ikke si meg at dere stötter en republikaner i [dagsaktuelle år]. Vi har fått nok av gamle hvite rasistpolitikere og antifeminister!

Sjakkanon/Rullestolmannen har jo skrevet bok om dem fåvæ.

bokavisen.no/bokanmeldelser/2008/11/presidentene_av_hans_olav_lahl.php

eg e

en

kuksnegle

Hva med deg selv? Du er en pikkantilope og en firkantræv fåvæ.

ho

som

...

liker

Drittband fåvæ.