NEDERDRAAD

Heer Halewijn editie

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=BuJ4AfA2o2M
nos.nl/artikel/2131196-dagen-worden-korter-maar-er-komt-een-nieuw-warmterecord.html
nos.nl/artikel/2131105-van-de-vorstelijke-pensionado-s-werkt-beatrix-en-staakt-albert-ii.html
youtube.com/watch?v=UxpVwBzFAkw
en.wikipedia.org/wiki/Millenarianism
sektehulp.nl/efraim-genootschap/
youtu.be/ofq2HSoP5ZQ
youtube.com/watch?v=luf3zzIb1pM
vocaroo.com/i/s0V3QxZTl2zT
vocaroo.com/i/s1gTvYUVsrbp
youtube.com/watch?v=kYSosbVRSEs
sendvid.com/sffqajyc
en.wikipedia.org/wiki/Opinion_polling_for_the_next_Dutch_general_election
youtube.com/watch?v=X1Qy4qb-FfM
nos.nl/artikel/2131204-superwesp-steekt-in-drenthe-meerdere-mensen-onwel.html
twitter.com/SFWRedditImages

eerste voor stomme editie

Wat is liefde?

Zuigeling doe me geen pijn.

>user, waarom stem je geen PvdA?

Laten we er een leuke draad van maken.
Geen plezier zonder bier

Deze pokoe gaat diep

youtube.com/watch?v=BuJ4AfA2o2M

Hij gaat in ieder geval niet over Belgie.

>user, waarom plaats je elke dag plaatjes van mij op een pedowebsite waar je doet alsof je mij bent?

nos.nl/artikel/2131196-dagen-worden-korter-maar-er-komt-een-nieuw-warmterecord.html
GODVERDOMME HOUDT HET DAN OOK NOOIT OP

>Mei Li Vos, waarom ben je in het VK terwijl het politiek seizoen begonnen is?

Nog zeven jaar tot de rassenoorloghebbening der eindtijden

Wie is er klaar voorr?

nos.nl/artikel/2131105-van-de-vorstelijke-pensionado-s-werkt-beatrix-en-staakt-albert-ii.html
>En Beatrix zou Beatrix niet zijn als ze haar taak niet serieus zou nemen. De teruggetreden Belgische koning Albert II doet het anders. Die moppert over zijn te lage jaaruitkering en weigert representatieve verplichtingen op zich te nemen.
>lelgen

>Implicerend dat jullie windmolenland relevanter is dat het centrum van Europa. Kees aub.

sjineze tekenfilms

>krijg miljoen per jaar
>zeurt over te lage uitkering

Neem die gast zijn geld af, stop hem in de sociale huur en geen hem alleen een AOW.

>Lelg die pokoe zegt

sterker nog, België krijgt juist strafpunten dankzij het huisvesten van de dood van ons continent

Neuk. Weer te laat.

Niks, maar het is duidelijk dat ze zich verveelt en mij maar saai vind. Als ik vraag wat er scheelt zegt ze niks, maar trekt ze smoelen. Als ik dingen voorstel om te doen zegt ze nee, maar als ik niks doe zegt ze dat ze zich verveelt

>Denken dat vrouwen stemrecht geven een goed idee was.

youtube.com/watch?v=UxpVwBzFAkw

Is dit het millenniarisme van onze tijd? Het klinkt niet gek veel anders dan de ideeën van vroeger over de eindtijd. Elke paar decennia was er wel iemand die dat soort dingen riep (en die nooit uitkwamen).

en.wikipedia.org/wiki/Millenarianism

Vertel mij dan wat er zo slecht is aan de Europese Unie, Nigel.

de oplossing is dus gewoon dingen organiseren en die luie reet van haar meetrekken

Bestaan er vandaag de dag nog actieve sektes? Dan tel ik de grote religies niet mee maar bedoel ik meer van die gestoorde "we gaan allemaal zelfmoord plegen want dan worden we buitenaardse wezens en komen we op een ruimteschip naar de hemel" soort sektes.

moeten we maar allemaal homo worden?

Uiteraard, maar de discussie wat je een sekte noemt is wel wat vaag. Daar hebben veel verschillende groeperingen hele andere meningen over.

Het Efraïm genootschap om maar een voorbeeld te noemen kwam wel eens in het nieuws vanwege haar millenarianistische (chrome zet een streep onder dat woord) ideeën.

sektehulp.nl/efraim-genootschap/

Had plannen met vrienden, maar die hebben afgezegd. Kverga ook van de nekpijn.

Heb er ff allemaal geen zin in.

Nee, gewoon vrouwen hun stemrecht en vrijheid ontnemen.

sjineze tekenfilms

sjineze spelletjes

>luisteren naar een hoekig Amerikaans pseudo-Elliotje

Nekbaard aub.

Je kan het vrouwen eigenlijk niet kwalijk nemen als er overal dit soort types rondlopen

Goed goed...ze zijn inderdaad sjinees hehe...wie anders zou zoiets kunnen bedenken, zeker niet die varkensjapanezen

Ik houd van Holland

>dvw je programma is vervallen voor Paul de Leeuw

RIIEEEEE

youtu.be/ofq2HSoP5ZQ

>niet karel ende elegast

JOSJE
O
S
J
E

>open nos
>minderjarige meisje vol in beeld zonder bikinitopje aan

Aub, ze is 5 jaar of zo. Wat maakt dat uit.

Gebaseerde Quintana!

Ik vind het hypocriet dat ze op die leeftijd wel gewoon topless ongecensureerd op een site mag staan, maar over 10 jaar niet meer.

>Geen borsten
>Borsten

Er is een verschil.

Hij brengt gewoon feiten dus luister ik er graag naar, als je de aard van de vrouw niet kent dat kan je veel ellende verwachten.

Maar mischien had Elliot ook wel gelijk, vrouwen zijn eigelijk alleen maar incubators om kinderen te maken die in kampen thuis horen om geselecteerd te worden voor mannen.

youtube.com/watch?v=luf3zzIb1pM

Wie /geen neuk geven om wielrennen maar wel fan zijn van Quintana/ hier?

Maar borsten mogen meestal wel, zolang er maar geen tepel zichtbaar is

>die in kampen thuis horen

mijn grootouders komen uit kampen

amerikaan gespot

Kampen waar ze zich goed kunnen concentreren.

>dvw je weer gedroomd hebt dat je een meisje kuste

We hebben het niet over de stad.

ik doe met opzet alsof ik onoplettend ben voor komisch effect haha

Maak me wakker van binnen

ik droom de laatste tijd veel dat er op me geschoten word of dat ik zelf op mensen schiet die mij aanvallen. Wat betekent dit?

Ik wil verliefd worden

Dat had ik door, maar je vergist je erin hoe scherp en alert mensen hier zijn.

Je bent bang en licht paranoide

je mag wel verliefd op mij worden. Ik zal er verder niks mee doen en ook niet verliefd op jou worden want ik heb al een vriendje maar het mag wel.

Rateer mijn tekening

ik ben vorige week verliefd geworden oetz

Ik droomde dat ik de avatar was. Zet je echt aan het denken...

Getraceerd/10

dit heb je al eerder gepaald

Vertel.

>zaterdag avond
>nederdraad loeren uit eenzaamheid

>opstaan
>werken
>thuis
>boodschappen doen en eten klaarmaken
>schoonmaken
>fitness
>internet loeren voor grappige meme plaatjes waar ik al jaren niet meer om lach

waarom nog leven broeders
waarom palen jullie hier vanavond?

Nee

Vorige heb ik water over heen geknoeid, dus heb de nieuwe maar ingelezen

vocaroo.com/i/s0V3QxZTl2zT

Het waren ook iedere keer negers maar die zijn ook eng. Eentje werd er laatst boos op me op straat in frankrijk omdat hij dacht dat ik een foto van hem nam (denk ik, ze sraken natuurlijk alleen frans)
Dus wellicht komt het daardoor.

op een fuif een schattig meisje tegengekomen

we hebben haast de hele avond gepraat en een kus uitgewisseld

Kerel ga weg met je azige hoekberichten.

Elliot was een hoekig, melodramatisch, gefrustreerd, dom nurtje dat zo nodig anderen mee moest nemen in zijn val. Dit is typisch het soort figuur dat ik op school kankerhard gepest zou hebben, met zijn zelfingenomen bakkes en zijn onterechte gevoel van superioriteit.

Als je volwassen bent en niet met vrouwen om kan gaan dan moet je allereerst de schuld bij jezelf zoeken.

Ik heb onironisch regelmatig spijt dat ik hier zoveel tijd verspil maar het is zo verslavend.

Ik probeer mijn tijd tenminste een beetje nuttig te maken door te palen in de Franse draad om mijn Frans een beetje te verbeteren.

spreid je benen nou maar zodat ik je jongenskutje kan verwoesten

Koek, autist

vocaroo.com/i/s1gTvYUVsrbp

hallo kan ik bij jou bestellen? Ik wil graag twee nasi sate met kroepoek en gefrituurde gamba's

Ik ben jaloers op je, denk je dat het wat gaat worden?

Je stem komt me heel bekend voor

>änon
er is trouwens niks homo aan 2 heren die gewoon een beetje neuken, broeders onder elkaar.

halo ik niet zo goed neterlands kan

kan miskien herhaal? en miskien harder platen?

En HIER eindigen we dit gesprek.

mij ook maar dat komt omdat hij zo'n typische Nederlandse jongeman uit de randstad stem heeft. Iedereen kent wel iemand die zo klinkt.

Omdat de meid met wie ik iets wilde doen vanavond moest werken.
Daarnaast wil ik even thuis zijn, het duurt namelijk wel 2-3 weken voor ik weer thuis ben.

nou, hoe heet ik dan

broeder van ander moeder

Zeg mijn naam.

Ga naar bed Henk

youtube.com/watch?v=kYSosbVRSEs

sambal bij lekka lekka

gek hoe dit tegenwoodig racistisch is en 20 jaar geleden niet. laat me echt nadenken oetz.

Inderdaad, want het is tijd voor jou om naar buiten te gaan en te feesten.

cuck

Geert Wilders zijn schaduw

sendvid.com/sffqajyc
Wat vinden jullie?

...

Rate

TWEE NASI SATE
KROEPOEK
GEFRITUURDE GAMBA'S
SAMBAL BIJ
JIJ BEGRIJP? IK NOG HARDER TYPEN?

hoop het. Ik vind haar heel erg lief en we hebben echt belachelijk veel gemeen

er zit een verstopknop op mijn palen. Ik ben trouwens geen echt normaaltje. Dit is het meest normaal dat ik ooit geweest ben ik zweer het

En NU gaan we stoppen

Over gebaseerde Geert gesproken: zal de PVV toegelaten worden om mee te regeren na de volgende verkiezingen in 2017 of worden ze gewoon geblokkeerd door iedereen zoals in België met Vlaams Belang?

Ze gaan namelijk winnen: en.wikipedia.org/wiki/Opinion_polling_for_the_next_Dutch_general_election

Wanneer niemand om je heen is

deze dan
youtube.com/watch?v=X1Qy4qb-FfM

nos.nl/artikel/2131204-superwesp-steekt-in-drenthe-meerdere-mensen-onwel.html

Drenthe zijn ook al stadsmensen ofwa? Hoornaars zijn gewoon normaal hier in de oerwouden van Limburg.

OPDONDUR KUT TURKK GISTER JIJ OOK KEBELT EN JIJ OOK BESTEL MAAR GEEN KELD BETAAL OPDONDER