Svrigetråden

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=RUbIWAcVXO0
twitter.com/NSFWRedditImage

visa ord från Saladin

Här är vi

Fy fan vad jag hatar svenska tjejer. Degenererade jävla horor som bara bedrar och ljuger. Det enda dom bryr sig om är sig själva och sin jävla "lycka" vilket innebär en lina från en pundares kuk eller varför inte en resa in till ghettot. Jag gillar faktiskt terroristerna för dom dödar iallafall bort skräpet, nbögarna, från samhället. Hell fucking Seger.

>Saladin
>Liberator of Jerusalem
Sweden Yes

Du förlorade trådkriget. Häng dig ditt autistäckel.

Vad gör ni inatt grabbar?

denna tar vi

Grejen är den att moderatcucken förlorade redan förra hösten när jag och flera andra anons efter ett par veckor till slut hade kartlagt hans då fortfarande oironiska (extremt autistiska) brevpersonlighet. Han kunde inte längre göra sina långa pubertala utläggningar om att avrätta sossar eller sitta mitt i natten och skita ner tråden med "tips" om hur man får jobb (med Ett Skumt Trick) utan att vi - NI! - (ja, ja) såg honom. Då blev det inte längre roligt, och han taggade helt enkelt ner. För att kunna fortsätta breva, för breva måste han, så tog han åter upp sin ännu äldre brevpersonlighet som en mystisk herre som svamlar om en Orwellisk överhöghet och dess statligt anställda manipulatörer. Vi som fortfarande var fast i den här gudsförgätna tråden och höll koll på den visste så klart vem det handlade om, och ignorerade honom, men till slut gav en vilsen neohomse honom slutsegern, när han titulerade vår egen moderatcuck som "psykfallsanon" och förevigade honom i denna fallna utmark av en sketen kanal. Nu för tiden brevar han endast sporadiskt, men ni ger honom hans beskärda del av uppmärksamhet, med råge, och har gjort honom till en del av trådens panteon. Väl spelat.

>Svrige
VGH

>dkn inget korståg

Takbir broder!

God pasta.

Bra sammanfattning favä

>
>
>

var korstågen rättfärdigade?

Ska väl sova om en timme eller två kanske, sj?

Jag är fortfarande ganska pigg men jag har tråkigt.

youtube.com/watch?v=RUbIWAcVXO0

Haha aa.

Låt nybögarna sitta i den andra tråden så kan vi ha denna
det blir mysigare så

Att befria det heliga landet från saracener är alltid rättfärdigat

>vilja vara i en felstavad tråd

>svårare för nybögar att hitta
>detta är dåligt

haha jag dödade tråden
t. SIDF