Sverigetråden - Riksdagens öppnandeupplagan

...

Other urls found in this thread:

hillaryclinton.com/post/donald-trump-pepe-the-frog-and-white-supremacists-an-explainer/
youtube.com/watch?v=hNuTI1JIuik
svtplay.se/kanaler/svt2
twitter.com/AnonBabble

Smegma.

do the leftards refuse to look in Jimmie's direction?

jag på bilden

Hur kan man ha så usel smak?

...

2d är finnemang

Så med andra ord, säg inte wakkanai såvida inte man känner den personen för annars kan man låta otrevlig?

kek

Har du lagt in henne framför en bild på ett slott nu?

Lägg av, så länge du inte jobbar i Japan så kan du slänga masu och artighet helt åt skogen

Dock så är det lite så och så att använda omae, för det mesta har folk inte några problem med det men ibland händer det att folk blir skitgriniga om man gör det

Helvete vad "du" ska vara jobbigt i Japanskan

Är bara nyfiken mann1. Har inga planer på att jobba där, men språket fascinerar mig.

Det är ett roligt språk men ack så jobbigt, det börjar dock äntligen släppa riktigt rejält

Sen blir det eventuellt att lära sig koreanska, suck

Ja

OM TARE TUTTARE TURE SVAHA

vad ska man prata om med tejer?

Den slutgiltiga lösningen

2D är finfint!

Jag har försökt några gånger men så fort man ens insinuerar att vinnaren skriver historien sparkar de bakut och skriker i tio minuter om fascistiska strukturer.

Bor hon där eller är hon bara på besök?

Låt dem sköta snacket och låt genuint intresserad och därefter ge följdfrågor som är skräddarsydda efter de hon babblat om så löser sig det mesta

Mode går också hem ganska bra

Allt möjligt. Dock måste man vara noga med att läsa av när de är ointresserade av samtalsämnet och snabbt kunna byta till något annat.

>tala om mode med en tjej
vgh

vad är mode?

Bara på besök, hon är getmamma så hon åker runt med sina barn.

Vinnaren skriver dock inte alltid historien.
Åtminstone inte i Spanska inbördeskriget.

Nån som har bilden från efter hon blev "lobotomerad" där hon önskar hon var fri elr nått liknande?

...

Varför brevar ni grodor? Ni är väl inte nynazister?
hillaryclinton.com/post/donald-trump-pepe-the-frog-and-white-supremacists-an-explainer/

Går ju skit bra

Bild relaterad typ

youtube.com/watch?v=hNuTI1JIuik

Vill börja lyssna på/samla musik, vad behöver man köpa? Sjyssta hörlurar och något att spela vinylskivor på? Hur dyrt skulle det bli tro?

>dkn inget mumintrollhus
Kanske hade behövt ha lite större diameter men ändå, ser topp mys ut.

...

Se på henne gå!

En risk är att man tröttnar på musik om man börjar göra musiklyssnandet till en materialsport

>fv beställde en ajfåne 7

dräp dig själv nbög

What's the easiest way to move to a Nordic country???

Idag gick jag till lektion utan en droppe alkohol i kroppen.

Min jagplatta var det bästa jag inköpt på länge favä, dock så suger filöverföringen balle

Hade tänkt att köpa en ny telefon snart men det blir inte en jagtelefon sju tror jag

Say you are a muslim.

slå henna i fittan med qkn

Detta, vad fan är det med deras filöverföring? Är de så trångsynta i sina egna system?

Materialsport? Jag har pissdåliga gaminghörlurar och jag vill kunna spela vinylskivor bara.

Jaha, jag trodde du ville skaffa bättre utrustning.
Ber så ödmjukast om ursäkt.

köpa ath m50

Är detta anmärkningsvärt för dig user?

Gå ut i solen och införskaffa lite vitamin D j/n

Nu talar kungen
svtplay.se/kanaler/svt2

jag vill befrukta en söt flicka med söta barn

Har använt dem som tinnitushörlurar i typ 4 år nu och de funkar fortfarande, dock så gick kåpan sönder efter två års användande så de går inte att ha på sig längre om man inte ligger ner

Ja ganska. Jag brukar ta ett glas eller två innan jag går hemifrån.

Men det kommer du aldrig att göra för du är en förlorare på fyrkanalen

har haft mina i 3 år och de är fortfarande som nya

N fall inte för soljuden

>cucktal

>dkn ingen tonårsflicka fv

Kolla Sup Forums för hörlurstips, om du köper riktigt bra hörlurar kommer du även att behöva en förstärkare. Kan tyvärr inte hjälpa dig med vinylspelare, men audiofili är dyrt. Om du kan skita i att köpa vinylskivor så är det bara att komma in på what.cd.

>dkn blir äldre
>dkn ingen pv
>dkn kommer dö ensam

jag har varit i det där huset fråga mig vad som helst

Nä jag gillar att samla på saker. Väntar nog tills jag har ett jobb dock.

Jvdk

Satte på mig dem en dag och sen sa det bara "klick" och någon plastbit gick av så hölurarna inte längre kunde "krama om huvudet"

annars så funkade de perfekt vilket var lite tråkigt

har alltid otur med hörlurar och skor, har använt samma tangentbort och datormus i typ 10 år nu men alla mina hörlurar klarar sig typ bara i 1 eller 2 år

Snälla var i Pajala

Är det fint?

Hur mysigt var det på en skala ifrån 1-10, var det funktionellt i designen och funkade sakerna eller var det bara rekvisita?

Det bör du göra, hörlurar plus förstärkare/DAC kommer iallafall gå på några tusen om du vill ha kvalitét. Sen så är ny vinyl överlag dyrare än CD, men jag vet inte vad du tycker om för musik så du kanske kommer att köpa med begagnat.

Har varit på muminparken i Åbo, är det därifrån?

Jag undrar vad kungen egentligen innerst inne tycker om negrer och babbar

jag var 4 år gammal, minns inte längre

Bara att ge dig ut och jaga user, kom ihåg att man får traggla lite och ha inte för orimliga förväntningar.

Att du inte skulle kunna hitta dig en annan pojke du trivs med och kan dö vid sidan om tror jag inte en sekund på.

Kungen: För mycket babbar och negrer.jpg

Dina råd är alltid värdelösa, precis som dig

Jävla pack som han tvingas tilerera för att annars skulle vänstertomtar begå harakiri

breva bilder som visar hur ni känner er just nu

Någon här som är /fa/shionabel och har bra tips på skit att ha i håret om man vill ha en något naturell rufsig frisyr?

ja jag tycker så

det är faktiskt i Nådendal

vafan ledare bryr sig ju bara om att säga att allt är bra när de är vid makten och att allt är skit när de är i opposition, ja hatar demokrati nu

Du är dum och bidrar bara till att göra tråden sämre user. Men du kan säkert bättra dig du också, börja med att vara lite snällare så ska du se att du blir gladare du också.

...

haha vafan hon är ju fet xD

...

...

...

trodde det var kört där grabbar

...

va?

Så lätt blir de inte av med oss

s-säpo?

...

muskelpajer...

user, du är bög

Fy satan vad jag ser fram emot Trump-Clinton debatten om två veckor.

...

Kommer bli ett riktigt jävla spektakel

piffar upp efter jag lämnat jobbet i raseri (teknisk skit som envist bökar gör mig galen)

drog igång lite vaporware och tar det dölugnt en stund

>cuckad på min parkbänk och energidricka av ett jävla bi

ska de inte vara döda vid det här laget?

...

Påminnelse.

>pisscalle

S-snälla hjälp