Sverigetråden - NEETupplagan

...

Other urls found in this thread:

nyheter24.se/debatt/861142-det-ar-dags-nu-lat-16-aringar-rosta
deutrotningshotade.story.aftonbladet.se/
twitter.com/SFWRedditVideos

/brit/

Desingerbebisar kommer bara skapa lika många problem som de löser precis som all annan teknologi

>dkn det inte finns någon mening att lämna lägenheten

>I Sverige så röstar ju dock alla Jontar på SD. Muhammeds röstar inte alls och alla dumma tonårsbimbos röstar på MP/F!/V. Det hade ju gynnat oss.
är det verkligen så? kan fortfarande inte fatta det. kan nån ge statistiken på det?

sen är jag ändå emot att 16åriga Zara ska vara med och bestämma politiskt.

Eller de 30tusen ensamkommande """16åriga"""" """"flykting"""""""""barnen"""""" ska få vara med och bestämma politiskt när de får medborgarskap

En flaska livsglädje.

...

Så, vad ligger bakom dagens epidemi av depression?

...

>dkn ingen husa att komma och städa min stökiga lägenhet

Ska till ICA snart

fina siffror bestämmer vad jag köper

Good morning!!!
Isn't it funny?

Falukorv och grillkol

Have you racemixed today, Svens? Remember, a racemix a day keeps the white devil away.

TRÅDEN MÅSTE DÖÖÖ DÖÖ DÖ DÖ DÖDÖÖDÖDÖÖ

Återbrevar
>Grön Ungdom: Låt 16-åringar rösta i nästa val!
>Grön Ungdom berättar om fördelarna med att sänka rösträttsåldern till 16
nyheter24.se/debatt/861142-det-ar-dags-nu-lat-16-aringar-rosta

Ligger du just nu och blöder ut, utan armar och ben och bara väntar tills den mexikanska drogbossen hugger huvudet av dig med en slö kniv? Nej du sitter på 4kanalen och bajsbrevar

Det är en sak jag har haft som jag är otroligt tacksam över och utan den skulle mitt liv absolut vara sämre, men jag har också haft en jävla massa genuin otur i mitt liv, fick tillexempel cirka 5 år av utbildningsmöjligheter stulna från mig pga "ett datorfel", och det är bara en utav massa oturliga saker som hände mig som gjort att mitt liv har hackat sig fram som ut i helvete

Det är bara att klättra upp igen och fortsätta att banka huvudet in i väggen tills du antagligen ligger där död eller äntligen tar dig igenom

No, beseality is disgusting

Teknologin gick för snabbt. Evolutionen han inte med. Vi är inte anpassade för detta.

Äch, som vad, mer än lite gnäll från religiösa stollar? Vad är fel med att eliminera genetiska sjukdomar och allmänna svagheter?

Köp fiskpinnar, potatis, 2 öl och ett nybakt bröd

potatis som du ska steka i ugn och äta med grekisk yoghurt

Plocka upp någons barn och lägg i din vagn.

En tub Kavli™ Räkost

bojkotta dem tills de slutar propagera för massinvandringen

I'm actually no joke dating an Israeli exchange student.
>tfw she's fit as fuck.
god bless the idf's forced conscription

mörisar

Halvt om halvt en stressig tillvaro med höga(möjligen upplevt) förväntningar ifrån olika aktörer, även individen själv men också "lol jag har depression jag har diagnostiserat mig själv", om vi inte talar diagnostiserade fall dvs.

rullar igen

antar att jag får avvakta med ica tills ni lyckats fixa fina siffror.

lämna tråden ditt vidriga äckel

Avrätta dig själv

En dildo

fick fula försöker igen

stor svart

>Äch, som vad, mer än lite gnäll från religiösa stollar?
Du menar andra vetenskapsmän? Teknologin gick för snabbt säger du själv (Läs Marshall Mcluhan) hur tror då du vi kommer reagera på när vi börjar leka med genomet?
Att leka med gener är att leka med tusentals år av evolution knappast något som kommer sluta bra. Sen tror du inte vi är svaga av en anledning naturen är mer rationell än du tror.

10 förpackningar med riskakor.

Hotdogs, korvbröd, senap och ketchup

Kyckling och ris

Vad sägs som lite pyttipanna och köttfärs du kan steka och ha i den också? Lite ägg om du inte har.

Pokemon go?

Han måste passa sig dock, det är väldigt dyrt.

oyyy what is this veyyy I hope you're jewish or at least circumcised vey vey

>Kent Ekeroth filmade för Avpixlat på resa betald av riksdagen
>Kent Ekeroths agerande uppmärksammades först av sajten Nyheter Idag, som anses stå Sverigedemokraterna nära.

hur fasen kan de anses stå SD nära om de kommer med såna här avslöjanden?

Vilken avdelning ligger de i nu igen?

ska göra mitt bästa att hitta en stor svart, bäst att ta med den tjocka plånboken

Vid det här laget så får jag ont i ögonen när jag går ut

har Aftonhorans granskning faktiskt lyckats komma på något som verkligen kan fälla honom ännu? Detta börjar bli patetiskt

gå till svart anställd på Ica, säg att du vill betala föt att suga hans stora och gör det

breva igen när du är tillbaks

Är väl bara fråga valfri kassörska om du kan få träffa hennes pv

>ica
>svart anställd
välj en, bokstavligen bara vita som jobbar där

>trilla av
Inte konstigt ni inte kan få fv lol

se

Teknologin gick bara för snabbt i relation till oss, menar jag. Jag kan svära på att det komma sättas upp etiska utskott där de listar upp godkända ändringar osv. Kan till och med lova att den kommer bli lika vanligt och rekommenderat som att vaccinera sina ungar. Räcker med att ett land börjar göra det för att alla andra måste börja också - oavsett vad de tycker i början. Naturen är bara så "rationell" som den behöver vara.

Inlagda vitlöksklyftor och trocadero!

Kände en kille som blev avtryckt när man sade trilla lmao

>på akademiska engelska klassen
>en sötpaj tar folks nummer för att göra en engelsk klass whatsapp grup
>när hon når mig så tittade hon bara på mig för ett par sekunder sen gav hon lappen till någon anan
>alla fik skriva sitt nummer förutom jag
JÄVLA 3D KVINNA KVÄÄÄÄ

JULGRANEN BLÅST

Varför inte bara komma hit och få all blond gurri du kan tänka dig?

jvdk

Ska också börja med akademiska engelskaklasser efter lovet, ska bli givande hoppas jag

Heema den

Är du brun?

Kan du köpa sötpajen i kassan till mig tack?

Hur kommer man in på Cambridge?

How do I get into Cambridge?

är väl mer den sociala ordningen än teknologin även om den förra blir påverkad av den senare

>Japanska flaggorna
Vad är det frågan om?

Och befinner sig libanesen i Libanon eller använder han ett proxy?

du vet vad du måste göra

kan de inte bara säga rakt ut att de vill göra det för att unga i större utsträckning röstar på MP

>när nybögar brevar
fyfan

Det är någon kines som övar svenska i tråden.

Du är arab. Gör vad du måste med kvinnan för att återställa familjens heder. Takbir bror.

Kanske finns en maxvikt på watsappgrupper

Skulle inte se något fel med att fixa downsbarn osv. för inte fan tillför det något. Sedan aborterar ju i princip alla som gör fostervattendiagnos och får tillbaka att det är downs, har för mig det framställdes som ett problem i någon artikel för några år sedan?
Så fråga henna om det, säg att du hade du inte någon grupp för den akademiska engelskan, får man vara med? Gärna i någon social miljö där hon riskerar att skämma ut sig om hon säger nej och du frågar varför.

Använd din ninjaträning.

Kanske att det blir normalt men det kommar att ha katastrofala bieffekter på mänskligheten i stort.
Teknologin har gått extremt fort i jämförelse med vår kulturella/sociala ""utveckling"" (anpassning är ett bättre ord) som arbetar i naturens hastighet.
Tänk bara hur mycket bilen påverkade hur vi bygger våra städer och tusen andra saker vad kommer ramifikationerna av en ny människa att vara?

Inte så att moderna exempel av genetisk manipulering typ Monsanto är lovande exempel

Varför brevar du ens om du är ny? Kan du inte mantrat lurpassa mer

>Grön Ungdom berättar om fördelarna med att sänka rösträttsåldern till 16
läste debatt-artikeln men de skrev inte en ända fördel?
>unga bryr sig mer om skolan som en politisk fråga
jaha?
bokstavligen ingenting

>inte använda telegram

Lägg dig inte diskussioner du inte kan tillföra något till jävla skitneger

Vi kan utrota sjukdomar och öka livskvalitén på miljoner människor.
>"M-muh bieffekter, utveckling går för fort!"

>unga bryr sig mer om skolan som en politisk fråga

De bryr sig mer om att göra skolan lättare pga de är lata och bortskämda snorungar till en pissgeneration. "buhuu jag blir deprimerad och går in i vägen för jag måste plugga 3 timmar i veckan hallå jag måste ha tid att sminka mig 2 timmar innan skolan varje morgon och kolla på zara larssons feministvideos jävla äckliga cis-gubbar som bestämmer över mitt liv ska fan mensa på dem"

Man ansöker till Cambridge till att börja med

Inshallah hon ska betala för att ha kränkt din heder.
Våldta och gift dig med henne som ni brukar göra där nere

Behöver inte skapa en helt ny människa favä. Bara ta det bästa av vad som finns. Tänk Ultra Chad t.ex.

'ello gov'na

Ristretto eller Dharkan?

Sitter i toaletten och brevar för jag känner mig riktigt arg o vill inte att andra folk ska se det

Om alla är Chad är ingen Chad. Briljant!

>Skulle inte se något fel med att fixa downsbarn osv
men din jävla rasistnasist vet du inte att down är en uttrotninghotad art?
>De blir allt mer sällsynta, de är stolta, de längtar efter kärlek – och att få vara omtyckta
>De är de utrotningshotade. De är människorna som kan sorteras bort innan de föds, om vi så önskar.
>De finns över hela världen, men blir allt färre.
deutrotningshotade.story.aftonbladet.se/

>dkn man lärt sig programmera grundläggande program

känner mig fett smart just nu

Pokémon: Måste _____ dem?

varför är det inte på Muhammeds (pbuh) språk?

Sa till dig igår att ingen gillar dig.

Rist

>dkn på Ica JUST NU
Ska ha chips, välj åt mig.

det här att med teknologi låta Afrikas befolkning öka explosionsartat funkar ganska bra för mänskligheten just nu eller?
Jag menar inte att vi kan söla ner "utvecklingen" vi måste bara låta den bita oss i röven, en människa behöver en jävla smäll i ansiktet för att förstå.

Och så kommer vi aldrig springa ifrån naturen dödar vi en sjukdom kommer en ny även om det vi skapar är genetisk perfekta dundermänniskor ta antibiotika som exempel.

>han brevar inte kaffekonst dagligen längre

vad gör han?

KNULLA

...

Doritos svart påse!

Berrand Russel var en logisk man. Han ifrågasatte syftet och effekterna av effektisering. Slutsatsen är att arbete för arbetets skull överskattas på bekostnad av andras sysselsätning och jordens resurser.

Sned resursfördelning skapar konflikter, banken lånar till krigsmateriel och återbyggande. Vi får jobba hårdare för att betala räntan på lånen, utan att egentligen ha behov av det materiella överskottet.

Dillchips