/NEDERDRAAD/

/nederdraad/

HET WORD EINDELIJK WEER KOUDER JONGENS :D :D :D

welkom: verfrissing
niet welkom: hitte

Other urls found in this thread:

onlyformen.nl/herenschoenen/
omoda.nl/heren/schoenen/
zalando.nl/herenschoenen/
telegraaf.nl/binnenland/26612859/__Rapper_Boef_had_uitkering__.html
vn.nl/nederlanders-dweep-toch-niet-zo-met-dat-engels/
twitter.com/NSFWRedditVideo

°C°

W I N T E R
I
N
T
E
R

HIEP KANKER HOI HET WORDT WEER KOUDER

WIE /STRENGE WINTER/?

Momenteel geniet ik van een bakje ijs met vanille en aardbei

het is uitmuntend

WAAROM IS FRANS ZO KANKER MOEILIJK?

IK KAN LETTERLIJK GEEN ZIN VERTALEN

DIT EXAMEN GAAT MIJ ECHT NEUKEN

RIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

NEDERLAND

Jen

THIS!

oetz denk het ook, als je ziet hoeveel schoenen de gemiddelde wijf heeft liggen in haar kast.
of ze zijn zo dom dat ze alles uitgeven aan schoenen maar dat betwijfel ik

sjineze tekenfilm ofzoiets

>Ibrahim
Abraham

alsof dat uitmaakt in jouw regenwoud apen land

Vrouwen zijn echt verschrikkelijk oppervlakkig oetz

>au meme moment

daarom

> dvw schoenen al een week helemaal opengescheurd zijn. Maar wil gewoon niet in een winkel komen.

Jij bent echt kankerautistisch als sociale druk volgens jou geen vorm van dwang is.

Ik daag je uit een week te leven zonder A-merken, kijk eens wat er gebeurt met je sociale leven.

Het zelfde moment?

Echt waar man.
Waarom is dit zo kanker moeilijk?
Ik versta er geen neuk van.

>hij heeft niet alle talen laten vallen
homo

>Jullie hebben geen idee hoe goedkoop veel vrouwen winkelen. Schoenen van 10 euro, jeans van 15 euro, topje van 5 euro. Daar kopen ze er dan gewoon twintig van. Volgensmij zijn het juist de mannen die altijd jeans van 120 euro en schoenen van 150 euro kopen

Klopt, waarom denk je dat het altijd zo moeilijk druk is bij de Bershka? Meiden kopen gewoon graag veel zooi wat ze maar een paar keer dragen.
Mannen willen graag effectief zijn en kopen dus vaak (naar idee *kantelt deukhoed*) kwaliteit omdat het lang meegaat.

en als meiden een duur kledingstuk kopen dragen ze het altijd als ze uitgaan, en ze gaan er vooral graag mee op de foto

Ik draag geen a merken en ik heb met meet meisjes gesproken dan jij.

Kan ik er wat aan doen dat hetero's zo'n slechte smaak hebben dat ze merken op iedereen forceren?

onlyformen.nl/herenschoenen/
omoda.nl/heren/schoenen/
zalando.nl/herenschoenen/

Jij weet niet wat dwang inhoudt. Het punt is dat niemand je forceert om A-merken te kopen. Je hebt daar helemaal de vrije keuze in. Dat het sociaal gevolgen voor je heeft wil nog niet zeggen dat het dwang is. Kankerautist.

sjineze tekenfilms

Maar ik ben niet dyslectisch.

Ook niemand jou om geen moord te plegen, dat het gevolgen voor je heeft wil nog niet zeggen dat het dwang is

>dvw geen dyslectisch vd'tje

user ;( ik ben geen ape
Ik hou van de winter.

Bij een moord is het duidelijk wie het slachtoffer is, daarom is het tegen de wet. Wie is het slachtoffer als je geen merkkleding draagt?

Jij, want je ondergaat negatieve sociale gevolgen. Ook hebben veel mensen een negatief gevoel (jaloezie en het gevoel er niet bij te horen)

Nee maar even serieus.

Ik heb al volgende week mijn eerste schoolonderzoekcijfer voor Frans en dit ga ik echt kankerhard verzieken.

Wat een ongelofelijke moeilijke kuttaal zeg.

wie /heeft er geen zin meer in/ hier?

>ape
Randstad dan, maar dat is misschien wel erger

Dat staat dan gelijk aan naar de gevangenis gaan als je een moord pleegt. Ik heb het over het andere slachtoffer, de vermoorde. Wie is dit slachtoffer als je geen A-merken gebruikt?

De dader is de merkkleding makers en het slachtoffer degene die het niet kan betalen en ook degene die zich verplichr voelen tot het dragen

Je bent echt een enorme autist als je denkt dat groepsdruk niet bestaat.

m-maar ik dacht dat noot leven beste leven is? Liegt 4kan dan al die tijd?

Randstad?!
Wat is Randstad?x-x

Ikdv

Ik ben depressief, lijd aan PTSS en mijn "vrienden" maken grapjes erover achter mijn rug om.

Ik heb dit niet verdiend.

toon geen emotie

wat is je trauma?
ik ben getraumatiseerd door naaktslakken in de tent

Ik ben getraumatiseerd omdat ik op 16 jarige leeftijd seksueel mishandeld ben.

Letterlijk niemand gaf een neuk en iedereen doet er een beetje lacherig over.

Top koek, Frans is zo gemmakelijk.

>jeans

lekker voor je kanker nerd

De merkkleding makers doen helemaal niks fout. Zij dwingen niemand om hun spullen te kopen. Je kan ze negeren als je wil.
Als je het niet kan betalen dan koop je goedkope merken, klaar. Niemand komt je oppakken als je geen A merken koopt.
Als je je verplicht voelt om dure merken te kopen ben je gewoon makkelijk te manipuleren en val je voor reclame.

Groepsdruk bestaat zeker wel, maar je moet niet doen alsof je gedwongen wordt om merken te kopen. Je bent echt een autist als je dat denkt. Met jouw logica wordt je ook gedwongen om niet te roken, omdat anders je gezondheid naar de klote gaat.

vertel
was het een Marokkaan?

RIEEEEEEEEE
WAAROM DOET IEDEREEN GEMEEN?????
KANKERCONFORMISTEN

Het was meer een grindr date maar hij wist ook dat het mijn eerste keer was en hij wist dat ik pas 16 was.

Stopte hem niet om zijn volledige gewicht in de strijd te gooien om mij vast te houden.

>wordt je
Ik bedoelde word je, natuurlijk.

wat de neuk
kankerslet

RANDSTAD

Randstadt*

verbannen van omegle wat doe

je gebruikt hem verkeerd
randstad is voor engelse woorden of zinnen gebruiken tegen een medenederlandsetaalsprekenende

waarom eigenlijk? omdat men in de randstad zoveel anglicismen gebruikt?

er zijn genoeg filmpjes van jossende mensen op het internet, daar heb je omegle niet voor nodig

Dus je stopte hem niet? En dan achteraf er over zeuren?

laat me is

rukken op chatroulette

>filmpjes zien van jossende mannen

Ik heb gezegd dat hij moest stoppen en zei meerdere keren "nee" en "stop" maar hij ging gewoon verder.

Dat is gewoon verkrachting in mijn ogen.

Wat heb je gedaan om daar van verbannen te worden?

kan ik ook niet op voor wat voor een rede dan ook

mij vragen om die kaaspizza verbindingen
maar ik wil wel eerst de jouwe

ja zeg dan heb je er letterlijk om gevraagd.

Dat zegt mijn vriendin ook vaak, ze is onderdanig en vindt het lekker als ik haar forceer.

Iedereen valt makkelijk voor reclame.
Doe alsjeblieft normaal man.
Bedrijven brengen het gewoon zo dat je je verplicht voelt tot merkkleding dragen. Door beroemdheden te betalen om het te dragen en door ze Express duurder te maken omdat mensen denken dat duur gelijk staat aan kwaliteit.

En hoe kan je ontkennen dat het een vorm van dwang is als je zegt dat groepsdruk bestaat? Dat is enorm hypocriet.

En ja je wordt deels gedwongen tot niet roken, maar er is ook groepsdruk van vrienden en familie dat aanzet tot roken omdat het wordt geassocieerd met gaaf.


Trouwens zoek alsjeblieft op wat groepsdruk betekent.

waarom haten mensen op nederdraad mensen rondt de randstad eigenlijk? Wat is er mis mee. Ik mix Engelse woorden met Nederlandse, maar dat is normaal want ik doe ook een 2 talige opleiding

Als je ondertussen je broek uit trekt en gaat hurken dan geef je natuurlijk verschillende signalen af, en dan is het aan de alfa op welke signalen hij reageert

>telegraaf.nl/binnenland/26612859/__Rapper_Boef_had_uitkering__.html


vieze kankermedia kunnen het niet hebben dat een buitenlander succesvol is ahahahahaha

jullie hoerenmoeders
tfoe

Opkankeren met je "victim blaming"

Se was overduidelijk sprake van seks zonder mijn toestemming. Ofterwijl verkrachting.

Dik kan je gewoon niet goed praten.

>Tweetalige opleiding

Ben je ook voor die miem gevallen, of werd je gedwongen door een miem-uni?

vn.nl/nederlanders-dweep-toch-niet-zo-met-dat-engels/

>want ik doe ook een 2 talige opleiding
deed ik ook

>Ik mix Engelse woorden met Nederlandse
doe ik niet

het klinkt gewoon hardstikke marginaal; alsof je je eigen taal niet eens kent

>rondt
RANDSTAND

mensen haten de randstad omdat er zoveel buitenlanders wonen. we kunnen het tegenwoordig beter klein-Ankara of klein-Casablanca noemen.

Zou je het agréable vinden, moest tout le monde zoiets doen?

...

dat is de miem ja
'ns*
je praat nu letterlijk als zo'n feministe
>ja ik wou seks, maar toen deed hij te hard wat ik niet wou en toen wilde ik niet meer
ik wilde het niet meer dus is het verkrachting

>medenederlandsetaalsprekenende
Opkankeren Ismail

jawel, want je gaf letterlijk toestemming

>ik heb een "hak" om makkelijk blokjes meloen te snijden
>Pakt een mes
>Snijdt meloen horizontaal
>Snijdt meloen verticaal
>Snijdt meloen in de diepte

>Kijk aan, heel makkelijk

HIJ HEEFT GODVERDOMME GEWOON BLOKJES GESNEDEN.
GODVERDOMME

>gemmakelijk

Nederlands niet, blijkbaar.

hehe randstad lol :)

Dat stopte toen ik "stop" en "nee" zei.

Ik hoop echt dat jullie nooit een vriendin krijgen als jullie al niet weten wanneer iets wel of niet verkrachting is.

Als je voor groepsdruk valt wil dat zeggen dat je makkelijk te manipuleren bent. Bij dwang heb je geen andere keuze. Je kan drugs best afwijzen met groepsdruk, je kan nee zeggen en weglopen. Het moment dat ze dreigen met geweld bijvoorbeeld, dan initieren ze het gebruik van dwang en zitten ze fout ja.

Groepsdruk ligt ver van dwang, leer het verschil.

Pak een woordenboek, zoek groepsdruk op. Doe het nu.

>hardstikke

Ken jij de taal überhaupt wel?

kijk normaal ben ik het er niet mee eens als mensen zeggen dat het de schuld van het slachtoffer was als een vrouw zich bijvoorbeeld sletterig kleed, mensen moeten zich kunnen beheersen. Maar als iemand op Grindr gaat en zegt "wil je mij in mijn 16-jarige strakke kontje neuken?" dan kan is dat letterlijk erom vragen met vraagteken en al.

>Ik ben 5 kilo afgevallen
Kankergrappig.

Nee. Ik ga niet doen wat jij zegt als jij weigert om mijn paal te lezen of er antwoord op te geven.

kanker is op man meneer Nederlands docent

>Een limburger als huisgenoot hebben
Kanker

wanneer je letterlijk met iemand afspreek om seks te hebben via schuurder kan je wel verwachten dat hij je niet al te lief tegen je doet
en wanneer ik een aankoop maak en gedeeltijk heb betaald kan ik ook niet meer zeggen stop, ik wil dit product niet meer

Oké, doei aas.
Kom terug zodra je een woordenboek hebt gepakt.

>überhaupt
ROERGEBIED

dat heef tletterlijk al iemand gedaan

Als je gedeeltelijk hebt betaald kan je in principe altijd terug. Gewoon de rest niet geven.

Dus je kan niet van gedachte veranderen voordat je gaat beginnen?

Wat een grap man.

Iemand die sterker, groter en ouder is zou zeker moeten luisteren naar de ander wanneer het gaat over toestemming en dat soort zaken.

>Kanker is
>is

Hoi disleksie

Doei autist. Je bent echt slecht in debatteren.