/Norgetråden/

Skillsmisseutgaven

Kjenningsmelodi:
youtube.com/watch?v=TpozR5TPkHk

forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=ymNFyxvIdaM&index=14&list=PLNL7GkGW70DgYWOz5nLfuiL6_ahLrZa3P
soundcloud.com/user-30899546/hrc-determine-who-win-1
youtube.com/watch?v=3R6dzZdceT4
youtube.com/watch?v=Y69tkCbeC5o
youtube.com/watch?v=K-IFcCY0m3E
youtube.com/watch?v=ZP3mSamRbYA
youtube.com/watch?v=xUgmc7kKqOI
youtube.com/watch?v=YU3vcvGpALQ
youtube.com/watch?v=mlrZuEOlAMQ
youtube.com/watch?v=Adn44cfYSdc
youtu.be/kzIRG525l6s?t=42
youtube.com/watch?v=FoRaYgqKMkg
youtube.com/watch?v=vJwKKKd2ZYE
youtube.com/watch?v=13fXWgNyLsw
youtube.com/watch?v=KWKYpy__lfA
youtu.be/UNy4eokpsAo
youtube.com/watch?v=P3zXiYkJIGU
youtube.com/watch?v=3BeaSdMxehg
youtube.com/watch?v=cKlHgIPz1h0
youtube.com/watch?v=eoG8CyOTQo4
youtube.com/watch?v=FVrZPuJzCCA
twitter.com/NSFWRedditVideo

Foler dere noen gang at verden har blitt en parodi av seg selv?

Andre for tredje

Nr noe for nostalgia:
youtube.com/watch?v=ymNFyxvIdaM&index=14&list=PLNL7GkGW70DgYWOz5nLfuiL6_ahLrZa3P

Medlemmer du Chewbacca?

den er fortsatt en slager på fest

Fytti helvete gutta... Kan karusellen ende nå?

soundcloud.com/user-30899546/hrc-determine-who-win-1

Definitivt

anime gutta

Han med den trådlose playstationspaken var så forut for sin tid.

>We should have done something to determine who was going to win

Chewbacca, Bobba Fett, forste kampen mellom Luke og Vader. Hele pakka.

Medlemmer du Kaptein Sabeltann-is?

Jeg medlemmer!

Medlemmer du Hufsa utafor mumihuset?

Åh, jeg medlemmer.

Medlemmer du Fox Kids?

>Fox Kids
Nope, vokste opp en husstand med nrk, tv2 og tre svenske kanaler (svt1, 2, og 4 hvis jeg husker riktig).

>ateistisk konfirmasjon

Brev ditt ansikt når du fant ut at grunnen til at FBI gjenåpnet etterforskningen av Hillary's e-poster er fordi den beromte pervoen Anthony Wiener sendte bilde av kuken sin til folk fra samme telefon som det lå Hillary e-poster på mens han selv var under etterforskning, og at dette handlingsforlopet har nærmest garantert Trump seier.

Jeg medlemmer Fox Kids.
>dfn jeg uironisk så på Knappelill

Det samme kommer til å skje igjen. FBI finner ingen bevis for at ugagn ble gjort og saken blir henlagt.

Var på do gutta. En deilig, rolig brennende folelse i anusen nå

Du må be gv-en din om å bruke glidemiddel neste gang.

>Antyder jeg er så heldig jeg har noen som bryr seg om meg
Gv, jv, hadde tatt hva som helst jeg.

Kan allerede se for meg den offisielle narrativen.
Hillary lå ann til å ta verden inn i 2017 (Trumpler l nede med knukket rygg) men ble dolket i ryggen på målstreken av kvinnehaterne i FBI.
Dermed jukset skurken Drumpf seg til seieren og satte verden tilbake hundre år.

Mulig, men Trump er uansett enda mer populær enn selve Kong Obama var i 2008, så jeg tror har går av med seier uansett.

Om bare

hva mente de med dette

>jeg er imot Trump fordi han er HVIT HANN selv om Clinton er sponset av land som steiner kvinner for å gå ut ytterdora

Trumps signaturbevegelse er pusekattgrepet.
Skjortene deres sier at pusene deres er vendt mot Trump, altså at de er klare for å bli grepet fatt i.

Det er en stotteerklæring med andre ord.

At hanreien Drumpf kommer til å bli hanreiet av det amerikanske folket som den hanreien han er haha

...

youtube.com/watch?v=3R6dzZdceT4
youtube.com/watch?v=Y69tkCbeC5o
youtube.com/watch?v=K-IFcCY0m3E
youtube.com/watch?v=ZP3mSamRbYA
youtube.com/watch?v=xUgmc7kKqOI
youtube.com/watch?v=YU3vcvGpALQ

hva er det som er galt med USA?

for mange handelsmenn

Godt spörsmål.

fy faen, jeg elsker skadefryd.

Kulturell marxisme, og det er faen ikke kodd engang.

youtube.com/watch?v=mlrZuEOlAMQ

bare se hvem som står bak sveriges nedgang... JUDEN!

youtube.com/watch?v=Adn44cfYSdc

youtu.be/kzIRG525l6s?t=42
Onkel Adolf så det komme

Meh. Når du har over 300 millioner folk i et land på storrelse med et lite kontinent så er det ikke til å unngå at det er noen tullinger blant dem.

jöder er ekle fåvæ

youtube.com/watch?v=FoRaYgqKMkg

>"noen" tullinger

Vi snakker om majoriteten av de fleste universiteter.

[heimel vantar]

Aldri hatt noe mye imot joder jeg...
Hater muslimer da.

Du kan jo prove å folge med litt bedre i verden da, så jeg kan slippe å gjore det for deg.

Hva vill du helst ha:
>overflod av joder i Norge
>overflod av negere i Norge
>overflod av muslimer i Norge
?
Du MÅ velge en av dem

ville du helst hatt lungekreft eller blitt skutt?

Skutt

da valgte du negre og muslimer

har jo alltid hatt lyst til å gasse meg en jöde eller to

negere

amerikanske negere er kule

youtube.com/watch?v=vJwKKKd2ZYE

>Du MÅ velge en
Tving meg.
>lol, da blir det alle tre
Oki, da flytter jeg til Kina. Kan sikkert kræsje på sofaen til Celine Dion
youtube.com/watch?v=13fXWgNyLsw

jeg er lesbisk

negre

rasekrigen

>user, er det sant at du stemmer frp? er du rasist eller?

Dette er genuint umulig å svare på

Endelig noe bra i motsetning til en av de kjedeligste shitposts i historien til filmen shitposts. Hver shitpost folgende / tent / veivisere og sine venner fra / r9k / når de kjemper diverse kinographers har vært umulig å skille fra de andre. Bortsett fra mangel på filmanalyse de shitposts bare konsistens har vært mangelen på spenning og ineffektiv bruk av bilder og pasta? Alt for å gjore fantasy unfantastical å gjore hekseri synes kiddie.

Kanskje terningen ble kastet da Quentin ned veto ideen om shitposting på / tent / regi shitposts på / tv /, han gjorde at de shitposts ville aldri være feil for et kunstverk som betydde noe til noen? Bare latterlig lonnsom krysspublisering for hans (Du). De shitposts kan være anti-kristne (eller ikke), men det er absolutt anti-atmospherical anaylsis i sin nektelse av kritikk og ser for tomten. Ingen onsker å mote det faktum. Nå, heldigvis, de ikke lenger må.

> A-minst shitposts er g-g-good skjont
"Nei!"

Skrivingen er fryktelige, bokene var forferdelig og filmene var mye bedre.
Mens jeg leste, la jeg merke til at hver gang han shitposts, Quentin skrev i stedet at Brave New World "var en lav tier form for kunst."

Jeg begynte merking på baksiden av en konvolutt hver gang shitpost ble gjentatt. Jeg stoppet forst etter at jeg hadde merket konvolutt flere dusin ganger. Jeg var skeptisk. Den shitposters sinn er så styrt av klisjeer og dode metaforer som han ikke har noen annen skrivestil. Senere leste jeg en overdådig, kjærlig gjennomgang av shitpost av samme Stephen King. Han skrev noe til effekten av "Hvis disse barna blir shitposting på 11 eller 12, så når de blir eldre vil de fortsette å lese Stephen King." Og han var helt rett. Han var ikke å være ironisk. Når du shitpost du faktisk opplært til å lese Stephen King.

...

Post politikere du vil pule

Du vet, det er sjåvinistiske menn som dere som gjor kvinner så emosjonelle. Kanskje, bare kanskje, er det dere som tar feil. Men dere er for fordomt selvopptatte og kjonnsdiskriminerende til at det skal kunne falle dere inn at det er noen feil i det skulpturerte bildet dere har gjort dere inn. Og kanskje hvis du sluttet å bruke det motsatte kjonn som noe mer enn en sexobjekt, noe å skylde på, noe å mishandle, og noe å misbruke, kunne dere slutte å gjore dere selv til sånne sexistiske griser. Og, kanskje, om du kunne ta en titt utenfor deg selv og ikke gi et navn til en stor gruppe av folk, kunne du lært noe. og også, har du tatt sexualundervisning? Fordi sist jeg sjekket, ville du ikke vært her uten en kvinne. også, du gjor at du selv ser dum og uopplyst forran den menneskelige arter Selv når du spor dette sporsmålet. Så jeg vil svare på sporsmålet ditt med en av mine egne: Hvorfor er du så irriterende?

feminisme er
bestingenprotest
den som er
imoterenidiot

youtube.com/watch?v=KWKYpy__lfA

Phimocure gutta. Noen som har provd? Desperat her gutta. Shlomo skal ikke få kutte i tissen min!

Skal ikke lyve, tidligere Inga Marte stottespiller her. Det er fantastisk moro å se den dama og partiet hennes krasje og brenne.
Men alvorlig talt gutta, vi kan ikke la den dama få de nukleære kodene!

...

...

youtu.be/UNy4eokpsAo

Mye kulere, siden tråden allerede handler litt om amerikansk "politikk"

/care

Dette må du slutte med

...

Lager meg noen brodskiver med rokt laks på fordi jeg ikke er en hanrei
Inntil serveres et glass med kulturmelk fordi jeg er en stolt norsk mann

polen har da bevist at de er i stand til å ta hånd om et lite semittproblem for

anbefal filmer og serier vær så snill

ingen anime, jævla nerder

stella no mahou

Shameless.

Kjopte en halv side rokt laks her om dagen. 200+ kroner.
Gikk hjem, lagte meg noen skiver, tok en bit, og matte spytte det ut..

Den var allerede utgått på dato, 2 dager over. Luktet surt, smakte surere. Fy faen jeg ble forbanna, og jeg er det enda.

Trodde butikker fjernet varer som nærmet seg datoen, i hvertfall varer som fisk, så jeg sjekket det ikke. Lærte leksa mi der, fy faen.

Juno

youtube.com/watch?v=P3zXiYkJIGU

the simpsons filmen er sjuk lættis :D

hvilken butikkkjede var det?

Du spor om anbefalinger, så jeg går ut i fra du har sett mange forskjellige.

Black Death med Sean Bean er en jeg syns er veldig undervurdert.
The Rite med Anthony Hopkins også.

Din tur, anbefal meg en film.

>Trodde butikker fjernet varer som nærmet seg datoen
Jeg har jobbet i butikk, og dette er det storste megmeget av dem alle. Det er stor handel i å selge utgåtte varer. Der jeg jobbet tok sjefen av og til og skriblet over datoene og skrev nye med sprittusj.

Ganske sikker på det var Coop Obs. Er ikke sikker, det var ikke i hjembyen.

Fy faen, skulle vært ulovlig

william bonney > merchant ships > midwest pen pals

Alt av Albert Pyun:
youtube.com/watch?v=3BeaSdMxehg
youtube.com/watch?v=cKlHgIPz1h0
youtube.com/watch?v=eoG8CyOTQo4

Alternativt så har vi legenden og de galaktiske heltene, selv en anime-hater liker den.

aldri hört noen av de

> Jeg vil aldri få en syrisk jv

Dere er alle dere rasister som stemmer FrP sin skyld. Nå skylder dere meg en jv

>og
*om

Det er ulovlig, men alle butikksjefene driter i det, og sjansen for å bli tatt er minimal.

Jeg har jobbet i en butikk som pakket nedfrosset kjott på nytt pga. utgått dato. 15 år siden nå, men det er mye slikt tror jeg.

h... haha... fy... f...

hǿr mer senffcore

>dfn ingen agate-jv

Sagan om De Bannlysta

>youtube.com/watch?v=FVrZPuJzCCA

Det eneste svenskene har gjort rett. Hopp frem 10 minutter, det er der det begynner å bli bra.

Var litt sånt hos meg og. Sjefen samarbeidet med en kafe over veien, hvor kafeeieren hadde ikke-utgått kjott i kafeen sin, og oppbevarte kjott som hadde gått ut på dato for ÅREVIS siden i fryseren vår. Greit at det var fryst, men allikevel, fy faen. Jeg kjorte geriljastil og kastet det litt etter litt, kafeeieren var en senil tosk så han merket det ikke, og sjefen ga faen i alt jeg gjorde.

jeg liker ikke "screamo"

NÅÅÅÅÅÅÅ MED EN GANG!
SKJERPINGS FOLKENS!

coop ops kan jeg gjerne tro på at det var
stor butikk, mye å holde styr på, lett å glemme
ikke et bra sted å kjope kjott og fisk

det er ulovlig å vitende selge utgåtte varer hvis det er snakk om siste forbruksdag, du kunne blitt syk av den fisken, da hadde det vært kjopmann sitt ansvar
best for datoer er det ikke så noye på, men en god butikk gjor kunden oppmerksom på det og setter ned prisen hvis de vil fortsette å selge etter dato, det vanligste er å returnere best for varer til produsent

t. tok Salg og Service på vidergående og fikk nesten fagbrev

ikke det originale fra 90-tallet engang?

>Du er for dårlig til å kaste sten
Gode minner. Takk Anonsen.

>allt det här för den jävla hatten