En haluu kuolla ennen kuin seksibotit tulee-painos
/mämmi/
en haluu velhon arvonimeä
Sääli
Vittu mitä syöpää, oon saanu nyt kahdet aivan turhat bännit viimesen parin viikon aikana. Ja siis turhilla tarkoitan oikeasti turhia, vittu jee juu violeited rule 1, sit katot mitä rule 1 sisältää, et tehnyt mitään mikä menis siihen.
Saatanan autistimodet tappasivat ihtensä. Joku 8 vuotta enemmän ja vähemmän aktiivista paskapostailua ja 66% turhista bänneistä saatu viimeisen viikon aikana.
Oispa ruokaa
Mitäpä postasit?
Niin ja tässä sulle motivaatiota tehdä oma mämmilauta. Siellä saisit heiluttaa vasaraa ite ja nauraa räkäsesti kun kukaan ei vois bannia sua.
Mä voisinkin tilata tässä perhepitsan ja kebabin
Oispa unta
mitä täytteit? millane kebus?
Voit saada mun kun mä en käytä niitä
Miks kukaan tekis mämmilaudan kun Suomalaisia lautoja on jo ja niistä vaan yksi on aktiivinen. Sinne voi mennä yöllä jauhamaan paskaa kun johannekset nukkuu jos siltä tuntuu.
Mut siis postasin kuvan Sup Forums:han jossa oli Nico ja Donald Trump niin se ei kuulemma ollut animekeskustelua (vaikka se koko vitun viesti oli animekeskustelua) ja toiset sain siitä kun postasin oheisen kuvan, samalla vitun tekosyyllä.
Näin just ebin lucid dreamia ja sitte heräsin ku aattelin että korvaa kutittaa.
Jotta saisit sitä huumaavaa valtaa, daa
Ai nii, varotan vielä etukäteen että mun unet on tosi paskoja
se ois varmaa tää
lälläslää
Tuskin paskempia kun mun.
> 90% koostuu tuskasta ja kuolemasta
> 9.5% mahdollisimman tsäikedeelistä päräytystä
> 0.5% onnellisia tytyunia joiden jälkeen itkee viikon
Suurin piirtein samanlaiset setit
motoringbox.com
Monestako vetoa että kukaan ei saavu paikalle ja koko vitun episodi menee pilalle? En ole nähnyt mainintaa koko kuvauksista missään suomalaisessa mediassa.
Ihan oikein.
Autot ovat liikkumiseen paikasta A paikkaan B.
Hmm, paskan valuminen perseestä näyttää pysähtyneen. Kuumottaa edelleen kyl.
kinostaa vitusti joku brömistely sarja :D
homo
painu vittuun normo
>>>/facebook/
On siellä jotain joutilaita teinitytyjä kuitenkin, ihan kameroiden takia.
laihduta
Vittuakos tässä. Ei tätä rankkaa hoitoa oo ku muutama viikko vielä, sitten alkaa vaan seuranta. Ajattelin elää aika normaalia elämää.
Mietin just onko Tinderprofiilin tekemisessä mitään järkeä kun jokaisella muijalla on kuitenkin vähintään kymmenen miestä piirittämässä. Miten jollain ei-alfalla olisi tuollakaan mahdollista saada pesää?
Mitä sä naisella?
Laitat profiilin kuvaks semmosen salimake ukkoskyrvän
No noilla triploilla.
Ja se sun toivo on se että niitä makeja on niin vähän, ja Tinderissä on pelkkiä lutkia. Make ei ehdi panna kuin 2-3 naista päivässä, makeja ei vaan riitä kaikille, niin sä voit sopivassa saumassa olla sit täytteenä.
Haluun seksiä
Mutta sitten en voisi koskaan nähdä niitä IRL
Vedä käteen
Käytät ukkoskyrpää koukkuna ja sit hurmaat ne jotenki muuten ja tunnustat ettei oo oma kuva, vittu en oo ajatellu tätä loppuun asti
ootko päättänyt mis delaat, sairaala, saattokoti, muu&mikä?
Aika homoa tollanen kuoleminen desu. Polta vaik budii ja juo kaljaa, ei se ainakaa tilannetta huononna.
Käytän porvarikortin varmaan ja meen Sveitsiin pikalopetukseen tms.
Budi auttaa kans ku kemon takia tulee huono olo ja ruokahalu lähtee.
Kuulostaa aika vitun tylsältä. Eikö tosiaan tee mieli tehdä mitään repäisevää kun ei seurauksiakaan tarvii jäädä kärsimään?
>Eikö tosiaan tee mieli tehdä mitään repäisevää kun ei seurauksiakaan tarvii jäädä kärsimään?
Mikä logiikka tässä nyt on? Pitäiskö tappaa ittensä jollain järjettömällä stuntilla koska se on "repäisevää"? Sit monet (uhka)rohkeat jutut saattaapi aiheuttaa runsasta kipuilua ja morkkista.
Vai miten aattelit ite tehä? Meinaatko et oot vanhempana niin väsynyt et toi ei koske enää sua.
oispa syöpä
Kuuntelen täs juttui mitä olin perjantaina ilmeisesti tehny. Hävettää kyl oma käyttäytyminen ja vois tulevaisuudessa katkasta internetin siks aikaa kun kännään.
Kenen kanssa tuli homiltua?
heh lankesit mun valheisiin noin helposti
Olin kuulemma huutanu ihmisille netis tai jotain.
Lähinnä meinasin jotain että otat kaikki mahdolliset pankkilainat sun muut pikavipit ja rellestät täysillä loppuun asti, vedät kokkelia luksushuoran tisseiltä, kokeilet jänniä huumeita tms
Hui kauheeta
alaikäban
Lähinnä vaan kun en koskaan normaalisti käyttäydy silleen.
Mä kyl viettäisin viimeset vuodet perheen ja läheisten/kaverien kanssa. Tollanen perseily lähinnä kuulostaa lapsen touhulta.
Noin mä tekisin jos tietäisin että loppu on lähellä t. 33v
etkä vittu tekisi. tuhannet ihmiset on kuolemaantuomittuja lyhyellä ennusteella enkä ole vielä yhtäkään ebin rellestelyjonneilutarinaa kuullut
vitun "hurrr liity isikseen ja tapa ihmisiä xD" -postaukset on niin paskaa
Kuka nyt mitenkin, en oo ikinä oikein perheestä tai kavereista välittänyt
Kyllä tekisin. Mun mielestä tollanen kuolemantuomio vois olla hyvinkin vapauttava asia. En kyllä ketään lähtisi tappamaan.
Loppu on lähellä t. tietäjä
...
voisit sinäkin välillä hoitaa serveriä
Vittuako sä stressaat, kolme vuotta on aika pitkä aika. Ja jos kivut käy sietämättömiks nii lopetat vaan ihtes.
Siis vittu, kolmessa vuodessa ehtii vielä tehä just kaikkee mitä haluaa. Kyllähän se paskaa on tietää et kuolee mut kaikista paskinta mitä voit tehä on päättää et nyt se kaikki toivo on menetetty, koska silloin voit tappaa ittes jo tässä ja nyt.
Osoitettu oikeastaan ihan kaikille keskusteluun osallistuneille, eikä vaan sille jolla on syöpä palleissa.
>Hommat rullaa ku Tour de France
>Big Dog style, kuinkas muutenkaan
>Mä oon kaikkialla, sä et oo koskaan missään
>Sitä mitä mul et voi ostaa mistään
Tilaanko pitsaa vai kebua?
Rullakebu, jonka sisällä on kebab pitsu.
Perhepitsa ja kebu.
Kohta kasarmille.
hahahaa homo
How did Finns came to exist?
I always thought you guys were living with us near the Ural mountains, and when we started traveling to Europe in 500 A.D on horseback, you just moved north with the Estonians instead of South. But apparently this isn't so.
Can anyone tell me your origin story?
No.
karvased sabad
materialized from the astral plane
No miks pitää valita, miksei molempia samanaa aikaan?
LAKUPIIPPU
Hey guys
I'm sorry for invading your peaceful thread, but I have a genuine question for you
How come finnish people manage to speak english so well even though you don't speak an indo-european language as your native language?
I mean, most people in that situation generally struggle when it comes to speaking english, such as turks, arab speaking people, the chinese, the koreans, people from japan...
I'm asking you this because I can't figure out why you manage to speak english incredibly well, so I was wondering why you guys do it without any problems while the other guys generally have a tough time when it comes to speaking it.
Also because by your answers I'll have some indirect answers for why estonians speak good english too, since your languages share a lot of thing among themselves.
Not sure about hungarians even though they're also uralic, but I think finns can actually speak better english than most people that speak it as a second language (germans, for example).
Anyway, thanks for your answers and for reading this.
Intelligence much higher than average.
A monkey like you wouldn't understand.
wtf I hate Finns now. I'm gonna go ask the Estonians, maybe THEY won't act like a bag of dicks.
*spit*
Escapism and american media.
The Jews are trying to make us more like America. Save us.
Everything on tv is subtitled. For a little kid who just learned to read, it's a really efficient way to pick up a foreign language. We don't dub anything unless the audience is under 7 years old.
Finnish is a small language so when it comes to entertainment, the internet etc. it's impossible to not run into english all the fucking time. It's easier to just use Japanese websites, only read Japanese books etc. than it is to only use Finnish websites and so on. Doesn't really have anything to do with the characteristics of the language, I don't think.
youtube.com
Also and
Movies are subtitled and video games are in English.
People who are terrible at English are like that because they never deal with the language outside of classroom setting.
umm, rude much ??? wow...
är aa koo aa äs
Miks mä en jaksa tehdä taaskaan mitään ja ei oo yhtään motivaatioo... pitäskö vaan jättää koulut kesken ja jäähä kotiin piereskelemään?
tissit
Mitäs hyötyä siitä on? Parempi vaan sotkee eteenpäin paskassa niin tapahtuu ees jotain elämässä
Oispattaa. Oispattaako teitä? Mua oispattaa aina.
Välillä. Nyt ei.
Masentaa se niin vitusti kun äiti aina apustaa laskuissa ja rahessa.
Homottaa mut en jaksais homoilla
Are you implying japanese people are dumb people? And chinese people, even though they have to memorize over 2 thousand symbols in order to write down their own language because they rely on a moonrune style alphabet?
Also, what makes you think I'm brazilian even though I'm asking you a question no brazilian nor "monkey" would have such previous knowledge regarding how those languages work in order to ask this, nor tell apart all the differences and similarities they share?
I guess who didn't understand what I asked was you, pal. Maybe you didn't realize or couldn't tell all of that because you're not as gifted as a real finn and you're from Lappland or something. Only a savage could give such an answer to someone that asked him so politely about a neutral thing.
I see it. But do you generally speak english on your everyday life among your countrymen? Your country is not that densely populated outside of Helsinki, so I assume you guys might travel a lot. I've met quite a few finns across europe so I think I wouldn't be totally wrong by saying that.
The argument saying that it's a small language is a good one because there's the need of relying on english for a lot of things, but I thought it wouldn't have a huge impact on pronunciation and all of that.
People in contact with the language since a young age can do that without many problems, maybe that's a cultural thing like most of you have said.
I find it quite interesting since most people all across western europe get to have english classes since their early days too, but when it comes to real life if you get out of the big cities and the tourist spots you'll have a hard time finding someone that can speak it in a proper way.
> kaikista paskinta mitä voit tehä on päättää et nyt se kaikki toivo on menetetty, koska silloin voit tappaa ittes jo tässä ja nyt.
> stk menetit kaiken toivon kypsässä kahdentoista vuoden iässä
> kolmessa vuodessa ehtii vielä tehä just kaikkee mitä haluaa
Paitsi saada tytyä, tässä melkein 30 vuotta yritetty.
> Osoitettu oikeastaan ihan kaikille keskusteluun osallistuneille, eikä vaan sille jolla on syöpä palleissa.
Juuh, kyllähän toi meihin kaikkiin osuu. Mut silti se on sitä tekopyhäpositiivista normoilua, joka ei oikeasti auta mitään.
Ei vittu. Mulla kesti sekunteja tajuta Jarin sanaväännöksiä uutisvuodossa. Musta on tulossa tyhäm.
Tältäkö tuntuu olla normo?
ooga booga
>But do you generally speak english on your everyday life among your countrymen?
No, never.
Fuck off.
Finnish as a language includes most sounds, and that gives us an advantage in speaking others. We have several sounds that don't exist in English, and we can pronounce every sound in Mandarin without issue. We have hard sounds, which allows us to speak with both hard and soft versions.
Try to listen to a native Englishman trying to pronounce a letter/sound that doesn't exist in his language. Even if they try, they'll sound all funny and not even close.
Also on English, for some sounds it has only soft versions, and so English speakers find it hard to pronounce the hard versions.
Se olis taas kohta töihin saatana.
Olen väsinud.
bää bää
*rapsuttelee masuasi*
>do you generally speak english on your everyday life among your countrymen?
No. Most Finns have terrible pronunciation in english, myself included. Younger people who travel are probably generally above average. Try talking to a middle-aged couple on the Canary Islands or an old tyä ukko in the bönde.
youtube.com
I know some people who occasionally do and it's embarrassing.
KOT! :3
Mulla olis leffa valmiina mut väsyttää. Mitä teen?
> a-l-o-y-s
> kertoo hikky yksityisetsivästä jonka dom nainen pakottaa ulos
tissit on paras
toivo todella ettette ole langennut jenkkineekereiden persemeemiin
Juu, en oo.
t. tissimies