/Norgetråden/

Svalbard-utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

humblebundle.com/store/owlboy
youtube.com/watch?v=UwW0jrmqo5c
steamcommunity.com/app/115800/discussions/0/312265782622401537/#c348292787751734752
twitter.com/AnonBabble

...

fǿrst for hǿst

Svalbard har omtrent like hoy innvandrer andel som Oslo (1/3).

Fjerde for snart mǿrketid

Femte for 4 timer med sol om dagen

Men andelen innvandrere på Svalbard som bidrar til samfunnet er i en helt annen klasse.

Ja men er disse innvandrerne fra Europa eller Somalia?

Gleder meg til å spille uglegutt.

Russere er bokstavelig talt på afghanernivå

>you are required to [have] a place to live and be able to support yourself.
>There is no social security on Svalbard.
Tatt fra NAV sine opplysninger om oppholdtillatelse på Svalbard, tror ikke noen somaliere klarer å oppfylle slike krav.

>Varg klager på innvandrere og bruker statistikker om det i Norge
>han er en innvandrer i Frankrike

Hva mente han egentlig med dette?

Du motar vel ikke NAV-stotte eller har mulighet til å få norsk statsborgerskap der så det sier seg selv.

Russland, Sverige og Thailand tror jeg er de storste gruppene.

Bare hvite kan innvandre til hvite land user

>likestiller europeiske innvandrere med ikke-europeiske innvandrere
litterært få en ende på livet ditt

Var jo en i den forrige tråden som ville ha ut alle europeiske innvadrere til Norge.

Er du overrasket?

Denne tråden er beskyttet av NASAMS

>han sidestiller ikke europeisk innvandring med ikke-europeisk innvandring
Topp hanrei

er her enda
jeg var ganske klar på at det var bedre, men fremdeles en meget skadelig og negativ ting

Dette er noe jeg hater ved internett. Du er midt i en diskusjon, og motparten klarer ikke å formulere sitt eget argument så de lenker deg til en TIMES LANG video som forklarer alt for dem. Hvorfor kan du ikke bare argumentere med argumentene fra den videoen?

Men da må jo han tenke på at de statistikkene har jo svensker og polakkere som har kommet til Norge, ikke bare pakkiser

Kvener også? Hva med samer, de vandret jo sorover etter svartedoden. Burde man begrense bevegelsesfriheten dem til Norge nord for Nordland?

Og hva med svensker og dansker? Skal disse også sendes ut? De genetiske kartet du la ut i forrige tråd visste jo at det var en genetisk forskjell på oss.

jeg er 50% russisk

Regeringen är inte samma som folket.

Trump leder i målingene gutta

nå er det i ferd med å skje gutta

Det kommer helt an på antallet. Moderat innvandring styrker jo okonomien, og det er veldig nyttig å importere spesialister fra andre land når ditt eget land mangler de osv.

Ser du en trussel si ifra så sendes en NSM på dem.

> inn for en autist sier NSM suger

DU SUGER!

Gleder meg

>dekker bare lufta
Ok, da tar jeg tar meg av landforsvaret. Ikke gå forbi skiltene folkens.

jeg er rumpeknull

Så du sier at den russiske regjerringen er bedre enn sitt folk?

Vært i Murmansk for?

Tror du virkelig jeg gidder å argumentere med deg når du stråmanner meg med tegneseriefigurer?

Det er jo helt åpenbart at du bare bruker herskerteknikker når du karakteriserer motstanderens argumenter på den måten, og da gidder jeg faen ikke å ha diskusjonen.

Hva mente han med dette?

Bare i St. Petersburg

Så jag sade etniska ryssar är inte skyldiga de bor i skitlandet.

Hele ditt argument var jo en stråmann også. "Hitler var en massemorder og psykopat som ville drepe mennesker" og alt du har til å backe det opp er en times lang video.

for å si det sånn, jeg skjönner at null (0) innvandring er det ideelle, men det er faen meg mye lettere å leve med andre europeere enn baishudete undermennesker.

>har nå hort på denne i 4 timer, bare 6 timer igjen

Det gjor ikke det norske folk mindre utryddningstruet fåvæ

...

det burde jo så klart frarådes, men noe organisk blanding vil jo skje mellom folkegrupper som ligger tett oppi hverandre, selv om det er en negativ ting. Nå skal du sikkert prove å vri dette til å justifisere fri reise for europere i europa eller noe annet paneuropeisk skit
det er ikke kun for Norge sin del jeg har denne tankegangen, Samene står jo i mye storre fare for å utryddes enn kun Nordmenn, selv om Nordmenn er et astronomisk lite folk på verdensskala.
poenget mitt er at det er ingen ting som heter "hvit", det er noe amerikanerene fant på når de ble så mongreliserte at det ikke an å kjenne etnisiteten deres igjen, og alle som onsker dette for Europa er av satan.

Det bildet der ser nesten ut som et kart av Europa og sånn

>justifisere

Igjen med dette jævla ordet. DET HETER RETTFERDIGGJORE.

Nå vet jeg ikke om vi forstår hverandre helt.
Det var snakk om statestikk som visste at russere er blant de verste innvandringsgruppene når det kommer til syselsetning også sier du at rejgerringen ikke er det samme som folket.

Betyr det at du mener Putin og gjengen er veldig bra men det russiske folk er veldig dårlig?

Aldri vært der? Er det fint der? Hva kan man gjore. Ser at St. Petersburg er på akkurat nesten samme breddegrad som Oslo og at St. Petersburg er nærmere Oslo enn Tromso og Paris.

Nei, jeg sa aldri at Hitler *bare* "var en massemorder og psykopat som ville drepe mennesker", men tror jeg skal la være å diskutere noe mer, fordi du drar meg bare ned på ditt idiotiske og patetiske nivå.

han agner
han skrev også "mongreliserte"

Ligger i senga gutta
Null motivasjon til å stå opp gutta
Kom og kutt over strupen min gutta

Bare hvis du kutter min forst

Men hva med kvener da? Og vil ikke mitt forslag for same verne dem bedre da de vil få det vanskligere med å blande seg ut.

Også hvorfor bruker du så rare fremmedord? Trodde du var for verning av norsk kultur? Rettferdiggjore er et bedre ord enn justifisere. Det får deg til å virke som et troll.

låneord er greit fåvæ

Påminnelse på at hvis dere ikke har disse så er dere ikke menn

Ikke når det finnes helt åpenbare norske ord som er mye vanligere å bruke.

Lol, no i said exactly the opposite. Ethnic Russians are good, Putin's gang isn't. Never heard of Russian immigrants are the worst, memes aside even Poles are hard-working\non-bullying\respect foreign foundations people. What's that thesis based on, any RESEARCHMENT?

Må man ha hender for å være mann?

usedvanlig små lillefingre?

Ser ut til at det kommer til å koste rundt 210kr på Damp, kunne ha sverget på at utvikleren tvitret til en nordmann at det skulle koste 170kr for noen dager siden, men jaja. Nesten ingen forskjell ved forhåndsbestilling heller, kostet meg 196kr der. Samme faen, skal ha det uansett.

humblebundle.com/store/owlboy

>Norge har en JUSTISminister
>juryens JUSTIFIKASJON for at det ikke er voldtekt var at hun ikke kjempet imot
>man kan ikke bruke JUSTIFISERE i norgetråden

Folger soundtracken med damp versjonen eller får du den bare fra humble bundle

Dette med polakker, de utgjör faktisk en VELDIG stor minoritetsgruppe her i Norge og i Storbritannia. det var dessuten en av tingene som Brexit 'egentlig' handlet om; altså at EU har gjort det veldig enkelt for polakker/litauere osv å komme til Storbritannia. Britene ser jo hva som skjer, og mange av dem har tenkt at EU ikke tjener britiske interesser, mens polakkene og andre nyter så utrolig godt av det. Da er det smart å trekke seg ut.
Den polske situasjonen kan ikke sammenliknes med Varg, fordi Frankrike ikke har noen betydelig norsk minoritet. Varg er et enkeltindivid som flyttet alene til Frankrike og stiftet en fransk-norsk (eller som han selv sier, "europeisk") familie. Han undergraver ikke den franske identiteten i noen stor grad. Hvis det plutselig skulle reise to-tre millioner nordmenn til Frankrike kan vi begynne å sammenlikne.

...

Nei, vennligst ikke kom med utrykk fra lovspråk inn i dagligdagstale for da ser du ut som en kantherre.

Hva er greia med at lillefingerene dine er så sykt små?

du har dette fordi du ikke bruker hansker

jeg må bruke hansker fordi kontrollörer går rundt på anlegget og fölger med på om vi bruker verneutstyr

bruker vi ikke hansker får vi klager og masse mas

oj har du tatt tre hakeopp så sterk du er

>ungdomsrådet 2015-2017

Hva mente egentlig Tromsǿ med dette?

>bruker hansker

t. ny-hann

hvis jeg beint nekter å bruke dem kan jeg til slutt bli vist bort fra anlegget og ikke ha arbeid lenger

slik er det moderne Norge min venn

See . Its from SSB, the statiscal central bearau. Russian men have a lower emplyment rate in Norway then Afghan men. Russian women are doing better though, they have a employment rate comparable to Pinoy women.

SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL'A GUTTA

kanskje jeg skal poste noen skaldedikt

Finland helt til höyre.

Tredje, ikke fjerde, fra hoyre er en skikkelig sotpai fåvæ sdm

youtube.com/watch?v=UwW0jrmqo5c

HVOR ER MANGFOLDET

RASE ER VIKTIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

VIKTIIIIIIIIIIIIIIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ser ikke slik ut, virker som det bare gjelder for HB.

steamcommunity.com/app/115800/discussions/0/312265782622401537/#c348292787751734752

Fil dem ned for faen. De verken trenger eller bǿr være så store.

Samfunnet er en gjeng med pyser

Tredje fra venstre har virkelig ikke lyst til å være nær noen.

>dfn ikke dusjet på snart 4 dager

Hm, okay. I thought Russians are like a hugy minority in Norway anyway. It was a long time ago, but i've heard that Russian is spoken as number 3 langauge in Norway daily, guess after Samis.

>tredje fra hǿyre
>ikke andre fra venstre
Skal du låne en harpun?

Polish is the third spoken language, after Norwegian and English

Most Russians live in the north and that's a shithole where ethnic Norwegians are unemployed too, so it's not like it proves anything.

[heimel vantar]
jeg tror svensk må være nummer to fåvhæmd

russians are a small minority here so you can't do a Ukraine on us

Vi er bare her for å spionere på dere

How do you measure what is a shithole in your country? For me Oslo, Bergen and such are cities and other is just cute villages.
Inte så roligt :9
Yeah maybe now. I didn't count English since not many native englismen live in Norway i think, by that logic Swedish should be #2.

Hvorfor vil ingen breve i min tråd? Hvorfor lager dere alltid ny?

would absolutely love to move to norway lads but i don't want to dilute that perfect genepool

feels bad man

eg liga han putin eg

Norsk flagg for norsk tråd.

Fordi norgetråden er av nordmenn for nordmenn.
Svensker er ikke velkommen

Leste at noen ble drept i Sverige i går, synd det ikke var deg

fordi du er en svensk dritbrever som konstant driter opp tråden med normiss megmegene dine og manneunge spill dritt

Ja takk hvis du har en, fåvæ sdm

Good. Dilute the spider gene pool instead.

...

Dont feel bad for your countrymen russiabro. Its statistics after nationality not ethnicity, meaning its churkas draging it down.

It only 18 000 people of origin from Russia here though so i dont think its that big of a language here. For mother tongues it probably goes as follows: Norwegian - Polish - Swedish - Somali or Urdu.

Bruk VPN neste gang