Sverigetråden

Skatt är stöld.

>dkn ingen att skjuta pilbåge i Stalingrad med

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=w-OABmHEHVU
svt.se/nyheter/utrikes/paven-darfor-soker-svenska-man-kvinnor-fran-andra-lander
twitter.com/SFWRedditGifs

Varför är det så mycket skjutningar i Göteborg?

...

Kära Sverige-vänner hur fan klarar ni icke-runk? Jag har inte runkat sedan söndagnatt och börjar bli deprimerad och sur redan. Får stånd när jag sitter ner för länge eller när jag torkar penisen efter att jag pissat när jag inte runkat på över 24 timmar heller.

Göteborg är Sveriges Chicago

Exponeras du för mycket porr? Hur mycket brukar du runka i vanliga fall?

>dkn man börjat snöa in sig på DuTubdrama

vet inte hur mycket lägre jag kan sjunka favä

det är jag

trött på mänskligheten favä

bara att bita ihop favä

SNSD...

I vanliga fall runkar jag till porr 3-5 gånger om dagen.

Spenderade helgen med en flicka som jag har varit rätt nära vän med i flera år nu. Vi förlorade båda oskulden tillsammans och jag har svårt att tänka på något annat än henne just nu.

Vet självklart att ingen kommer tro på mig men jag hoppas att ni också finner lite lycka och förbereder er för framtiden på alla sätt ni kan. 2014 var inte mitt år men nu under 2016 verkade allt till slut falla på plats.

Hur gör man för att tycka programmering är roligt? Det är liksom kul när någon utmanar en men inte när man ska lära sig självmant. Typ om man har prov eller om man kanske får betalt för att göra något. Men inte annars.

Eller vad tycker ni?

>städvecka i korridoren
>skulle ta ut sopor
>missade några (kärlen stod i ett annat rum än köket)
>de andra hade knackat på mitt rum och skrivit på tavlan
>svarar inte när jag säger hej nu
Jag orkar inte.
>dkn finns ingen möblerad etta ledig

du har brevat det här innan jvla nbgöt

Vänta, icke-runk är inte ett jagjag?

Skulle väl rekommendera att sluta med all porr och bara runka till fantasin till att börja med. Sen kan du försöka trappa ner till en gång om dan, varannan dag och så vidare.
Eller bara fortsätt som vanligt, det är ju inte skadligt direkt.

Säg förlåt då?

youtube.com/watch?v=w-OABmHEHVU
youtube.com/watch?v=w-OABmHEHVU

>dkn min snopp inte blir infekterad av en utomjordisk parasit som gör så den blir jättestor och växer tentakler och får ett eget liv när den fortfarande sitter fast på min kropp

hur blir man vän med tjejer

kan bara tänka på sex som ändamål när jag interagerar med dem

jag börjar tro att libanan är död

vad tror ni dödsorsaken skulle vara?

Jag tar mitt liv på riktigt ikväll. Ha det bra.

Jag har under en längre tid blivit mer och mer nedstämd, mer och mer ledsen. Jag har på grund av stress utifrån som jag inte kunnat leva upp till hamnat i en bubbla där jag låtsas som att allt är bra och ljuger om att jag mår bra men nu får det fan vara nog. Jag kan inte leva såhär något mer.

Ha ett bra fortsatt liv etc, vi ses på andra sidan

Du har redan brevat detta

Hjärt- eller kärlsjukdom

Äckliga cis avskum, tjejer är inget objekt, dom är människor precis som du, jävla vita mans gris jag blir så arg

Fetma och fågelinfluensa

svt.se/nyheter/utrikes/paven-darfor-soker-svenska-man-kvinnor-fran-andra-lander

det är inte mitt fel

samhället är så sexualiserat och min hjärna har blivit porrifierad!!

Hallå kan någon snälla berätta var allt snack om att Trump är allierad med Ryssland kommer från? Finns det någion konkret fakta?

Du är man? Då är det ditt fel, jävla rövskum ta ditt liv

>svenska FUCKING KVINNOR

VoDKa ;___;

I takt med att jag blivit äldre har jag sett hur många av de tjejer jag gick i gymnasiet och högstadiet har gått ifrån att fläka ut sig som madrasser för varannan axestinkande asfaltsapa med stulen Canada Goose-jacka i yngre dar till att idag sitta på Facebook och skryta om sin tillvaro med högt materiellt väldstånd ute i något kritvitt Apartheidområde utanför tullarna som de får finansierat av någon svensk man. Detta är samma svenska man som blev avfärdad och förhånad av sin nuvarande fru i yngre dar samtidigt som han arbetade för att förverkliga den tillvaro han idag har skapat för henne då hon själv var fullt upptagen av att låta sig lägras av varannan svennehatande babbe.

Det är på denna väg dessa kvinnor har fulländad förnedring, det är såhär man vrider om kniven. De har bespottat allt vad rashygien heter och gnuggat det i den vita mannens ansikte så länge han minnas för att nu komma och äta frukten av hans träd när han är för demoraliserad för att orka bry sig. Detta är helt och hållet i linje med de judeproducerade samhälle som de är en produkt utav.

Det lustiga är att de som föraktar dem mest utav alla är svartingarna de särar på benen för. De ser dem som svennehoror och ser ner på dem just p.g.a det faktum att de har så lite respekt för sig själva och sin egen sort. Det som de har gemensamt med sina "svennehoror" är att de knullar av samma anledning - för att bespotta och förhåna den vita mannen. På samma sätt som svenskan knullar svart/brunt för att sedan gifta sig svenskt så knullar svartingen svenskt för att sedan gifta sig med sin egen sort. Skillnaden är att svartskallen gifter sig med sin egen sort för att han är rasmedveten medan svenskan gifter med sin egen sort för att fullborda förnedringen och reproducera den vita mannens avkomma för att kunna uppfostra henne till att göra revolt emot honom och hans bröder.

Putin sa att om Clittan vinner så blire krig

män är också underkastade patriarkatet

>påven
vem fan bryr sig

Du har redan brevat detta

trovärdigt faktiskt

Typ 1-2 miljarder människor kanske

Nej, det är dom VITA männen som skapat det och driver det, alla vita män är likadana, det kommer aldrig bli bra förrens dom vita männen är utrotade

>Svenska kvinnor är ute och njuter av sitt liv
>Detta är tydligen moraliskt fel enligt svenska "män"

>svenska "män" sitter inne och tittar på barnserier, runkar till pervers porr och betar på en hemsida gjord för att diskutera pedofilserier från Japan

Nä. Det är faktiskt 2016 nu.

bra bete men inte ens radikalfeminister är så onyanserade

varför ser jag bara svenskar med andra svenskar och barn när jag är ute, vad fan Sup Forums sa att landet hade förfallit

hallå????

>när varken libanan eller sidf är inne

kanske dödade psykfallsidfs libanan

kanske därför ingen brevar just nu

Då har du inte träffat en radikalfeminist, det finns jättemånga som rätt ut säger att vi borde slå ihjäl dom vita männen, ingen bryr sig

Läser jag i tidningen om t ex en kille som blivit rånad eller mobbad eller så, så känner jag empati.

Men en kvinna som blivit våldtagen - det skiter jag fullkomligt i.

Jag tycker att kvinnor är horor. Kvinnor bara ljuger och bedrar, de kan bli tillsammans med gamla gubbar för att få pengar, sen är det många kvinnor som också blir upphetsade på tanken av att bli våldtagna, sen när de blivit det så ska det vara så synd om dom.

Sen vill kvinnor alltid ha dom "tuffa" killarna, sen när det slutar med att dom blir misshandlade så ska det vara så syns om slynorna, pyttsan.

Killar tycker jag ser bra ut, är vältränad, och har lätt för att skaffa killpolare.

Men när det gäller kvinnor är det något som skurit sig, kvinnor har totalt noll intresse för mig, och har aldrig haft, hur trevlig jag än är, så märker jag att dom attraheras inte för fem öre för mig. Lägger jag upp en bild på mig på nätet är det inte någon tjej som vill snacka, börjar jag snacka med någon tjej så tröttnar hon efter ett par minuter.

Killpolare kan gå på krogen och fixa hem ett ragg - men för mig går det inte.

Men jag har full förståelse för män som hatar kvinnor, för det gör jag med, jag tycker inte ett dugg synd om kvinnor som råkar illa ut, dom kan rent av fara åt helvete.

Libanon?

Varför är det så mycket pasta i tråden

>tråden är beroende av en jävla fet libanes

ahhh svennar!!

Fy fan vad jag hatar svenska tjejer. Degenererade jävla horor som bara bedrar och ljuger. Det enda dom bryr sig om är sig själva och sin jävla "lycka" vilket innebär en lina från en pundares kuk eller varför inte en resa in till ghettot. Jag gillar faktiskt terroristerna för dom dödar iallafall bort skräpet, nbögarna, från samhället. Hell fucking Seger.

Han är våran fyrer, HELL 2D!

Pasta är skoj :-)
han är död

Var är min vän Libanon? Han är en fet libanes, såg honom igår senast.

Fy fan vad jag hatar svenska tjejer. Degenererade jävla horor som bara bedrar och ljuger. Det enda dom bryr sig om är sig själva och sin jävla "lycka" vilket innebär en lina från en pundares kuk eller varför inte en resa in till ghettot. Jag gillar faktiskt terroristerna för dom dödar iallafall bort skräpet, nbögarna, från samhället. Hell fucking Seger.

>dkn du kommer aldrig laga mat tillsammans med Laila och smyga dig upp bakom henne och klämma på hennes enorma bröst och trycker din hårda qk mot hennes runda rumpa medan hon stönar att vi måste vänta till hennes andra snorunge sover innan "mamma" kan gå och "natta" dig

Fy fan vad jag hatar sverigetråden. Degenererade jävla cp-barn som bara skitbrevar och dampar. Det enda dom bryr sig om är sig själva och sin jävla "lycka" vilket innebär en lina från en 2D-flickas kuk eller varför inte en resa in till ica. Jag gillar faktiskt sidf för han skrämmer iallafall bort skräpet, snubblarna, från tråden. Hell fucking Seger.

Fullt seriöst nu. Jag kommer lämna tråden. Det var roliga 3 år ungefär. Kom hit sommaren 2013. Nu suger tråden kuk och den består av nybögar och pastor enbart.

Hej då tråden.

Hand över Libanon, annars!

Fullt seriöst nu. Jag kommer lämna tråden. Det var roliga 3 år ungefär. Kom hit sommaren 2013. Nu suger tråden kuk och den består av nybögar och pastor enbart.

Hej då tråden.

Fullt seriöst nu. Jag kommer lämna tråden. Det var roliga 3 år ungefär. Kom hit sommaren 2013, Nu suger tråden kuk och den består av nybögar och pastor enbart.

Hej då tråden.

nice
bra brev

Libanon kanske bara hittat en trevlig flicka som han vill umgås med?

Fullt seriöst nu. Jag kommer lämna tråden. Det var roliga 3 år ungefär. Kom hit sommaren 2013. Nu suger tråden kuk och den består av nybögar och pastor enbart.

Hej då tråden.

Nej han är död

>bra brev
pastan har brevats tusen jävla gång din nybög

SNÄLLA TA LIVET AV ER NYBÖGAR

REEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Nä. Han har försvunnit så här förut. Det var då han hade ihjäl den där fågeln

Vänta, han dödade lilla cosette? Vad i helvete gjorde han det för?

>dkn äggtoddy

>blivit praxis att jobba till efter 18
>kan inte gå hem eftersom vi har deadlines och storkunder och bokstavligen alla utom jag jobbar häcken av sig

När dog tråden och varför dödade sidf den?

bra brev

Han hade en till fågel innan

>KVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
FDÅD

vad betyder fdåd?

>bokstavligen alla utom jag jobbar häcken av sig

Skäms du inte?

hejsan deta e libannons mamma fatima el baba ganoush o ja är lessen att rapportteretera att min son har dött,,,
han dödade på tissdagen den furste novmember 2016
han fick hjertattack i natten o dog innan ambulansen kom ti huset,,
ja villbara meddella er att han elskade tråden,,,ni var hans enda vännor

martina

Fixade det åt dig

>missade chansen att födas som en 2d
SkakarMittHuvud

vet inte riktigt, men tror det börjar med "för dålig" eller något

>dkn du kommer aldrig laga mat tillsammans med Libanon och flyga dig upp bakom honom och picka på hans enorma bröst och trycker din hårda qk mot hans runda rumpa medan han stönar att vi måste vänta till hans andra fågel sover innan "pappa" kan gå och "natta" dig

bra brev

Hatar dig mer än nybögarna favä

Libanon?

Häng dig nybög

wow!

PangDöPaj?!?!

Vilken kille!

bre libanon på meidon

Are there a lot of east asian immigrants in sweden?

...

>inneföre nybög 2015
ta era liv nybögar

i see alot of thais and i had two korean math teachers in school

Not really, would they be better than the sandniggers?

Hur tar vi bort skatten i Sverige?

Breva martina favä

asgarvade åt detta

Lägg upp mappen bögjävel

det går inte