/NEDERDRAAD/

/NEDERDRAAD/

Buitenlanders-editie

Other urls found in this thread:

vocaroo.com/i/s1RjPHLbUbxk
vocaroo.com/i/s1UAzQmDhBrf
youtube.com/watch?v=c5fFT_KpBJ8
dailymail.co.uk/news/article-3896774/Migrant-battle-streets-Paris-Large-gangs-men-armed-makeshift-clubs-fight-Calais-Jungle-camp-destroyed.html
nu.nl/algemeen/4344848/luchtalarmsirenes-verdwijnen-per-2020.html
liveleak.com/view?i=8d0_1478018838
dailymail.co.uk/wires/ap/article-3888776/In-dawn-assault-Iraqi-special-forces-near-Mosul-east.html
elsevier.nl/nederland/achtergrond/2016/11/nieuwe-norm-voor-overheid-woord-allochtoon-niet-meer-gebruiken-393085/
twitter.com/NSFWRedditImage

>dvw 5 dagen niet gedoucht

Kijk hier voel ik me thuis :^)

Mooi editie!
Mogen we wel vaker zien

sjineze tekenfilms

Wat doe je nog in portugal?

Ga eens opletten kkrminderjarige

Beetje rukken en wachten tot ik weer naar Nederland vlieg.

waarom ga je geen kipjes ballen?

goedemorgen schatjes

Als je de gemiddelde kip ziet hier snap je waarom niet.

Goedemorgen! (het is eigenlijk al middag)

Ga dan voor de bovengemiddelde kipjes?

nou nou zeg wat een drama

Ik wil naar huis

Waar is 77iq de laatste tijd?

In Almere

Hmm strak plan.
Lel dus als ik een plaatje van een mooie aboriginal vind zijn die ook allemaal mooi?

ik tikte gewoon Portugese vrouwen in het engels in op goegel

desnoods zak over het hoofd en doen voor je vaderland

Ben all ossoooo G

Ik denk dat ik maar even wat zakken ga kopen dan.

Zelfmoord gepleegd.

Hij kon niet geloven dat Serena de Ash heeft gewonnen.

wauw

>dvw het herfstvakantie is en je thuis kunt masturberen op mama's computer zonder dat uw kotbaas u volgt

...

>wanneer je hond de hele tijd loopt te blaffen

anime kijkers aan het gas kk mankinderen

@66889745

>dvw nog 5 dagen voordat ik kan palen op mijn thuisnetwerk
palen op mobiel is zo kut jongens

>dvw nog 5 dagen voordat droemfflikkers en onzekere mannetjes de neuk achteruit geblazen worden

veranderd toch niets, of hillary of troef nu verkozen wordt. De echte beslissingen worden achter het scherm genomen door honderden adviseurs.

>veranderd

VERREK ZEG KEREL BEN JIJ HET?
vocaroo.com/i/s1RjPHLbUbxk

boeie

RACISME

vocaroo.com/i/s1UAzQmDhBrf

Daarbij veranderen die adviseurs toch ook wel hoor en de beleidsprioriteiten worden vastgelegd door de president. Bij Clinton zal er inderdaad al bij al niet teveel veranderen, maar bij Droemf zullen we toch wel veranderingen zien in het beleid.

Een leider kan wel degelijk een soort van stempel drukken op het beleid, hoewel we iets minder dan de meeste mensen denken. Een persoon als Reagan of Clinton (de kerel) hebben vaak op belangrijke momenten de beslissing zelf genomen. Zeker in het geval van onderhandelingen in landen onderling. Neem bijvoorbeeld die 'blunder' van van Kerry toen hij vermelde dat Assad onder een interventie uit kon komen mocht hij zijn chemische wapens opgeven. Dat was niet Obama, maar het was wel één persoon die hij tij keerde voor een heel land.

>Neem bijvoorbeeld die 'blunder' van van Kerry toen hij vermelde dat Assad onder een interventie uit kon komen mocht hij zijn chemische wapens opgeven.

Ja, dat was echt geweldig.
De VS stond al klaar om weer een oorlogje te beginnen totdat Kerry onbewust een voorstel deed en de Russische minister van Buitenlandse Zaken er direct op reageerde.

Goedemiddag!

Ik zei: Goedemiddag!

ik wil dood

Ja, inderdaad, je hebt gelijk.

goeiemiddag

>dvw honger
>dvw geen eetlust

Paal pakkende muziek

youtube.com/watch?v=c5fFT_KpBJ8

Nederlandse mannen zijn erg vrouwelijk, en daar houd ik niet zo van.

Nederlands PTA/betoog verneukt jongens

>Hij verpest een schrijfopdracht
>Hij heeft nog schrijfopdrachten

pakkende muziek

Pak en de muziek

>betoog

Dat is letterlijk stof voor de vijfde klas

>jgw er letterlijk 16-jarigen in de draad palen

Allebei dus?

hey zijn er racisten hier blijf staan ik geef je een flinke stoot op je kop

ja

>Een belg

EVEN TER INFORMATIE PETER JAN HET IS LELG

>In ''België'' wonen

racisme is helemaal verdwenen in nederland

sinds dat de termen allochtoon en autochtoon verbannen zijn, is alle raciale en interculturele spanning plots verdwenen

Everyone is sissy in this thread.

Ja echt gek, dat het zo simpel was

Morgen heb ik nog een Engels betoog :^)
Oetz ik was moe en ik had maar 2 bronnen gelezen (we moeten citeren) en daarmee heb ik 3 keer hetzelfde argument gebruikt alleen anders verwoord. (In dit geval het geen-bezwaarsysteem over orgaandonatie) en ik had dat je levens red, je de meerderheid van de nederlanders een pret doet omdat de meerdheid al voor is en ze anders toch te lui zijn om ja of nee te kiezen en het logischer is om juist het te veranderd naar een geen-bezwaar systeem omdat het logischer is, met andere woorden 3x hetzelfde argument oetz

MH17

APOLOGIZE

Prima
Wat wil je trouwens voor je komende verjaardag? 17 is niet niks

I can to kiss you, do you agree?

dailymail.co.uk/news/article-3896774/Migrant-battle-streets-Paris-Large-gangs-men-armed-makeshift-clubs-fight-Calais-Jungle-camp-destroyed.html

>Migrant battle on the streets of Paris
>Large gangs of men armed with makeshift clubs fight each other


>Horde migranten gewapend met stokken op de Avenue de Flandre

Wat bedoelden ze hiermee?

ONZE MULTICULTURELE SAMENLEVING

Dat je een vuile kankerracist bent

>ze vielen elkaar aan
goed zo, ga zo door

nu.nl/algemeen/4344848/luchtalarmsirenes-verdwijnen-per-2020.html

Waarom is dit een goed idee?

>fight each other

ah boeit geen kanker dus

>In de toekomst wordt bij grote rampen alarm geslagen via onder meer calamiteitenzenders, geluidswagens, NL-Alert en sociale media. Het voordeel van deze communicatiemiddelen is dat ze veel gerichter kunnen worden ingezet.

Ze hadden ook best dit kunnen doen en de luchtalarmsirenes laten staan

>omdat
>NL ALERT :D :D :D

Werk voor geen kanker dus, mechanische zooi werkt nog altijd het beste in geval van nood

>dvw werktelefoon in diep gat laten vallen

Wat een rust opeens, geen mensen meer,die aan je kop zeiken of je even iets voor ze kan doen

Nee, natuurlijk niet.
Maar ja, >VVD.

Het eerste wat terroristen zouden doen in geval van een aanval is de communicatie proberen plat te leggen.

>in het centrum van een wereldstad

BINNENKORT OOK BIJ JOU: AMSTERDAM, ALMERE, DEN HAAG, ANTWERPEN, GENK, BRUGGE

Onderhoud kost geld

Maar sowieso, waarom weghalen? Een "dom" alarm is meestal de beste oplossing.
Nieuwe manieren kunnen gehekt worden, of je telefoon is leeg, duurt langer, werkt niet altijd etc etc

Raden wat raptor gaat eten? :3

Bekijk het filmpje en lees het artikel

liveleak.com/view?i=8d0_1478018838

dailymail.co.uk/wires/ap/article-3888776/In-dawn-assault-Iraqi-special-forces-near-Mosul-east.html

Waarom ensceneren de Irakezen zelf aanslagen en gewonden? Willen ze empathie wekken of hoe zit het? Zijn er dan helemaal geen oorlogsvluchtelingen?

Hoe zit de vork nu echt in de steel?

Dat gepeupel houden wij buiten onze stad, wie,wil er nou wonen tussen Marokkanen, Turken, Antillianen, Molukkers, Surinamers en paupers?

Heeft de PVV echt kans om te winnen?

Ik wil Geert Wilders als IESER MIENISTER PRESHIDENT wel zien voor de grap

>Iraqi police say a parked car bomb exploded in Baghdad's northwestern neighborhood of Hurriyah on Sunday, killed at least 10 and wounding many.

Brood? Of k heb je koek?

Boterhammetje!
Hij is niet meer zo fan van de kipcorns

Is de waarheid niet het eerste slachtoffer van een oorlog?

Onwaarschijnlijk, al helemaal met de rechtszaak waarin hij is verwikkeld.
Ik ben ontzettend benieuwd naar de eis van het OM over 2 weken.

Gelukkig woon ik ver van de grote stad vandaan :^)
Denk je echt dat dat volk het kan betalen om in het centrum te komen wonen?

Nee, dat is vrede, daarna waarheid en dan menselijkheid

Is deze serieus? Mag ik mensen niet meer kanker allochtoon noemen?

Jullie snappen het echt niet hé? Het bevindt zich al in onze hoofdsteden. Hoe lang denken jullie dat jullie er nog gespaard van blijven? Dat je zusje nog 's avonds de hond alleen kan buitenlaten zonder te vrezen voor haar veiligheid? 10 jaar? 15 jaar? Wat als er opnieuw een zomer vol vluchtelingen aankomt wat dan? We zijn opweg naar een Gaza-Palestina binnenin onze eigen grenzen.

Inderdaad, tegenwoordig noemen wij ze kanker Nederlander met een migratiehistorie

Nee, allochtonen noem je nu expats, en de autochtonen zijn nu inboorlingen

Het is meer figuurlijk dan letterlijk. Hoewel er over het algemeen een hoop onwaarheid voor een oorlog afgaat natuurlijk. Ik zeg meer dat we niet veel weten van de situatie daar en dat er heel veel ruis doorheen komt waar wij weinig tot niets van begrijpen en waar meer dan eens onwaarheid tussen zit.

WORD WAKKER SCHAAPMENSEN

Jij bent een levende miem

Ik wil naar huuuuiiiis

Ja.
elsevier.nl/nederland/achtergrond/2016/11/nieuwe-norm-voor-overheid-woord-allochtoon-niet-meer-gebruiken-393085/

Je moet nu "Turkse-Nederlander" of Afrikaanse-Nederlander" noemen. Integratie en gelijkheid wordt compleet aan de kant gegeven, we gaan nu focusen op diversiteit. Welkom in de raciale echokamers, #zwartelevensdoenertoe is nu echt niet meer veraf.

Gelukkig is Almere nergens een hoofdstad van. En kunnen meiden al jaren niet veilig alleen over straat. Jongens ook niet, maar daar worden ze hard van.

>het is een miem dat blanke mensen de steden uitvluchten

Als alle blanke mensen buiten de stad gevlucht zijn en in de buitenwijken en op het platteland wonen, wat dan binnen 10-20 jaar wanneer de buitenlanders zelf buiten de stad gaan wonen. Waar naartoe ga jij dan vluchten? Dan zal het te laat zijn.

haha le roodpil xd

...