/NEDERDRAAD/

Ik wil Sultan zijn in plaats van de Sultan editie

Welkom: Nederlanders en Vlamingen
Niet welkom: De Sultan

Other urls found in this thread:

dumpert.nl/mediabase/6928939/2096d22a/politie_maakt_felrealistisch_profileerfilmpje.html
nl.wikipedia.org/wiki/Treinkaping_bij_De_Punt
nos.nl/artikel/2141336-nabestaanden-molukse-treinkapers-willen-de-waarheid-horen.html
twitter.com/SFWRedditVideos

E R D O G A N
R
D
O
G
A
N

2nd for luxembourg

>de Sultan
wat bedoelde hij hiermee?

Alleen lelg*n komen op het idee om bijna 4 uur in de nacht nog een draad te maken

waarschijnlijk houdt deze draad nog geen uur vol, bewijs mij verkeerd

Alleen mijn oma eigenlijk, voor de rest ken ik er niemand.

Joh, het lijkt wel als of er veel mensen van Nederland naar België of Duitsland verhuizen de laatste tijd.

Ik voel me alleen ;_;

Tot over een uur.

Naja dat is dan tenminste iemand, en als je je een beetje begeeft onder de mensen dan leg je al vrij snel connecties.

Woon je als Nederlander / Tsjeen echt in Duitsland of ben je een soort expat?

Ik ben vol Tsjetsjeen en woon in Duitsland.
Weet niet wat je bedoelt met "expat"

Hoezo spreek je vloeiend Nederlands?
Heb je ooit in Nederland gewoond? Zo ja, waarom ben je verhuist?
Ga je vaker hier schijtpalen?

Expat is iemand die tijdelijk in het buitenland woont

zijn er twee windmolenmannen

Nee de windmolenman is in Zweden
Deze autist is gewoon toerist

Ik heb in Nederland gewoond ja. Heb er 2 vrienden aan over gehouden en heb daarmee altijd Nederlands gesproken.

Ik bezoek /nederdraad/ slechts sporadisch

Ah oké, nee ik heb hier een vaste verblijfplaats.

Wat is je penisomtrek en wat vind je van Rasputin?

Zo vloeiend is het trouwens niet hoor.
Ik schrijf zinnen vaak overnieuw met andere woorden omdat ik de grammatica nog altijd niet onder de knie heb.

interessant

Ik heb over beide niks te klagen :^)

Wie denk je dat MH17 heeft neergeschoten?
Vond je het terecht toen Turkije de Russische gevechtsvliegtuig neerschoot voor de banter?
Wat is je penislengte?

Waarom stel je zoveel vragen?
Wat is je penisomtrek?

Als Tsjetsjeen geloof ik niet dat er iets goeds in Rusland zit maar in dit geval denk ik dat Oekraïne het vliegtuig heeft neergeschoten.

Ik heb er geen mening over oetz

Op een goede dag 21cm (e)

Ik weiger antwoord te geven op zandapen

Nou nou nou....

>Vond je
vondt je
>de Russische gevechtsvliegtuig
die russische gevechtsliegruig

Is er nog iemand?

Lekker dan....
Draad dood.

Wat een kutaas.

rotterdam is echt een kut stad
heel jullie uitgaansgebied is kk dood.
stadhuisplein is kk verschut

Goedemorgen lieverds!

Isnogood with the BK tv logo takes me back

t. Serbian

GOEDEMORGEN!

Op het station jongens

Welke?

Gister ontgroend jongens, er is nog hoop voor mij.

goedemorgen

Wat bedoelde ze met dit?

>dvw het herfstvakantie is en je lekker thuis op mama's computer kunt masturberen zonder dat je kotbaas je volgt

Jij leeft nog?

Er moet gewoon een draad zijn kk zemmel

FUTAAAAAAaaaaAaaaAAAHAHAHAAAHHHahahHAahahhhaAHAHHHHHAHAHAAhhhaaaaahHAHahahaAHHHHHAAAAAAAAHaaaaaaaahHAHAHAHHHAHHaaahHAHHhahHAHAHHAaaaaaaAAAAAAAHhahHAHhahHAHHaaaaaaahAAAAAAAAHHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAAAHAHAHAAHHHAHAHHHAAAAAAAAHAHAHHAHAAHHAhhHAHAHAHJHAHhahHAHhahaHAKHkhakHK/HAKHakjaHFKJHSGHMGHERHGESDHQTEHRIMQHGFTELGHTIMLGRTLGHDELUGHEQGREQGTFILSEGTFETRGLIESGTILEUQTOEMTGMZETYMEOIUYEMOUHOMRUHHTUTSHRHLJHL/RIHTYJ

ah dit is hoe een normaal persoon reageert op een normale vraag

Goedemorgen, jong en lui.

>net een droom
>meisje
>durfte niets te doen
Gvd ,alleen als al mn dromen lucide zoude zijn

vertel

>heb huisfeest
>wees VIP, verplicht in pak
>zie meisje waar ik al een tijdje mee loop te whatsappen
>spendeer 5 uur van de avond samen met haar
>breng haar naar huis
>zoen haar

oh man man man, ze wou er ook maar geen einde aan maken het ging maar door

als dat geen neuken wordt

>zoenen
>ontgroenen

H-H-Heb je haar hand vast gehouden?

En wat als ik oud en actief ben?

>loop naar huis s avonds
>donker
>lampen zijn uit
>sloot om mn huis
>val in sloot
>allemaal kroes op me
>ben groen


>ging douchen

zo heet dat nou eenmaal Willem
J-ja

>zo heet dat nou eenmaal Willem
Nee, de eerste keer neuken is ontgroenen.

Dat is dus ontmaagden sheriff

>dvw geen Pesky om me in mijn kontje te neuken

Godverdomme, dan ben ik niet eens meer een groentje.

187 OP EEN BLANKE AGENT

dumpert.nl/mediabase/6928939/2096d22a/politie_maakt_felrealistisch_profileerfilmpje.html

Laat je hersenneuronen echt stimuleren

>dumpert

Paal nog meer standaardreacties

Dan wens ik jou geen goede morgen.

Je komt thuis na een lange dag werken en je zoon zit aan de eettafel en zegt dit

wat doe je?

Eet je groenten jongen.

MASHALLAH

goedemorgen schatjes

Verder nog iets, homo?

Voel je je nog steeds alleen?

Ben iemand anders

Ik ga nu met een korte broek en t-shirt naar buiten
vma

>be an international student in NL
>tuition paid by the government (scholarship)
>housing finance paid by the government
>dutch females find me super interesting because of globalist propaganda
>all it takes is a joint and some music and girls go full zombie nympho
>you guys are literally paying me to fuck your daughters

Best vacation of my life. Thank you based dutch bros.

Treinkaping bij de Punt heeft 19 dagen in beslag genomen voor iedereen werd bevrijd.
Wat vind jij er van dat het bijna 3 weken heeft geduurd? Denk je dat de overheid sneller kon handelen en de veiligheidsdienst heeft gefaald in zijn taak?

Geen probleem pik

hoe glad zijn je benen

Is dat de kaping door Moluks waar ze zelf jachtvliegtuigen hebben ingezet?
Dat heb ik wel eens gelezen op wikipedia en dat was best gebaseerd.

AWWWW ~

>dvw kruidnootjes eten

om nom nom

Ja maar het heeft 19 volle dagen geduurd vriend. Dat is toch ziek lang?

nl.wikipedia.org/wiki/Treinkaping_bij_De_Punt

Ik denk niet dat er toen veel ervaring was met zulke gijzelingen, zelf nu niet denk ik. 19 dagen is best wel enorm lang. Had het koloniaal schuldgevoel er iets mee te maken?

wanneer gaan n*d*rlanders zich hiervoor verontschuldigen?

Voor één keer ben ik het eens met het gevoel van gediscrimineerd te worden. Ik kan begrijpen dat een volledig zwarte piet aanstootgevend kan zijn voor de zwarte medemens. De piet-traditie mag daarom wat mij betreft aangepast worden naar een zwarte, witte, rode, gele of Minion roetveegpiet.

Waarom willen de nabestaanden van die treinkapers opeens een vergoeding? Waarom vermoordden ze niet gewoon alle treinkapers na de eerste paar uur zoals ze in Amerika zouden doen?
Ik kan me niet voorstellen hoeveel vertraging het heeft opgeleverd.

Geen idee, maar ze hebben wel zieke acties gevoerd

>De beschieting gaf bovendien mariniers van de BBE Mariniers dekking om de trein door het open landschap te kunnen naderen en binnendringen. Tijdens de beschieting vonden er – voor een schrikeffect – schijnaanvallen plaats door drie keer in groepjes van twee laag over te vliegen met zes Starfighters met oorverdovend brullende nabranders. Tijdens deze schijnaanvallen simuleerde een kikvorsteam inslagen van vliegtuigbommen door explosieven naast de trein tot ontploffing te brengen. Onder dekking van het precisievuur en de schijnaanvallen naderden vijf mariniersgroepen achter elkaar aanlopend de trein vanuit noordelijke richting via het talud van het spoor. Nadat het vuren door de precisieschutters was gestopt, forceerden de mariniers deuren door het plaatsen en detoneren van springramen (in één geval lukte dat niet en werd een raam ingeslagen), waarop zij de trein binnendrongen.
>Tegelijkertijd werd de school met gepantserde voertuigen geramd, waarop de gijzelnemers daar zich zonder verzet overgaven

Toen Nederland nog ballen had

Willen de nabestaanden van die criminelen echt een vergoeding? Hebben die negers geen greintje integriteit?

nos.nl/artikel/2141336-nabestaanden-molukse-treinkapers-willen-de-waarheid-horen.html
Ze eisen "de waarheid" en 20000 euro

>Waarom vermoordden ze niet gewoon alle treinkapers na de eerste paar uur zoals ze in Amerika zouden doen

Omdat er mensen worden gegijzeld neger. Het is geen actiefilm waarbij een aantal scherpschutters de zaak zo klaren.
Het kon inderdaad sneller maar niet "in een paar uur" kankermongool.

Buitenlanders die zich als schaamteloos tuig gedragen

Goh wie had dat nou kunnen zien aankomen

wat is er misgelopen met de Nederlandse maatschappij? Dit is onzin die ik nooit in Vlaanderen zou horen.

ja waarom deden ze het niet gewoon met een paar scherpschutters? Die vent die Jan F. Kennedy vermoorde kon het toch ook?

Onze leiders zijn hoorndragers
Kijk maar naar dat hele Zwartepietengezeur

Letterlijk een minuscuul groepje voornamelijk Amsterdammers heeft enorme invloed op een eeuwenoude traditie omdat RASIESTIES

Nee, in vlaanderen arresteren ze een 43 koppige drugsbende om ze na een half jaar terug vrij te laten door procedure fouten.

Omdat er toen geen gegijzelden waren en het maar één persoon betrof en niets ervoor stond dat een kogel kon tegenhouden.

Wij hadden te maken met gegijzelden, 8 gijzelaars in een krap ruimte met dikke treinramen die niet garanderen dat de kogel treffend raakt.

>dvw dagelijkse dosis dode isis strijders op levenslek bekijken

Ik ben geen ervaringsdeskundige op dat vlak of was ik aanwezig bij de situatie, dus ik hou mij buiten deze kwestie.

Niet

>Wil slapen
>Hond blaft de hele nacht door
>Heb al eens klachten gehad van buren vanwegen de hond
>Probeer alles om haar stil te krijgen
>Enige wat ze wou is in mijn bed slapen

Goede middag iedereen!

Ze willen vergoeding omdat mogelijk sommige gijzelaars doodgeschoten waren nadat ze zich overgegeven hadden.

Ja, pech dan he

Honden zijn kankerbeesten

hadden ze maar geen trein moeten kapen

wat is het nut van een huisdier als je hem niet eens in je bed laat slapen?

In Argentinië namen ze zulke zeurpieten mee in een vliegtuig en eens ze boven de oceaan waren werd iedereen mooi uit het vliegtuig gegooid.

Is in Nederland wat lastiger, voor je het weet landen ze in Engeland en dan heb je daar alle poppen aan het dansen over waarom wij afval dumpen boven Engeland.