Sverigetråden - Kattflickeupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=izu0dTjYa-8&t=776
youtube.com/watch?v=pm8n9qVIK_8
strawpoll.me/11574117/
twitter.com/NSFWRedditVideo

Värdelös OP
avliva dig själv

>>>/sweddit/

Grod morgon.

Det är du som ska dit, din nybög.
>in4 'le allt på kanalen ska vara 2d xDDDDDD'-argumentet som ingen gammalbög någonsin kör med

HELL SEGER

haha vem har sagt att allt ska vara 2d?

men man får nog vänja sig vid 2d om man ska kunna trivas på 4kanal då det är en grundläggande del av sidan kultur

bara 2 dagar kvar tills det är över

would absolutely love to fuck a 20 year old swedish blonde virgin
if you could send one over that'd be great, thanks

i'm sorry if you're white your not eligible

mm, men er form av 2d brevande på Sup Forums är cancer och ni blir städade så fort ni inte döljer er under sverigetrådfasaden.

>australians
>white
haha are you on drugs lad

the point is you have to be black as a nigger to be of any interest.

yeah monday is good, ta

Att ni alltid ska hålla på och bråka med varann. Är det så vi ska börja dagen?

det är bara avtryckta 2dhatare som börjar grina i varje tråd favä

Sluta svara i så fall.

Vad ska ni göra denna vackra dag då? :3

Ska ta en frukost och mysa favä. Spöregnar ute. Kanske övar lite piano eller något.

>man måste hata 2d bara för att man vill bevara kanalens enda unika sverigetråd och inte vill att den bara blir Sup Forums på svenska

Denna nivå av 2d brevande är ett 2016 fenomen. En nybögsparasit som dödar sin värd, samtidigt som den inte överlever utan den.

Ju mer du klagar desto mer brevar de ju.

Dags för frukost nu i alla fall.

snö :3

>dkn regn
>dkn ingen snö

Hur fan kan det snöa nu? Det har aldrig snöat såhär tidigt där jag bor

Vinterflickan favä.

Trump sa att global uppvärmning var lurendrejeri och jorden lyssnade

Du vet väl att om global uppvärmning inte skulle vara ''lurendrejeri'', då så skulle det bli kallare klimat i norden??

Inte än

gonatt! :3

Vadå inte än? Eh jo

Det är väl bara en bluff att vi skulle få det kallare. Om inte så tänker jag gå ut och bränna så mycket fossilbränsle som jag kan.

Haha aa gör det ingen bryr sig

...

>dkn det var två år sedan du gick ut gymnasiet men du tänker fortfarande på henne

detta är riktigt patetiskt

DET SNÖAR I SÖDRA SVERIGE

MILJÖPARTISTER BLÅSTA ÅT HELVETE

Fy satan vad bakis man blev

Alltså, det är så här:
En kall vinter är bara ett undantag och bevisar ingenting.
En varm vinter är däremot slutgiltigt bevis för den globala uppvärmningen.
Bara vindkraft, fri invandring och mer bögerier kan rädda oss från den.
Förstår du nu?

Det tål att sägas igen

SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

vila i frid robotflicka

GE MIG ERAN SNÖ ERA JÄVLA FITTGNIDNA SKITHERRAR

>snö i tälje
>kan äntligen gå ut utan att bli knivhuggen

snöar i borås.

Hur förhindrar snö nivning?

för kallt för sandmänniskor

Inga raber ute.

bara jag som inte har fv?

Ja, alla andra i denna tråd har fv förutom du

>Ja, alla andra i denna tråd har fv förutom du
ursäkta min svenska, vaknade nyss

Babbar går aldrig ut när det är kallt, regnar eller snöar.

Det är nöt hyddan

DET ÄR NÖT HYDDAN

Jag måste hämnas på dessa parasiter för vad de har gjort mot mitt land.

Vad tycker ni om jag börjar mörda migrationsdomare och mv-arbetare?

Jag vill slakta dem med en kniv. De förtjänar inget annat.

gört ba, kul grej

Vad i helvete sa du förihelvetes nyss om mig, din lilla slyna? Jag vill att du ska veta att jag tog upp på min klass i Navy Seals, och jag har varit inblandad i ett flertal hemliga räder på Al-Qaida, och jag har över 300 bekräftade döda fiender. Jag är utbildad i gorilla krigsföring och jag är den översta prickskytten i hela Svearikets militär. För mig är du inget mer än ett annat mål. Jag kommer att ta ditt patetisk liv med precision vars like aldrig tidigare skådats på denne jorden, märk mina jävla ord. Du tror att du kan komma undan med att säga sådant skit till mig via Internet? Tänk igen, din jävel. Medans vi har konverserat har jag kontaktat mitt hemliga nätverk av spioner över hela USA och din IP spåras just nu så det bästa för dig är att förbereda dig för stormen, mask. Stormen som utplånar den patetiska lilla sak du kallar ditt liv. Du är förihelvetes död, grabben. Jag kan vara var som helst, när som helst, och jag kan döda dig på över sju hundra sätt, och det med mina bara händer. Inte bara är jag i stor utsträckning utbildad i obeväpnad strid, men jag har tillgång till hela arsenaler av Svenska Aeroplan AB, och jag kommer att använda dem till sin fulla omfattning för att torka ditt eländiga arsle bort ifrån mitt vackra nordiska land,din lilla skit. Om du bara kunde ha vetat vad oheliga vedergällning din lilla "kloka" kommentar var på väg att få ner över dig, kanske du skulle ha hållt käften. Men det du kunde inte, du höll inte käft och nu kommer du betala priset, för i helvete din idiot. Jag kommer att skita ursinne över dig och du kommer att drunkna i det. Du är fan död, grabben.

vem ska jag mörda först?

kan någon komma med ett förslag?

jag är så sugen på att skära av halsen och huvudet på en mv-arbetare eller mv-domare.

jag vill se deras blod spruta ut ur halsen.

jag vill höra deras äckliga och desperata böner efter nåd innan jag sticker in kniven.

kanske ska jag spela in det också och ladda upp på Sup Forums? vad tycker ni?

Gå till ett arrangerat möte och ta så många du kan, eller nej, gör det inte, säpo läser

>dkn snöar och är kallt
>dkn ingen pv att mysa med och dricka varm oboy

god morgon stormsnorrar

youtube.com/watch?v=izu0dTjYa-8&t=776
>du måste gå tillbaka i historien. Tiden, platsen, bilderna och händelserna som skedde för att förstå vad som verkligen händer nu.
>ukraina hade en rekordskörd. De hade så mycket mat att de inte visste vad de skulle göra med den.
>men de kunde inte få någon mat, för att judarna tillät dem inte att äta den och de svalt ihjäl mellan nio och tio miljoner ukrainare trots att det fanns mat runt om kring dem och ifall de försökte äta något de var antingen klubbade, misshandlade eller skjutna till döds.
>och stalin tog maten, och de andra ledarna och sålde den på världsmarknaden för att tjäna pengar
>om du bar ett kors, du dog. Om du ertappades med bibeln så blev du mördad och därefter försökte de till och med tvinga de vita kristna ryssarna att prata yiddich i två år i syfte att göra det till det officiella språket.
>tyskarna visste allt om denna hemliga förintelse och ville inte att det skulle hända dem själva.
>och vad som hände i vitryssland – vitryssarna var delvis västpreussiska tyskar. Så det var deras förfäder som judarna gjorde detta med.
>detta var en av de största förintelser du kan föreställa dig, endast trumfad av förintelsen i USA på 50 miljoner aborterade barn.

jag tror inte att jag kan få tag på ett skjutvapen. annars hade jag gärna gjort som du beskriver och tex attackerat dem när mv har julbord eller liknande och skjuta ihjäl varenda en av dem se hur deras huvuden exploderar när kulan penetrerar deras äckliga pannor.

du är en nbög. vet du det?

youtube.com/watch?v=pm8n9qVIK_8

och kniv, TA INTE självmord om du gör det

>planera vansinnesdåd i sverigetråden

Hoppas säpo knackar på er dörr för jag hade tänkt mysa hela dagen.

nej usch vem behöver killar

lika mysigt utan

kan man inte bryta sig in i en jaktaffär eller liknande och stjäla ett skjutvapen? bil och båge kräver väldigt mycket träning för att bemästra.

skaffa bara jakt id, men kom ihåg att inte döda någon

>Aftonbladet avslöjar. Här diskuterade han dådet med högerextrema!
>Nära anhörig: "var ensamätare"
>Henrik Arnstad: "bokstavligen 1938"

>när ditt liv faller isär men du bryr dig inte

Folk som utför sådana attentat måste nog fan vara rejält korkade. Att de är psyksjuka är ju inte så underligt men man undrar ju hur de kan tro att det är någon sorts vinst om de lyckas med det.

Får ju direkt motsatt effekt.

fyfan vad jag är trött på nazister och ert jävla tjat om rasblandning

hur kan man vara så korkad favä

Vill verkligen BLANDA UPP med en sötpaj :3

ok

skaffa skjutvapen utan att döda ngn? vrf?
det är ju tillfredsställande att mörda människor som förtjänar det?

säpo läser

kan vi bara ignorera uppmärksamhetshoror i tråden

jaha erhm jo det är klart att jag tänker skaffa en jägarlicens utan att döda ngn wink wink

jag planerar absolut inte att döda mv-arbetare. mitt enda mål i livet är att få en jägarlicens så att jag kan skjuta rådjur och älg wink wink.

säppo

Är samurajer bra flickvänner?

>tråden just nu

Spana in här asså.

Jämna: snagga håret
Ojämna: snagga inte håret
Triss: snagga ögonbryn

nej men getter är

Men kugen också.

varför föddes jag som en 179cm ful dunderautist?

Så du kan bli en söt fälla :3

>179cm fälla

idag är det en sån dag då jag verkligen hatar killar

193 här så hon skulle passa perfekt som min fälla :3

SVARA!!!
strawpoll.me/11574117/

varför föddes jag som en snygg 187cm halv svensk som inte vill gå ut och röstar sd och skulle rösta på trump

v-vi kan byta kropp om du vill
t. 179 fet och ful dunderautist

vem fan bryr sig? din mamma är en hora och en rasblandare, fy fan vad du äcklar mig.

>internets "myshörna"

>en sån dag
och kvinnor tror oironiskt att de blir diskriminerade.

här kommer ett vakna upp-samtal. jag hatar kvinnor varje dag.

Blade Length: 60,96cm

Blade Profile: Latin

Blade Material: 1055 Medium-Carbon Steel

Blade Colour: Matteblack

Handle Material: Polypropylene

Sheath Material: Cordura

Sheath Type: Belt Loop

Weight: 633 gram

Blade Thickness: 2mm

Overall Length: 75,24cm

God morgon tråden :3

63,5cm overall. 43,18cm black finish stainless fantasy style blade.

Front of blade features lime green splatters. Black composition handle with green cord wrap.

Black nylon belt sheath with adjustable shoulder strap and rubber patch logo.

Rasblandare, ja. Men det är väl inte hennes fel att alla vita män sitter och snackar skit om rasblandare på internet istället för att skaffa Svenska barn, nej vänta, det är ju nu det händer