mooiste stad van het land editie
NEDERDRAAD
>voor de Leiden miem vallen
lmke
Woestijnrat aub
derde voor koud rotweer
he dat is niet utrecht?
dvw 25 en nog steeds vulploeger
>leiden
lmke
>zo jaloers zijn
nee joh gekkie
Dat is niet Rotterdam.
het gaat hier wel over nederlandse steden
Leiden is inderdaad een puik stadje, maar Utrecht is beter.
Dat is niet Almere
GECONTROLEERD!
ABSOLUTE GEKKENMAN!
Woestijnrat aub
...
>Leiden
zelfdekanker
godverdomme zandaap
valsvlaggende flikkers en zandnegers eruit
sjineze tekeningen
Nu in de trein richting Arnhem en dan naar Nijmegen.
Wie kleine miet?
Ben geen van beide
Wie blijft er morgen de hele nacht wakker voor de verkiezingen?
>Zo'n ongelovelijke flikker zijn dat je opblijft om de verkiezing van een ander land te volgen
Hoe randstad ben je man
Klinkt als een verschrikkelijk plan
Ja
Ik wil de tranen van Sup Forums direct opvangen
>ongelovelijke
>vrijwillig naar buiten gaan in dit weer
Oh sorry mama, nee ik ga braaf vroeg naar bed zodat ik de volgende dag goed kan opletten op college.
>dvw 25 en noot
Sommige mensen hebben verantwoordelijkheden.
Alsof jij studeert, denk dat je daar de mentale capaciteit niet voor hebt
M-maar ik studeer echt
Mongoolse tekenfilms
>dvw 22 en zoek al een jaar stage
denk dat ik niks ga vinden weer een jaar weggegooid jongens
culturele antropologie telt niet user
Ben je wel actief op zoek?
ik ben passief op zoek
Ik studeer sociologie oetz
ga
Wablief?
Ga weg
Ik ga absoluut kijken. Geef Trump niet veel kans, maar ik had ook niet gedacht dat de Brexit er ooit door zou komen.
>ik heb een Leids meisje ontzet. Wanneer krijg ik mijn feest?
Nee.
Wie nog meer /rotjong/ hier?
Iemand moet mij echt een lesje laten leren
HOEVEEL SCHEPJES?
Hoe ging je wiskunde vandaag, narcist?
Het was geen vraag
Een dag je mag
goed zo, laat je niet pesten
Brexit komt er misschien alsnog niet
K'MOP
Kies je kanker
>groffe
>bpost wil postnl kopen voor 2,5miljard euro
klinkt niet als erg veel oetz
waarom kan bpost dat uberhaupt betalen? waarom koopt postnl bpost niet?
Ik niet, ik ben braaf.
Stomme kutlelgen moeten met hun tengels afblijven van een goed functionerend bedrijf
Ik wil er ook bij >:(
Ik ben heel stout geweest.
Iemand moet mij komen straffen!
wie is bart in de mart?
Allemaal leuk en aardig en zo, maar hoe ging wiskunde nou?
En ben je al begonnen met m&o?
de enige relevante paler hier is 77 IQ en die is al maanden dood
de rest ken ik niet/is nieuw
Nee, als ze aan het parlement overlaten, dan staat het weer op losse schroeven, maar het was in elk geval goed om te zien dat het volk zelf in meerderheid de autonomie voor zover terugwilde.
Voor de VS verwacht ik morgen dat genoeg mensen op Clinton stemmen omdat het een vrouw is, omdat Trump dertig jaar geleden ooit iets lelijks over een vrouw heeft gezegd of omdat de berichtgeving vanuit de media heeft gewerkt, media die hebben nagelaten te tonen hoe corrupt de Clintons al sinds Bills gouverneurschap in Arkansas begin jaren negentig waren.
Voor mij is het amper te bevatten dat iemand zo totaal vrij van moraliteit en rechtvaardigheidszin kan handelen.
Bart in de mart
Je bent gewoon een vrouwenhater!
Het is 2016 ja! Hoog tijd voor een vrouw in het Witte Huis dus.
ja, ik ben erg veel wijzer geworden...
Wanneer maken we een nieuwe?
aub
Ik mis kikker
bart in de mart
ik mis wilhelm
wat ben jij een domme kanker sukkel zeg
>overbodige spatie
kankersukkel
gemeen
paal eens
Hoe filter ik bepaalde woorden met 4chanx?
Er zit hier maar een kwaliteitspaler tussen en dat ben ik. Ik denk dat iedereen het daarmee ondertussen eens is.
...
wat wil je filteren dan
maar is het mogelijk om hele comments te filteren door simpelweg 1 woord te blacklisten?
rtlnieuws.nl
>dader was een nederlander
>de status van ons nationale voetbal team
absolute koek kunnen we ooit nog terug komen naar '88 niveaus of is iedereen een jankert tegenwoordig
ja, kijk, 1 woord en jouw paal is nou ingeklapt
was vast een neger of zandheer
dat voel wanneer geen zwarte vd
...
slechte voel oetz
wat is hier zwart aan
>Het slachtoffer van Afrikaanse afkomst
bedankt
>willekeurige bekende Vlaming sterft
>laten we hier het journaal mee openen en er 8 minuten aan verspillen want er gebeurt toch niets belangrijks in de wereld
Mede hierom wordt Clinton inderdaad waarschijnlijk president, net zo goed als Obama president werd omdat hij zwart is, terwijl zeker Romney een veel betere kandidaat was.
Soms vraag ik me af waar het probleem ligt; bij algemeen kiesrecht, bij vrouwenkiesrecht of bij het systeem van democratie zelf.
>bij algemeen kiesrecht, bij vrouwenkiesrecht of bij het systeem van democratie zelf.
Combinatie van die drie oetz
Vrouwen zijn veelal niet in staat om rationele afwegingen te maken en zijn veel eerder geneigd om op emoties af te gaan
Niet alle vrouwen zijn zo en ook veel mannen gaan ongeïnformeerd stemmen.
>leiden.jpg
So perfect looking houses and no god damned commiblocks, obviously the Earth and the Sky blessed your country.
lol
Dat is inderdaad waar ik op doelde met het probleem van vrouwenkiesrecht; niet alleen stemmen veel vrouwen op basis van emoties, het gevolg is ook dat ze ook stemmen voor meer veiligheid en dus minder vrijheid. Daarnaast heb ik ook de indruk dat vrouwen in het algemeen alleen aan de korte termijn denken en hun stemgedrag ook zeer laten beïnvloeden door wat algemeen acceptabel is.
Alleen omdat sommige vrouwen/mannen stemmen op basis van informatie en rationaliteit, betekent niet dat alle vrouwen/mannen zouden moeten kunnen stemmen.
ofcourse theres no commieblocks in the old centre
theres plenty of them though on both the left side and the right side of this photograph
Klopt, ik had mijn punt niet duidelijk genoeg geformuleerd. Ik wou maar zeggen dat veel mensen op 4kan vrouwenstemrecht als de ene grote fout beschouwen in onze democratieën, wat niet juist is.
JONGENS JONGENS JONGENS IK HEB ZOJUIST EEN MAILTJE GEKREGEN DAT MIJN CIJFER ONLINE STAAT IK BEN ZO ZENUWACHTIG IK HOOP OP EEN ACHT
OM 15:20 PAAL IK MIJN CIJFER HIER, HOU JE GEDEISD
Nee, dat is absoluut waar, maar ik denk wel dat het de voornaamste is, zeker omdat vrouwen momenteel in de meerderheid zijn.
IK HOOP ZO ERG OP EEN 8 JONGENS ALS HET LAGER DAN DAT IS BEN IK ZEER TELEURGESTELD