Sverigetråden

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=_T5PvG62Vt8
youtube.com/watch?v=WW5ISu6xEWw
engadget.com/2016/11/08/Sup
danbooru.donmai.us/posts/2511091
twitter.com/NSFWRedditGif

MAGA

idiot fitt städare, ska han förhindra oss att prata politik här? Sug min kuk hora

Varför blev inte juggetråden bortstädad?

>Klas Lund, Emil Hagberg mfl kunner komma stå och kalla RödGröna/Wolodarski/Åkesson&Ekeroth/Arpi/borgare för Chris-Chan i valsäsongen 2018

*förbereder popcornen*

breva fler jagjag

eller turktråden

>dkn man aldrig kommer att begå ett litet skitbrott och råka bli placerad i kvinnofängelse där alla är långa, starka och kåta futas

eftersom du fick dubs

>NMR
>tillåtas prata i medierna alls

Har ni tänkt på att om Clinton vinner så blir det officiellt att USA har några få klaner som tävlar om presidenteriet med jämna mellanrum. 2 clintonar, 2 bushar bara inom min livstid... säkert 2 av några mer familjer bara det att jag är för obildad för att kunna rapa upp dem.

när kommer första första resultatet?

Vem /Uppesittarkväll/ här?

Finns redan från små ställen, vet inte var man kan se det samlat på ett bra upplagt sätt dock

>Hemmagjord animerad porr. Var har du varit?

Antar att du skojar då den ser alldeles för välgjord ut för att vara fangjord.

Men samtidigt tror jag inte att Blizzard som viker sig platta för SJWs som när de tog bort Tracer poseringen där man såg rumpkonturen skulle animera den så suggestivt.

Seriöst, vart är den ifrån?

jag är född 1997

najs ju, blir som i antiken eller renässansen eller nåt där julias och borgias springer omkring och tävlar

synd bara att de producerar sånt sketet material

>dkn jonte som spelar cs och äter pizza
finns det något bättre här i livet?

Jag. Vilken ström gäller för dig?

...

>dkn USA har mer av en monarki i praktiken än Sverige

Avfyrar verkligen mina synapser.

finns det ingen mätare man kan se

De kan väl få springa och tävla i sport eller massa annat men är politik en bra gren att tävla i på det sättet?

>stormbögar

>dkn den där lägenheten är mycket finare än min

>negerjävlar

Det måste det väl finnas men kan inte hitta någon tråd på Sup Forums eller någonstans där det är länkat, kolla själv, det är ganska många som snackar om det

Är Planet Earth 2 den bästa serien just nu?

Ser alex jöns
youtube.com/watch?v=_T5PvG62Vt8

Här är en till Mercy.

haha aa som att gymma t.ex. ;)

FUCK brevade fel webm

RON4PREZ

>hjärtan på påslakanet och doftljus
älskar verkligen stormpojkar

Why thank you kind sir, this is way more than I thought I'd get.

How can I repay you?

>dkn kommer fortfarande hinkar

republiken är inte gratis. roms gator och akvedukter måste vattnas med blodet från barbarer. folket aka "massorna" är inte mina ledare de gillar bröd och antagligen även cirkusar. REMUS och ROMULUS inte demokrati och anarki ok. ave caesar.

Hur kan en man vara så dålig på att intervjua?

>dkn ingen 2d fv

>dkn ingen 2dfv

Runka tappert user

Bra modeller och enkla animationsverktyg verkar bli mer och mer vardag, vi har nog ännu mer sånt här att se fram emot senare

>dkn ingen 2dpv

jvdk

jvdk

>dkn kommer aldrig hinna förstå världsrymdens alla mysterier under min livstid.

>52h
GALNING!

Slår vad om att du inte ens försöker. Hur långt har du kommit på din doktorsavhandling?

Jaha det var en från sverigetråden.

>Bra modeller och enkla animationsverktyg verkar bli mer och mer vardag, vi har nog ännu mer sånt här att se fram emot senare

Definitivt, förstå detta när vi får POV grejer till VR-glasögon ihop med någon gummirumpa.

Om de tycker att födelsetalen i förstavärldsländer ser dåliga ut idag så är det bara att vänta och se.

Nej det är sant, men om du är flitig hinner du prova en skaplig andel av all mikrobryggd öl som tillverkas.

Tror jag kan hjälpa dig med det där.
*skjuter min gudomligt upplysta sperma i din mun*
heh, tacka mig senare.

youtube.com/watch?v=WW5ISu6xEWw

Doktorsavhandling har inget med att förstå saker att göra. Det har med att få saker publicerade att göra.

Case-in-point: Åsna Romson

Va? Vad har det med ngt att göra?

Ses om 3 dagar snuskbrevare :3

Mina vänner klättrar berg och jag drunknar i hav.

Åsa Romson är doktor i miljörätt och förstår ingenting.

Jo jag vet. Därför jag sket it'. Jag kan förstå en del saker men evigt tålamod med några osynliga domare som slösar med min tid har jag fan inte.

Jaha. Jag orkar inte hålla koll på så många kändisar så det visste jag inte om.

Att en doktors-examen inte har något med intelligens att göra i vissa fall.

Bring it on, bitch.

Det kommer bli ganska vackert, jo.
>dkn tanken på framtida runksessioner i VR är en del av flamman som får en att ens försöka här i livet

Skillnad på astrofysik och jagjag"vetenskap". Sen kanske hon kan miljörätt, men det gör henne inte till en bra politiker.

Vet inte vad Åsa kan eller inte, men det var en bra poäng. Blev lite förvirrad av bilden bara.

>dkn ingen fv

>dkn snart 25 och har bokstavligen aldrig haft fv

>det där rummet

u fucking guuuuu ~

wow...Önskar detta fanns för gamle Jimmy 2014

>dkn snart 32 och är kysslös oskuuld

Hon verkar inte kunna miljörätt heller då hon målade sin husbåt med otillåten färg.

Åsa Romson är ett jagjag.

Någon bra ström att kolla på valet på?

>men det var en bra poäng

Vet, därför jag gjorde den.

;)

Saken med jagag-vetenskaper är att professorerna i dessa tänker alla likadant, och kommer därmed acceptera alla insatser från doktoranderna som stödjer deras ursprungliga teser och våldsamt avvisa alla som inte gör det.

Det blir en echo-chamber av idioti.

underskattat brev

Berätta om dina trollkarlskrafter

>vi kommer från dem (stjärnstoftet)

verkligen gör dig tänkandes

Markus Oscuckarsson har väl en ström någonstans

Vilken ström kollar ni på?

>engadget.com/2016/11/08/Sup Forums-ddos-attack-hillary-clinton-call-center/
Vad menade dem med detta?

>dkn 36 och har aldrig haft något "förhållande" som varat mer än några månader

Hon kan ha kunnat fast kanske slarvade. Eller så litade hon på någon hon inte borde litat på.

Hoppsan! Stod fel på etiketten! Men det vet nog inte tidningarna ;)

Skatt är stöld.

Så varför hittar vi inte på ngt bättre då? Kan knappast vara väl använda pengar med dessa sk. echo chambers.

Det var nog exakt det som hände. Gör det inte mindre roligt att en av två partiledare i Miljöpartiet och doktor i miljörätt målar sin egen båt med gifting otillåten färg.

>20 år gammal
>ryggskott

>Dkn 21
>Dkn i stadigt förhållande i 3+ år nu

Glad att jag förhoppningsvis sänker mina föräldrars stressnivåer när jag är anställd och betalar skatt. Men jag skäms att jag bidrar till grejerna på den listan...

Skatt är mord och abort är stöld

>""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""norrlänningar"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""" som inte sköt sin första älg innan de började skolan

>Så varför hittar vi inte på ngt bättre då?

Vad menar du?

Varför inte andra åsikter som säger emot dessa kommer till tals, eller? I sådana fall har jag redan svarat på det.

Håller såklart med om att det är en ruskigt dålig användning av skattepengar.

>"""""""""""samer""""""""""" som inte knullade sin första älg innan de började skolan

Att inte gilla att dricka öl är helt OK. Fast bara om man skänker bort den till de fattiga behövande.

>dkn vi är en medveten del av universium som åskådar sig själv
Sätter verkligen fart på neuronerna

>samer
>knular älgar
Renar, user. Renar.

>donken när du aldrig kommer tänka tillbaka på Henrik Schyfferts pizzamonolog, bordtenniskalas eller Lady Gagas blodshownummer i en positiv mening igen

vem /17 nya säsonger av Hus Av Kort/ här

>Skjuta älg innan man fyller 6 år

Haha aa

Mmm, låter mysko. Kanske myskoxe rentav.

HELL TRUMP

Varför är det ett sånt jävla köt om vem som ska bli Julvärd 2016? Vem fan bryr sig..

Kryptodansk snälla gå.

>dkn tanken på framtida runksessioner i VR är en del av flamman som får en att ens försöka här i livet

Helt sant det, försöker bara tjäna ihop pengar nu så jag kan leva bara på investeringar innan jag blir 40.

Jag hittade en till förresten, men jag hittar inte som den första var ifrån.

danbooru.donmai.us/posts/2511091

>dkn man teoretiskt kan ha barn utan att veta om det

>rennegrar