Sverigetråden

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=fxoxw9Dq6kw
twitter.com/SFWRedditVideos

Jag vet, hon gör mig diamanter

Vem /Hillary/ här?

...

häng dig

Mitt anlete när Trumpeten förlorar och 2D aldrig blir riktigt

>dkn Krysantemumprinsessan kommer aldrig att vara min oyabin

äsch, nån får väl göra ett till parti

Skiten kommer att bli städad precis som förra valetupplagan

Gör Jeb bra igen

Amerikanska städare förstår inte bruten svenska

Söt.

sakta men säkert, kompis

Jahopp..
Går och lägger mig nu.. Förväntar mig inte att Trump ska vinna, men hade gjort mig extremt glad, nästan euforisk om han gjorde det..

Gud fart!

...

>..
Snälla häng livet av dig

Hur då menar du? Ska man byta namn på Rdet Republikanska partiet? De värderingar som Republikanerna har är inte längre valbara då den nya demografin vill ha en större stat. Om du ger partiet mer Demokratiska värdederinger har du förlorat poängen.

Jag förstår att du tänker så men samtidigt tänkte jag så med Brexit men jävlar vad fel jag hade när jag vaknade dagen efter och jävlar vad jag ångrade mig.

Vill ha mer spel som Va-11 Hall-A favä, det är topp mys

sen när måste man ha republikaner mot demokrater? kan man inte ha demokrater mot typ illegalister eller aztekiska dödskulter eller mémologer?

Jag sa ju att det inte spelar någon roll vad du har för namn på partiet. Det handlar om värderingar. Men du försöker väl bara spela rolig.

Finns de nån bra ström? Händer det något inressant än?

>tv4 nämner att trumps event i ohio fick 8000+ besökare
>fick inte plats i lokalerna
HE SE

trodde aldrig jag skulle höra det från (((tv4)))

>ångrar sig brexit

Seriöst, för storbritannien var brexit det bästa som kunde hända. Deras valuta blev till och med starkare än innan och de kan bedriva handel på helt egna villkor utan EU.
Enda förlorarna är de som inte är en del av Stor britannien.

Get fuck, m8.

cbsn är rätt bra

Vad fan babblar du om? Jag ångrade att jag inte stannade uppe den natten. Hur är din läsförståelse?

snackar om värderingar

vem fan bryr sig egentligen om republikanerna, riktigt jävla bögparti tillsammans med demokraterna

;_;

>dkn det kommer handla om USA i flera veckor nu
orkar inte favä, vem fan bryr sig

alla vet att tv4 är moderat-tv
svt är sosse-tv
viasat är conny-tv

händer de nått eller hinner jag spela himmelrim i en timma utan att missa nått?

VAR ÄR DOM JÄVLA EXIT POLLSEN

>hinner jag spela himmelrim i en timma utan att missa nått?
J

Bilden gör mig oironiskt ledsen

Vem /Hillary/ här?

tack familj ses på den andra sidan

Samma här. Jag kan relatera.

Absolut.

vifif

>kollar på någon serie
>min personlighet ändras beroende på serien
Vill lära mig spela gitarr nu, helvete

Häng dig Axeljävel

SVT är ju dock typ 70% MP. Inte för att det ändrar på mycket, men ändå.

är detta bra eller

gört då

det är kul

Axel...

Nej, var 72% förra valet

sluta

M-men det finns ju inga raser

Det går i stort över efter tonåren.

har inte pengar för en gitarr favä
vill inte heller störa grannarna

det finns inga raser

sluta leka amerikan din idiot

det är över nu, låt honom vila

>vill inte heller störa grannarna
gitarr låter ju nästan ingenting dock

långsamt och stadigt vinner loppet

Nej då
youtube.com/watch?v=fxoxw9Dq6kw

Hur kan hans brorsa vara en skön och sympatisk idiot, när han är sådär?

så om jag är 26 och oskuld så är det en bra sak menar du

Skatt är stöld.

Jeb! skulle aldrig ljuga

Behöver ju inte köpa en elgurra du öj

vifif Jeb

SLUTA SA JAG

Jag uppmuntrar er alla att breva i Norgetråden istället för Sverigetråden! Vi måste alliera oss med våra norska bröder! Kom in och säg hej!

Varför har demokraterna en valvaka i Sverige?

>dkn Enji gjorde en Jinx-cosplay men inte haft någon photoshoot med den

Sluta mobba dem din trippelneger

;_;

Vägar och brandkår är isåfall stöld jag stödjer.

Mycket annat skatten går till däremot...

Dummisar favä

bokstavligen jag

Inför tjänstemannaansvar igen.
>politikernas ansikten när

Hej tråden :3

>Marcus Oscarsson

HELL SEGER, han är på Trumptåget för övrigt.

Hej Norgetråden snälla hjälp mig!

Har varit tillsammans med min pojkvän 2 år. Han har autism och deralisaion socialfobi.han är medlem i många sidor skriver med killar,när han ser en snygg kille på stan säger han framför mig oooo kom och ta mig,han har inga känslor han har aldrig frågat hur jag mår, han tänder på när jag gråter han vill ha sex då,han tar reg nr på bilar och ringer upp killarna o frågar om dom vill ha sex med han. Nu har han börjat med antidepressiva nu har han blivit extra iskall känslolöss. Kan ej kommunicera med han. Jag frågar han en sak han säger jag vet inte, du är jobbig. HAN SKRIVER med killar seriösa meddelanden långa som att han har känt han i 10 år. Men med mig vill han inte dela med sig nått. Han var sån innan han börja äta sin medicin. Det har gått 2 år ett helvete har också varit finna minnen. Han har gjort 15 polisanmälningar me alla har lagts ned alla är påhittade. Han har skrivit över 200 inlägg av mig på flasback familijeliv han gillar att hitta på. Har vänt mig med detta. Han kommer och hälsar på mig på sjukhusett varje dag. Men han har slutat att prata med mig. Han får hos någon psykolog. Han gillar att göra mig avensjuk det är hans favorit och irritera mig. Du kan se hans inlägg av mig han heter butterfly9797. Snälla hjälp vad ska jag göra. Har sagt till han om du ej älskar mig låt mig få vidare. Han säger han Älskar mig. Jag ska på behandlingshem nästa vecka kan. Det känns som att han har planerat att dumpa mig när jag åker. Vi har slutat att hångla inte haft sex på 1 månad. Hur ska jag få han att gilla mig igen. Jag älskar han obeskrivligt mycket

Ut

Häng dig

tårtjäveln rör hennes tuttar för fan dumma hora

ta hand om dig

Have you tried Icelandic snus?
srrsly this swedish shit is so weak I cant feel any nic

Jag tror libanon äter den ändå

Bög

I've tried some weird Icelandic snuff you put in your nose, if that's what you mean? It wasn't very nice.

Hej Noregtråden snälla hjälp mig!

Har varit tillsammans med min pojkvän 2 år. Han har autism och deralisaion socialfobi.han är medlem i många sidor skriver med killar,när han ser en snygg kille på stan säger han framför mig oooo kom och ta mig,han har inga känslor han har aldrig frågat hur jag mår, han tänder på när jag gråter han vill ha sex då,han tar reg nr på bilar och ringer upp killarna o frågar om dom vill ha sex med han. Nu har han börjat med antidepressiva nu har han blivit extra iskall känslolöss. Kan ej kommunicera med han. Jag frågar han en sak han säger jag vet inte, du är jobbig. HAN SKRIVER med killar seriösa meddelanden långa som att han har känt han i 10 år. Men med mig vill han inte dela med sig nått. Han var sån innan han börja äta sin medicin. Det har gått 2 år ett helvete har också varit finna minnen. Han har gjort 15 polisanmälningar me alla har lagts ned alla är påhittade. Han har skrivit över 200 inlägg av mig på flasback familijeliv han gillar att hitta på. Har vänt mig med detta. Han kommer och hälsar på mig på sjukhusett varje dag. Men han har slutat att prata med mig. Han får hos någon psykolog. Han gillar att göra mig avensjuk det är hans favorit och irritera mig. Du kan se hans inlägg av mig han heter butterfly9797. Snälla hjälp vad ska jag göra. Har sagt till han om du ej älskar mig låt mig få vidare. Han säger han Älskar mig. Jag ska på behandlingshem nästa vecka kan. Det känns som att han har planerat att dumpa mig när jag åker. Vi har slutat att hångla inte haft sex på 1 månad. Hur ska jag få han att gilla mig igen. Jag älskar han obeskrivligt mycket

Men Dakka då!

Only Gothenburg's finest Rape for my innerupperlip

Varför kollar ni på svensk valvaka? Det är som att kolla på en fördummad barnanpassad valvaka för mentalt efterblivna.

Du svarade på din egen fråga

It's meant for your nose but like 70% is used as snus
its like 5 times stronger than general

Jag har slutat snusa rape eftersom symboliken med att stoppa något brunt i munnen kallat rape är för mycket för mig

>inte ha svensk valvaka på tv:n och se med Sup Forums och BARBAREN MAGNUS på datorn

Trust me man
the nic in the icelandic stuff would make you puke pussyboi

so its not snus

;_;

Går och myser mig till sömn nu, kommer USA finnas kvar när jag vaknar?

>dkn ingen finsk fv

Låter som du är kanalskadad

I am used to chinese cigarettes so no

Everything is snus if you are brave enough

Hej Norjetråden snälla hjälp mig!

Har varit tillsammans med min pojkvän 2 år. Han har autism och deralisaion socialfobi.han är medlem i många sidor skriver med killar,när han ser en snygg kille på stan säger han framför mig oooo kom och ta mig,han har inga känslor han har aldrig frågat hur jag mår, han tänder på när jag gråter han vill ha sex då,han tar reg nr på bilar och ringer upp killarna o frågar om dom vill ha sex med han. Nu har han börjat med antidepressiva nu har han blivit extra iskall känslolöss. Kan ej kommunicera med han. Jag frågar han en sak han säger jag vet inte, du är jobbig. HAN SKRIVER med killar seriösa meddelanden långa som att han har känt han i 10 år. Men med mig vill han inte dela med sig nått. Han var sån innan han börja äta sin medicin. Det har gått 2 år ett helvete har också varit finna minnen. Han har gjort 15 polisanmälningar me alla har lagts ned alla är påhittade. Han har skrivit över 200 inlägg av mig på flasback familijeliv han gillar att hitta på. Har vänt mig med detta. Han kommer och hälsar på mig på sjukhusett varje dag. Men han har slutat att prata med mig. Han får hos någon psykolog. Han gillar att göra mig avensjuk det är hans favorit och irritera mig. Du kan se hans inlägg av mig han heter butterfly9797. Snälla hjälp vad ska jag göra. Har sagt till han om du ej älskar mig låt mig få vidare. Han säger han Älskar mig. Jag ska på behandlingshem nästa vecka kan. Det känns som att han har planerat att dumpa mig när jag åker. Vi har slutat att hångla inte haft sex på 1 månad. Hur ska jag få han att gilla mig igen. Jag älskar han obeskrivligt mycket

Vem /pabst/, morgonrock, baguette med skagen och Fredrik, Fredrik och Filip på tv?