/nederdraad/

NEDERDRAAD

Pillenjoodeditie

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=jfhGMnn9MWc
twitter.com/NSFWRedditGif

first

anime

2 voor transvaal

Hoe wordt je depressief? Ik zou graag willen voorkomen dat ik depressief word.

ik boingboing sudoko

Het kan je spontaan overkomen.
Ik ben nu redelijk, maar als ik een week niet met vrienden omga val ik in een dip.

Ik wil dooooood

>hij zit niet aan 300mg venlafaxine
Kom op mijn niveau, plebejers.

Als ik in een dip zit, zit ik aan de 700ml 30%+

Zwakke honden.

wees optimistisch
heb altijd wat te doen
heb veel vrienden
wees nooit alleen
doe altijd iets wat je leuk vindt

Dit is advies van het niveau
>wees gewoon jezelf (:

dvwgvd

Klinkt als een dure hobby, zelfs als je het niet elke dag naar binnen werkt.

Wie nog meer /opgegroeid met pleegouders/ hier?

Is erg duur, gelukkig heb ik een royaal salaris.
Koop meestal dan iets goedkoop, rond de €15.

Ik kan best lang niet sociaal zijn en me gewoon goed voelen. Soms voel ik me minder goed, als ik bijvoorbeeld weken lang alleen maar gewerkt heb. Godverdomme wat haat ik werken.

ik was deels aan het miemen oetz

kanker op naar je eigen land

Ik vind werken prima, maar ik moet minimaal met iemand gesproken hebben, al is het via whatsapp. Ik krijg energie uit menselijk contact.

>Ik krijg energie uit menselijk contact.
Kankernormaaltje.

>Godverdomme wat haat ik werken.
Betaal schulden.

betaal diepntes

>Kankernormaaltje.

Ik blijf een sociaal beperkte introvert.

ik ook oetz

>dvw mijn enige ''menselijke'' contact de draad is
ik was een keer voor een week alleen zat hard hier te schijtpalen zodat ik me niet depri zou voelen

Deze draad is geen menselijk contact.
Groepsgesprekken in whatsapp doen het ook niet. Alleen een-op-een gesprekken.

Ik ben redelijk optimistisch maar veel vrienden hebben lijkt me vreselijk vermoeiend en moeilijk om bij te houden. Ik denk niet dat ik daar gelukkig van wordt. Soms heb ik mijn tijd alleen nodig.
Het enige dat me soms in de weg zit is dat ik geen vaste hobby heb waar ik mezelf in kan verdiepen waardoor ik soms dagen heb dat ik me verveel.
maar ik ben wel gelukkig

>introvert
>Ik krijg energie uit menselijk contact
Kies een. Sociaal contact maakt introverten net moe, ze halen er geen energie uit, net dat maakt ons tot introverten.

why do all dutch people wear wooden shoes and live in windmills

>veel vrienden hebben lijkt me vreselijk vermoeiend en moeilijk om bij te houden
En tijdrovend.

Why North Holland and South Holland aren't united ?

kankertisten

because our great rotterdammerts don't like the juice

Dat is iets wat ik nooit zal snappen. Rust geeft me energie, als er andere mensen bij zijn ben ik vaak gespannen behalve bij de paar vrienden die ik heb waarbij ik me 100% op mijn gemak voel.

In groepen kost het mij energie, met een of twee mensen, die ik goed ken, krijg ik energie. Uit de persoonlijkheidstesten krijg ik altijd ISFP.

het is niet per se menselijke contact wat ik nodig heb

Het is meer dat mijn frustratie(niet frustratie maar weet niet anders hoe ik het moet omschrijven) even naar buiten moet en dat iemand dit moet meemaken

Het idee dat iemand deze paal gaat lezen voldoet al deels eraan. Maar ik moet toch echt iemand in het echt spreken eenmaal per dag

kankerrrrrtist

waar is arabier rieeeeeeeeeeeee

waarom zijn jullie allemaal zo onaardig tegen elkaar
stop haat

n-niet pesten

paal eens

Paal wat?

Omdat negatieve aandacht ook aandacht is, en geen van ons dit duidelijk kreeg van zijn ouders. Oetz.

...

Ik paal hier graag mijn gedachtes, dat werkt ook ontspannend oetz.

eens

Eens
Wat?

homo's

>Ik paal hier graag mijn gedachtes, dat werkt ook ontspannend oetz
dan snap je precies wat ik bedoel

hier graag mijn gedachtes, dat werkt ook ontspannend oetz.

Wat doen jullie meestal wanneer je het even niet ziet zitten?

muziek luisteren
oh wacht, dat doe je al

zuipen

"Ik houd van piemels"
"Zou mijn vader me nog willen zien nadat ik vorige Kerst een overjarige travo mee naar de familie nam?"
"Ugh, die ene keer toen ik op straat in elkaar werd geschopt omdat ik homo was.... Ik vond dat eigenlijk wel geil, oetz."

En natuurlijk de klassier:
"Iedereen zou beter af zijn als ik dood was."

Zo, dan heb ook weer even uw gedachtes gepaald. Het is mij altijd een genoegen de minder bedeelden te helpen.

dat zijn niet mijn gedachtes
je verward me met iemand anders

help mij ook eens dan

Kan je wat aanraden?

Ik word een beetje musical moe.

Verhang jezelf.

Dat was niet om jou te helpen, maar je ouders. Sorry, kwam een beetje lullig uit qua tijding.

daniel johnston, hele vrolijke muziek

ik weet zeker dat recaptcha bezig is met het ontwikkelen van een soort super herkenningsalgoritme door het internet te crowdsourcen om ontelbare mogelijke omstandigheden te simuleren. Om vervolgens dat algoritme te gebruiken om ons allemaal te onderdrukken. We moeten zsm stoppen met het gebruik van recaptcha

Ik paal hier graag dat kort haar beste haar is uezs, dat werkt ook ontspannend oetz.

Bier

gebruik gewoon v1 als een normaal mens

Ik drink geen alcohol.

Misschien wordt het eens tijd dan. In het begin is het vies maar als je aan de smaak went wordt het lekker.

Dit is ook een reden waarom niet je mag.

Kon je niet voor een keer in je leven gewoon normaal doen, Hendrik!?

Het is eigenlijk een persoonlijke kwestie, weet je.

Mijn vader dronk altijd heel veel en hij heeft mij het leven heel erg zuur gemaakt.

Sindsdien heb ik altijd gezworen om geen alcohol te drinken.
Ik heb er eigenlijk een hekel aan.

Wiet dan maar.

homooooooooooooooooo

>dvw geen jongere, dominante, kort haar vd

WAAROM MOET IK ZO LEIDEN

Zolang je moeder geen zuster is, en je niet ook een vies heeft aangekeken tijdens het ontbijt zou ik zeggen dat je heroïne eens moet proberen.
Of heb je daar ook al een stom smoesje voor jij watterige kanker nicht?

waarheen

leidt de weg

die we moe

ten gaan

misschien dat je een vd had als je geen 4kan pas had kankertist

pas op!

youtube.com/watch?v=jfhGMnn9MWc

ondergewaardeerde paal

Heroïne gaat me echt te ver.
De enige drug die mij kan helpen is masochisme.

Ik heb onironisch weleens zo'n "partyjoint" geprobeerd en ik kreeg er alleen maar hoofdpijn van.
Alleen maar gespuugd vanwege die vieze smaak in mijn mond.

Wiet is niks voor mij.

Oh, je bent geesteszieke homo? Had ik dat geweten was ik wel opgehouden met reage-

>partyjoint
De neug is dat dan

Een joint, maar dan met minder wiet.

Rook puur.
Oh en wel goed inademen.

En wat heb je daar aan?

Recept voor hoofdpijn, sommige homo's trappen erin.

Ja als jij betaalt misschien.

Een pure joint is zo duur als die zak soep van je.

1 gram is nooit meer dan 10 euro naar mijn ervaring en daar kan je lang mee doen als je geen tolerantie opbouwt

dvw elke dag puur roken

Bedankt voor de suggestie maar ik wil gewoon niet aan de wiet.

Straks gaat het nog stinken ook en dan wordt de huisbaas boos op mij.

Ik snoep niet.

Soep zei ik, goed lezen.

Het is geesteszieke homo, hij is gewoon op zoek naar aandacht en/of haat vanwege zijn papa-problemen.

Oh geen idee waarom ik snoep las.

dit

Nou
Dan is iets doen aan de uitzichtloosheid de enige laatste optie

>dvw ik vanavond geen dessert mocht omdat ik mijn bord niet leeg had
>dvw ik daarvoor in de plaats een boterham moest eten
>dvw ik letterlijk de halve pot penotti opgegeten heb
Lekkerste dessertje ooit uezs

wat is een dessert

>pashoorndragers

Zo noemen Walloniërs een toetje toch?

wie /deuntjes/ hier?

Ik ben geen onopgevoede boer. Het bespaart de samenleving een hoop gekanker als mensen van fatsoenlijke educatie hebben genoten. Deze wereld snakt naar vooruitgang en nuance. Ten eerste moet religie worden uitgebannen. De enige manier waarop dat kan is met educatie, niet met wapens. Religieuze aaphoofden worden namelijk alleen maar religieuzer wanneer je tegen ze aan trapt en ze verteld dat ze echt letterlijk het syndroom van down hebben om in 2014 nog te geloven in gedateerde kutboeken en daadwerkelijk hun hele leven leiden aan de hand van dit boek ( voornamelijk moslims en amerikaanse christenen ). Wanneer religie is uitgebannen en we niet constant bezig zijn met achterlijke kut brandhaarden en conflicten over welke bebaarde arabier 1500 jaar geleden gelijk had kunnen we eindelijk streven naar een tweede globale golf van verlichting. Dan komt er een wonderschoon 2 kind per persoon beleid die gekregen dienen te worden tussen 28 en 32 jaar oud voor optimale gezondheid en ontwikkeling van het kind doordat de moeders zichzelf ook al persoonlijk ontwikkeld hebben ipv het domme neukvoer van christenen en islamieten die op hun 18de al zwanger raken en vervolgens met een immatuur brein trachten een kind fatsoenlijk groot te brengen. Op deze manier gaan we overbevolking te lijf en tegen die tijd zal alles gerecycled worden en houdt men zich ook aan deze regels omdat we het niveau van domme Amsterdam Noord buikslotermeerplein zijn ontstegen. Vervolgens ligt de weg vrij voor constante wetenschappelijke vooruitgang, ruimtevaart en een nieuwe vorm van ruimte imperialisme waar we waarschijnlijk alles weer heerlijk gaan verpesten door evolutionair biologische onontkombare processen van groepjes denken waardoor planeet x tegen planeet y gaat knokken.

homo