/NEDERDRAAD/

Flamingo editie

welkom: ooievaar
niet welkom: raaf

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=jvkshYLyi1k
youtube.com/watch?v=yH9Su4Hi0kU
aspot-pioneer.com/pdf/DrChuaInterviewScript.pdf
twitter.com/NSFWRedditVideo

/balt/

Tweede voor Oost-Brabant!

Ooievaar

animé

Ringslang

Reushoorn

>wanneer hij uit Tilburg of de rest van Oost-Brabant komt

>NOORDOOSTPOLDERSCHOONMAKER NIET OPRUIMEN
Is hij schoonmaker dan?

>Wanneer een Tilburger of Oost-Brabander in haar komt

> wanneer hij een pas gebruikt of uit West-Brabant komt

neushoorn

>dvw eerste keer dat ik hier paal sinds Droemf heeft gewonnen omdat ik zo gekontpijnigd was

>dvw het maandag is..

haha ik zei t toch

Tilly bruur uit andere draad?
Miet bij Stappegoor, Basic Fit of de vuilverbrander wanneer? (De meest romantische eerste data, vraag maar aan Ellemeidforum.)

Was jij die user die zo zeker dacht te weten dat Klinten ging winnen?

>wanneer je date goed gaat maar hij aan het eind van de avond zegt: "Ik kom uit Tilburg, Oost-Brabant."

Niet hem, maar wel de Oost-Brabander.
Ben laatst nog in Tilly geweest.

>Tilburg of de rest van Oost-Brabant
>Ik kom uit Tilburg, Oost-Brabant

Ik heb letterlijk gehuild

Nu betekent dat niet veel want ik huil minimaal een keer per dag.

Goed gevoel, hè? Fijn om superieure Brabander te zijn. Maar ja... neuken?

Vrouwen met een bril willen neuken, dat zijn toch allemaal nurts die kunnen lezen en schrijven?

> wanneer je daarna meteen besluit het bed in te duiken met hem, maar wanneer hij plots zegt: grapje, ik kom uit West-Brabant

Nee.

Ben jij die flikker?

Hoe zit het met jouw geografische kennis, user? Of kom je nooit in Brabant?

> neuken?
Nee, bedankt.

Jammer.

>niet oost brabant
>noch west brabant

midden brabant beste brabant

wat is midden brabant?

Lichte zes-pak
HNNNNNNNNNNNNNNNNNG

Midden-Brabant is de provincie Antwerpen.
Kijk maar eens wat je krijgt wanneer je Midden-Brabant op wikipedia opzoekt.

Nee, ik ben niet homoseksueel als je daarop doelde.

was voor hem bedoeld
Midden-Brabant bestaat niet oetz.

>Niet grote zwarte pieten editie
lame

>app met meisje
>haha ik heb het zo druk gehad maar ik ben eindelijk klaar met alle toetsen en opdrachten!
>ik: oh dus je hebt nu wel tijd volgende week om iets leuks te doen

bedoelde daar gewoon mee dat ze niet steeds aan haar sgoolwerk hoeft te denken en even kan genieten

>oh ja leuk! wanneer heb jij tijd?

net mezelf een deet geregeld onbewust
w-wat doe?

>lame
Vlaamse ruit, aub.

1. ga op deet.
2. eindig in bed
3. ....???
4. profiteer

>Midden-Brabant bestaat niet oetz.

kankernormaaltje NU optieften ONMIDDELIJK

>zwarte pieten
kankerracist

4kin pasgebruikers in een notendop

NEE, MIDDEN-BRABANT LIGT IN BELGIE, DAT IS MIDDEN-NOORD-BRABANT, ZIE

Ik kan geen racist zijn. Ik ben een minderheid!

:^)

>ik zal venchten voor een vrij en onafhankelijk T⃥i⃥l⃥b⃥u⃥r⃥g⃥ midden brabant

drollanders

Ze houden wel deze webstek een soort van levend. Beter dan sluikreclame of zo.


Heb nu seks met vrouwen die 5 km van je af wonen ondanks dat dat allemaal akkerland is met een zo goed als gebrek aan huizen.

>Brabant

jij slet

>oost-zeeland

Is... Is dat de Fontys/Muze tuin in Tilburg?

>oost-Drenthe

>domme troef ondersteuners

Ik heb weleens gevraag aan Antwerpenaren (de stad Antwerpen niet de prvince) of ze zich Brabants voelde maar zij zeiden "nee wai zen van Antwerpe zeg nie brabant"

ANTWERPEN IS STAD EN DE REST IS PARKING

Hoi

ANTWERPE IST STAD DE REST IS PARKING

Is het Romeinse rijk het meest gebaseerde rijk aller tijden?

De Franstalige overheersers hebben Zuid-Brabant hernoemd naar Brabant om de verwijzing naar Nederland weg te nemen. Sindsdien verwijst Brabant, of toch voor Belgen, naar de provincies Vlaams-Brabant, Waals-Brabant en het Brussels Hoofdstedelijk Gewest. Vroeger waren deze drie dus de provincie Brabant. Je kunt het onwetende Antwerpenaren niet kwalijk nemen als ze zeggen dat ze niet in Brabant wonen. Dit is een groot onrecht dat rechtgezet moet worden.

Ik ga me toch ook geen Fransman noemen omdat ik geboren ben in een stukje land dat bij de Eerste Franse Keizerrijk hoorde?

>Terschelling

Des ech ein elsassisch vogel

Zou ik wel doen als het nog steeds Frankrijk heet, droeftoeter.

Antwerpen is geen geldige naam voor de provincie. In gevallen als Luik en Namen kun je begrijpen dat ze de provincie naar de hoofdstad noemen, maar voor Antwerpen/Midden-Brabant was daar helemaal geen reden voor.

>noord Hendrik-Ido-Ambacht

wanneer voeren we roodpilmaandag weer in

>Dit is een groot onrecht dat rechtgezet moet worden.
De Sjah moet weer terug op de troon.
Dit is een groot onrecht dat rechtgezet moet worden.

Maandag is een sociaal construct. Zie hier je roodpilmaandag.

Ooienvaren staan bekent om de mogelijkheid te hebben om lesbisch te zijn
/Wordt elke dag wijzer

GODVERDOMME WE ZIJN HIER WEL OVER ERNSTIGE ZAKEN BEZIG

MOSSADEGH NOOIT VERGETEN

Lijkt me lastig beffen met die snavels

boeie

youtube.com/watch?v=jvkshYLyi1k

wil jij dan de kosten voor onderhoud van de website betalen?

wel lekker scharen met die lange poten

Sta mij toe je een moment te onderbreken. Waar je aan refereert met Linux, is in feite GNU/Linux, of zoals ik het recentelijk ben gaan noemen, GNU plus Linux.
Linux is slechts een van de componenten welke het tot een werkend systeem maakt, op zichzelf kan Linux niks.
Veel computergebruikers gebruiken een aangepaste versie van het GNU systeem iedere dag, zelfs zonder het zich te realiseren.
Door een merkwaardige gang van zaken wordt de versie van het GNU systeem wat zoveel gebruikt wordt vandaag de dag vaak "Linux" genoemd, en vele gebruikers zijn zich er niet van bewust dat dit eigenlijk het GNU systeem is, ontwikkeld door het GNU Project.
Er is ook daadwerkelijk een Linux, en er zijn ook mensen die dat gebruiken, maar het is slechts een deel van het systeem wat ze gebruiken.
Linux is de kernel: het programma dat in het systeem de beschikbare resources toekent aan andere programma's die je kan draaien.
Normaliter wordt Linux gebruikt in combinatie met het GNU gebruikssysteem: het gehele systeem is eigenlijk GNU met Linux eraan toegevoegd, oftewel GNU/Linux.
All de zogeheten "Linux" distributies behoren eigenlijk GNU/Linux te heten.

Ik heb Bloedborn gekocht jongens!

Ik kan voor 100 euro een PS4 van een vriend kopen omdat hij van zijn papa een speelstation pro heeft gekregen.

Alleen 1 probleempje.
Ik heb geen televisie. ;(

ik snap niet echt waarom dit ooit een kopiepasta is geworden

>vertaalt bloed
>vertaalt born niet
pleeg zelfmoord

Normaal houd ik van weetjes maar dit kan me echt niets schelen. Ik swaffel nog liever een bijenkast dan dat ik dit nog langer lees.

komen die vochtige miems inbegrepen met die 4kantkaart?

LETTERLIJK iedere paal die jij maakt is PURE ONZIN

WDKKR

Mijn opa heeft zijn hele leven gerookt. Ik was ongeveer 10 jaar oud toen mijn moeder tegen hem zei: "Als je ooit je kleinkinderen wilt zien trouwen, moet je per direct stoppen." Zijn ogen vulden zich met tranen, terwijl hij zich realiseerde wat er precies op het spel stond. He stopte gelijk. Drie jaar later overleed hij echter aan longkanker. Het was erg verdrietig en ik heb er lang mee gezeten. Mijn moeder zei tegen me: "Rook nooit. Alsjeblieft, zorg dat jouw familie nooit hoeft te ervaren wat wij met opa hebben moeten ervaren." Ik ging gelijk akkoord. Op 28 jarige leeftijd heb ik nog nooit een sigaret gerookt. Ik moet zeggen dat ik daar nu toch wel erg spijt van heb, omdat jouw paal me nu zojuist kanker heeft gegeven.

>2016-2016+2016-2016+2016-2016+2016-2016+2016-2016+2016-2016+2016-2016+2016-2016+2016-2016+2016-2016+2016-2016+2016-2016+2016-2016+2016-2016+2016-2016+2016-2016+2016-2016+2016-2016+2016-2016+2016-2016+2016-2016+2016-2016+2016-2016+2016-2016+2016-2016+2016-2016+2016-2016+2016-2016+2016
>een kleine piemel hebben

hahahahahaha

hoezo

hahahaha

Brabant is een prachtige naam, Bart.

youtube.com/watch?v=yH9Su4Hi0kU
Die soundtrack is echt awesome

Vrouwen zijn echt walgelijk!

>hij zal nooit op een griekse god lijken want hij heeft een te grote, barbaarse pik

zorg dat je je lulleke eens nat krijgt alvorens dit soort quatsch te palen. het is roodpilmaandag gvd.

RANDSTAAAAD

mijne is bovengemiddeld helaas, niet groot

Dr Chua: All of these websites capitalized on my discovery of the AFE Zone or ASpot
for purely commercial gain. None of them had access to what I actually knew.
Without the real knowledge and correct information regarding my therapeutic
technique, a lot of wrong and misleading information has been given to the public via
these websites. For example, one website informs you that the AFE Zone or A-Spot is
located at the back wall of the vagina. This is completely wrong!
So I guess this is also another reason why I had to come forward and set things right
once and for all.

stomme waarheid, altijd weerbarstiger dan miems

aspot-pioneer.com/pdf/DrChuaInterviewScript.pdf

hoe veel cm moet je hebben om haar flink aan te kunnen pakken??

Is 17cm gemiddeld of boven gemiddeld?

19cm is gemiddeld

20 cm en dik

een beetje boven gemiddeld maar nogsteeds erg gemiddeld

nie liegen jongu

Uhm nee 30cm is gemiddeld

zorg dat ze van je houdt, dan komt ze zelfs als je hem met je halve slappe erin hangt en ondertussen op tv kijkt wat er bij Omroep Max gebeurt

de neuk uitgeblazen

De mijne is 16 cm ;)

Zijn je homo vriendjes er tevreden mee?

Is dit nou dezelfde roodhaar?

jonges hoe wordt ik een betere paler?
normaliter zou het me niet uitmaken wat jullie zeggen maar nu een mede west brabander mij erop wijs dat letterlijk iedere paal van mij pure onzin is zit ik er erg mee

Ik ben een bodem dus dan maakt het niet zoveel uit.

En 16 cm vind ik nog best wel groot.

>pashoorndragers