/norgetråden/

Siste tråden noensinne utgaven

I forrige episode ble hele verden og all dens mysterier diskutert på höyt sofistikert nivå

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=NmfzWpp0hMc
cdon.no/
twitter.com/NSFWRedditVideo

/balt/

ANDRE FOR GJENINNFOR JODEPARAGRAFEN

God dag.

How hard will it be for someone who knows know language to intregate and get a norway good looking wife?
I wanna help you preserve the white race and Norwaay looks like a good place.

we already have enough gypsies k thx bye

INGEN AMERIKANSK BASE PÅ NORSK JORD

Ikke kom hit.

JIDF detected

>335 soldater

Lurer på hva som er poenget. Uansett om man er for NATO eller ikke, så er jo det så få folk at det er jo helt meningslöst.

Jeg onsker ikke å bli hannreiet av Amerika fåvæ

Og skapelse av en muslimparagraf

>rush towards google translate expecting a welcome or something good
>"dont come here"

Det ville blitt det samme som å gi den fjelltoppen til Finland, det er en liten gjerning, men et brudd bryter med konvensjonell rett. Tross alt kan dette også fore til en "in for a penny, in for a pound-type snikinnforing av amerikanske baser i storre stil.

god smak
syns mye av det gamle materialet deres er bedre enn wp, men

Jeg mener det. Vi trenger virkelig ikke flere sigöynere. Bry deg heller om å gjöre ditt eget drittland bedre först.

Det er en såkalt tripwire force som gjör at hvis Russland invaderer og de soldatene blir drept i strid så har den amerikanske regjeringa og det amerikanske folket mer insentiv til å ville hjelpe oss.
Etter min mening er dette helt avskyelig fordi det eneste insentivet de burde trenge er artikkel 5.

ha deg ut. tilbakestående folk er ikke velkommen her dessverre

You don't have to be a jew to hate gyppos desu

Greit nok, men jeg syns hele greia er bare så blåst opp på begge sider. Ja, mange nordmenn vil kanskje ikke ha amerikanske tropper her, men hvis du tror Russland kommer til å invadere Norge, så er du paranoid.

Nå må jeg höre hva tråden tenker om det nye megmeget mitt.

Faens svenske, ha deg ut! Det er ingen som vil ha deg her for faen.

>hvis du tror Russland kommer til å invadere Norge, så er du paranoid.
jeg ser på det som lite sannsynlig, men det er dypt uansvarlig å ikke ha forsvarslösninger for et slikt utfall.

Vel, det er jo et faktum at du er en pakkiselsker.

fy faen du er lite hyklersk da...
du har selv klikket i vinkel på oss
for ikke lenge siden lenket du til norgetråden på Sup Forums og reddit, da var du sur og ville ta hevn på oss

du fikk også anoner fra sverigetråden til å raide oss

Var ikke så mange som forventet at både tyskland og england la planer om å innvadere norge i samme månede men plutselig var vi der.

Så da er det bedre å la seg hannreie av Amerikansk jodemakt ? fy faen!

>men det er dypt uansvarlig å ikke ha forsvarslösninger for et slikt utfall.

Jaja, men det er jo mangel på norsk vilje. Hvis vi ikke er forberedt på å forsvare våre egne grenser med eget militæret, så er det ikke så rart NATO har tropper stasjonert her.

Som Trump har sagt, så er det jo nesten ingen av NATO-landa som bruker de 2% av GDP på militæret som var i avtalen, og bare gir alt ansvaret over på USA i steden.

Hvem er det i verden som kan finne på å innvadrere norge?
Litterært det eneste mulige landet er Russland.
Kan et land med 5 mill innbyggere forsvare seg mot et med 150 mill innbyggere alene? Tviler på det. Vi er avhengige av hjelp fra andre.

Er du litterært en idiot? Jeg forklarte hvordan en tripwire force fungerer og at jeg IKKE onsker det i Norge fordi jeg synes det er unödvendig,

>han stoler på finnene

Liker du rullestoljenter?

>men plutselig var vi der.

Det var ikke noe "plutselig" ved det i det hele tatt, men fortsett med de ignorant utsagna dine.

Gutta... Jeg blir gjort narr av alle vennane mine fordi låret mitt er unormalt tynt. Mange tror til og med at jeg har anoreaxia, men det har jeg ikke, jeg drar på mcdonalds hele tiden og jeg veiger 60kg+. Tror kanskje jeg har tynne lår fordi jeg sitter bare inne hele dagen og spiller. Hvordan er det jeg får tjukkere lår...? bor jeg begynne å trene eller bor jeg dra på mcdonalds mere...

Ikke han du siterer. Jeg tror ikke Russland kommer til å invadere oss, men sånn som jeg tenker så er ikke Norge så viktige internasjonalt som vi tror. Vi er ikke nodvendigvis et mål i en eventuell konflikt. Men ved å drive på å være USAs lapdog hele jævla tiden, så GJOR vi oss selv til et mål. Ikke så vi blir invadert, men kanskje bombet? De truet med å atombombe Bodo under den kalde krigen av samme grunn. Se på hva Russland gjor i Syria, de bryr seg null og niks om sivile. Ikke bare vil de ta ut flyplassen til Norges tredje storste by, du kan nesten garantere at både Stjordal og all infrastruktur i Sor-Trondelag forsvinner også. Kanskje også et par "preemptive strikes" mot sykehus og skoler i Trondheim by? Og for hva, så vi kan ha 300 helt vanlige soldater ekstra på norsk jord, som er nok til å soke gjennom en medium stor bygning? Det er bare ikke verdt det.

Daniel?

Höres ut som du burde få deg bedre venner fåvæ.

5000kcal til dagen, kneboy minst 3 ganger i uka, kjor på.

Er dette et ekstremt subtilt rullestolbrev?

Knebǿy og proteiner.

nei, navnet mitt begynner på L

Vi er ikke viktige spillere på den internasjonale scenen, men vi bor på et strategisk viktig sted. Europas störste kystlinje mot atlanterhavet.

Lager meg litt kaffe
Og
Slurker den i meg

>veier 60kg+
Du kan faktisk ikke kalle deg selv en mann om du veier under 100kg.

Ja men du ser ut til å ikke forstå at vi har et betraktelig bedre forhold med den russiske staten i dag enn vi hadde under den kalde krigen. Det går ikke ann å sammenligne nå med da.

Og forövrig så er Russlands involvering i Syria ikke vår "business" i det hele tatt, ei heller er Krim det.

fy faen gutta, jeg kommer ikke til å få sove i natt

I saw a norwegian qt in a thread. Can you post guys post more?

Fjellet gutta

UT!!

har mange venner jeg. er bare ikke så mye i aktivitet
ok skal begynne å gjor det nå. stikker til mcdonalds og kjoper meg 3 big macs
lol

...

>betraktelig bedre forhold med den russiske staten i dag
det ble plutselig kaldere i det siste da, det var bedre for noen få år sida
og du kan ikke benekte at Russlands oppförsel i det siste har vært mer aggressiv og uforutsigbar

Krim er ikke vår forretning, men det var et faresignal til alle Russlands naboer sdm

Vent, hvem lenket oss på r/Norge?

>Og forövrig så er Russlands involvering i Syria ikke vår "business" i det hele tatt, ei heller er Krim det.
Du går glipp av poenget mitt, som er at hvis Russland forst finner ut at Norge er en fiende, så kommer det til å bli stygt.

>han oppforder "min kuk" utlendinger til å breve sine urelevante brev her

Hvilket parti garanter meg innkom bare for å leve?

Sverigeanon selvfölgelig.
Han hadde et raserianfall fordi vi ikke liker ham så veldig godt.

Kom det noen fra r/Norge hit da?

>hvis Russland forst finner ut at Norge er en fiende
dette kan skje uavhengig av hvor snille og greie vi er

NKP og Rodt mener jeg
Tror ikke SV er for borgerlonn

Vet ikke/la ikke merke til noe spesielt dog har jeg sett nyhomser her i det siste, de kan være fra hvor som helst. Men det er jo ekstra eksponering av norgetråden på Reddit da, som om det er noe vi trenger.

>NKP og Rodt mener jeg

lul, de hadde jo forsökt å avskaffe kapitalismen, og da hadde det ikke vært noen verdier igjen å redistribuere.

Hvordan legger man merke til om noen er en nyhomse?

>Hvordan legger man merke til om noen er en nyhomse?

De forstår ikke åpenbar lingo som "fåvæ"

Jeg spor for en venn altså.

Burde være nok penger for en generasjon.

Når de f. eks. spör hva "fåvæ" betyr eller spör hva som er greia med rullestoler.

> Alle disse folkene her som heller vil finlandiseres av Russland

Godt å vite

morgen gutta

de brever som en nyhomse

Stråmenn tar lett fyr.

ikke at det tar lenger enn 2 minutter å finne ut da

de stiller dumme spörsmål

Man finner litterært ut hva det betyr ved et google sok. Nyhomser må vekk fåvæ.

Ikke når de åpner grensa gutten min.Ut å jobb samfunnet trenger.Få hvite barn!

Hmm.. Subtilt rullestolbrev?

Hva er egentlig greia med rullestoler?

Do do do

youtube.com/watch?v=NmfzWpp0hMc

De brukes av handikappede personer som kan ha problemer med å gå selv

godt forsök, men nei

Jo forklar. Jeg kom akkurat fra r/Norge og har så lyst til å bli en del av gjengen deres. Dere virker som noen skikkelige kjernekarer. Dere driver også med intelligente diskusjoner og finurlige vitser som på reddit ikkesant? Jeg må bare lære meg deres le memes forst!

det funker bedre om du ikke prover så hardt fåvæ

...

Hmm, bokstaven o fungerer ikke her? Må si det var veldig teit.

Hehe, vi har sånne memes på reddit og! Kan jeg lagre det bildet? Jeg likte det veldig godt.

>dfn ingen sjakkspillende jv

Det er ditt min venn

ikke skyt opp en skole nå

Nei, vi trenger flere 100% norske barn, ikke miksa apekatte

Nå må dere sette i gang middagen.

Impliserer du at å like djent betyr at jeg er en skoleskyter?

Would fuck.More?

>går på cdon for å se om det er salg
>ser forsiden

cdon.no/

Hva faen?

nei jeg bare ber deg
vennligst ikke skyt opp en skole min mann

Gutta kor e sola? GI MÆ SOLA TILBAKE

Jeg har vurdert det en del ganger. Skal jeg gjennomfore?

...

>tfw no wheelchair norwegian gf

eg gidd ikkje