Sverigetråden

Skatt är stöld.

Mansbarnspedofiler blåsta åt helvete.

Other urls found in this thread:

nordfront.se/systemets-fotsoldater-pa-gatan-stockholm.smr
youtube.com/watch?v=sZJDYlxkM-c
twitter.com/NSFWRedditVideo

...

BASERADE JÄVLA STÄDARE

vad hände med den förra tråden?

JAG ÄLSKAR STÄDIS NU

2d brevare far åt helvete, ingen gillar er. Håll skiten på 2d brädorna, ingen anledning att spamma skiten här

t. Städis

Finns ingen anledning att inte spamma skiten här heller favä

Läs beskrivningen av Sup Forums och säg det igen

Färska bilder från demonstrationen

mm jättebra istället får vi dras med snsds cancerupplaga xD

nordfront.se/systemets-fotsoldater-pa-gatan-stockholm.smr

>ghehe kan inte vänta tills vi dödar alla judar hahaha

Se det på det positiva dock, autister lämnar inte sina hem åtminstone. Tänk vad jobbigt det skulle vara att träffa dem i verkliga livet. Dock är de fortfarande en börda såklart och lever på skattepengar och använder resurser.

Ingen bryr sig

...

Vi sitter bokstavligen i en general, knappt bättre än ett anonymt chattrum med bilder, vars enda anknytning till internationalism är att vi pratar svenska på en amerikansk sida. Det var inte heller tanken med Sup Forums men nu gör vi så för vi vill det.

bokstavligen ingen bryr sig

>kan inte vänta tills stina och lisa ser hur fel dom hade om mdongo, HELL SEGER!

Inte ett argument

De som kan göra någon skillnad förutom rena grovjobb är i allt större utsträckning autister.

...

...

2drollspel?

:3

Jag knegar som alla andra, du skulle aldrig gissa att jag var en stor vedvoda dock

Stääääädiiis, de brevar fortfarande 2d

SWEDEN YES

Ingen bryr sig förutom du 2dhataranon

...

>man ingen vet

:^)

How to get a qt swedish gf ? Do they mind my nationality ?

Varför städades den förra tråd1 bort då?

SHADILAY!!!
youtube.com/watch?v=sZJDYlxkM-c

Fel, men gillar dem inte heller. Dock är 2D-autister de värsta.

Nej, sådant märks

v-vet vad?

>dessa snubbar hävdar att de ska rädda sverige

hahahahahaha

>turk

Perfect match

>siffrorna

För att du blev så rövsmärtad att du rapporterade den. Ingen annan brydde sig

Städis är också en 2D-hatare

Jo jag fattade att det inte var ett sammanträffande. Men det förstår du säkert att jag inte kan säga för det skulle förstöra för alla.

...

How do i get an anzu gf pls respond

Hur rapporterar man trådar?

Några av de som är allra bäst på avancerade tekniska saker har ofta en släng av autism / rumpburgare eller två.

Jag raporterade inget, fler än jag då?

älskar att förtrycka tvåde på Sup Forums

Just come to marmara region and pick up one of them.

t. stjärtsmärtad 2d nybög

JAG ÄLSKAR STÄDIS

jag på bilden

Throw away your passport
Say that you are under 18 and have fled from falling bombs, also your parents are dead.
Enjoy free money and all the white pussy you want

dubbelt fina siffror, tråden är sannerligen välsignad.

Really ? I heard memes aside they didn't like much any other non-whites except blacks.

Sluta titta på anime

n

n

Nej, men autism är olika för alla. Alla autister är inte pedofiler eller intresserade av det.

2dhatarstädis går allt ut ikväll ser jag

Om jag spammar bajskorvar så är det spam, om du spammar dina efterblivna jävla mongoteckningar så är det inte spam. Så jävla sjukt.

Finns inte många pedofiler alls. Det är mest till för att lura föräldrar att spionera på folk.

han blir utbytt snart så dom går alltid fullt ut dom sista timmarna

jag älskar honom och han är det bästa som har hänt tråden

>000
PRISA HONOM!!!

lel nej, autister är i 99.9% av fallen helt värdelösa.

Instämmer

>dkn ingen 2dhatarstädis som pv

Du är inte rolig

2dhatarstädis är bara tsundere för oss :3

Och han gör det gratis, vilken grabb.

...

>88
HE SE PRISA GEG

Ta livet av dig

inte du heller

Det var inte vad jag sa. Utan att av de som kan göra bra grejer som gör skillnad är de flesta autister.

Är hon smart så gifter hon sig och börjar skaffa barn inom 5 år, på så sätt kan hon landa en riktig 10/10 alfahanne med bra inkomst som kommer ge henne ett lyckligt liv.

Men precis som alla andra svenska horor kommer hon knulla runt utan att egentligen må bra av det i 10-15 år till innan hon måste stadga sig med någon misslyckad beta. Typiskt kvinnor att inte kunna ta hand om sig själva.

Du kan väl göra det om du vill. Jag ogillar när folk brevar 2D utan annat innehåll bara för att bajsbreva men vad gör det om man har en kinstecknad reaktionsbild? Det finns spam och det är larvigt men enbart att breva 2D är inte spam. Ta en mysig 3D.

folk gnäller på att 2dspammarna är jobbiga men det här om något är fan ännu mer patetiskt

Någon annan som har skickat in feedback om att bannlysa 2d från Sup Forums då det är störande och inte är relevant överhuvudtaget för brädan?

Martina spammas inte i närheten lika ofta som 2dbrevarna

Nej men ska göra det nu

Ingen reagerar på reaktionsbilder och jag tycker de som blir avtryckta av 2D i starten är hur fjantiga som helst. Däremot detta jävla "sötbrevandet" som nog till 99% är skitbrevande är det mest störande som finns.

2d är del av den globala 4kanalkulturen lmao lycka till med att få bort den herr nybög från reddit

Hela sverigetråden är störande och irrelevant familj.

Bra, vi behöver fler som gör det

det brevas i varenda tråd nästan.

>2dpedofiler blir förtryckta och bortplockade
bra se till nu att samma sak händer ivl också

2-3brev kanske. Ibland är oironiskt hela tråd1 full av 2d

>dkn ingen insektfv
vart någonstans gömmer staten alla monster pajer?

ser ut som någon som ler i hjärtat när trummorna från 1800-tals marchen börjar och hjärtat fylls av Sverige, sveariket, för sverige. Han ser bilden framför sig hur de marcherar fram över en svensk sommaräng med skrattande svenska blonda barn med blåa ögon som har lekt där i decennier innan. Men han vet att de inte marcherar för att ta sig till ängen, nej de marcherar till vad som finns i änden av ängen. Eld rök å smuts förångar allt längs bort i änden av ängen. De svenska mänen blir dödade och kvinnor å barn sexslavar. Det är musslim/blatte horden förstörare av civilisationer utrotare av svenskar mörkret som ljuset aldrig når. I spetsen är nu-male femtekolonnare cucks med gorge sorros å judarna. I djupet är det fyllt med spets falangens krigsbestar, blattar överallt redo för att ta blod. Medan de passerar de dönde svenskarna å de förstörda gammla husen så skricker spetsen visa tolerans din jävla vita man fyfan vad jag hatar svenskar. Brevid honom stor någon yo broare å säger samma sak fanns som en inbiten ghetto neger även fast han är svensk. Mannen är inte rädd han kan bara höra de svenska barnen å 1800-talets krigs trummor, han är en hjälte en svensk en motstånds man. HELL SEGER STOPPA INVASIONEN

Det är ett jagjag att extremt smarta fysiker, matematiker osv är autister. Klart det förekommer savanter men de bidrar faktiskt sällan till vetenskapen. Om du kollar på folk som Einstein, Feynman, Schrödinger, Heisenberg osv så var de alla rätt nbögiga.

A friend from Sweden (he's turkish btw) says pretty much like this.He sad a lot of refugees are not even Syrian.

Jo det är ganska efterblivet, det hade jag gärna varit utan. Då är vi nog ungefär på samma sida egentligen. Jag gillar 2D så jag störs mindre av det men att fylla upp tråden med onödigheter bara för att få breva bör man inte göra.

>besöker en sida med fokus på 2d och japansk
>blir avtryckt av av att han ser en 2dbild

????????

>2d
Ta livet av dig.

min nya favoritpasta favä. Skrattar varje gång jag läser den

most are chinese afghanis.

also, fuck your friend.

Värdelösa nollor? stormbögar? andra sociala avfall?

jag har en lösning på rpoblemet. Vad tycker flk om att inte frbjuda något på Sup Forums Håll käften bara och låt saker vara som de är. Om 2dautisterna vill breva 2d så stör det inte mig.
om 3dbrevarna vill breva samma jävla 2 tjejer om och om igen så bryr jag mig ej