Sverigetråden - Scchhh, Chiaki sover-upplagan

...

Other urls found in this thread:

svt.se/nyheter/utrikes/51-gripna-i-norsk-pedofilharva
blockchain.info/address/13LBgLZ24X55mr8LqKddy9DusJtba17NCC
twitter.com/wikileaks/status/799829999314468864
youtube.com/watch?v=P3Oiw2TjgpQ
svt.se/nyheter/lokalt/uppsala/den-langa-vagen-mot-sitt-ratta-kon
twitter.com/NSFWRedditGif

...

God underbar morgon

riktig tråd

God natt, allihop.

njae..

varför raderades den förra föresten?

gonatt! :3

>dkn vaknade från en dröm där min katt levde och SD vann med 51%

Go morron då.

>dkn vaknade upp till en tidslinje där trump blev tillvald amerikas nästa president via jagjagmagi

Go morron.

kan inte vi diskutera pedofilhärvan i norge?

du kan börja med att länka till vad fan du snackar om.

tut grabbar här ska jag fram

hur kan ni ha missat det? är på varje nyhetssida och forum

Lyssnat på radio hela morgonen och allt de snackar om oavbrutet är hur helsingborg är ute ur allsvenskan.

Att det ens existerar så många pedofiler för mig är chockerande , 20 på samma område dessutom!!! Tänk hur många det är som är icke -praktiserande. Visar bara på hur dåligt samhället är på att handskas med problemet och ge pedofiler hjälp

svt.se/nyheter/utrikes/51-gripna-i-norsk-pedofilharva

apolegise :DDDDDDDDD

>22-åring
Jag är säker på att han inte haft något intresse i 2D

*kusee varpaillesi*

KANG

Det var två veckor sen jag gick på intervju(butiksbiträde), de sa de skulle höra av sig om det blir något eller inte OCH de har ej gjort det. Betyder det att de hatade mig så jävla mycket eller?

De brukar aldrig höra av sig

Hail!

Aa. Fast kanske är det bara påhittat. Föräldrar är mycket lättare att få som man vill med om man kan skrämma upp dem lite granna.

Ring upp och fråga. Det kan vara jobbigt men det hjälper faktiskt (har jag hört).

Har försökt nå dem per telefon men de svarar ej. Känns jobbigt, detta är sjunde intervjun jag har fått i år och det är samma visa, jag går där de snackar med en, "säger oh ah åh, du låter som en bra kille, vi behöver sånna som dig bla bla bla" sen inget mer.

...

Drar muminsarna dragkamp där bak eller vad händer eg?

5 nya språk och 2 halvgamla på 70 dagar på duolingo. Klå det om ni orkar, neetvänner.

Ganska skrytigt, men visst är det väl bättre att neets lär sig nåt än att de spelar dattaspel favä.

>dkn ännu inte lärt sig finska
Jahapp, kanske man inte äns lyckas med kandin nästa år då

lmaoo dumma svenne

Må vara dum men svenne ärman åtminstone inte

Jag är en HEMSK person! HEMSK

haha aa
Dräp dig själv om du kallar dig Finsk.

Jag med!

>blockchain.info/address/13LBgLZ24X55mr8LqKddy9DusJtba17NCC

vad menade åttakanalen med detta?

Ville bara breva känslor och så blir man påhoppad genast. Finns det inte längre rum för känslor i tråden?

Nej

Har åttakanalen tagit emot bitcoins ifrån wikileaks eller vad är det jag kollar på?

Det är bokstavligen inget fel med att slampmogga sin blodälva

nej, det är wikileaks som skickat

twitter.com/wikileaks/status/799829999314468864

superhemlig info, inget för journos dvs

>Har åttakanalen tagit emot bitcoins ifrån wikileaks
>nej, det är wikileaks som skickat
godmorgon yxskaft

f1h1

ja, jag har dygnat

tror du missförstod dig eller så var jag otydlig. wikileaks skickade bitcoins till random wallets för att meddela att de är i säkerhet och att brevet på åttakanalen var fejk

VÄCKA, MIN CHIAKI

>dkn aldrig någonsin en pv när man ser ut som jag gör

tjock tjej?

Förmodligen en bög

>dkn inte tillräckligt nbög för försvarsmakten
youtube.com/watch?v=P3Oiw2TjgpQ

Man ska käka lunch med en 178 cm lång tjej på onsdag

Roligt när man kan se dem i ögonen utan att behöva böja sig ner

På pappas tid så var det försvaret som gjorde nbögar av alla patetiska jävla dampneets. Resultatet av värnpliktens nedmontering ser vi tydligt i tråden.

Breva mer

>svenska män
svt.se/nyheter/lokalt/uppsala/den-langa-vagen-mot-sitt-ratta-kon

f1h1, vill verkligen ha en tjej med qk.
Kan ju köra 69:an sen kan man pumpa och bli pumpad utan att oroa sig för barn.

Du är sjuk i huvudet om du försöker skylla bort att du är bög med dessa förklaringar. Erkänn bara att du är en äcklig bög istället.

Passerbar favä, en trip till sydkorea och han skulle kunnat bli en riktig dröm pillesnopp tjej

Ahmed när ska du lämna landet.

>alla som inte älskar bögar är achmed.
hehe mm

>ahmed blir avtryckt
lmao stick till öknen jävla svin.

Ta ditt liv bögjävel.

Pumpa min röv

mm strax

Häng dig

Stick iväg Ahmed och Mehmet

>svenska media

Ta ditt liv bögjävel.

Min mormor skulle läst en sån artikel efter valet 98 kring hur du pratar med dina barnbarn om Göran Persson. Jag trodde att han var någon sorts diktator och sprang runt och tjatade om hur han snodde alla pensionärernas pengar.

Dö din bög.

Jag är ursvensk och de enda bögar jag träffat är inte ens nordeuropeer så det är lite rolig att du kallar mig achmed, madugodongo

>när ahmed och mehmet blir så jävla avtryckta
Kan ni inte bara dra tillbaka till öknen och gå avguda eran jävla ökenråtta till gud/profet

Bra brev, jag föll egentligen inte för betet. Bara så du vet.

Sluta bråka annars kommer jag heema er

Önskar att Sverige var en ((("""diktatur"""))) som avrättade alla
>bögar
>rasfrämlingar
>rasförrädare
>icke svenskar
>kommunister
>judar
>feminister

Hell fucking seger!

Inshallah det kommer ske!

Är du bög? Iskall borde du verkligen ta livet av dig.

>senaste avsnittet av westworld
vad fan?

>överhör en mamma och hennes kanske tvååriga dotters konversation
>lek med cykeln lite till, sen gör jag lunch till dig och så går vi och matar ankorna

Jag vill vara 2 igen

Varför har så många blandat ihop bögerier med att vara västerländsk? Höll på att säga att det var vänstern men de största prideälskarna verkar nästan vara counter-jihadisterna.

Ta ditt äckliga liv.
Nej för fan jag är inte bög, du borde skärpa dig och sluta bråka med alla för helvete

Haha Libanon är bög

No. 67684535

haha mm

67684253
Häng dig

Han är smygbög.

Häng mig

Maeve förstörde serien.

t. framskjutande smygbög

Varför kan de inte bara ångra ändringarna när hon sover? Typ göra så att hon blir askorkad eller rapportera till ledningen. Så enormt fet plothole. Det är en så stor plothole att antagligen 99,999% av tittarna har tänkt på denna fatala idioti.

För bögeri har alltid funnits hos Europa och Norden. En sann man bryr sig inte om bögar och tänker bara på hur många fler kvinnor det finns för att ta när det är en eller flera män som inte går efter kvinnor. Så dräp dig själv ahmed eller dra till öknen.

>vänsterpartist infiltrerar andra sidan: brevet

cuckguden från gävle snurrade runt 180 grader och sa iskallt "Ifall din lillasyster vill hänga med på vår sverigeträff så ska hon först berikas, tror du någon av våra syskon/mammor inte blivit slagna och knullade av araber eller?"

Eller hur, det är bögarna som tar kvinnorna xDDD
Medans du sitter och runkar till porr och tecknat skit så tar andra män kvinnorna som du kunde ha fått men istället fokuserar dig på bögarna.

vanhedra inte de döda

Inte varit i tråden på ett tag...
Hur har ni det? :3

Bögeri är en sexuell perversion som inte borde snackas om i mainstreammedia, man borde inte bli skjärtspräckt för att någon inte gillar någon med denna perversion.

Jag söker på blonda tjejer när jag runkar för jag tycker att det är snyggt, det betyder inte att de är mer lämpade för att föra mina gener vidare, utan bara att jag tycker det är mer estetiskt.

Jag skriker inte på stan att jag gillar blonda, och det borde inte bögar göra heller.

Hej fällanon :3
Har du pv nu?

>detta jävla brev
haha mehmet du är bra rolig

Inte än tyvärr. Varit lite labil på senaste tiden så inte kunnat fokusera på pvskaffande...

Men hade du inte en vän som du skulle mysa och bli pumpad av?

Vad är det som får er att vilja ta ku i ru?