/mämmi/

/mämmi/

"Feministien turhanpäiväinen urputus voi olla liikaa jopa Hesarin lukijalle" -painos.

Linkki liittyy vahvasti: hs.fi/mielipide/a1479612884192

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=75gCMFxCzE8
iltasanomat.fi/taloussanomat/art-2000004026612.html
youtube.com/watch?v=zxXfHxceMg4
iltalehti.fi/ulkomaat/201611212200030140_ul.shtml
iltalehti.fi/uutiset/201611212200030241_uu.shtml
idaschauman.fi/en/ida/
twitter.com/SFWRedditGifs

/awoo :D/

...

hei nyt ei ainakaan ole balttiautisteja kusemassa lankaan

Oispa TBC

>Ajatus on hyvin pelottava, erityisesti naisten näkökulmasta. Seksirobotit ovat kuvankauniita muovisia nukkeja, joilla on täydellisen vartalo. Naisten esineellistäminen on entistä helpompaa näiden nukkejen takia.

Vittu missä todellisuudessa nää elää. Onneks tollakaan akalla ei ole kuin 1-99 miehen sukupuolielintä esittävää surinakeppiä joista jokainen tuottaa todennäköisesti enemmän nautintoa kuin sitä pienemmällä munalla lykkiminen.

Naiset ovat pilanneet tämän maailman.

youtube.com/watch?v=75gCMFxCzE8

jaa pitäisköhän sitä kaljaa sitten lähteä hakemaan

Oispa tönttörönttö

Aattele kun olis tollanen tuuttikuuttinen. Se vois runkata sua kuudella kädellä samaan aikaan.

t. kuvis

Eiks se on nykyään ilmainen osasitä pääpeliä? Voisit vaa men pelaamaan sitä, en ymmärrä mikä siinä niin oispattaa.

Semmonen syötti sieltä.

Keitä kiljut ja animet

Täh? Mitä mä sanoin väärin?

Juuh

t. oispa spämmijä

Se koko peli on ihan erilainen nykyään kuin silloin.

Et ymmärrä mitään World of Warcraftista. Peruspeli on muuttunut uskomattomasti, kukaan ei pelaa sillä tasovälillä ja kaikki hyvät jutut on retroaktiivisesti kirjoitettu olemattomiin tai toisiksi.

mee privalle vinkuu

Eli naiset ei siis pysty kilpailemaan muovi- ja metallikasan kanssa?
Meinaaks tää sitä että ne ala-arvoisempia?
Tämä todella aktivoi mantelini.

No nyt tietää nainen arvonsa, toivottavasti tämä pelko osoittautuu aiheelliseksi.

Itsetunto-ongelmista ja alemmuuskompleksistahan tuo nykyfeminismi johtuu.

Mul on raivoova seisokki pöksyissä.

Niin tai sit nykyajan "feminismi" on vaan synonyymi miesvihalle.

Ei kaikki naiset ole noin tyhmiä. Iso osa toki on.

Piti vetää viikonloppuna jotain selkäpuu peliä mutta ryyppäsin vaan ja olin ostanut ds3 dlc keskellä yötä josta mulla ei oo mitään muistikuvia.

Oon kyllä niin saamaton hohhoijaa

Sama

iltasanomat.fi/taloussanomat/art-2000004026612.html

Laitoin pitsun uuniin ja sitten harkitsen kaljan hakemista.

youtube.com/watch?v=zxXfHxceMg4
Oispa Tumppi

oh i know her, that's gay berry

oho hups, animet lipsahti housuihin

Viime yönä bondiburgeroin siskoasi?

>iltasanomat.fi/taloussanomat/art-2000004026612.html

Mystistä. Vaikka annoimme kansallisen rahataloutemme ylikansallisten juutalaispankkiirien käsiin, kävikin silleen että meidän kansallinen talous kärsii ja noiden vaikutusvalta ja tienestivarmuus nousee. Outoa. Olisiko täällä joku taloustiedettä opiskeleva joka osaa selittää miksi tässä kävi eri tavalla kuin kaikissa lehdissä toitotettiin ennen euroäänestyksiä?

Vihaan itseäni intohimoisesti ja en siksi jaksa koskaan tehdä mitään. Miten opin rakastamaan itseäni kun oon ruma tihrusilmäinen manletti?

Aijaa, joku muukin on samassa veneessä.

secretly pounded

Rakastan sua nyymi!

Pistää kyllä miettimään.

Ootko harkinnut kärsimyksen ja katumuksen kierteestä irtautumista? Tuu meidän buddha-temppeliin.

Ajattelin tänään vähän myöhemmin käydä ostamassa 10-kielisen Kanteleen musiikkikaupasta, ja opetella soittamaan sitä Suomalaisuuden/itsenäisyys päiväksi jolloin pistän Väinämöisen puvun päälle ja menen kaupungille sitä soittelemaan. Mites teillä muilla on suunniteltu itsenäisyyspäivälle/suomalausuuden päivälle?

Viinaa ja mämmiä

Se on vaijwa juhlistaa itsenäisyys/suomalaisuuden päivää kun tietää että valtio omistaa koko juhlan suomalaisuuden poistamiselle.
Eniten tekee mieli polttaa VOKkeja, mutta ei oo resursseja.

Vaikea*
Mitä vittua sormet

En suosittele, vitun laitonta

Maanantaina meen baariin yhden naisen kanssa jonka jälkeen yritän paritella sen kanssa, tiistaina menen sukulaisten kanssa syömään ravintolaan

> kommentit

Kek, kerrankin järkeviä kommentteja hesarissa. Aivan oikein nostetaan dildot ja vibraattorit esille, kuten myös se että kaikilla on oikeus saada tyydytystä, jos ei paria saa niin sitten leluilla.

Ei kannata keittää animea. Lämmin anime haisee ja jos se palaa pohjaan niin on leikki kaukana.

Käyn Viipurissa 5.12 ja tulen kotiin juuri ajoissa 612 marssiin

/Karelian Master Race/

On turha vihata itseään sen takia, mitä ei voi muuttaa. Sit jos teet asioita tai olet sellanen mitä et oikeasti ole, ryhmäpaineesta tai muusta, sit sulla on aihetta vihata ittees.

Ja jos oot toi jälkimmäinen, niin se loppuu sillä että kasvatat selkärangan ja alat olla oma ittes. Eikä sillä normotavalla, vaan oikeesti. Jos oot rasisti, sit oot avoimesti rasisti. Jos oot turri, sit runkkaat turrille ilman mitään häpeää. Jne.

Taidan olla lievä alkoholisti mutta minkäs teet kun ilman juomaa elämä on harmaata kuoleman odotusta

Lataa TOR ja mene ostoksille.

Oispa nyymi joka rakastais muakin.

>ilmeeni kun olen runkannut aamun aikana jo kolmesti kusematta kertaakaan

Juuh kyllähän tässä vähän krapula taitaa olla.

iltalehti.fi/ulkomaat/201611212200030140_ul.shtml
>Kaksi hirveä juuttui sarvista kiinni ja pakastui järveen
>Jäätyneet hirvet olivat taistelleet naaraasta.

Juuh. Ite runkkasin tos äsken kerran ja meinasin nyt mennä uusintakierrokselle. Ei oo darraa mut niskaan koskee vähäsen, johtuu tosin varmaan paskasta tyynystä.

>urputus :DDD

törpödök

töpörtyűpörkölt

>töissä kassalla
>sisään tulee n 20v jäbä joka näyttää siltä kuin olisi juuri revitty sängystä
>ostaa röökiä ja kahvia
>sanoo että viikon ryyppy ja peliputki päällä
Mä tiedän Larunyymi.

iltalehti.fi/uutiset/201611212200030241_uu.shtml
>Paljasti alapäänsä ja masturboi lasten nähden - seitsemän tapausta, sama mies asialla
>26-vuotias mies muun muassa tyydytti itseään lasten nähden.

Kuka se teistä oli?

Firma näköjään ilmottanu mut työturvallisuuskurssille syntymäpäiväks

lahja se kai tuokin

Itellä oli synttärit 17. päivä, tuli ja meni, työpäivä työpäivien joukossa.

Vähän psykoottinen olo ton yöllisen liskodiskon takia

IN A WORLD OF DECEIT
OPEN YOUR EYES

Myönnän
Olin psykoosissa jos se auttaa yhtään

>stk vaaleat hiukset saksalaisten esi-isien ansiosta

Lälläslää vitun mongoolit

>:D
Sentään eivät lähettäneet huumetestiin.

Onneksi olkoon.
>nimimerkillä en ole juhlinut synttäreitä 14 vuoteen.

Kokeilin mikrottaa xtra sipsejä ja juustoa. Itseasias ihan hyvää.

mulla on saksalaisia sukujuuria mutta näytän aika mongoolilta

Oma suku on 100% suomalaista karjalasta lähtöisin ja hiukset kaikilla sukulaisilla silti niin tummat että voi saman tien kutsua mustaksi

> stk et ole koskaan kelvannut kenellekään

>Oma suku on ~100% savosta lähtöisin ja hiukset kaikilla sukulaisilla silti niin vaaleat että voi saman tien kutsua blondiksi.

Kek @ Ei se mitään. Kunhan on SUOAMLAENEE!

Mikrotin toisen satsin sipsejä ja juustoja ja laitoin nyt tähän hampurilaismajoneesia. Mikä makuelämys.

Hirvee tärinä

Ai oot läski

>mikrotin sipsejä
mitä vittua nyt taas

Miksi VITUSSA sinä pistä sipsejä mikroon?

>Euroalueen keskimääräinen tuotto oli 2,4 prosenttia. Muualla tuotto oli 6,8 prosenttia.
juuh, sen siitä saa kun valuutta on kiinni jossain muussa kuin omassa taloudessa.
hävitään melkeen 3x tuotoissa omalla valuutalla kilpaileville samoilla markkinoilla

SIpsejä mikroon??? Taidat tarvita vähän kokkaus apu_apustajaa jos pidät tätä hyväkysyttänä

No jaa, tykkään tummista hiuksista enemmän kuin vaaleista. Vaaleat ovat tylsät.

melko huumorimies, jos joulukuussa heiluttelee paleltunutta kikkeliään

Jaa, taidatkin olla vähän rasisti natsi.

No pitää se juusto jollain saada sulamaan niiden päälle.

Juu.

meil samit, isän ja äidin perhe kummatkin alunperin karjalasta ja mun hiukset on tummanruskeat

Tänä perjantaina ois Gigantilla ja muilla Musta Perjantai. Tuleekohan hyviä tarjouksia, viime vuonna Gigantin saitti kaatu siinä 0:01 perjantaina.

>idaschauman.fi/en/ida/
Onkohan tää kuinka läheistä sukua Eugen Schaumanille? Katoin Wikipediasta Schaumanin suvun jäseniä jossa tuo oli listattuna mutta ilman mitään selkeää sukupuuta tms.

...

Ei suomessa ole koskaan vaivanarvosia "alennusmyyntejä". Nauti -20% "huipputarjouksista".

>I am a Bachelor of Political Science, I wrote my bachelor’s thesis as a comparative analysis of the attitudes toward immigration in Sweden and Finland. In order to fight xenophobia, one must first understand the rationale behind it.
Eugen kierii haudassaan

Mitkä on teiän fetissit?

Mul ois shota, loli, incest, milf, yaoi, crossdressing

Bbc, cuckold ja bondage

On niitä välillä, joskus saattaa poistuvia tuotteita saada -50%. Eikä -20% oo mikään paha jostain mitä ajattelit muutenkin ostaa, se kun menee yleensä pikkusen alle Saksan normihinnan.

No hyi helvetti

Kaikenlaiset asusteet, lateksi, pvc, korkokengät, bondage yms

Sperma kans kiihottaa jostain syystä

oon varmaa ainoa jolla ei ole fetissiä

Etpä varmaan mitenkään. Tuntuu hyvältä olla 193 cm.

Mä oon käyny tänään 3 kertaa animella

noh, hitler ja kaikki historian suuret miehet oli manletteja
voin ainakin siitä hakea lohtua

> kompensoi niin paljon että piti vallata maailma

Kukaan niistä luusereista ei kyllä onnistunut tuossa