Sverigetråden - Mysiga nattupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=6uXnXEdXGJY
twitter.com/SFWRedditImages

2d en söt

maaaaaaaooouuuu mjaaaaaaauuu mjaaaooo maaaaaaooou mjaaaaaauuuuuu

2d en söt

ska nog sova nu

>psykfallsanon som sönderprojicerar
herre gud, ber för honom

mjaaaao mjaaaua miaaaaow mjaaau maaaaow meeeow meeow mooooouw maaauw miieo mieeo miau

Vet inte vem jag hellre skulle inte vilja vara, Anthony Burch eller Elliotanon.
Men jo vänta, Anthony Burch kunde fortfarande skaffa en flickvän medans Elliotanon är för patetisk för det AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

hahahahaha

>dkn ingen fv

...

...

Inget av de där breven har psykfallsanons signum, hur lång tid tog det att göra den där bilden?

ELLIOTANON PÅ SJÄLVMORDSVAKT AHAHAHAHAHA

detta är ju bara sidf

tog inte många sekunder att högerklicka och spara favä

Skickar en inbjudan till någon sötbrevare att det finns en plats ledig bredvid mig i sängen :3

För att vara aktuell för denna tjänst ska du vara söt som en pralin.

Meriterad är du om du kan ta med godsaker :3

jag på bilden

f-funkar det?

Ska göra det min plikt att håna och skratta åt Elliotanon varje gång han dyker upp i tråden från och med nu
t. Elliothataranon

JAG HATAR LIVET SÅ JÄVLA MYCKET FYFAN VAD IRRITERANDE JAG HATAR ALLL LLLTLT VARFRÖ FÖDDES JAG INTE SOM EN NBÖG PÅ EN RÄKMACKA FÖR

Allting är skit inget är mysigt och Martina borde skjuta sig

>dkn vill alltid runka
>dkn blir kåt så fort jag ser en tjej

detta är det bästa brevet någonsin

detta är det bästa brevet någonsin

Du ser lite grinig ut, men när jag delat med mig av min kroppsvärme kanske du blir lite mer öppen :3

Seså, hoppa in under täcket :3

detta är det bästa brevet någonsin

j-jag är bara lite spänd för jag är inte van vid så nära k-kontakt med andra människor!!

hädisj

Haha garvar

haha skriver man in moot@Sup Forums.org på den där SVT sajten så får man fram att den har läckt lösenord.

>detta är """människorna""" som hånar mig
Ni är fan icke-mänskliga. Jävla odjur. Vilka är NI att håna MIG? Jag är tusen gånger bättre än alla er.

Lägg dig psykfallsanon

Häng dig.

psykfallsanon...

Det är lugnt! Det brukar gå över efter en stund och då är det topp mysigt! :3

>dkn den riktiga psykfallsanon inte brevat på månader
Hoppas han dog

>t. nycancer som inte ens kan känna igen brevstil
Döda er själva.

Du med jävla svartskalle.

>när en autist som säger att hela hans liv är miserabelt bara för att han inte har en FLICKVÄN kallar andra ickemänniskor
>EN AUTIST SOM INTE KAN SKAFFA EN FLICKVÄN TROR HAN ÄR BÄTTRE ÄN NÅGON
AHAHAHAHA

psykfallsanon... lägg dig din jävla patetiska idiot

>t. psykfallsanon

>en patetisk undermänniska med defekt hjärna tror han är bättre än en människa med ambitioner och drömma

>67759609
>67759615
Se

o-okej
*kryper ner*

o-oj vad varm du är!

Du är fan sorgligare än alla 2dbögar jag har sett i denna tråd

dö mi

>en människa med "ambitioner" och "drömmar" kan inte ens uppnå sitt påstådda grundläggande behov som är att skaffa en flickvän
Vad för slags ambitioner är det? Att bygga upp modet att säga hej till en tjej som inte är din morsa eller? AHAHAHAHA JAG KOMMER FÅ SLUT PÅ SKRATTANDE 2DBILDER LÅNG INNAN DU SLUTAR VARA ROLIG

Ta livet av dig

Varför? För att jag fortfarande inte har gett upp hoppet? För att jag inte försöker lura mig själv att jag trivs med att vara ensam och framtidslös? För att jag inte är sjuk nog att inbilla mig själv att en tecknad figur är allt jag behöver i livet?

Det är ni som är psykfall, inte jag.

>67759690
Inte ens värt ett (Du). Försök hårdare.

Hhahahahahahahh DETTA är askul!

>2D-pedofil klagar på autister som inte kan få en fv
>tror att han är bättre

2dbögarna må vara dåliga men psykfallsanon är fan värre.

Du är sinnessjuk nog att försöka rationalisera för 2dbögar, folk som du ser ner på, att du är bättre än dem
Du bryr dig så mycket om vad folk som du anser är värdelösa tycker om dig, vad säger det om dig?

HAHA OROA DIG INTE DU ÄR VÄRD VARJE (Du) JAG GER UT, SLUTA ALDRIG VARA SÅ ROLIG MANNEN

t. Elliot "Jag Förtjänar En Tjej Så Slutta Mobba Mig" user

kan du breva bilder som inte har normalbögs jagjags i sig åtminstone?

Jo jag kan men om det skär djupare i Elliotanons "psykologiska ärr" så är det ännu bättre

Bokstavligen ingen skillnad

Nä tillhör inte någon grupp av undermänniskorna

>ny-hanar som blir avtryckta av jakt

Jag ÄR bättre än autister som inte ens beter sig mänskligt.

>pedofil är bättre än autister
hahahahahahahaaa aaa

fint argument, du låter inte sinnessjuk alls, kan inte förstå varför du inte har en fv

>påstår sig vara människa trots att han inte har en flickvän
Elliotanon...

rödpillra mig på hur man tillaga högrev. är det något jag hinner göra innan jag lägger mig?

Det är ni som är peddon era äckliga jävla robotar.

>det är sinnessjukt att vilja leva ett normalt liv

Det är ni som är omänskliga för ni vill inte ens ha en fv.

youtube.com/watch?v=6uXnXEdXGJY

Går och lägger mig

Det här brevet var dedikerad till VoDKa

Bemöt mitt argument på riktigt
Om du tycker att 2dbögar är värdelösa, varför bryr du dig om vad de tycker om dig?

>dkn jag såg Blade Runner - Director's Cut på bio

är nbög hahahah XD är varken pedofil och har också en normal relation med min flickvän

>har försökt gång på gång att skaffa flickvän
>har exakt lika mycket succé som "undermänniskor" som inte ens försöker alls

Jag hoppas verkligen inte att du var en av robotäcklen som brevade. Då spottar du på VoDKas minne.

Vem har sagt att jag bryr mig? Säg inte "m-men du svarade ju så då bryr du dig xD", det är inget argument.

>inte final cut
=?

Men till skillnad från er så har jag inte gett upp och ljugit ihop en historia för mig själv att jag gillar ensamheten och blivit så hjärnskadad att jag tror att en tecknad figur älskar mig. Ni är sinnessjuka.

Jag med mann1
Tror det var den SF visade

prövat att steka högrevet hell seger

Det är det den heter ja. Jag sa fel.

>vem har sagt att jag bryr mig
Så du säger att du går loss klockan 3 på natten på en hemsida skapad för 2d där du försöker få folk du tycker är jordens avskum att tycka om dig för att du inte bryr dig?

>2Dbögar är "hjärnskadade nog" att tro att en ritat flicka älskar dem
>Elliotanon är "sund nog" att tro att det faktiskt finns en kvinna någonstans på planeten, ritad eller inte, som skulle kunna älska honom

Jag försöker inte få folk att tycka om mig. Jag försöker få dem att fatta att de är sjuka i huvudet och omänskliga.

Inte ett argument. Vad som än händer så är ni ändå sjukare än mig.

>haha mann1 haru kollat existenz eller? haha såg nån dö asså huvet bara sprack asså o sen såg ja när de skar av skinnet på nån när han levde så jävla coolt asså :D

Och vad uppnår du med att få folk att inse att de är skadade? Kommer det hjälpa dig att få en fv i framtiden? Hjälper det dig psykiskt att få dig att känna dig bättre om du får andra att känna sig sämre?

dum grodbrevare

Det kanske får dem att inse att de ska hålla käften istället för att se ner på folk som är bättre än dem så jag slipper läsa deras idiotiska brev.

>Tror det var den SF visade
Jappppp. Vill minnas att det var i april i år?

Sjukt tung upplevelse hur som helst. Det är inte många födda på 90-talet som kan säga sig ha sett Blade Runner på bio.

vad bra att du inte kan stoppa någon från att breva på 4kanal hahahaha

>Vad som än händer så är ni ändå sjukare än mig
Ja för man är totalt sjuk i huvudet om man inser att det inte är någon poäng att ens försöka i första fallet än att insistera att försöka gång på gång utan någon succé alls?
Håller du också tron att om man bokstavligen bränner pengar tillräckligt länge så får man eventuellt tillbaka dubbelt så mycket från gud eller något?
Eller i ditt fall om man klagar på ett 2Dbräde om 2D så kanske man får en flickvän istället, det har ju funkat för alla andra störda Elliotdyrkare HAHAHA

blade runner är en sjukt överskattad film

>någon autistisk idiot till granne bankar 3 gånger, väntar 2 sekunder och sedan 3 gånger igen, upprepa
>har gjort det i 40 minuter nu

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Du måste förstå att de ser på dig på samma sätt som du ser på dem.

>blade runner är en sjukt överskattad film

...

>>blade runner är en sjukt överskattad film

fina siffror

Stopp och belägg.

Fyllde igår och mamma köpte denna till mig och sa "Jag vet hur mycket du gillar grodor"

>goybokfilnamn

Fanatiskt.

...

vad gulligt :3
grattis i efterskott!

...

>jag är för smart för facebook mamma

Ta självmord

Dumma grodbrevare