Sverigetråden - Nattupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=gdKyJ1UGzEQ
youtube.com/watch?v=Cmv4unRga40
youtube.com/watch?v=nnfT9Oo5QB8
youtube.com/watch?v=6QOO0QsmhUM
youtube.com/watch?v=UXew4nLHiCI
youtube.com/watch?v=FINwufXxaME
friatider.se/bonnier-kr-ver-myndighet-mot-n
youtube.com/watch?v=DbUaqqqEwCo
youtu.be/fOy9mnY5Q1Q
imgur.com/a/98ipg
twitter.com/NSFWRedditVideo

>dkn såg en bokstavlig animukaraktär idag i parken
>typ 17-19
>vitt/grått halvlångt hår
>en sån där mössa med en boll på och en jacka ovanför en stickad tröja

Man undrar lite ibland varför snygga personer inte bara spelar det säkert och klär sig mer "normalt" och inte tatuerar/färgar/piercar sig. Han hade lätt kunnat få vilken flicka som helst om han lade på sig lite muskler och sånt. Eller så är det jag som har blivit en ickehip gammal gubbe som inte hänger med.

>du kommer ALDRIG att leva i en värld där du är ett eftertraktat stycke kött som heta biffiga kvinnor törstar efter och styr över

Jag vill ha någon att krama. Jag vill känna hennes mjuka hud mot min. Jag vill känna doften av hennes parfym. Jag vill dra min hand genom hennes silkeslena hår. Jag vill känna hennes värme när vi ligger bredvid varandra. Jag vill titta in i hennes ögon. Jag vill höra och känna hennes djupa andetag. Jag vill älska någon. Jag vill vara lycklig... Jag vill hålla om henne och förlora mig själv i hennes famn. Jag är så ensam att jag mår fysiskt illa och nästan spyr. Fy fan grabbar. Så här jävla dåligt har jag inte mått på länge. Jag ger det något år till sen skiter jag i det här. Jag orkar inte mer... Jag har ett enda jävla mål i det här äckliga jävla skitlivet och det är att en tjej ska vilja ha mig men inte ens det kan jag få. Något som MILJARDER människor ser som en naturlig självklarhet. Varje dag är tortyr för mig. Varje sekund är lidande. VARFÖR MIG? Vad har jag gjort för att förtjäna denna livslånga misär och ensamhet? JAG VILL BARA VARA LYCKLIG! Era idiotiska tips om självförbättring är helt värdelösa så länge ni inte kan komma på något magiskt botemedel för autism. Jag orkar inte vara ensam längre. Jag vill bara bli älskad. Varför kan jag inte få bli det eller iallafall få se en liten hint om att någon tjej är intresserad. EN ENDASTE LITEN HINT är allt jag behöver men inte ens det kan ni unna mig. Jag HATAR er. BRINN!

Ingen bryr sig.

Raderade allt som finns på min OS ssd av misstag
Varför hatar du mig, gud

KOM IGEN CHELSEA TALA LITE FRANSKA MED MIG
HÖRDE ATT DU SPENDERA 2 HELA TERMINER DRICKANDES VIN
>MEDANS JAG VAR FAST I JERSEY
>FÖRSÖKTE SPARA LITE PENGAR
>JAG ANTAR ATT JAG ÄR ÄNNU EN GREJ DU LÄMNA BAKOM DIG

>skola hela dagen imorgon
>vaknar klockan 1 och kan inte somna om
Vad menade kroppen med detta?

Är du underårig eller går du faktiskt på dina föreläsningar?

Har labb
>går du på föreläsningar
Jag "försöker" men oftast inte.

hotaro is ugly

>dkn ingen spindelfv

>kollar på/r9k/
>"as a fembot" flera gånger i varje tråd
vif

svenska """kvinnor""""

det är bara ett dåligt jagjag

precis som att hälften av alla trådstarter har varg vikernes som bild.

>sitter och fingrar mig själv i rumpan på toaletten
>märker av en bajskorv kommandes
>dkn får snilleblixten att hjälpa till med fingrarna för att få ut det
Jag är ett geni!

Sen knulade jag själv hårt med en vibrator i ca en kvart så att jag inte kunde låta bli att stöna och kanske väckte grannen, om någon undrade.

Vad håller du på med?

t. inte ens rak

Ingen bryr sig

har dragit ut en del korvar som var allt för hårda förut favä.

Ibland när man blir stimulerad FÖR mycket där bak så tenderar man att spänna hela kroppen inklusive ändtarmen och därmed trycka ut eventuella korvar. Det känner du väl till? Sen blev det lite leksaksspel
Satan också
Okej, det är inget jag planerar göra igen men vad gör man inte när man är hög på kåthet?

en gång så var en vanlig bajskorv (inte allt för mjuk) på väg ut.
Istället för att bajsa ut den i toaletten så la jag mig i sängen med min ficklampa som jag brukar köra upp i rumpan.
Var ovanligt skönt att den gled så lätt men sedan var det bajs i sängen.

jvdk. Säger ju det. Man spänner ändtarmen ofrivilligt om det blir för mycket av det goda och då händer sånt. Bajs i sängen händer så därför brukar man ha en handduk under när man håller på

Vad tror ni? Är det här något att ha?

häng dig

Seriös fråga...

Vet inte. Dricker inte kaffe.

Nej. En kapsel fyller bara en tredjedel av kaffekoppen och vill du ha mer får du antingen spä ut det med vatten eller använda flera kapslar. Ett paket går åt på 2 veckor och kostar ca 50 kr. Det enda de är bra för att snabbt kaffe.

Synd. Hade varit skönt med något som var snabbt och enkelt.

Det ähelt ok men aningen dyrt men det är smällar man får ta om man inte orkar göra kaffe

>dkn fingrarna luktar bajs och glidmedel nu

Du säger

>jag vill ha.

Som om du antar att någon kommer komma och ge dig det. Så funkar det inte. Det är din approach som är fel. Det är du som får lära dig att skaffa dig det du ska ha.

ush inte pindlar :/

Jag är ensam. Jag vill ha en fv.

Ahhhhh vad händer?

2dbögar blåsta åt helvete

jösses vilken vägg av svar

haha :D

Usch vilken slampig liten flicka!

För att du är anti-semit

Vad lyssnar ni på?
youtube.com/watch?v=gdKyJ1UGzEQ

youtube.com/watch?v=Cmv4unRga40

youtube.com/watch?v=nnfT9Oo5QB8

Var det inte någon dum miljöpartist som ville förbjuda rasism på internet eller någonting?

youtube.com/watch?v=6QOO0QsmhUM
youtube.com/watch?v=UXew4nLHiCI

youtube.com/watch?v=FINwufXxaME

Nej, (((Bonnier)))

friatider.se/bonnier-kr-ver-myndighet-mot-n

Varför är det så svårt att bara få ett monokulturellt land där vi kan vara fria?

Argup iurog miahpp kurah shifgguhh kakrgug

Fria vita länder är det enda som kan utgöra ett hot mot (((deras))) världsordning. Därför måste vi underkuvas och krossas med alla tillgängliga medel.

hamburgare

youtube.com/watch?v=DbUaqqqEwCo

>dkn man plejsar en order på najs sexleksak och trycker på verkställ.

>oironiskt vara homofil

>ångesten när man inser att man råkade skriva in storasysters kontaktuppgifter för att de var ifyllda per default.

f1h1

Haha, f1h1 mann1.

youtu.be/fOy9mnY5Q1Q

...

>dkn kan använda att utpressa storasyster att det ser ut som att hon köpt rävsvansplugg.

Haha, är jag svinig eller?

Alerta alerta! Räf nämnd! #fogsinverse

IRC-kanal?

Klä upp din storasyster i räfkläder och få henne att mysa med dig!

Kunde varit, fast menades som parodi på hashtag.

om man skulle ta och röra sig mot jobbet snart

Japp. Där sa du något user. Det borde man nog. Bara en sista kaffeslurk och parameteroptimering först.

Bara ett drag till.. :) Stackars rymdbar...

vilken söt räv

kaffe o cigg sen plugget bouis

Ja jättesöt räf, faktiskt.

>dkn är inte en stolt räfpappa

>dkn man inte är geten

Jag vill ha en storasyster KVÄÄÄÄ!

Ja det också. Men jag får nästan mer pappakänslor än syskonkänslor när jag ser bilden. Kan ha ngt att göra med att de flesta av mina vänner börjar skaffa barn.

de är vidriga
t. har storasyster

tycker bara räven är söt favä
t. 19 bast

Nej de är säkert jättesnälla och mysiga och omhändertagande!

Vad är det för fel på 3D kvinnor?

>"ingen bryr sig"

>dkn ingen Jennifer Andersson kk att ligga med på helgerna och snacka filosofi med
imgur.com/a/98ipg

>dkn fixat flickvän äntligen men kan inte få stånd eller bli kåt
Jag tror jag var för sent med detta. Kuken gav nog upp för flera år sedan. Borde gjort detta när jag var 17 då jag kände mig som en tjur. Nu känner jag mig bara trött. Fan ta allt.

om jag beställer olagliga saker till posten nere på ICA finns det risk att åka fast?
t. inte säpo

nä ingen risk alls men använd mammas personuppgifter för säkerhets skull

Sluta runka till porr, så blir du okej nästa vecka.

Jag brukar aldrig runka. Jag får inte ens morgonbånge längre. Bör jag gå till läkare?

Försök porra till det lite kanske?

Mellan 10-12 idag ska jag få hempaket med dattakomponenter, skärm o.s.v.

Snart äntligen fri från bärbar jagjaget.

Antagligen låg test, så ja. Det händer många, så ta en sväng till vårdcentralen och förklara läget så får du test, och gör dig normal igen.

minne och grafik-uppgradering som spökat?

Annars är det ju bara att köra extra skärm osv..

ska beställa lite roids favä någon som har erfarenhet med det? tänkte beställa till ica då jag fortfarande bor hemma med föräldrarna

>dkn feber
>dkn ingen att ta hand om mig

>dkn ingen febrig flicka att stoppa in alvedon i rumpan på

Ge adress så tittar jag in efter jobbet :3

>flicka
>inte fälla

>kom hit för fuktiga jagjags
Besviken

>folk säger att anime är skit
>själv kan jag inte fatta hur det kan komma ut så mycket bra varje år

Äckligt favä.

Näh behövde en workstation för CAD och GIS favä

Min "daily driver" just nu är en liten halv-sunkig thinkpad jag haft i 5 år, som jag uppgraderat med tiden dock.

Länge sen jag hade en stationär hemma, ska bli så jävla skönt att ha det igen.

>Phil Spencer hyllar Nintendo: "Skulle älska att se Mario på Xbox"

Bra sagt favä. Konsoler är inte Nintendos grej längre.

Det är konstigt jag brukar lyfta 3-4 gånger i veckan med. Det är nåt i maten.

shhhh

God morgon, mina vänner! Jag älskar Sverige! ^_^