Sverigetråden - Debattupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=P7SmD7-42M0
twitter.com/NSFWRedditVideo

denna var först:

bilden är inte sverigerelaterad neger

Denhär tar vi
youtube.com/watch?v=P7SmD7-42M0

Vi tar denna, 2d är skit

denna tar vi

bra tråd

Se till att skärmknäppa eventuella sötpajer i publiken lads

Det är officiellt: Vi tar denna, ignorera 2d skräpet

vad fan tror du kommer hända om du etablerar äktenskapet som det mest legitima samlevnadsformen? hade du läst en bok ibland hade du vetat hur det var att leva i en tid då både män och kvinnor led under dessa normer. Lästips: Giftas av Strindberg. Hela novellsamlingen handlar om vilket fängelse giftemål är för båda könen.

>snusen efter att man ätit sig proppmätt och går in i paltkomat

finns ingenting mer himmelskt

BEVARA KÄRNFAMILJEN
HELL SEGER

jvdk

Lägga ner SVT? J/N?

BARA

Städis var är du?

Bevara bögigheter favä. Gaysex>hetrosex

>ciggen efter ett jävligt bra ligg

DÖ NBÖG

fick avslag på upperhållstillståndet

J

KVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

TRUMP HÄLSAR TILL TRÅDEN

SÄG HELLO MR PRESIDENT!

>cigg
dö förrädare

ombrevar

O P I N I O N !
L I V E

avskaffa tv-avgiften och låt de köra på om de kan

>Netflix
Vad fan gör reddit i opinion live?

(((BBC)))


ja lägg ner skiten och ersätt med text tv nyhete

>dkn min ansiktsbok kommer att vara full av hjärntvättat vänsterskit som vanligt

tjaa asg

>ensamstående hem
Färga mig förvånad

>melodifestivalen är skitbra, under mellanunderhållningen kunde vi visa hur bra det var med massinvandring

Tack Jan.

bbc e bra

Lena Mellin: Det var bättre att han ringde, än att han inte gjorde det. Resten måste han bevisa genom handling.


Lena Mellin om Trump-samtalet: Tyder på att han vill ha någon sorts förbindelse med Sverige.

slående argument, jag älskar svt nu

DÖD ÅT SVT!

hehe mm se hur de behandlat Brexit, Nigel Farage, Trump etc. Vinklade precis som SVT. Kan de inte vara opartiska bör de läggas ner

Tror ni att nästa melodifestival kommer att ha en till musse som programledare och knula upp nationalsången igen?

>Tyder på att han vill ha någon sorts förbindelse med Sverige.

No shit sherlock, varför tror du att sverige la halva utrikesbudgeten på att kampanja för platsen i säkerhetsrådet?

hade du läst en bok om mänsklig antropologi eller sociologi hade du vetat att äktenskapet varit en av de viktigaste institutionerna i mänsklighetens historia. den möjliggjorde civilisationens framväxt. ingen har förespråkat tvångsäktenskap.

att leva i en kultur som framhäver äktenskapet som en viktig institution innebär att människor förstår och värderar de samhälleliga fördelar som äktenskapet för med sig. gifta män och kvinnor lever betydligt stabilare och lyckligare liv än ogifta, de lever längre och rankar konstant betydligt högre än ogifta på lycklighetsskalor och i undersökningar.

barn som växer upp med gifta föräldrar har mångfaldigt högre sannolikhet att växa upp i lugna förhållanden och leva framgångsrika liv. problemet med att avveckla äktenskapet som grundläggande samhällsinstitution är att man får högre andel splittrade familjer, fler ensamstående mammor, fattigare barn, högre kriminalitet, osv.

förövrigt så är äktenskapet mer positivt för kvinnor än det är för män, din lilla feministjävel.

Jan Helin är äcklig

>Tyder på att han vill ha någon sorts förbindelse med Sverige.
vaaaaa jag trodde Trump helt ville isolera USA från omvärlden.

dumma jävla aftonhoran

jan bränd åt helvete

Det där med nationalsången var fan i mig det värsta SVT har gjort i mina ögon, och speciellt efter att de "gömde undan" allt hat till henne under hela veckan

what's happenings :D:D:DDD

Är Jan Helin vår grabb?

>

hoppas Tramp skällde ut Lövfen för flyktingkrisen

Our PM has been talking to Trump.

nej. ta ditt liv

den här manskultingen äger skiten ur janne

FRIA TIDER NÄMNSDES!!!

J.

SVT har spelat ut sin roll. Om något så måste SVT antingen fasa ut samhällsprogram/nyheter helt och hållet då vi vet att de inte kan vara objektiva och allt de gör genomsyras av vänstervridet tänkande.

Melodifestivalen och humorserier osv har en mer unifierande effekt på befolknigen som helhet, men problemet är att vi av erfarenhet vet att även rena underhållningsprogram har vänstervridet perspektiv som t.ex. Äkta människor osv.

AHAHAHAHA 2D BÖGAR BLÅSTA ÅT HELVETE

Politic stuff

de testar vattnen varje gång. De kom undan med det så de kommer göra något ännu värre och mer respektlöst nästa gång. Säkert en kör med afghanska """flykting""""""""barn""""

håller med. så jävla fult av dem

>stureplanscentern
*spyr*

Vattenfilter på REA nu under svarta fredagen grabbar

>9/10 som har tv betalar licensen, det betyder att de är nöjda

Det är ju olagligt att INTE betala tv-licensen om man har en tv. 10% tycker alltså att det är så dåligt att de skiter i att betala trotts att de gör ett brott. Är ju fruktansvärda siffror.

Fy fan vad jag älskar städis nu

Städar bort 2d, blatterier osv och behåller mys

vart?

hej misaka :3

Tramp called!!! I hope he told our PM to go to hell

Men 2d är ju mys..

Stackars grabb

vad sa de?

>blå pillrad gosse kan inte förklara varför Aftonbladet genomsyras av vänstern

Korrelation innebär inte orsakan.

Av samma anledning att inte Jan Helin påstår att vita människor är smartare då vita länder är rikare.

>Vattenfilter på REA nu under svarta fredagen grabbar
jaaaaaa!!!!!

And? Neoliberalism is trying to sustain itself but you'll elect Swedish Democrats and that'll be it.

Nej, hör inte hemma på Sup Forums

HELL STÄDIS

Detta. 2Dare är de vänligaste och mysigaste anons som tråden har och de kan faktiskt hålla varierade diskussioner till skillnad ifrån stormbögeriet

att SVT's vänstervinkling driver folk mot internethatsajter såsom Fria Tider och Avpixlat

hmm en kvinna som säger en massa saker utan ett enda argument

Varför ser 90% av svenska tjejer ut såhär?

AB är inte public service mann1. Håller inte att kritisera svt för att chefen har haft ett jobb tidigare.

>JAG ÄLSKAR PUBLIC SERVICE, OPARTISK TV ÄR DET BÄSTA SOM FINNS

>alla har inte möjlighet att betala netflix
>därför ska andra betala åt dem

Kan heema VARENDA här

Johan går full BARBARI!

mys är för homofiler och homofiler hör hemma i gaskammaren

Still 2 years left to The Uncuckning, and more damage is to be done.. So the repairs will be even longer

>Heinz ketchup?

Hur känns det för stormbögar att norden aldrig kommer bli "renrasalig" igen?

hmm nu gick den där pollen att lita på

>dkn ansiktsbok notifierar varenda gång någon jävel gör något helt orelaterat till mig sedan när man klickat på skiten notifierar den om samma sak dagen efter

KVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

SNÄLLA BREVA WEBM PÅ NÄR SNUBBARNA LETADE EFTER RESULTAT PÅ POLLEN I OPINION LIVE!

känns raskrigigt.

dags för mainsplaining

Homofili är bra favä

>alla har inte möjlighet att betala netflix
ja därför bör vi inte tvingas betala TV licensen!!!

Har min epostinställning på minimalt, ände får jag onödigt skit 3-5 gånger om dagen. En gång provade jag "Endast viktigt" och jag fick 3 mejl i timmen

När trump vann omröstningen på opinion live?

för lite invandring. större variation av fenotyper skulle selektera fram snyggare tjejer. varför tror du att italienska tjejer är snyggare än t.ex. finska?

hur man än se på det så kommer den "nordiska rasen" utrotas inomkort och vi kommer ha mer exotiska utsende som man hittar i södra delarna av europa

Du behöver inte om du inte har en tv

nej från dagens avsnitt. Snubbarna snurrade runt på ett lustigt sätt

jag har en gaskamare åt dig rätt här

*brrrrAAAPPPP*

...

>italienska tjejer är snyggare
hehe mm

homofili är ett av judarnas sätt att försvaga förstöra Sverige