Sverigetråden - Fredagsfest

...

Other urls found in this thread:

dustinhome.se/product/5010976887/gaming-desk-arena---svart
svt.se/nyheter/utrikes/putins-skamt-ryssland-har-ingen-bortre-grans
expressen.se/noje/tv4-i-krismote-med-marcus-oscarsson/
youtube.com/watch?v=QBhOzRvkERc
twitter.com/SFWRedditVideos

Jacob lyssna, detta är din skapare.
Sötpajen i kassan vill knula. Fråga henne i morgon.
Det var allt.

mm strax

Judarna blå åt helvete
HELL SEGERNA

vilka judar?

Judarna i Israel

>dkn pratade med HON som ni sade och vi åt tillsammans och gick och plugga men det var en tyst läsesal så man fick inte prata och efter ett tag skulle hon gå men jag ville inte vara krypig och följa efter henne så jag stannade kvar

fick iallafall hennes förnamn

Bra jobbat user. Jag är stolt av dig.

Var fan är alla

ute och nbögar

t-tack, men jag är inte helt nöjd själv. hade velat spendera lite mer tid med henne

>av dig

Men kväää

>dkn skriver och pratar så lite svenska att jag glömmer språket
Stolt över dig* ska det nog vara.

>>av dig

>dkn kom just hem från gymmet
hell seger

Döda dig själv

Hur mycket tog du i knäböj?

Hur mycket bänkar du?

ingen mobbning reeeeeeeee

>luktar deodorant i hela korridoren

Max marklyft?

tog 80 idag
har varit på typ 110 förut men har försoffat mig så jävla mycket att det är skämmit

tjej?

nej, bara lå te

Varför är musmattor så dyra? Det är ju för helvete bara lite utskuren plast.

gillar att nordiska/svenska kvinnor ser manliga ut. helst ska de ha små bröst och en rejäl käke.

Köp den här musmattan
dustinhome.se/product/5010976887/gaming-desk-arena---svart

>dkn mörk rom och julmust

De är barbariska!

>dkn gin & julmust

tjo tråden dags för utgång haha VI HÖRS!!

Hoppas du blir påkörd

Hahaha *LOLL* Kolla den här jävla dromedaren, fyfan vad han drar på! *ASGARV!!!*

*BRÖLGARV* *HOSTAR*

>navelsmycke
Inte godtagbart.

Hur mycket har ni spenderat på Svartfredag?

0kr här.

god morgon
>svartfredag
dålig tjagjag
0 kr

EU-länderna måste "med maximal kraft stoppa all islamism i Europa". Så uttrycker sig TV4:s politiske kommentator Marcus Oscarsson på Facebook. Nu rasar vänsterliberala Expressen mot de islamistfientliga formuleringarna.
>Jag tror att vi måste ta honom på allvar och han måste stoppas, säger Expressens Alex Schulman
Vif Marcus. Du hade ett bra spring men du får ALDRIG anfalla islam dumma goy

Köpte Doom på ånga. Hur säger man det på svenska förresten

Köpte projektor för 8900 förra veckan

Undergång.

F

0kr

Funderar dock på att köpa Rättfärdigt Skäl 3 på ånga för 12,49€ i och med att det nog aldrig kommer bli knäckt.

Gillade Rättfärdigt Skäl 2 starkt. Någon här som har spelat det och vet om det håller måttet?

>var emot en ultrakonservativ/barbarisk ideologi
>få sparken
wew

Hur brukar ni göra gräddsås? slängde ihop nån egen sås med prästost, vitlökspeppar och örtsalt, haha, smakar helt okej till räkor faktiskt, men vad mer kan man ha i? tycker recepten på matlagningssidorna är mer som brunsås

Jag har inte gymmat sen innan sommaren. Vågar inte ta tag i det igen, det är så skit att vara sämre än man var innan och det tar så jävla lång tid att komma tillbaka.

köper den på coop

Vad fan är det för etnicitet på honom egentligen? Ser ju ut som någon halvbabbe.

Jude?

svt.se/nyheter/utrikes/putins-skamt-ryssland-har-ingen-bortre-grans

>dkn världen i just cause 1 och 2 bokstavligen var samma kopieraklistrade jungler om och om igen utan någon som helst fantasi, inga dinosaurier eller galna infödingar
har inte spelat 3an men jag antar att det är exakt samma skit igen fast snyggare

Vem här ser fram emot valvakan 2018?

F

helt ärligt förstår jag inte vad han gjort fel. Han är ju på dera sida. Tipsen han ger är ju för att rädda EU se t.ex.
>Ett nytt anti-flyktingkriscenter i Europa med syfte att så tidigt som möjligt lösa uppblossande konflikter och minimera risken för att folk ens ska behöva bli flyktingar som flyr krig. Det får aldrig komma en Assad 2. Militära alternativ oberoende av USA är en självklarhet.
Här förespråkar han ju att vi borde ha en EU arme och militärt borde gått in i Syrien för längesedan.
Han är extremt dum i huvudet som ens har dessa efterblivna åsikter men det är ju vad EU ledarna själva och media vill så varför får han hat nu?

>Rätt hanterat kan 5-punktsprogrammet vara receptet för att vända Europas oro till styrka. Receptet som gör oss mindre beroende av USA. Receptet som gör Europa redo att ta över facklan som ”Leader of the Free World”,
HAHAHAHAHAHA nej Marcus Europa kommer aldrig bli som USA. "United States of Europe" skulle kollapsa inom ett decennium. Europa är inte som USA och kommer aldrig bli

nada.

nån i tråd1 sa att han var adopterad iranier men jag har ingen aning

>MP, KD, L, C åker ut ur riksdagen

hans mamma är Grek och pappa är Svensk

>C åker ut ur riksdagen
fortsätt du tro det user

I hans kretsar är det självklart att islamism betyder muslims terrorverksamhet, men det är inte självklart hos msm-vänstern. Fattar inte hur han kan ha missat det. De läser "med maximal kraft stoppa alla muslimer" och blir rasande.

Är islamism ok nu eller vad är deras problem?

...

>dkn ingen fv att mysa framför brasan med

>mindre beroende av USA. Receptet som gör Europa redo att ta över facklan som ”Leader of the Free World”
ja förfan!

Ping Libanon. Är detta en kontrovers hos er eller?

>66000
du har fina siffror i alla fall user, alltid något att glädjas över

Ta livet av dig judesvin

>dkn ingen att kolla på film med

...

detta kommer inte hända dock se>HAHAHAHAHAHA nej Marcus Europa kommer aldrig bli som USA. "United States of Europe" skulle kollapsa inom ett decennium. Europa är inte som USA och kommer aldrig bli

Va gjorde grabbarna för kap idag? Svarta Fredagen o allt vad det nu är..

Själv köpte jag en pulsklocka och en 144hz skärm.

Fan vad V gynnades av att inte få vara med i regeringen.

EU är ju ett medel för att en gång för alla döda den europeiska folksjälen. Varför ska vi låta någon icke-demokratiskt vald bankir vara ledaren för den """fria""" världen bara för att han skall kunna maximera sin profit genom att introducera mängder billig brun arbetskraft?

Du fick iallafall fina siffror

I expressens liveflöde antyder de såååå jävla hårt att Marcus är SD'are
expressen.se/noje/tv4-i-krismote-med-marcus-oscarsson/

>Final Paper
>Resultat: Failed
fö he. kan man komplettera tror ni? det är en vanlig kurs

Köpte en stickad tröja

President-elect Trump inspirerar världen!

behövs inget "united states av europa" för att vara mer enade. säger inte att jag tycker eu är bra för det.

Spenderat 0kr på svarta fredag än så länge. Sånt är livet när man lever på CSN.

>var mig
>jobbar på elgiganten
>en man kommer in och kollar på telefoner och frågar om abonnemang
>han börjar en mening med "min frus son-..."
>jag börjar fnissa
>pinsamhet
>får hålla inne mitt fniss under resterande 5 minuter vi stod och snackade
Alltså för helvete, kanalen har förstört mig

>dkn man hittar det definitiva albumet från ett band och allt de har gjort före eller efter är sämre
Känner ni till den?

Fy fan vad jag hatar Sverige.

>säger inte att jag tycker eu är bra för det.
ok bra där håller jag med dig i så fall.
Jag skulle gilla om vi blev som Nigel Farage brukar säga.
>A europe of sovereign nation states, Trading together, being friends together, cooperating together but let's get rid of the flag, the anthem, Brussels and all that has gone wrong

Bryr sig någon längre?

youtube.com/watch?v=QBhOzRvkERc

Såna patetiska kräk ska dock skrattas åt.

>förstört mig
Du menar räddat dig

Jo det klart man borde kunna. Låter ju orimligt att du skulle behöva göra om kursen.

ja blev ju världens jippo nu pga att Alex Schulman sa något. helt sjukt hur mycket kultureliten och kändisarna har makt i Sverige. Kan fan få vem som helst sparkad

>Såna patetiska kräk ska dock skrattas åt.

Ja just det han jobbar ju för kultureliten, då kan det bli svårt. Jag tänkte mer vanliga människor.

kek. Du gjorde bokstavligen inget fel

Tack. Jo det är sant.

...

>vara en hanrej

>Jag skulle gilla om vi blev som Nigel Farage brukar säga.
>>A europe of sovereign nation states, Trading together, being friends together, cooperating together but let's get rid of the flag, the anthem, Brussels and all that has gone wrong

nåt sånt ja. Mer än så har jag tyvärr inte tänkt, och har ingen vidare lust heller, heh.

>han har en "plastpappa"

Morsans sambo dog i cancer. Hell seger!

>dkn nästan alla jag känner har skilda föräldrar
Vi måste tillbaka

Hur skulle ni här röstat om det var val idag?