Pakasteet kunniaan -painos
/mämmi/
oispa casa di maman salame extra picantea
cazzo di mama
chölni mödö
Oispa tyty-yde
Oispa kuudere kiisupojuyde
oispa chili tyty-yde
Pakastepizzojen kansikuvat ovat kyllä sangen viitteellisiä.
Veikkaanpa, että tuonkin toosan sisältämän lätyn päälle on eksynyt ehkä 1/6 kuvan makkaramäärästä.
Eipä muuten ole. Noi on laadukkaita pitsoja.
ruotsi on kakka
ETSÄ VOI SANOO NOIN!
Siitä sitten vertailemaan. Voin helpottaa paljastamalla että jokaista täytettä on enemmän kuin kansikuvassa.
itel tämmöset
toispa ruoka apu apustaja infernoa
Oispa tollanen trio di carne. Tosi hyvää.
huuuuu
>ei krapulaa
dr ötkerin pitsat ollu iha jees, joskin vähä hintavia verrattuna muihin.
>stk vatsatauti ja kuumetta
Miks?
Me oltiin kuninkaita, Ruotsi maksa reepparaatiot!
Tänään aijon valvoa kello 16 asti. Huomena kello 18. Sitä seuraavana päivänä kello 20. Sit on unirytmi just täydellinen.
Taisin juoda 4 olutta.
Olispa noi setit niin voisi vemppaa ens viikon leirin, nyt pitää keksiä millä movettaa se
Mun isovarvas ja nimetön varvas skragaa, jotenkin kramppaa. En saa kunnolla taivutettua ja sattuu vitusti kun yritän taivuttaa. Muuten ei satu. Miten korjaan tän?
casa di mamma*
goddamn at least search it on google before selling it
Vittu että tunnen itseni vanhaksi kun porukka oikeasti miettii jotain leirien movettamista.
t. 1/09
ps. movetin about kaiken
it's really good though. tastes like authentic italian pizza.
Not our fault, the company is German
Nobody really cares what aspies name their pizzas. The toppings are the only importance.
Juu elikkä tota yks pitsu ja laitatko siihen pekonia ja tupla-ananaksen kiitooos.
olen väsinud
*hup!*
*puff*
Työkkärin koulutus/työ apustuksesta ei oo soitettu takas sen jälkeen kun peruin viime ajan ja pyysin että saisin uuden ajan. Todella harmin lista.
tappakaa mut oon paskaa
Alikokkasit lihaa ja ruokamyrkytit ittes?
Mutten halua sotkea käsiäni paskaan
(et oikeesti oo paskaa, vaan ihmisessä on paljon muitakin kuona-aineita kuten virtsaa)
Pitäiskö leikata perskarvat pois?
Geassista on kymmenen vuotta, mihin vittuun tää aika on kulunut?
Oispa
Edes yksi rönttönen tykännyt että tietäisi ettei ole täysin kelvoton.
Kiisupoju
Joku postas kuvan eilen sen ihanasta kiisusta niin piti ihantallentaa. Kattokaa ny tätä!
Sen nimi on Topelius :3
...
...
Huomenta kaikki!
Hyväää huo-men-ta!
Toi muna-kana ongelma on tosi paha kyl. Ei uskalla tehdä mitään kun hylkäyksen todennäkoisyys on yli 100%, mut ei kukaan tytykään tee tässä maassa aloitetta.
>stk mulla on ollu vaan yks rönttönen
>stk viimeksi pääsin hieromaan tönttösen kanssa vuosia sitten
lopettakaa mun kärsimys
Tänää syömään rönttöpöntön kanssa ja sitten illasta muna pilluun ah ah
inb4 rää
>stk oma tyttöystävä tekee tänään ruokaa
>mukava palata arkeen sitten huomenna
en jaksa ees rääkyä. Lähinnä käy sääliks normoja jotka jostain syystä eksyy tänne.
Tuun sinne ravintolaan mihin meette siihen teijän pöydän eteen kun ootte syömässä ja vedän housut alas ja revitän mun pakaroita ja väännän tuhannen amppeerin ripulit teijän kummanki ja teidän safkojen päälle.
Oispa.
Hei, tää on paljon parempi mesta ku uliulilauta ja täällä on joskus jopa hyvää läppää. Sitä paitsi /mämmin autisteille on hauska naureskella : D
en väittäisi ettenkö tykkäisi tästä
Siksi just. Teidän oma elämä on tosi tyhjää jos pitää huonompiosaisille nauraa. Sama kun menisitte leipäjonon viereen käkättämään.
Äläs nyt aloita, kyllä mä ihan mielelläni voisin jonkun vähän autistisemman nyymin auttaa parisuhteeseen tai vaikka esitellä mun kaveritytyille ymsyms.
blöäärgh ööögh hyyyg
Köyhät kateellisia ja autistit peppukipeitä :D:D:D:
Mitä jos menisit TÖIHIN
>hei en mä oikeasti ole kyrpä
>esitän vaan
Pitäs tiskata paistinpannu, lautanen ja sit tollanen lasta, jolla voi tökkiä jauhelihaa. Puhdas haarukka taitaa löytyä. Vaihtoehtoisesti voisin kanavoida sisäistä viherahoani ja syödä likaisilta lautasilta. Tällä hetkellä oon kallistumassa viherahon kanavoimiseen, ehkä tosta tulee jotain lisäaromeja.
Muissa mietteissä sellaset, et oon miettiny et pitäs sanoo tuol päihdeklinikal et kävisin siel aina niin usein kuin tarttee ja saisin antabusta samalla, et ei tulis juotua.
Siis kyllä mää mulkvisti olen mut kyll mä silti voin kanssanyymiä jeesata : D
Miehistyisit nyt hei. Skarppaa vähän nyymiseni!
Tänään kasarmille.
Miks nåäåekerit on niin tyhämioä
Söpö :3
Oispa rönttönen joka lutkuttais mun kullia konepöydän alla samalla kun paskapostaan 4chanissa.
Oispa 2D tyttö joka istuis mun sylissä ja naurais mun paskapostauksille 4chanissa.
自分をおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおお
En vieläkään usko
Siis mitä helvettiä täällä tapahtuu
Mun rönttö imi munaa pöydän alla kun pelasin pelejä. Sit se kans imi munaa kun katoin jääkiekon mm pelejä ja join kaljaa, se oli kyllä hienoa
En jaksa tiskata. Viherahot tulille.
Titanfall 2 on ihan jees, yksinpelinkin osalta. Suosittelen.
Onneksi omistan kertakäyttölautasia ja astianpesukoneen.
Ei varmaan pyöri. Joutuisin kattoo playthroughing niin kuin Dishonored 2 kanssa jos haluaisin nähdä millanen peli se on.
Juuh, on mullakin astianpesukone mut en jaksa täyttää.
...
nukuin juuri 16 tuntia
nyt on nälkä
Vituttaa kun ite tartten sen 10-12h yöunta tai muuten väsyttää päivällä ja pitää ottaa päikkärit.
Ei tää nyt näköjään pesemättömältä lautaselta syöminen maistu sen ihmeellisemmältä. Laitoin liian vähän mausteita tosin, harmin lista.
Mitä syöt?
Jauhelihaa ja juustoa.
Oon taas jättäny puolet kursseista kesken kun ei vaan jaksa. Ei ole edes kyse siitä etten pystyisi oppimaan, muttakun en vaan jaksa opetella mitään uutta.
Elämä on vittujen elämä.
Ei sitä ees kannata. isket jonkun parturikampaajan ja paskot ulos yli kaksi lasta niin olet voittanut elämässä.
Karppaatko? Niin minäkin.
Looks good and tasty for a foreigner pizza product.
Usually north euro or ''anglo'' pizzas are shits made by turks or north africans with random ingredients
>isket jonkun parturikampaajan ja paskot ulos yli kaksi lasta niin olet voittanut elämässä
Juu, täähän se ois. Kaks on niinkun siin rajalla, et ootko epäonnistunu vai et. Kolme ois ihan jees ja siitä ylöspäin sit tosi hyvä.
En, oon vaan vitun laiska.
jtp aika matala tavoite tuo parturikampaaja. Niitä on vitusti, matala koulutus, köyhiä, paljon töissä ja silti huono palkka. Ja kaikilla katkeaa ura selkä/käsivaivoihin tai syöpään.
se on vähän niinkun se pointti tossa
Riittäiskö voittamiseen sit joku thaikkuvaimokin jos popsauttaa ne vaaditut penskat?
Tahdon lisääntyä Louisen kanssa
Juuh kunhan saat geenit eteenpäin. Sen jälkeen se on lasten ongelma ja voi valittaa sitten niille kuten isäsi sinulle.
Juu, koska sun geenit menee eteenpäin. Tosin, jos kaikki on poikia niin lol
Ei mun isä oo koskaan valittanu että pitäis hommata muija. Se on ihan yhtä autisti itekin.
ai se on aisankannattja
syön aamupalaksi eilisiä nuudeleita
tuleeko teilllä juotua paljon kahvia?
itellä menee yleensä semmonen 2.5L/6 kuppia päiväsä, joskus enemmän jos kavereita pitää kahvittaa.
2-5 kuppia