forste sondag i adventsutgaven
kjenningsmelodi:
youtube.com
forrige:
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
dinside.no
m.youtube.com
twitter.com
Det er DIN feil at du ikke har jv
kl er lumma
Det har du faen meg rett i
Noen som blir med og spleiser på en ukrainsk jv?
Nå må du slutte å se på horer på nett og heller finne deg en norsk odelsjente.
...
Oh, få en norsk odelsjente? Bare få en norsk odelsjente? Hvorfor får jeg ikke spenne på norsk odelsjente min hjelm og presse ned i en norsk odelsjentekanon og brann ut i norsk odelsjenteland, der norsk odelsjente vokser på norsk odelsjente-ies?! "
Brev norsk musikk gutar.
Fy faen hvorfor er det så mange prog-rock tapere på Sup Forums?
Du er klar over at norske odelsjenter som oftest er lett overvektige og ikke særlig pene ikke sant? Har noen fag med en odelsjente på universitetet, hun er småfeit, dum og usikker på seg selv. Skal ikke mye selvtillit til for å få en slik som jv, om man da er så desperat at alt er bra nok.
Fordi 4kanalen er full av emosjonelt umodne autistar uten danning og kunstnerisk forståing.
Trudde sjolv at prog-rock var verdt å lytte på då eg var 14.
Brev musikk som er bedre enn prog
youtube.com
Dagleg påminning om at Mozart er undervurdert.
Jeg tenker som så at en smålubben 5/10 odelsjente er ideelt som ovings-jv
Fy faen gutta... der var vannverket igang
Hvorfor er tråden så rumpesår over progmusikk egentlig?
Fordi det er dritt
Skummelt fåvæ. Sjimpanser er aggressive dyr.
oppstemt
Dette.
Bedriten populærmusikk for folk som trur dei er for gode for populærmusikk, pakka inn i overfladisk kompleksitet.
ok
Stottes.
>prater med en jente
>hun vil treffes
>plutselig slutter hun å prate med meg
joda
Hei gutta! hvordan har du det?
Fy faen...
>Bedriten populærmusikk for folk som trur dei er for gode for populærmusikk, pakka inn i overfladisk kompleksitet.
Höres ut som jævlig tafatt rasjonalisering fåvæ, siden kan sikkert sies om det du horer på også.
ein gut
ein tråd
ein megmeg
fy faen...
Eg lyttar berre på klassisk.
Eksotisk tonalitet, taktart eller rytmiske grep (type polyrytmikk, taktforskyving o.l.) er eigentleg berre grunnleggande virkemiddel og ikkje ekte kompleksitet, dette finst i grunn berre i a) form, b) orkestrering og c) utvikling. Prog-rock kjem i så godt som alle tilfelle til kort i alle desse kategoriane, då ein gjerne anten kun skriv i enkel songform, gjennomkomponerar eller lagar relativt statisk musikk.
>Eksamen på torsdag
>Våknet klokken 1
>Har ikke gjort noe som helst i hele dag
Fy faen gutta...
Du = entall
Dere = flertall
kys
Jeg har eksamen på tirsdag og onsdag og har ikke gjort noe hele uka. Annet enn å muligens stryke på enn anen eksamen da, hehe
knasker jo i meg to yougurter og slurker jo i meg litt kaffe jeg da
*eit megmeg
>Eg lyttar berre på klassisk.
Så du er en elitist da med andre ord, og hörer bare på klassisk for å opptre bedre enn andre folk.
eksamen i ka?
Programmering
Jeg er jeg hadde eksamen i R1 og skal ha eksamen i biologi II, biologi er enkelt så jeg stresser ikke
Nei, eg lyttar på klassisk fordi eg heilt ærleg ikkje tykkjer det er vits i å lytte på annan musikk.
Har eksamen i linær algebra om to uker, har absolutt null peiling på hva faget handler om. Dette går fint.
hann har eksamen i homofili xD
>fordi eg heilt ærleg ikkje tykkjer det er vits i å lytte på annan musikk.
Ergo, du er elitist.
Dette minner meg om alle folka på /lit/ som tror at det er interessant å bare lese Fyodor Dostoevsky og James Joyce helt til de dör.
Fy faen... Lykke til.
Ikke han, men fy faen...
hvem faen bryr seg om hva andre folk hörer på
Nei det kan man ikke. Man kan si det om mye musikk, men ikke alt og man kan si det om mange folk, men ikke alle. Progrock har jeg kun mott hipstere som horer på og de er mer opptatt av at det er indie eller hva faen de kaller det enn av å nyte musikken.
Jeg skjonner ham godt. Etter et visst tidspunkt etter å ha utforsket alle slags typer musikk, så finner man ut at det er veldig lite der ute som er like givende og utfordrende som klassisk musikk.
ka språk?
dåkkar for ha lykke til då
Hvilken programmering. Ikke VB, vel?
...
>ka språk?
Java.
eg liga hoyra på musiek eg oså
>Progrock har jeg kun mott hipstere som horer på og de er mer opptatt av at det er indie eller hva faen de kaller det enn av å nyte musikken.
Og hva så?
Dömmer du klassisk musikk utifra det fakumet at Paven hörer på det?
Nays..
dinside.no
HAHAHAHAHA plombere tv apparatet ja, haha fy faen i helvete så idiotisk, bare få en bekjent som allerede betaler lisens til å kjope en ny tv i hans navn, det er det alle gjor for satan
>tv lisens
for no idiotisk dritt
Penger ut av viiiiiiiiiindu
värför
Takker for det, satser på 6'er for å gjore opp for toeren i matte jeg sikkert får..
Nei for paven oppforer seg ikke som en jævla mega-autist. Det er forskjell på å like noe genuint og bare nyte det og å spre budskapet om hva slags toff person du er som hipstere gjor- og attpåtil setter hva enn de liker over alt annet. Jeg liker det meste som ikke er listepop, men det er lite jeg aktivt soker opp og jeg knytter det ikke opp til identiteten min.
haha lol i neger farge
>uironisk eie en tv i 2016
Hvorfor anonsen?
>Nei for paven oppforer seg ikke som en jævla mega-autist.
Han gjör det titt og ofte spör du meg, men ok.
>Det er forskjell på å like noe genuint og bare nyte det og å spre budskapet om hva slags toff person du er som hipstere gjor- og attpåtil setter hva enn de liker over alt annet.
Ja, så problemet ditt er med hipstere da, og ikke musikken i seg selv.
Herregud så jævlig tosk du er.
fordi jeg ikke er en hanrei som ser på filmer på en bitteliten laptop med elendige hoytalere? men heller foretrekker en 55tommer skjerm og surround-sound kinoanlegg???
Ikke angående musikk
>surround-sound
Det heter kringlyd, landssviker.
Noen forslag til hva jeg kan gjore i morgen? har ikke så lyst til å bare sitte inne med suicidale tanker
Ta på deg godt med klær, og gå deg en lang tur i skoglent terreng.
Noen som så sondagsrevyen? De sa uironisk ordet "trollfabrikk". Holdt på å le meg ihjel fåvæ.
drikk
Dra på jobb, er jo mandag.
Fikk det kanskje ikke frem, men hipstere er jo presonofikasjoner av progrock.
Om man skal kun kommentere selve musikken så liker jeg det ikke fordi det ofte er så svak vokal og hviske-stemmer irriterer meg. Men folk liker forskjellige ting så det er jo en grunn til at musikken blir lagd og folk må bare hore på det for min del.
Gjorde det på fredag...
"nei"
Har ikke jobb
nå må dere slå litt whisky i glaset så dere orker med mandagen
Da kan du kombinere gåtur og jobbsoking da, blir spennende
right, right. That one always gets me. I should stick to English.
Kjǿp deg et ǿlsett på Europris og brygg din egen ǿl!
blir vanskelig å få seg jobb langt til skogs
Da blir det en tur på biblioteket.
det nytter ikke
hvis du velger å gå ut blant folk kommer du fremdeles til å fole deg helt losrevet fra omverdenen
du kommer til å se på dem og tenke på hvordan du ikke kan relatere på hvordan de lever livene sine i det minste
du kommer fremdeles ikke til å ha noen samtaler eller gjore noen forbindelser med noen medmennesker
de kommer bare til å være i nærheten av deg
du kommer fremdeles til å se et samfunn du ikke passer inn i som egentlig ikke har så stort behov for deg
hvis du går ut kommer du bare til å bli like kald utenpå som du er inni
nå må dere legge tilbake whiskyen i skapet igjen og ta frem litt vodka, og dere må også ta en shot av vodkaen
nå må sverigeanon slutte å drikke
Bilde relatert
Tenkte jo at du kunne gå til steder du kan soke jobb da, men du kan jo prove i skogen og, for all del.
Dette er en god ide, se om du finner noe interessant, selv om det bare er å lese dagens avis der
Jeg har alltid lurt på dette. Regner spanjoler, italienere, grekere osv seg som hvite?
Nei, fy FAEN.
Altså, fy FAEN altså.
>Om man skal kun kommentere selve musikken så liker jeg det ikke fordi det ofte er så svak vokal og hviske-stemmer irriterer meg. Men folk liker forskjellige ting så det er jo en grunn til at musikken blir lagd og folk må bare hore på det for min del.
Greit nok, og kritikk jeg kan forstå.
Dog, jeg ville presisert at ikke all progressiv musikk er lagd av samme folk, så det finnes variasjoner i kvalitet her også, syns jeg personlig.
Jeg liker f.eks gammel Opeth. Men jeg liker ikke mye av det "hipster"-greiene du snakker om heller.
Blir alltid litt ubekvem siden det pleier være mange studenter der.
Har lyst til å gå ut å gjore NOE, men det går vel ikke, fy faen
Tvilsomt. Konseptet "hvit" er jo pur amerikanisering. Jeg tror europeere er mye mer opptatt av kulturelle forskjeller enn hudfarge.
Joa, jeg snakker ut fra et nokså lite utvalg. Har bare blitt vist diverse av kompiser.
Kom igjen da kompis, noen nervevrak av noen studenter kan da ikke gjore deg nervos. Bare ta en gåtur bort, se gjennom hyllene, les ei avis, kjop deg en halvliter cola på vei hjem og nyt den friske lufta så har du noe å gjore en time elelr tre.
da ble det noen tacopannekaker til middag kl. kvart over åtte på sondags aften
Vel... De er jo en blanding mellom Nord-afrikansk eller Tyrkisk, så de er delvis hvite. Fåvhæmd så syntes jeg at vi burde germanifisere de.
fy ... FAEN!
hva er vitsen med å livnære seg
vi skal jo do uansett
hvis jeg drikker nå kommer tannlegen til å kjenne det på pusten min klokka 10 i morgen?
Har det noe å si i det hele tatt?
Hvem av dere var dette?