/Norgetråden/

Hærfuglutgaven

forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=-P2OdxKSvNc
youtube.com/watch?v=9No-uMk_-Zw
4.bp.blogspot.com/-xUI2rAKFNyM/U9FIUcOC1tI/AAAAAAAASQc/PoC2z-ZbI1k/s1600/IMG_9133 - WM.JPG
no.wikipedia.org/wiki/Foster
youtube.com/watch?v=5k5lGYZRFmI
twitter.com/AnonBabble

Ornotologianon?

Is duolingo a good way to learn your language? I've always wanted to learn Norwegian.

For Super-Stina

youtube.com/watch?v=-P2OdxKSvNc

Eg veit ikkje, eg har prata norsk så lenge eg kan hugse...

It's a good tool imo, probably better for Norwegian than for many other languages beacuse the grammar is so simple and DuoLingo is really just about words and vocabulary.

I've only done like 2 courses Norwegian there, but it seems legit. I use it for my Russian

nei, bare en som hater hadjia tajik og nekter å breve i en tråd med henne i starteren uansett hvor ironisk det er

ja

Right. I'll try it out, takk ;)

Enda en påminner om at abort er drap på babyer.

Oh and another thing, Nynorsk or Bokmål for writing??

RETTMESSIG

er det kvinnfolk i norgetråden?

bokmål

Hvorfor er gutter fra Oslo så feminine?

Bilde relatert

abort er ikke babydrap, de dreper bare et foster

Jaså, ja...

Gammelnorsk

NEI FY FAEN

Og hva er forskjellen på en baby og et foster?

depends how hip you want to be vs. making yourself useful in any non-government business and trade

Bokmål, only %5 of norway use nynorsk and that are just some fatass peacent. the rest of norway use bokmål(95%)

jeg bryr meg egentlig ikke om det er det eller ikke, konseptet om at vi skal kunne ta kirurgiske inngrep for å ta livet av en livsform bare fordi det er upraktisk for kvinnen å ha barn på det tidspunktet er galt, og skaper en kultur hvor kvinner ikke trenger å praktisere ansvar og seksualitet og intimitet mister all mening

Lær deg å skrive dialekten fra setesdalen (setesvalley). Da vil du dekke et störst mulig område, slik at alle vil kunne forstå deg.

Bokmål.
Nynorsk might be closer to how most dialects are spoken, but no one uses it for writing. Literally no one except those fucking weirdos who think they can write poems but can't.

skriv runer fåvæ

Depends, Nynorsk is great if you're a hipster or farmer, but Bokmål is preferred for absolutely everything in most of the country.

Begå sjolvdrap min mann

Å herrens lykke gutta.. dama har lagd langstekte koteletter med hvitloksbåter som har ligget på kotelettene. smaker helt sinnsykt godt. beste kotelettene jeg har smakt noensinne

Fordi Skam er skrevet av kvinner og skuespillerne er teaterskole puslinger

heng deg hipster

Hvorfor lager jven din middag så sent? Har dere trent sammen hele kvelden?

Alle som kjem i frå Oslo er homoseksuelle.
Hald fram med å suge dansk kuk din jævla hanrei.

youtube.com/watch?v=9No-uMk_-Zw

Jeg kunne ikke sagt det bedre selv. Det sier litt om hvor hjernevasket den norske befolkning er blitt når du blir sett på som en ekstremist for å være i mot abort.

Vært ute på en event og kotelettene måtte stekes idag fordi de gikk ut så hun peisa like godt på all inn

Husker en gang jeg tjallet med en kompis og en av kompisene hans som gikk på teaterlinje på VGS. Fy faen de to der var skjeletter ass, også ville han ikke dele snacksen med meg, han var åpenbart sur for at dama hans glodde på meg

Shit...Bokmål it is then!

et foster er ikke noe mer levende enn spermcellene i ballene mine

SLETT DETTE

slett livene deres

>han spiller sin sæd
Hahaha.... ateister ass....

Lær deg Dansk istadenfor, bedre med orginalen en etterligninga.

hmm

That's, like, super mainstream, brursh, you really need to really get in touch with your inner farmer to find peace.

Noen som har videoen fra politiraidet i Sande? Leste at de mistenkte sendte live på Facebook i det onkel kom på dora

Du har endra synet mitt på Noregs målformar.

nå må du gi deg anonsen
debatt kan has om hvorvidt det har folelser og om det er verdig liv men levende er det
det du tenker nok på er en zygote og selv det har mulighet til å bli liv, noe som sæd for seg selv ikke har
hver enkel sæd har en 99.999% sjangse for å do uansett

Det der er helt feil. I norge er det lov å ta abort för uke 12. Etter det er det mulig etter en söknad. Linken under leder til et bilde av et foster som er 11 uker gammelt, altså lovlig å abortere i Norge, men bildet viser helt klart en baby.

4.bp.blogspot.com/-xUI2rAKFNyM/U9FIUcOC1tI/AAAAAAAASQc/PoC2z-ZbI1k/s1600/IMG_9133 - WM.JPG

...

Hmm... Kvifor skjer dette? Hmm...

hva faen? jeg hater bokmål nå?!

Materialister, ateister og positivister BTHU

...

Oh yeah?

det viser et foster
>Foster er betegnelsen for et dyr, herunder også mennesker, fra embryostadiet i en graviditet til det fodes.
no.wikipedia.org/wiki/Foster

Er ikke en baby för det er födt.

Det gir mening at skillet går i 11./12. uke, da det er forst da fosteret utvikler et eget blodomlop og hjertet smått begynner å banke.

BEKLAG DYKKAR

...

t. Hanrei-Henrik med jodiske aner på morssiden

*seinfeld musikken begynner å spille*

Er muta det samme som på svensk?

Så en wikipediadefinisjon rettferdiggjör babydrap?

Yeah, you need to learn Nynorsk move to Sauda and, like, find a goatbro to chill with.

Hva skjer i kveld, mine herrer?

Hva burde jeg bruke mine neste 5 timer til?

>sove

Sov fra kl 10 til 20

Jau, men det er norront i opprinning. Ikkje sikkert det kjem i frå svensk.

det er klart jeg eksaggererer litt ved å implisere at drap av et velutviklet foster er ok

men det dere brevet her er bare et foster, ikke en baby

>Hva burde jeg bruke mine neste 5 timer til?
Legge de-
>Sov fra kl 10 til 20
Fy faen, tenk på hvor alt gikk galt og få livet ditt på rett kjol din jævla avviker.

Bokmål it is then

Er jo det jeg prover på. Dytter leggetiden litt for litt, til jeg kommer i rutine igjen.

du kan jo komme bort til meg også kan vi finne på noe

Eksamen imorgen fåvæ.

Syns du kan ta å skru av datamaskinen og heller ta å sitte og tenke over hva du har gjort frem til du skal legge deg igjen fåvæ.

Bondevik III når?

>samisk blod

soplebotta, fram, nå

privatiser lånekassa.

Legg deg no.

JEG ER I KJEMPEFORM
JEG ER I KJEMPEFORM

youtube.com/watch?v=5k5lGYZRFmI

Ny video gutta

eg vilkje lega meg eg

Hvem er vi for å bestemme hvor grensen går? Utviklingen av en baby er gradvis. Det er umulig å sette et fast punkt når det er liv eller ikke, bany eller ikke. Altså må abort bli ulovlig slik at vi ikke begår disse feilene. Når to mennesker velger å ha sex med hverandre, burde begge være klare for å få barn. Noe annet er virkelig degenerert.

Tviler på at Stefan en gang vet hvem denne schizophrene autisten er

Bany skulle vært barn i dette brevet

samfunnet har allerede hatt denne debatten og desidert at uke 12 er grensen

var dokk i kirk ?

vi hadde vår egen gudstjeneste i forrige tråd

Lett å si hva som burde skje, men når det ikke skjer i praksis er det bare fåfengt og en höy hest å sitte på for bedrevitere

ganske vanskelig å ikke legge merke til Varg i det DegRör-miljöet, tror de bare ignorerer ham og ikke tar ham seriöst

eg vart jo heima å geima eg då

Noe som er forkastelig. At samfunnet bestemmer noe, betyr ikke at det er moralsk riktig. Og leste du siste del av brevet? Det mener jeg er det viktigste, slik at kvinner ikke setter seg i en situasjon der abort er tema.

Lykke til, min felles Osloborger.

Eksamen i hva?

Jeg ba en bonn til gamle-erik tidligere i dag.

Veldig lite inkluderende brev

gutta
hva er egentlig greia med han der amerikaneren som brever edsworld giffer?

Bra brev, Mekk sex og parforhold greit igjen!

"Business Communication in English -
Intercultural and Ethical Awareness"

Ikke spesielt vanskelig, så jeg satser på det går greit.

Korrekt. Men at samfunnet bestemmer noe vil si at du kan flytte til Somalia der abort er ulovlig og religion styrer om du ikke liker det

>slik at kvinner ikke setter seg i en situasjon der abort er tema.
>han tror dette er en unngåelig ting