/Norgetråden/

kornkråkeutgaven

forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=u29LQVPAVrw
soundcloud.com/europaweekly/ep2-the-traitor-the-cuck-and-the-opportunist
youtube.com/watch?v=NLDCEXKptnU
luftkvalitet.info/home.aspx
youtube.com/watch?v=azrJVfNlAU0
aftenposten.no/norge/Forskerne-har-svaret-Sa-ofte-har-vi-faktisk-sex-609754b.html
youtube.com/watch?v=0ZNYwabOpyk
nrk.no/ytring/norskpensum-pa-villspor-1.13241743
twitter.com/SFWRedditVideos

/balt/

jeg er utrolig skuffet over deg

youtube.com/watch?v=u29LQVPAVrw

...

...

Sitter å drikker kakao

...

Kakao er for gutter kaffe er for menn fåvæ

gutta
soundcloud.com/europaweekly/ep2-the-traitor-the-cuck-and-the-opportunist

Gutta fy faen, kvinnene på jobb liker meg etter julebordet

>går til tannlegen
>hun pirker rund i tenna mine og fikser en fylling
>bruker 20~ minutter
>1613kr
fy FAEN
jeg trodde dette var en velferdstat
hvor gikk 50% av inntekten min egentlig
hvis jeg hadde gått til en hoyklasseprostituert hadde jeg i hvert fall fått en hel time

Bra jobb anonsen.
Betaler du 50% i skatt?

>Betaler du 50% i skatt?
det gjor nok du og hvis du regner med moms

PRIVATISER TANNLEGEINDUSTRIEN

oi vent litt...

hater dette spillet
jeg savner hekseren 3

fy faen...

han er en jævla homo, det er mye lettere for dem å få kjæreste enn det er for oss

Post ur favorite birds, slushy friends

Hei bloggen, """""""""god"""""""" morgen

fy FAEN

Hei alle sammen, nå er jeg tilbake og klar for å kjempe mot samfunnets degenerasjon!

Kan du hjelpe meg med litt småpenger?

FY FAEN!!!!

Ja det kan jeg, men da må du sverge troskap til den norske folkegruppe, og ikke være en babydrapforkjemper

>dfn ingen jv
en annen mandag gutta, hva har dere gjort i det siste for å oke sjangsene for en jv?

>ikke være en babydrapforkjemper

Hmm. Jeg skulle egentlig bare vært en våt flekk baki en bil eller noe, mamma var 16 da hun fikk meg.
Hvis hun hadde tatt abort hadde hun kanskje fått et enklere liv. Og jeg hadde sluppet å leve.

du kan prove å snakke med kvinnfolk

Men burde ikke være opp til henne å avgjöre om du fortjener liv eller ikke. Det må du selv bestemme. Jeg er for å bestemme over sitt eget liv i form av at man burde ha retten til å ta sitt eget liv, men har man blitt gravid så handler det om en annens liv. Har man vært så dum at man hadde ubeskyttet sex så må man være klar for å få barn

nå sliter dere gutta

JEG ER I KJEMPEFORM
JEG ER I KJEMPEFORM

Jeg frykter nå.

hva mente egentlig oda med dette

Hun er selvsagt klar til å KNUSE nynazister, som den hard kjerne krigerinnen hun er.

FYYYY FAEEENNNN!!!!!

Forskere og ungdom er stort sett mer venstreorienterte. Lurer på hvorfor de önsker å innföre dette da?

>finalens fantasi femten får slakt

NEI!!! nei...dette skulle ikke skje!!! NEI!!!

Har du ikke lagt merke til spillenes degenerasjon de siste årene? Stort sett alle spill blir dårligere enn folk håpet eller hva som ble hypet frem. Og for det andre så går man lei av de fleste spill nå i löpet av få timer spilltid.

javel... den serien der går enda ja... fy faen ja, femten spill ja... det er sånn det er ja...

...

Medusa er virkelig den beste waifu'en i Fate.

henger meg nå

youtube.com/watch?v=NLDCEXKptnU
kråker er baserte sdm fåvæ

Magen romlar
Halsen torkar
Snart skal eg knaske
Snart skal eg slurke

Blir helt utmattet av alt dette kjǿnnsfokuset fåvæ.

user Anonsen - preludium til knask

Lager meg en kopp te
Og
Slurker den i meg

>dfn for kulturelt avansert for en jv

...

luftkvalitet.info/home.aspx

fy faen

hvorfor faen er haugesund aldri inkludert i noe

Hoy-nivå autisme.

Fordi byen er irrelevant

hvorfor skal man liksom bry seg om hva Marie Simonsen mener om noe som helst?

kan noen forklare dette?

all royking og rodvinen begynner endelig å gå henne til hodet i gammel alder.. husker bård og harald hadde en litt artig sketsj om ho

Jeg bryr meg ikke om hva noen journalister sier. Har sett nok propaganda i media til å slutte å stole på journalister for alltid.

hey guys is there a website where i could report racist norwegian posts so that they might block this site to you?

hun tar ikke feil
å få se den slimete joda der til å vri seg er nok en stor grunn til at mange stemte på Trump

äh?
>so that they might block this site to you?
>they
wer?

Hvorfor önsker du å gjöre det? Har ikke rasister ytringsfrihet de og?

the people to whom i want to send your racist posts

...wie alt bist du?

...

youtube.com/watch?v=azrJVfNlAU0

Lær deg norsk, du etterkommer av nazister.

jaja...

aftenposten.no/norge/Forskerne-har-svaret-Sa-ofte-har-vi-faktisk-sex-609754b.html
>40% av befolkningen har samleie 4-8 ganger i måneden
>20% av oss har sex kun 2 ganger i måneden
>15% har sex mellom 12 og 16 ganger i måneden

>75% av befolkningen har sex månedlig
>"jeldnere enn du kanskje tror"
fy faen

tolla råtner...

Og hvor mange prosent av norges befolkning har aldri hatt sex?

bare du og jeg

ᶠʸ ᶠᵃᵉᶰ⋅⋅⋅⋅

>dfn du er de 15 prosentene

Håper du er klar for å få barn da. Hvis du har sex uten å önske barn har du et stort problem.

Dette med kondom er med på å korrumpere menneskets selvrespekt og stolthetsfǿlelse. Om noen ikke er villige til å få barn sammen, bǿr de heller ikke være villige til å ha samleie! Ens kropp er mer verdt enn som så at man kan gi den til hvem som helst, eller til noen man bare liker meget godt.

Hvis man ikke er moden nok til å få barn, enten det er fysisk eller mer aktuelt psykisk, så er man heller ikke moden nok til å ha samleie! Ǿnsker man ikke barn, må man ta konsekvensen av det!

Det er viktig å kunne ta ansvar for sin egen kropp og ta ansvar for sine barn. Ikke ved å nekte barna å gjǿre forskjellige ting, men ved å oppdra barna på en fornuftig måte, på hedensk vis. Og ikke minst ved å sloss for at barna skal få vokse opp i en sunn og frisk kultur, istedenfor denne jǿdisk-kristne horekulturen!

Godt sagt min gode venn.

youtube.com/watch?v=0ZNYwabOpyk

Syntes hva de mente med 'befolkningen' burde vært klargjort her fåvæ

Vil få barn i fremtiden, sannsynligvis med nåværende jv, dog venter jeg et par år så jeg får bygget opp tilstrekkelig egenkapital til å gi avkommet mitt en god oppvekst uten å være avhengig av det statlige indoktrineringskomplekset.

Får deg virkelig til å tenke

Jeg er i mot sex uten å være klart for barn, men bare dere ikke aborterer hvis uhellet skulle være ute så er jeg fornöyd.

åh ve

for et hemma navn, wanounououou

Ror smor og sukker kvitt. Ror hornsalt ut i 2–3 matskeier kokande vatn.

Ror mjolk, hornsalt og mjol inn i smorkremen vekselvis. Ha deigen utover på eit bord og elt den godt. Den skal vere som ein fast og god gjærdeig. Rull ut ei polse og del den i 20 like emne. Ta kvart emne i handa og form det til ein liten runding.

Ein bakar deigen ut til tynne leivar og steikjer dei på middels varm helle. Du kan gjerne bruke baksida på ein tynn voksduk når du kjevlar ut deigen.

Legg lefsene oppå kvarandre med eit klede under, eit fuktig klede over og pakk dei godt inn i plast. Det er viktig at lefsene blir heilt kalde for du smorar dei, men dei bor ikkje ligge til neste dag.

Visp sukker og smor godt, og smor ei og ei lefse. Brett dei i to til ein halvmåne og skjær opp i bitar. Til desse lefsene er det godt med gombe.

Burde forhoyes til 25, når folk flest har en ferdig utvikla frontallapp.

tanker om å senke aldersgrensa for stemmerett til 16 år?

nrk.no/ytring/norskpensum-pa-villspor-1.13241743

Dette er jo ganske trist. Jo, til og med jeg som amerikaner har vært igjennom alt det med at «gode lesere er også flinke til å tilpasse lesehastigheten til den leseaktiviteten de holder på med».

Nei, kravene for å inneha stemmerett bor heller innskrenkes betraktelig sdm.

Syntes det hortes flott ut når jeg var 16. Nå som jeg er 20 sier jeg ikke faen.

stottes
det er folk som aldri har arbeidet eller betalt skatt som ikke eier eiendom, og som har ingen livserfaring og som egentlig aldri har gjort noen ting utenom å gå på skole som bor styre landet
og utlendinger så klart
hvorfor ikke liksom

Bacon hamburger i dag, gutta.

Eg elskar hamburgara

faen, kom jeg akkurat på at jeg ikke har noe middag i dag...foler ikke for å gå ut å kjope noe akkurat nå egentlig ass reeee

>dfn havet rett utforbi döra

Sparer mye penger i året på å bare fiske opp middagen fåvæ

Eg og elska burgær

jeg...

Jajajajaja...

jeg er en overlever
vi er en doende art

Jǿdene er et ynkelig folk, de er stygge, små, har elefantliknende ǿrer og snabel-liknende nese, breie lepper, de er fysisk svake, og de eier ingen ære! Alle andre folk hater jǿder også (inkludert oss nordmenn, så sent som i 1951 var det Norges jǿdelov ble opphevet, en lov som nektet jǿder adgang til å komme inn i landet)! Kort sagt er de et mislykket folk! De har ingenting å tape på å utslette seg selv, faktisk vil det være en befrielse å slippe å leve som ynkelige parasitter blant verdens stolte folk og raser.

>dfn samleie opptil flere gang i uken
Livet er godt

Håper den er hjemmelaget, hjemmelaget er best