/Norgetråden/

skjeggmeisutgaven

forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=AoQVB_D3dus
fhi.no/fp/svangerskap/statistikk/fruktbarhet-fodealder-og-helse---fa/
youtube.com/watch?v=g_AGtBoymNY
twitter.com/SFWRedditVideos

1st for /lat/

Forst for gratis abort til alle

andre for gjeninnfor jodeparagrafen

Dette var en veldig fin utgave fåvæ

youtube.com/watch?v=AoQVB_D3dus

Noen som har noen anbefalinger til noen gode forstepersons skytespill som er på tilbud på steam?

syvende for sophie elise

Syvende for at abort er mord

Koselig med litt fugler istedenfor alt pisspreik om politikk. Takk for fin utgave Anonsen.

fy faen jeg har skikkelig lyst på henne

Tiende for Glenn uten venn

...

har han kone og barn i det minste

Abort er for ekte menn motstand er for fitter hahaha fy faen...

MEN DU BLRI JO EN MORDER AV Å SPILLE VIDEOSPINN ANONSEN

... fy faen går det ann å bli dummere

Fy faen....

Stikker ut og tar meg et måltid fåvæ

er du vampyr?

det handler ikke om intelligens, men om verdier

>han spiser ikke kveldsmat

Menn har rett til å bruke kondom, og å ta vasektomi, så hvorfor skulle ikke kvinnfolk ha lov til å ta abort?

Påminner om at vi må slutte å finansiere et korrupt system. Vi må gjöre oss uavhengige fra staten. Selg alt du har, kjöp et småbruk og lær deg å dyrke og avle opp alt du trenger av mat og råvarer. Deretter må du minimere din inntekt for å betale minst mulig skatt til staten. Bare på den måten kan vi overvinne de korrupte statslederne som ruinerer våre land og stjeler våre skattepenger.

ek vi ha jv...

hm

Oi, du må ha mange venner med de tankene der fy faen

Det er stor forskjell på å sterilisere seg selv og å myrde et menneske.

det folk ikke tenker over er at vi menn får også mange fordeler av abort, det er jo like sannsynlig at det ikke passer for oss å ha barn

Hvis det ikke passer å få barn så får du faen meg ikke ha sex heller.

Det er ikke drap.Kan knapt kalles levende.Sånn debatt ferdig.

Kanskje du burde lære deg å holde tissen i buksa da.

"nei"

>Være Svensk
>Bokken brenner
Fåvæ

>Hvis det ikke passer å få barn så får du faen meg ikke ha sex heller.

Hvorfor ikke? Sex er jo digg.

Å ta livet av noe som lever er per definisjon drap. Tar du abort er du en morder. Ferdig med det.

For det andre. Hvorfor er så mange nordmenn for abort? Önsker dere at vi skal utkonkurrerer av innvandrere i födselsrate her i dette landet?

detta her krangla me om i går og det va lite som forblei usagt
eg trur det e svært få så e veldig interreserte i å ta den samme debatten i dag
så nå tenkje eg at me tar å roe oss ner

et foster har ikke et liv

Ja selvsagt, men da må du være voksen nok til å kunne ta konsekvensene av det og. Vi kan ikke begynne å drepe barn fordi du syntes det kjennes godt å ha sex.

Hvordan får man seg en rullestoljv, gutta?

Hvorfor ikke?

>Selg alt du har, kjöp et småbruk og lær deg å dyrke og avle opp alt du trenger av mat og råvarer.

Lykke til uten subsidier fra nettopp staten!

Da tror jeg det er noe du ikke har forstått. Når er det noe er et liv da? Hvor går den overgangen?

>Önsker dere at vi skal utkonkurrerer av innvandrere i födselsrate her i dette landet?

Slutt med denna lögnen. Jeg har allerede eksplodert det pisseutsagnet her i 2 tråder på 2 forskjellige dager.

Innvandrere har ikke stort större födselsrate enn etnisk nordmenn, så slutt med misinformasjon din fitte.

Intet argument. Fri abort til alle.
Hysj på deg.

er fallout 4 og Doom gode spill? vurderer å kjope dem

det er ikke selvbevisst

De har höyere födselsrate jo. Forskjellen er ikke så stor hos 2. og 3. generasjons innvandrere, men forskjellen er stor blant alle de hordene med nyankomne de siste årene.

De fleste med vett i huet synes at abort i de forste ukene er greit, og det er også slik europeiske lover er.

All denne ekstreme retorikken rundt abort er importert amerikansk politikk, legg det fra dere.

Hei der!

Du synes å ha gjort litt av en feil i innlegget ditt. Heldigvis er brukerne av Firekanal alltid villig til å hjelpe deg å rette opp denne feiltakelsen med en gang! Du ser ut til å ha brukt et kallenavn når du brevet, men din identitet har ingenting å gjore med samtalen! Uff da! Du bor alltid huske å slutte å bruke kallenavn når tråden den ble brukt til er borte, med mindre en annen er i gang! Publisering med et kallenavn når det ikke er nodvendig er dårlig form. Du bor alltid prove å poste anonymt, med mindre din identitet er helt avgjorende for innlegget som du gjor!

Nå er det ingen grunn til å takke meg - jeg bare gjor min del for å hjelpe deg å bli vant til anonym bildebrettkultur !

Gå på DegRör og se La Oss Spille videoer av de spillene. Bruk litt tid og undersök dem selv.

Så det er ok å drepe noen som har fått en hjerneskade i en bilulykke? De er heller ikke selvbevisste.

Faktisk blir ikke barn selvbevisste för de er to-tre år gamle heller. Er det og å drepe 2 åringer fordi de ikke er selvbevisste?

+

er det du som mente at de har lavfödselrate fordi Finnmark har höyere rate enn Oslo?
vi fortalte deg jo hvorfor det argumentet er dårlig

>men forskjellen er stor blant alle de hordene med nyankomne de siste årene.

Og det er fordi de allerede har fått barn för de kom hit, i et land hvor det er normalt, og ikke minst billigere å få flere barn.

Med en gang de kommer hit, så slutter dette, fordi man har ikke råd til å konstant pöse ut unger, spesielt med tanke på at de fleste innvandrere har de dårligst betalte jobbene i samfunnet.

Så det du sier er bare tull.

...

Takk for informasjonen, men det er alltid relevant å bruke mitt kallenavn. Jeg er nemlig Degeneranon.

>vi fortalte deg jo hvorfor det argumentet er dårlig

Nei, de fleste var enig i det argumentet, men ville kose seg med innvandringsfiendtligheten sin på tross av det.

Hello,

My flag may induce you into thinking that i'm portuguese but i'm not...

In fact, my name is Erudino Mozagro wich means that i am the son of the pagan god Erudinus and thus prooving that i am 100% Cantabrian.

I love the mountains, the snow and the cantabrian gods wich i worship with great fervor and i actively vandalize churches (aka- the house of the kike overlord) as proof of my devotio.
Unlike other iberians we are not muslim or berber - We are proud indo-europeans and white as fuck!!

I want to buy some land nearby "pico dobra" which is known to be the ancient site of erudinus and marry a virtuous cantabrian girl and live a simple life (as long as i have internet to watch anime, my second biggest passion)

Pic related is how i dress everyday so that i can honor my european roots as well as the great sacred oak

I hope you now understand how cantabrian i am.
Thank you

...

Du ignorerte kanskje faktum at det er nordmenn sin skyld at Oslo har lav födselrate, ikke innvandrerne. Mange nordmenn forlater nemlig Oslo når de skal ha barn.

thanks

Det er et jævlig ræva argument å bare sammenligne hovedstatens befolkningsvekst med Finnmark og så konkludere at innvandrere får lite barn.

Finnes det dummere folk enn nazister?

...

Ja, negere.

...

Hvorfor er det ræva når de fleste innvandrerne i Norge bor i Oslo?

Hvis den propagandaen som dere kommer med at innvandrere får 8-10 barn per familie er sant, så burde Oslo ha en satans mye höyere födselsrate enn noe annet sted i Norge.

Men det har den ikke.

Hvem er det du kaller nazist?

...

Hva tenker tråden om japanerne?

De får ikke 8-10 i gjennomsnitt. De får kanskje 3. Som likevel er mye hoyere enn gjennomsnitt blant nordmenn. Når vi vektlegger det at unge ikke har råd til å etablere seg i Oslo, og flytter ut av byen når de får barn, så er det lett å forstå at dette kompenserer for innvandrernes födselsrate.

ja. kommunister

>Når vi vektlegger det at unge ikke har råd til å etablere seg i Oslo, og flytter ut av byen når de får barn

[hjemmel kreves]

Intelligente men degenererte

...

Jeg tenker de er et jævlig ultrakonservativt og rasistisk folkeslag som ikke trenger veldig mye overtaling for å bli sinnsyke imperialister igjen.

Det er da uansett nok nordmenn i Oslo til å bringe ned gjennomsnittet. Herre jesus.

>fallout 4
dårlig narrativ
er ikke en rpg så mye som det er et åpen verden aksjonsspill, men våpenkjempingen er ok.
Har ikke spilt Doom fåvæ

fhi.no/fp/svangerskap/statistikk/fruktbarhet-fodealder-og-helse---fa/
>Norske kvinner foder nå 1,76 barn per kvinne
>Den samlede fruktbarheten hos ikke-vestlige innvandrere er hoyere enn landsgjennomsnittet, men faller med okende botid i Norge.
>Fra 1990 til 2004 lå samlet fruktbarhetstall på cirka 3,5 for kvinner som innvandret i voksen alder fra Asia, Afrika og Latin-Amerika. For de som kom hit som barn, var fruktbarhetstallet 2,2.
> Kvinner fra Somalia og Irak har hoyest fruktbarhet blant de store ikke-vestlige innvandrergruppene i Norge, henholdsvis 4,4 og 4,3 i 2004

feil
henrik fra forrige tråd, blant annet

hanrei henrik? Trodde han var SV raddis jeg.

>men faller med okende botid i Norge.

Akkurat, og det er det vi snakker om.

Faller ja, men ikke ned på etnisk norsk nivå.

...

Ikke han, men du ser da vel at selv etter fallet er de hoyere enn norske.

Selv om fruktbarheten faller så er den fortsatt höyere enn hos norske kvinner, og når Norge fortsetter å ta inn masse förstegenerasjonsinnvandrere vil födselsraten fortsatt være höy i mange tiår framover

slutt å krangle

knull deg selv

*tar begge på skuldra* Nå roer vi litt ned gutta.

Honorary as fug :DDDddd

youtube.com/watch?v=g_AGtBoymNY

Julesanger er degenerert

Stor tabbe. *åpner penisborrelås*

Den er höyere ja, men bare så vidt. 1.76 til 2.2, og med tanke på at etniske nordmenn fortsatt er 90% av befolkninga så syns jeg dere skal slutte med krisemaksimeringen.

Påminner om at hvis du ikke er for å stenge landegrensene fullstendig, så er du en forkjemper for hvitt folkemord.

(Du) er degenerert :3

>en mann på 2.2 meter er bare så vidt hoyere enn en på 1.76

Fine sifre, det skal du ha, men resten er bare tull.

Har vært klar i 20 år fåvæ

Ser på Japansk storebror, og han eine dansaren er ein skikkelig slemming.