/Norgetråden/

grankorsnebbutgaven

forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=ZFcV0f8xS0E
youtube.com/watch?v=A1W8h3mLvNo
youtube.com/watch?v=xhrotNdoox4
nrk.no/norge/solberg-kan-glemme-budsjettstotte-fra-sp-og-ap-1.13251340
youtube.com/watch?v=Kq9IjkTBDrU
twitter.com/SFWRedditVideos

Forst for Ingrid I av Norge

Andre for Varg har alltid rett

youtube.com/watch?v=ZFcV0f8xS0E

nte for gjeninnfor jodeparagrafen

Hva er et bra våpen gutta?

femte for delegater

Femte for lommemannen

Katanaer er ganske toffe

åttende for anime

...

Denne

Sjokolade og marsipan

skytevåpen er best hvis du har papirene til å skaffe det

hvem /svartmetall/ her?

youtube.com/watch?v=A1W8h3mLvNo

Hva tenker tråden om styrketrening?

Kan eg få våpenlisens som 21 år gammel vennelos NAVer

megmeg

>norske ingenörer

Jeg tenker det er bra for deg, men jeg tror det avhenger av litt hvorfor du gjör det.

seff, du er gammel nok til å drive med pistolskyting siden det er 21 års grense

Subtilt, veldig subtilt, jeg liker det.

Ikke regn med det. Stilling og hobbyer er omtrent det eneste purken gidder å spörre om hvis de ikke kjenner deg fra för. Hvis de kjenner deg fra för og du er psykopat må du kanskje overbevise dem om at du har skjerpa deg eller trekke inn noen felles venner. Hvis de ikke kjenner deg står du på bar bakke, dessverre

meg
youtube.com/watch?v=xhrotNdoox4

>subpar lår og rumpe

Haha, hun der er det ingen som vil ha, garantert.

t. rumpemannen

Hæ, hva er vitsen?

du kan ikke nekte noen å drive med det basert på jobb osv. det eneste de sjekker er rullebladet

Ja det kan du, du trenger bestått jegerprove eller medlemskap i våpenklubb.

Det skulle ikke vært farge der i det hele tatt da.

vitsen er at de lagde en revolver som tar magasiner

jeg brevet det fordi negeren i dette bildet holder et magasin under revolveren sin

det er egentlig veldig liten vits i "tjenestepistoler" de skal bare se toffe ut
å ha en overavansert pistol som det hadde vært ganske toft

Da tror jeg det hadde blitt for subtilt rett og slett, all den tid hun står.

Men hvorfor ikke bare lage en vanlig halvautomatisk hvis man skal ha magasin?

Annen user, jeg har bestått jegerproven men kjopte meg aldri våpen. Kan jeg kjope det samme som en som er med i en våpenklubb, eller er det restriksjoner på hvilke vpåen som er jakt og sportsvåpen?

Sweden > norway

meg til venstre :3

Dette er ikke Amerika. "Tillatelse kan bare gis edruelige og pålitelige personer"

nrk.no/norge/solberg-kan-glemme-budsjettstotte-fra-sp-og-ap-1.13251340

BLÅST TIL HELVETE UT

Det teller ikke bare fordi du er tynnfeit med mannepupper.

Hvilke jobber anses som "ikke edruelige"?

Hvorfor spör du meg? Det er jo Landstad sitt design ikke mitt.

se på produksjonsdato

Arbeidsavklaringspenger.

Jeg bare håpet at noen kunne forklare hva de eventuelt tenkte. De kan da ikke ha vært helt idiot.

Jeg så det, men det var da ikke utenkelig at folk jobbet med halvautomatiske på den tiden, selv om ingen var utbredt i produksjon enda.

Nei, du får ikke pistol på jegerprove.

>Det hele kan ende med at regjeringen Solberg må gå av, dersom de ikke får stotte for budsjettet.

>Arbeiderpartiet og Jonas Gahr Store har liten lyst til å ta over styringen av landet under ett år for neste stortingsvalg. På sporsmål om han likevel er rede til å ta over dersom Solberg må gå, svarer Store:

>"Arbeiderpartiet har alltid tatt ansvar når det har vært helt nodvendig for landet"

Jeg kan forstå hva kvinnen skal forestille, men har fargene på mannen noen dypere betydning?

du trenger ikke være avholdsmann, de ser ikke noe varsellamper med mindre du har vært i fyllearresten og sånne ting

Og hvorfor tror du en person blir sett på som lite pålitelig fordi han går på NAV? Det er jo grov generalisering. Jeg kjenner våpeneiere som er uföretrygda.

>med mindre du har vært i fyllearresten og sånne ting
faen
en utskeielse når du er 17 og så kan du ikke delta i rasekrigen. jaja.

>"Arbeiderpartiet har alltid tatt ansvar når det har vært helt nodvendig for landet"

Sterke lårmuskler av å bære dama rundt hele tiden.

Ja du suger! Hvordan våger du odelegger det for alle andre! Kom deg ut! Nei! Nei, du går! Jeg skal ikke noe sted drittsekk, kom deg ut av mitt nabolag! KOM DEG UT! Du er ikke en artist, du suger! Du er en middelmådig dritt! Du kan ikke engang spille. Du suger. Jeg har spilt 41 år. Du suger. Jeg er en venstrehendt gitarist. Du suger! NEI! Nei! NEI! Du går! Kom deg ut. Kom deg ut! KOM DEG UT! FAEN TA DEG. JÆVLA drittsekk. KOM DEG UT. Hvor er du fra? Hvor er du fra? GÅ TIL et studio og ov. Kanskje du en dag vil lære! Du suger. Du er en talentlos dritt! Du pålegger ditt mangel på talent på alle andre. KOM DEG UT. Hvordan våger du å komme ned hit og gjore dette? Jeg er her i fjorten år, jeg har bodd i denne byen hele livet. Du er en skam! Hvordan våger du! Jeg er, eh, 3 blokker ned. Hvem faen tror du at du er? Hvem faen tror du at du er? Du tror du er noen form for artist? Noen som vet hvem du er? Kanskje alle andre onsker å nyte fred og ro. Dette er en av de viktigste stedene i hele Nord-Amerika. Hvem er du? HVEM ER DU? Du er et ulykkelig, arrogant ikke-talent. Du er ikke en artist. En kunstner respekterer stillheten. Det fungerer som grunnlaget for kreativitet. Du har åpenbart ikke talent. Du har ikke respekt for deg selv eller andre mennesker, eller hva det er å utrykke seg selv i musikk eller noen annen form for kreativitet. Og jeg er uteksaminert fra NYU Filmskole, TOSK!. Og Skolen for visuell kunst og Kunstakademiet i San Francisco. Du suger. Du er et ikke-talent. Hvis du virkelig hadde talent, gå og ov og deretter få deg en spillejobb! I stedet for å odelegge slutten av dagen for alle her nede. Du er en skam.

vel du kan enten gi opp her og nå og ikke söke engang, eller så kan du söke allikevel og se om de bruker litt skjönn og blåser i en gammel filleting

det handler bare om å bli så full at du sendes til sykehuset i stedet :^)

Du er alt som er gått galt i denne verden. Du er en selv fortært, ikke-talent, middelmådig dritt. Og jeg har tjent min rett til å si det. GREIT? Jeg hadde 200.000 mennesker i 1975. Jeg ledet Bob Dylan opp på scenen. Hvem faen er du? Jeg visste The Grateful Dead fra 1966! Hvem faen er du? Du er ingenting! Du er ingenting! Du er ingenting. Du vil aldri bli noe. ALDRI. Hvordan våger du? Hvordan våger du? Du er elendig, en middelmådig ingenting. Skam deg. Din dritt, dumme lillee smil. Du er en liten HALLIK! Gå å lær deg å spille. Gå lære å spille. Du er USTEMT. Du kan ikke spille ei jævla note. Jeg bryr meg ikke om den lille hornleppa di. Det betyr ikke at du som vet hvordan man spiller. Du er USTEMT. Og jeg er trent i klassisk, jeg er trent i moderne, og du suger.

...

Hvis du bare gjor det for ~å få fitte~ så er det ganske bortkastet tid.

Nå må dere begå selvmord

Teller söppelmat som en sakte måte å begå selvmord?

kawaii desu ne fåvæ sdm

>trump skal holde enda flere rally

fy faen dette blir bra! hoy energi!

Visste ikke at han drev med rally. Er han med i WRC også?

Gåtur-user her, nå må dere bli med meg på en gåtur

Er for bedrukket til det dritet der ass

Hvor i landet?

det hadde vært veldig dumt av ham, særlig nå når det er så mange rumpesåre Clinton tilhengere klare til å gjore noe som helst bare for å forhindre ham fra å bli president

bananon her, spiser banan

Tar meg heller en skitur i morgen.

Du får ikke pistol men rifle kan du kjope hvis klubben har det på programmet sitt slik jeg forstår det

Han kommer til å bli presidenten uavhengig av hva de skriker om uansett, så de kan jo bare kose seg.

Jeg liker hvordan han tvitret at han ville ha en lov mot flaggbrenning som agn for å få motstanderne til å springe ut i gatene for å brenne det amerikanske flagget på tv

problemet er at skriking kan veldig raskt bli til noe verre

B A S E R T
A
S
E
R
T

Ta det med ro. Han har Pence som livsforsikring mot attentat

Per Sandberg for statsminister!

så la det bli noe, mer underholdning for oss

trump-velgerne kommer sikkert ikke til å sitte stille hvis de stjeler presidenttittelen fra ham på dette tidspunktet

jeg liker hvordan han tviteret at det ble gjort valgjuks mot ham sånn at motstanderene må ut med at "det er intet bevis for noe valgjuks" mens de selv prover stelle i stand allslags omtellinger

endelig ble det skikkelig fyr i ovnen
fersk ved er noe tull, til våren skal jeg sage ned en halv skog og legge den i kjelleren

>problemet er at skriking kan veldig raskt bli til noe verre

Ja, opprör i gatene, som raskt blir knust av det ekstremt militariserte politiet til Amerika.

>Clinton vinner etter omtelling
>Trumptilhengere går til væpnet oppror
>Hæren går inn
>Utvikler seg til en borgerkrig
>Europa vokser mens USA brenner, og erstatter det degenererte amerikanske kulturhegemoniet som kveler verden

Sukk... Man kan jo bare håpe...

Dette hadde ikke skjedd i praksis. I praksis så hadde Kina blitt kulturhegemon, og spredd Marxist-Leninist kreften sin over hele jordkloden.

Jeg likte når han tvitret et bilde av seg selv som spiste taco med teksten "I love hispanics!" som deretter ble klistret overalt. De neste dagene i media var "Trump elsker meksikanere" i hver eneste avis.

faen så hoyt naboene under skulle prate da, horer liksom ikke hva de sier, men bare masse hoye stemmer, helvete heller

youtube.com/watch?v=Kq9IjkTBDrU

Som sagt, det er lov å håpe.

>Kina
>Marxist-Leninistisk
Det er lenge siden bestefar.

Nettopp fått meg briller fra specsavers gutta. Håper jeg endelig mister jomfrudommen for det er nyttårsaften.

sier de noe nyttig?

jenter liker specsavers veldig godt da

Har du hatt problemer med å putte tissen din inn i feile hull?

fy faen

Altså, de er et kvasi-kapitalistisk land, med en av de mektigste statene i verden, en stat som er styrt av *et* parti, som åpenlyst enda stötter revolusjon, og Maoismen.

horer ikke hva de sier, hores bare at de snakker veldig. tror de er muslimer uansett, så hadde ikke vært så veldig interessant å hore hva de sa

...

Håper jeg mister jomfrudommen för jeg blir 21 gutta.

Ja, men bare en gang. Jeg gjorde mordi gravid med et uhell

>samer
FY FAEN!!!

Nettopp, de er bare generisk autoritære nå, og de sluttet også å være m-l-kommunister ganske raskt til fordel for maoisme. De er heller ikke så store tilhengere av revolusjon lengre, siden de ikke vil ha opprǿr mot diktaturet sitt.

fy fæn

eg e faktisk ein gemar eg